Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Kiedy widzisz, że zło jest dookoła Ciebie.

Bogkontroluje

Zaktualizowane: 17 czerwca 2016 - 11:27

32 komentarze

Dodaj komentarz
  1. Ja sie moze bede tak kiedys czuc hehe, na dzien dzisiejszy niestety nie moge tego powiedziec 🙁

  2. Ja bym zaproponował pewien off-topic. Jako sporadyczny czytelnik tego bloga obejrzałem sobie ostatnio film “Dziewiąte Wrota” z Johnnym Deppem. Myślałem, że to będzie jakiś fantasy, do pewnego stopnia był, ale okazał być się być niesamowitym pokazem świata złego w odniesieniu do światowych elit a także obfitował w ukryte podteksty, symbole i w ciekawy sposób tłumaczył działanie złego. Oczywiście nie obyło się bez manipulacji twórców.
    Tego posta kieruje do osób, które obejrzały ten film, bo to jedynie luźne refleksje nt. tego filmu.
    Myślę, że w tym filmie twórcy potwierdzili obecność hybryd. Główny bohater poznaje dziewczynę, jeszcze przed zapoznaniem się z satanistyczną księgą, która nie tylko patrząc mu się głęboko w oczy (w dalszej fabule filmu) zmienia ich kolor, to w trakcie stosunku jest zdolna do zmieniania kształtu oraz potrafi lewitować. Posiada ogromną wiedzę, jakby miała połączenie mózgowe z wszechwiedzą, albo co najmniej miała do niej ograniczony dostęp. Mimo wszystko ma cechy typowo ludzkie. Nie do końca wiadomo kim ona jest, czy osobą wynajętą, czy wolnym strzelcem śledzącym głównego bohatera. Ukazana jest także działalność tajemnych stowarzyszeń, jednak w tym filmie ich satanistyczne spotkania są skarykaturyzowane, kiedy po niespodziewanym uduszeniu ich głównej “kapłanki” stare dziadki uciekają gdzie pieprz rośnie. Także końcówka jest zastanawiająca, bo jakby całkowicie opętany bohater idzie w stronę zamku satanistów, który w ostatniej scenie świeci słonecznym blaskiem i rozjaśnia kadr do białości, po czym następuje koniec filmu. Film pokazuje także jak zły infiltruje elity, np. baronowa opowiada o zamiłowaniu niektórych milionerów do sabatów czarownic. Dodatkowo głównemu bohaterowi już po pierwszej lekturze szatanoksiążki zdarzają się dziwne pechowe sytuacje.
    Film polecam osobom zapoznanym już z sposobem działalności tajnych stowarzyszeń, a także tym, którzy zapoznali się z filmem Stanleya Kubricka “Oczy szeroko zamknięte”.
    Moim zdaniem film dosyć odważnie penetruje świat złego i pytanie skąd tyle odwagi w twórcach, a może zuchwałości, by takie treści przekazywać. Co do kochanki Deppa w tym filmie, jej tożsamość jest dla mnie nie roztrzygnięta i kto może lepiej rozumie prawdziwe przesłanie tego filmu niech odpowie ☺️☺️

  3. Jak to jest z tym Szabatem i jedzeniem wieprzowiny w koncu, bo juz sie pogubiłem.

    1. Ks.Wyjścia 20

      “(8) Pamiętaj o dniu sabatu, aby go święcić.

      (9) Sześć dni będziesz pracował i wykonywał wszelką swoją pracę,

      (10) Ale siódmego dnia jest sabat Pana, Boga twego: Nie będziesz wykonywał żadnej pracy ani ty, ani twój syn, ani twoja córka, ani twój sługa, ani twoja służebnica, ani twoje bydło, ani obcy przybysz, który mieszka w twoich bramach.

      (11) Gdyż w sześciu dniach uczynił Pan niebo i ziemię, morze i wszystko, co w nich jest, a siódmego dnia odpoczął. Dlatego Pan pobłogosławił dzień sabatu i poświęcił go.”

      Ks.Kapłańska 11

      “(1) I przemówił Pan do Mojżesza i do Aarona tymi słowy: Powiedzcie do synów izraelskich tak:

      (2) Takie zwierzęta możecie jeść spośród wszelkich zwierząt, jakie są na ziemi.

      (3) Każde spośród bydła, które ma rozdzielone kopyto i rozszczepioną racicę i przeżuwa pokarm, możecie jeść;

      (4) Lecz spośród przeżuwających pokarm i mających rozdzielone kopyto jeść nie będziecie: wielbłąda, ponieważ przeżuwa pokarm, lecz nie ma rozdzielonego kopyta, ten jest dla was nieczysty;

      (5) Świstaka, ponieważ przeżuwa pokarm, lecz nie ma rozdzielonego kopyta, ten jest dla was nieczysty;

      (6) Zająca, ponieważ przeżuwa pokarm, lecz nie ma rozdzielonego kopyta, ten jest dla was nieczysty;

      (7) Wieprza, ponieważ ma rozdzielone kopyto i rozszczepioną racicę, lecz nie przeżuwa połkniętego pokarmu, ten jest dla was nieczysty;

      (8) Mięsa ich jeść nie będziecie ani nie będziecie się dotykać ich padliny, są one dla was nieczyste;”

      1. Masz rację Wojtuś; Bracie. Myślę tylko, że należy pamiętać, iż nie jesteśmy wybranym narodem z krwi; Judejczykami czyli Izraelem. Dla nich był/jest Zakon. Dla chrześcijan jest posłuszeństwo Panu Jezusowi i prowadzenie przez Ducha Świętego. Nowy Testament sporo mówi o pokarmach.
        Ew. Marka
        7:14 I znowu przywołał lud, i rzekł do nich: Słuchajcie mnie wszyscy i zrozumiejcie!
        7:15 Nie masz nic na zewnątrz poza człowiekiem, co by wchodząc w niego, mogło go skalać, lecz to, co wychodzi z człowieka, to kala człowieka.
        List do Kolosan
        2:20 Jeśli tedy z Chrystusem umarliście dla żywiołów świata, to dlaczego poddajecie się takim zakazom, jakbyście w świecie żyli:
        2:21 Nie dotykaj, nie kosztuj, nie ruszaj?
        2:22 Przecież to wszystko niszczeje przez samo używanie, a są to tylko przykazania i nauki ludzkie.
        2:23 Mają one pozór mądrości w obrzędach wymyślonych przez ludzi, w poniżaniu samego siebie i w umartwianiu ciała, ale nie mają żadnej wartości, gdy chodzi o opanowanie zmysłów.
        1 List do Tymoteusza
        4:1 A Duch wyraźnie mówi, że w późniejszych czasach odstąpią niektórzy od wiary i przystaną do duchów zwodniczych i będą słuchać nauk szatańskich,
        4:2 Uwiedzeni obłudą kłamców, naznaczonych w sumieniu piętnem występku,
        4:3 Którzy zabraniają zawierania związków małżeńskich, przyjmowania pokarmów, które stworzył Bóg, aby wierzący oraz ci, którzy poznali prawdę, pożywali je z dziękczynieniem.
        4:4 Bo wszystko, co stworzył Bóg, jest dobre, i nie należy odrzucać niczego, co się przyjmuje z dziękczynieniem;
        4:5 Albowiem zostają one poświęcone przez Słowo Boże i modlitwę.
        Dzieje Apostolskie
        10:12 Były w nim wszelkiego rodzaju czworonogi i płazy ziemi, i ptactwo niebieskie.
        10:13 I odezwał się do niego głos: Wstań, Piotrze, zabijaj i jedz!
        10:14 Piotr zaś rzekł: Przenigdy, Panie, bo jeszcze nigdy nie jadłem nic skalanego i nieczystego.
        10:15 A głos znowu po raz wtóry do niego: Co Bóg oczyścił, ty nie miej za skalane.
        1 List do Koryntian
        8:7 Lecz nie wszyscy mają właściwe poznanie; niektórzy bowiem, przyzwyczajeni dotąd do bałwochwalstwa, spożywają mięso jako składane w ofierze bałwanom i sumienie ich z natury słabe, kala się.
        8:8 Zapewne, pokarm nie zbliża nas do Boga, gdyż nic nie tracimy, jeśli nie jemy, i nic nie zyskujemy, jeśli jemy.
        8:9 Baczcie jednak, aby ta wolność wasza nie stała się zgorszeniem dla słabych.

        8:13 Przeto, jeśli pokarm gorszy brata mego, nie będę jadł mięsa na wieki, abym brata mego nie zgorszył.
        List do Rzymian
        4:1 A słabego w wierze przyjmujcie, nie wdając się w ocenę jego poglądów.
        14:2 Jeden wierzy, że może jeść wszystko, słaby zaś jarzynę jada.
        14:3 Niechże ten, kto je, nie pogardza tym, który nie je, a kto nie je, niech nie osądza tego, który je; albowiem Bóg go przyjął.
        14:4 Kimże ty jesteś, że osądzasz cudzego sługę? Czy stoi, czy pada, do pana swego należy; ostoi się jednak, bo Pan ma moc podtrzymać go.

        14:21 Dobrze jest nie jeść mięsa i nie pić wina ani nic takiego, co by twego brata przyprawiło o upadek.

        Uważam, że aktualnie to czym się człowiek odżywia zależy od jego wyboru. Warunkiem zabraniającym ewidentnie są pokarmy złożone na cześć bałwanom, demonom. Moim zdaniem obejmuje to m.in. pokarmy z tzw. święconek. Osobiście praktycznie przestałem jeść mięso; najczęściej znajduję je w zupie (odżywiam się poza domem); są to śladowe ilości. Nie jem kiełbas, wędlin, kotletów, pieczeni itp.itd. Odsunąłem również ryby (film “Cała prawda o rybach” na YT Ci to wyjaśni oraz mleko i jego przetwory (podobnie film “Cała prawda o mleku” by Ci to wyjaśnił, niestety został na YT i innych portalach usunięty!). Nie jem również praktycznie pieczywa, ale to mój wybór (rozpycha żołądek, a w moim mieście (120k) jest tylko jedna piekarnia z której chleb jest dobry jakościowo i ma odpowiedni skład). Odstawiłem wszelkie słodycze (wiesz, że reklamowane batony są najdroższą formą czekolady?). Zawsze przed zjedzeniem czegokolwiek modlę się z prośbą o pobłogosławienie pokarmu. Czyli zostały mi jajka, warzywa i owoce 🙂 Póki co z własnej obserwacji widzę pozytywny wpływ takiej diety: schudłem sporo przez ostatnie 4 miesiące, nie czuję wilczego głodu, mam siłę i energię.

        1. “2:21 Nie dotykaj, nie kosztuj, nie ruszaj?
          2:22 Przecież to wszystko niszczeje przez samo używanie, a są to tylko przykazania i nauki ludzkie.” Kol

          Przecież to Bóg w 11 rozdziale Księgi Kapłańskiej powiedział jakie zwierzęta mamy jeść, a jakie nie.

          10:12 Były w nim wszelkiego rodzaju czworonogi i płazy ziemi, i ptactwo niebieskie.
          10:13 I odezwał się do niego głos: Wstań, Piotrze, zabijaj i jedz!
          10:14 Piotr zaś rzekł: Przenigdy, Panie, bo jeszcze nigdy nie jadłem nic skalanego i nieczystego.
          10:15 A głos znowu po raz wtóry do niego: Co Bóg oczyścił, ty nie miej za skalane.

          Te wersety są wg. mnie wyrwane z kontekstu, gdyż potem Bóg wyjaśnia, że “nie wolno żadnego człowieka uważać za skażonego lub nieczystego” – mowa o ludziach a nie o zwierzętach.

        2. Baren,braciszku kochany jeśli chcesz troszkę dogłębniej postudiować Słowo Boże,które jest wieczne to zachęcam ciebie i innych do zapoznania się z tym kanałem…

          https://www.youtube.com/user/gr8deals2do/videos

          a także z tym:

          https://www.youtube.com/channel/UCMjNTt1_I8uP6nVRsWYEgDw/videos

          1. Dziękuję Bracie, bez wątpienia będę to czynił; na ile czas mi pozwoli. Ale będę starał się go mieć 🙂

        3. “Masz rację Wojtuś; Bracie. Myślę tylko, że należy pamiętać, iż nie jesteśmy wybranym narodem z krwi; Judejczykami czyli Izraelem. Dla nich był/jest Zakon.”

          Judejczycy to nie Izrael, tam było nieco więcej plemion a także ludu z poza Izraela
          a My zostaliśmy wszyscy wszczepieni w naród wybrany.

          “Ew. Marka
          7:14 I znowu przywołał lud, i rzekł do nich: Słuchajcie mnie wszyscy i zrozumiejcie!
          7:15 Nie masz nic na zewnątrz poza człowiekiem, co by wchodząc w niego, mogło go skalać, lecz to, co wychodzi z człowieka, to kala człowieka.”

          Czy Pies albo kot są dla Ciebie pokarmem?
          Tak samo w oczach Biblii świnia nie jest pokarmem.
          Żydzi głosili że jeśli ktoś nie obmyje sobie rąk to jedzenie takim rękami staje się nieczyste.

          (13): Gdyby kto niósł mięso poświęcone w podołku sukni swej, alboby się dotknął podołkiem swoim chleba, albo potrawy, albo wina, albo oliwy, albo wszelkiego pokarmu, izali się poświęci? I odpowiedzieli kapłani a rzekli: Nie. (14): Tedy rzekł Aggieusz: Jeźli kto będąc nieczysty od trupa, dotknąłby się czego z tych rzeczy, będzieli nieczyste? I odpowiedzieli kapłani i rzekli: Będzie nieczyste. [Biblia Gdańska, Ag 2]

          “2:20 Jeśli tedy z Chrystusem umarliście dla żywiołów świata, to dlaczego poddajecie się takim zakazom, jakbyście w świecie żyli:
          2:21 Nie dotykaj, nie kosztuj, nie ruszaj?
          2:22 Przecież to wszystko niszczeje przez samo używanie, a są to tylko przykazania i nauki ludzkie.
          2:23 Mają one pozór mądrości w obrzędach wymyślonych przez ludzi, w poniżaniu samego siebie i w umartwianiu ciała, ale nie mają żadnej wartości, gdy chodzi o opanowanie zmysłów.”

          O ile dobrze wiem Tora nie została wymyślona przez ludzi.
          Można tego idealnie użyć do obalenia sensowności wielkiego postu przed wielkanocą, ale nie do obalenia Tory.
          Gdyby było inaczej, Paweł zarzucał by “pozór mądrości” samemu Bogu. Idealny argument dla heretyków mądrzejszych od Boga.

          “4:1 A Duch wyraźnie mówi, że w późniejszych czasach odstąpią niektórzy od wiary i przystaną do duchów zwodniczych i będą słuchać nauk szatańskich,
          4:2 Uwiedzeni obłudą kłamców, naznaczonych w sumieniu piętnem występku,
          4:3 Którzy zabraniają zawierania związków małżeńskich, przyjmowania pokarmów, które stworzył Bóg, aby wierzący oraz ci, którzy poznali prawdę, pożywali je z dziękczynieniem.
          4:4 Bo wszystko, co stworzył Bóg, jest dobre, i nie należy odrzucać niczego, co się przyjmuje z dziękczynieniem;
          4:5 Albowiem zostają one poświęcone przez Słowo Boże i modlitwę.”

          Jedz wszystko, abyś dziękował? Pudło. Czy Tora zakazuje związków małżeńskich?
          hmm…brzmi znajomo. Przyda się w dyskusji o celibacie i o postach katolickich.

          “10:12 Były w nim wszelkiego rodzaju czworonogi i płazy ziemi, i ptactwo niebieskie.
          10:13 I odezwał się do niego głos: Wstań, Piotrze, zabijaj i jedz!
          10:14 Piotr zaś rzekł: Przenigdy, Panie, bo jeszcze nigdy nie jadłem nic skalanego i nieczystego.
          10:15 A głos znowu po raz wtóry do niego: Co Bóg oczyścił, ty nie miej za skalane”

          hmm…Czegoś tu brakuje…

          “(17): A gdy Piotr ZASTANAWIAŁ SIĘ, co ma oznaczać widzenie, które miał, oto mężczyźni wysłani przez Korneliusza, dopytawszy się o dom Szymona, stanęli przed bramą; [Uwspółcześniona Biblia Gdańska, Dz 10]”

          Piotrowi nawet przez myśl nie przeszło by zjeść wieprzka.
          Piotr raczej był niechętnie nastawiony do głoszenia ewangelii poganom. Tego dotyczyła ta wizja.

          “8:7 Lecz nie wszyscy mają właściwe poznanie; niektórzy bowiem, przyzwyczajeni dotąd do bałwochwalstwa, spożywają mięso jako składane w ofierze bałwanom i sumienie ich z natury słabe, kala się.
          8:8 Zapewne, pokarm nie zbliża nas do Boga, gdyż nic nie tracimy, jeśli nie jemy, i nic nie zyskujemy, jeśli jemy.
          8:9 Baczcie jednak, aby ta wolność wasza nie stała się zgorszeniem dla słabych.

          8:13 Przeto, jeśli pokarm gorszy brata mego, nie będę jadł mięsa na wieki, abym brata mego nie zgorszył.”

          I znowu słowo klucz. “Pokarm” Należy zadać sobie pytanie “co Biblia nazywa pokarmem”. Zaś co do wersetu 13, to wiele osób uważa że nie należy jeść mięsa, bo pierwotnie zwierzęta nie były przeznaczone na pokarm. Mają do tego prawo, ale próbują to wciskać innym na siłę (tak samo jak ktoś wciska im jedzenie mięsa na siłę). Oczywiście nie wszyscy.

          “14:2 Jeden wierzy, że może jeść wszystko, słaby zaś jarzynę jada.
          14:3 Niechże ten, kto je, nie pogardza tym, który nie je, a kto nie je, niech nie osądza tego, który je; albowiem Bóg go przyjął.
          14:4 Kimże ty jesteś, że osądzasz cudzego sługę? Czy stoi, czy pada, do pana swego należy; ostoi się jednak, bo Pan ma moc podtrzymać go.

          14:21 Dobrze jest nie jeść mięsa i nie pić wina ani nic takiego, co by twego brata przyprawiło o upadek.”

          Jesteś słaby w wierze?
          Spotkałem się z osobami wierzącymi, których alkohol obrzydza. W związku z tym w miarę możliwości nie spożywałbym go przy tej osobie, byle by tylko nie szukać powodu do zgorszenia.

          Ogólnie rzecz biorąc Bóg musiał mieć jakiś powód by zakazać świni, a zezwolić na jedzenie kurczaka. Świnia to “odkurzacz”.

      2. A jak oceniasz ten werset (16): Niech więc nikt was nie osądza z powodu jedzenia lub picia, co do święta, nowiu księżyca lub szabatów. (17): Są to cienie rzeczy przyszłych, ciało zaś jest Chrystusa. [Kol 2]

        1. Sposób świętowania.
          gnostycy mieli problem jak ktoś
          przez świętowanie rozumiał świętowanie
          a nie nad światem się użalanie

          https://www.youtube.com/watch?v=Qd0gUppUp_w

          polecam ogólnie cały kanał.

        2. Jutro postaram się Ci odpowiedzieć; dzisiaj, już o tej godzinie po tygodniu pracy po 23 jestem lekko 😉 padnięty 🙁

  4. Pewnie sie myle, ale to przypadkiem nie obowiazywalo w starym przymierzu? Bog tu mowi do izraelitow – narodu wybranego

    1. a my też jesteśmy narodem wybranym.
      Duchowym Izraelem
      Nowe przymierze to nie nowe prawo.
      Chrystus przyszedł nadać prawu pełnie, a nie zniesienie.
      a skoro go nie zniósł…
      Prawo zostało lekko zmodyfikowane
      bo ofiar ze zwierząt już nie składamy
      tylko ciało swoje od grzechu uwalniamy.

  5. Thmop7 to dla ciebie:
    2Chcę dowiedzieć się od was tego jednego: Czy przez uczynki zakonu otrzymaliście Ducha, czy przez słuchanie z wiarą? 3Czy aż tak nierozumni jesteście? Rozpoczęliście w duchu, a teraz na ciele kończycie? 4

    Skupiajmy się na tym co duchowe,a nie cielesne,nikt z nas nigdy nie wypełni zakonu w 100% tach,gdyż jeżeli przekroczysz jedno prawo w zakonie to tak jak byś przekroczył cały zakon,nie wiem jak wy ale ja od urodzenia przekroczyłem zakon,milion razy,ale teraz dzięki łasce żyje która jest w Jezusie Chrystusie,kolejną rzeczą ważną jest że sabat został ustanowiony dla człowieka,a nie odwrotnie,gdyby było inaczej rolnik który wyprowadxza bydło w sobotę do wodopoju,lub żołnierz albo policjant na służbie strzegący pożadku w sobotę,podlegał by każe bo jest przestępcą zakonu.

    1. Dziękuję Bracie żołnierzu 🙂 Trafiłeś w samo sedno. Patrzę i obserwuję dookoła i widzę ciągłą tęsknotę do zakonu wg ciała. Nie piszę dalej o prawie Boga, tylko o zasadzie. Słodkie jest zapewnienie, że będzie prawo; wszystko wytyczone od “a” do “z”, dokładnie wytyczone granice co jest dobre a co złe, co mogę a czego nie, przestrzeganie czego doprowadzi mnie do zbawienia. Ale zobaczcie, że to utopia. Przykład narodu wybranego, czyli ludu izraela, przez tysiące lat świadectwem, że nie ma możliwości utrzymania należytego 100%-go wypełniania prawa. To samo dotyczy chrześcijan. Wszystkich. Rz 3,10-12 “Jak napisano: Nie ma ani jednego sprawiedliwego, Nie masz, kto by rozumiał, nie masz, kto by szukał Boga; Wszyscy zboczyli, razem stali się nieużytecznymi, nie masz, kto by czynił dobrze, nie masz ani jednego.” Dlatego Bóg Wszechmogący w Jezusie Chrystusie zszedł do ludzi, żeby zapłacić za dług ich grzechu. Pomimo, iż wstąpił do nieba i zasiadł na tronie, to zgodnie ze Swoją obietnicą zesłał Ducha Pocieszyciela. Ducha Świętego, żeby prowadzić Swój duchowy izrael. Wierzę i wiem, że naprawdę nie ma możliwości, żeby czynił człowiek pod Jego prowadzeniem cokolwiek, co przeciwstawiałoby się Bożemu Prawu i Woli. Szkoda, iż człowiek wybiera roztrząsanie nad Słowem, gdy każdy według swojego rozumu produkuje oceny stające się osądami (właściwie nimi są). Zamiast czynić poddawanie się i przekazywanie innym Chrystusowej Miłości. Ku chwale Boga wyłącznie.
      Cześć i chwała Panu Jezusowi Chrystusowi

    2. Czyli nie możliwym jest nie grzeszyć więc…
      grzeszmy i łammy prawo jeszcze bardziej.
      Dziwny wniosek.
      Bardzo dziwny.
      Jozue który przestrzegał prawa i był człowiekiem prawym i tak miał brudną szatę, ale dostał czystą. Tak pisze Zachariasz w 3 rozdziale księgi swojej.
      Żydzi też prawo wypełniali według martwej litery ale byli potępieni, bo szukali usprawiedliwienia wobec prawa.
      Paweł tak pisze
      (31): podczas gdy Izrael, przestrzegając prawa
      sprawiedliwości, nie znalazł w Prawie sprawiedliwości? (32): A dlaczego [tak się stało]? Bo [zdążał
      do usprawiedliwienia] nie poprzez wiarę, lecz przez uczynki. I tak potknęli się o kamień obrazy,
      zgodnie z tym co jest napisane: [Biblia Lubelska, Rz 9]

      Co miał na myśli?
      Że Izrael mimo nadanego prawa miał raczej szukać łaski nie bacząc na prawo? By grzech mógł obfitować przez łaskę? Chyba nie…

      (15): Cóż tedy? Będziemyż grzeszyli, żeśmy nie pod zakonem, ale pod łaską? Nie daj tego Boże! (16): Azaż nie wiecie, że komu się stawiacie za sługi ku posłuszeństwu, tegoście sługami, komuście posłuszni; bądź grzechowi ku śmierci, bądź posłuszeństwu ku sprawiedliwości? [Biblia Gdańska, Rz 6]

      Lecz co jest grzechem? Skąd mam to wiedzieć? Rzecz jasna z tory.

      “kolejną rzeczą ważną jest że sabat został ustanowiony dla człowieka,a nie odwrotnie,gdyby było inaczej rolnik który wyprowadxza bydło w sobotę do wodopoju,lub żołnierz albo policjant na służbie strzegący pożadku w sobotę,podlegał by każe bo jest przestępcą zakonu.”

      porządku mój drogi, porządku.
      Patrzysz przez martwą literę. Są rzeczy które trzeba w szabat zrobić. Ale są też pracę które można zrobić dzień wcześniej lub dzień później.

      “Thmop7 to dla ciebie:
      2Chcę dowiedzieć się od was tego jednego: Czy przez uczynki zakonu otrzymaliście Ducha, czy przez słuchanie z wiarą? 3Czy aż tak nierozumni jesteście? Rozpoczęliście w duchu, a teraz na ciele kończycie? 4”

      Mój drogi..
      Pismo interpretuje pismo.
      Odsyłam Cię do cytatu z Rz 9, który dałem wyżej.
      Jest różnica między przestrzeganiem Tory, a szukaniem w niej usprawiedliwienia.
      Wystarczy przeczytać kontekst rozdziału by zobaczyć że Paweł pisze raczej o tym drugim.
      Pewnie się tam obrzezywali
      i ofiary ze zwierząt składali.

      Chrystus mówi “prawa nie zniosę” powiedział “ł” a ktoś chce usunąć tą kreseczkę, żeby wyszło “l”.

      1. A co do szabatów to w sumie to zawsze było tak samo. Chrystus nie zmienił tego prawa gdyż..nie mógł. Nie złożył jeszcze ofiary.
        A skoro nie zmienił, to nie zgrzeszył. Przecież nauczał że w szabat można uzdrawiać, osła napoić takie tam podstawowe prace wykonywać. I polecam jeszcze artykuł…

        https://radtrap.wordpress.com/2015/07/04/czy-stary-testament-przeczy-nowemu/#more-11713

        1. Nie mógł znieść coś co sam ustanowił. ☺

    3. Dziękuję za odpowiedź 🙂
      Ostatnio znalazłem kanał na YouTube tego pana https://www.youtube.com/watch?v=Qd0gUppUp_w i od tamtej pory wszystko mi się obróciło do góry nogami i Nadal mam wątpliwości co do przestrzegania Szabatu, który podany był w dekalogu oraz jedzenia świnki. Myślę, że Jezus pokaże mi prawdę bo chyba sam nie potrafię już czytać 🙂

      1. “Nadal mam wątpliwości co do przestrzegania Szabatu”
        tj jeden z tych tematów, który dzieli chrześcijan.
        Ja świętuję, ale nie ejst to dla mnie zasada wiary, którą respektowałbym na blogu.

        1. Ja też od pewnego czasu staram się swiętować szabat, ale czasami jeszcze pojawiają się wątpliwości. Zastanawia mnie to, dlaczego większość zborów protestanckich,ewangelicznych ciągle jednak świętuje w niedzielę. Czyżby to było dla nich wszystko jedno? Trochę to dziwne. Modlę się o poznanie prawdy w tej kwestii.
          Ufam ,że Jezus pomoże mi poznać prawdę.

          1. myślę, że zbory po prostu dostosowują sie do modułu tygodnia w danym kraju a w PL jest wolna niedziela.

            1. W takim razie zbory nie przestrzegają jednego z przykazań Boga.Jakoś adwentyści mogą spotykać się w siódmy dzień tygodnia.

              1. Apostołowie też spotykali się w 1 dzień tygodnia.
                To że w niedzielę mają dzień zgromadzeń, nie oznacza że nie przestrzegają szabatu i że w niedzielę nie pracują.

              2. W Poznaniu spotykamy się ostatnio w niedzielę lub w sobotę..
                Dziś mamy do tego chrzest 🙂

              3. Karolku,ja mam na mysli,ze zbory utwierdzaja w ludziach to,ze niedziela zastapila sobote.Przeciez oczywistym jest ze mozna sie spotykac nawet codziennie.

  6. Najpierw Jezus później szabat i wszystko gra. Każdy niech sam rozstrzyga w swoim sercu.

  7. Dziś na fox news króluje artykuł wzywający Franciszka do rezygnacji. Autor artykułu wypomina wszystkie “nonsensy” tego papiestwa. Z ostatnimi słowami włącznie. Imam Franciszek stwierdził ostatnio, że “znaczna większość małżeństw sakramentalnych jest nieważna” – to są jego słowa, oczywiście zaraz potem cała babilońska (czyt. watykańska) zaczęła prostować słowa w myśl zasady “to nie jest tak jak myślicie”. Jakim człowiekiem jest ten Franciszek, że nawet przedstawiciele takich mediów jak fox wypominają mu błędy w logicznym myśleniu?! i ten gość przyjeżdża nad Wisłę, zobaczycie jak wszyscy będą koło niego latać z rządem na czele, w końcu “bóg i car” przyjeżdża.

Dodaj komentarz

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
pl_PLPolish