Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Gniew Boga (Paul Washer)

Updated: 13 czerwca 2016 — 07:36

9 komentarzy

Add a Comment
  1. Oj tak, zasluguje na kare. Wiecie co? Gdyby bylo tak, ze na sądzie Pan wymierzy mi kare smierci, nawet slowa sprzeciwu by nie bylo. W odroznieniu do “niewierzących” pewnie, bym tylko oddal poklon, podziekowal szczerze za wszystko bo TAKA JEST TWOJA WOLA. Moja sie nie liczy ❤️

    1. Wszyscy zasługujemy na karę potępienia. Właśnie po to umarł Chrystus.
      A Ty jesteś na dobrej drodze by mimo wszystko tego wyroku nie otrzymać.

    2. Kazdy z nas zasluguje na kare I wlasnie w tym celu przyszedl
      Chrystus. Bardzo szlachetne to slowa odnosnie smierci 🙁 ale musimy zdac sobie sprawe czym w pelni jest gniew Bozy wielu niestety pojmie to w chwili wylania gniewu a wtedy Kazde kolano sie zegnie Kazde nawet najwiekszego szatanisty Kazde… kazde. Chodzi o to aby wykorzystac poswiecenie Boga I skorzystac z ofiary Baranka teraz wlasnie dzisiaj od tej chwili… Bo co stoji nam na drodze co stanie na drodze jezeli bedziemy chodzic z Bogiem… Teraz Bog wstrzynyje gniew a co bedzie za rok za miesiac co bedzie jutro? Teraz w tej chwili skorzystajmy I wejdzmy skoro Bog juz tylko noga zatrzymuje dzwi weselne…

  2. Tak po prawdzie nikt z nas, łącznie ze mną, nie zasługuje na zbawienie. Tylko dzięki dobroci Boga Ojca, ofiarności Jego Syna Jezusa Chrystusa oraz mocy Ducha świętego możemy na nie liczyć. Chwała Bogu na wysokościach za to, teraz i na wieczność.

  3. Ostatnio w gronie osob z jaka sie zadaje (odcinam sie powoli) przewinela sie taka nuta:

    https://m.youtube.com/watch?v=R0AEVVhDGYw

    Tekst:
    Nie daje róż ale wezmę ich płatki I odliczam
    Zamknij oczy i licz ze mną
    Zero, jeden, sześć, sześć, sześć

    [Zwrotka 1: Wac Toja]
    Zamknij oczy
    Odpłyń we śnie
    Przyjdę po ciebie w nocy
    Przed tym głosem przyjdą we dnie
    Powiedzą weź mnie
    Jestem kapsułką co obudzi w tobie bestie
    Nieźle jest jeszcze, niech tak będzie
    Później odpłynę we śnie
    Głosy powiedzą weź mnie
    Najlepszy sen najlepszy dzień pośmiertnie

    [Refren: Wac Toja](x2)
    Nieee nie daje róż suko
    Wiesz rzucam je na grób sukom
    Jeden cel jeden sen 666
    Jeden cel jeden sen 666

    [Zwrotka 2: Wac Toja]
    Jeden cel jeden sen weź mnie
    Jestem kapsułką co obudzi w tobie bestie
    Poznaj mój tercet przedstawiam kolejno 666
    Weź mnie jeśli poczuć dreszcze i poznać bestie
    Poznasz mój tercet przedstawiam kolejno 666

    MASAKRA dla mnie, jawny satanizm

Dodaj komentarz

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
%d bloggers like this: