Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Ulice we Francji coraz groźniejsze przez muzułmanów.

Filmik przesłała mi moja czytelniczka.

 

oto opis filmu z translatora:

 

Jadwiga Yestem – Jadwiga Yestem udostępniła link w Twoim obszarze…

Film ten zostal juz zablokowany w 14 Krajach. Pokazuje nam zwykla ulice we Francji. Przechodnie w tym wypadku kobiety zostaly zaczepiane przez grupe nie europejczykow i obrzucane wyzwiskami i kamieniami. Wsrod nich znalazl sie jeden francuski policjant, ktory mial przy sobie pistolet. Dzieki jego courage paniom udalo sie oddalic z lini ich ataku i choc kammienie lecialy dalej nikomu sie nic nie stalo. Jednak mozemy sobie zdac sprawe, ze nie zawsze z takich spotkan mozna wyjsc bez szwanku. (Tlumaczenie : Na ulicach Francji. “Ten film jest zakazany w 14 krajach
26 października 2015: We Francji film jest powierzchowne, co już zostało zakazane kilka razy i wielokrotnie pojawia się na nowych kanałach. To pokazuje grupę Francuzów, którzy są realizowane przez grupę młodych mężczyzn afrykańskich, obrzucony kamieniami i groził. Jeden z prześladowanych jest francuski policjant, który może poruszać się Afrykanów z ręką na broń usług do odwrotu. Jeden z napastników uzbrojonych w kij baseballowy. Pod obscenicznych obelg ze strony Afrykanów uda Francuzki uciec na metę. Kamienie latać jak wcześniej, ale Francuz uciekł zdrowe osobniki dzięki odważnych policjantów)

 

 

 

 

Módlmy się o to by do Polski muzułmanie nie zostali wpuszczeni. radze potraktować taka modlitwę poważnie.

Updated: 9 listopada 2015 — 19:59

13 komentarzy

Add a Comment
  1. Film nie może być z 26 października 2015 bo widziałem go już znacznie wcześniej ok września albo wcześniej.

  2. Jak to demony potrafią kontrolować ludzi…

  3. Lucyferianie poprzez islamskie hordy chcą wprowadzić swoją religię z Antychrystem na czele…

  4. Najpierw epidemia prawdopodobnie EBOLA

  5. Jestem we Francji, na poludniu. Wedlug mnie Francja juz jest przegrana. Jest tutaj tak duzo muzulmanow, ktorzy maja po 3-4 dzieci najmniej takze Francuzi ni maja przy nich szans. Jest tak duzo kobiet noszacych burke a zyja w naprawde wolnym kraju moga cieszyc sie wolnoscia ale chyba nie chca. Nie wiem ile czasu zostane tutaj ale problem jest juz widoczny. Jednak nie mozna uogolniac bo wlasnie 2x bylam w potrzebie i 2x udzielili mi pomocy wlasnie Arabowie. Jeden pomogl mi niesc walizke i to byl mlody chlopak a drugim razem dostalam bilet na metro w prezencie bo nie moglam kupic poniewaz nie mialam drobnych i dostalam go wlasnie od Araba. Aha, i jeszcze innym razem pomogl mi inny Arab, wytlumaczyl mi jak ladowac karte na przejazdy transportem miejskim:)) Ludzie sa rozni. Ktos musi ich prowokowac do buntu bo tutaj jest duzo Arabow Muzlumanow, ktorzy zyja spokojnie.

    1. “Ktoś musi ich prowokować do buntu…”
      No pani chyba raczy żartować…
      To nie jest wytłumaczenie by zachowywać się jak bestia.Niech pani mi jeszcze napisze że ta kobieta która przechodziła musiała ich sprowokować(pewnie swoim wyglądem).Może najlepiej niech francuzi siedzą cicho i nie wychodzą,bo prowokują do buntu biednych muzułmanów.
      Co do grzecznych muzułmanów…to cóż,jest to po prostu niemożliwe.Tak czy tak,osoba która wierzy w Allacha(lucyfera) kiedyś się po prostu zbuntuje i nie wiadomo co może zrobić.(ps.Ja tu nie mówie o Arabach,ja tu mówie o muzułmanach 🙂 )

    2. “Ktos musi ich prowokowac do buntu” – podpowiem krótko: legion, duch fałszywego proroka mahometa etc

  6. q obliczu tych tragicznych okolicznosci na swiecie zapominamy zupelnie o co w tym wszystkim chodzi,naprawde nie chce nikogo potepiac ,a tym bardziej pouczac,pragne tylko przypomniec sobie i wam kochani ze boj toczymy nie z krwia i cialem,ale z nadziemskimi wladzami,,,ect biblia o tym mowi,wiec co w odpowiedzi? nienawisc,potepiene,brak akceptacjii bliznich?Jest to tym bardziej dla mnie wymowne gdy patrze na Chrystusa ukrzyzowanego i mowiacego do przestepcy ktory zrozumial swoja nedze dzis bedziesz ze mna w raju!! Bracia i siostry! W tym wlasnie czasie Bog w Chrystusie uczy nas milosci do nieprzyjaciol,pomyslmy o tym i modlmy sie o swoich wrogow,a milosc Boza ktora przewyzsza nasze zrozumienie strzec bedzie serc naszych i mysli naszych w Jezusie Chrystusie Panu Naszym
    Wypelnieniem rwangelii jak i zakonu jest milosc!Nie potepiajmy ,bo do konca nie rozumiemy planow i drog Panskich
    Z miloscia Krystyna

    1. Zgadzam się.Powinniśmy prosić Pana o to,by wskazał muzułmanom ścieżkę i oświecił ich serca.Co ma się stać,to się stanie.Jeżeli Pan z nami,to któż przeciwko nam?

  7. Tam gdzie mieszkam w Niemczech są obozy dla uchodźców. I jest coraz mniej bezpiecznie. Ludzie boją się puszczać dzieci i chodzić po ulicach!!!

    I o to satanistom nami rządzącymi chodziło… oni realizują ten plan:
    http://drogadonieba.pl/index.php/illuminati/27-plan-iii-wojen-swiatowych-alberta-pikea

  8. https://www.youtube.com/watch?v=Qt2mbGP6vFI

    Woła do mężczyzny na ulicy
    “Proszę pana, czy może mi pan pomóc?
    Jest zimno, a ja nie mam gdzie spać,
    Czy jest jakieś miejsce, które może mi pan polecić?”

    Idzie dalej, nie odwraca się
    Udaje, że jej nie słyszy.
    Zaczyna gwizdać przechodząc przez ulicę
    Wydaje się zażenowany byciem tam

    Och, pomyśl dwa razy, to tylko kolejny dzień dla
    Ciebie i dla mnie w raju
    Och, pomyśl dwa razy, to tylko kolejny dzień dla Ciebie,
    dla Ciebie i dla mnie w raju

    (Pomyśl o tym)

    Woła do mężczyzny na ulicy
    Mógł zobaczyć, że płakała
    Ma pęcherze na spodach swych stóp
    Nie może chodzić, lecz próbuje

    Och, pomyśl dwa razy, to tylko kolejny dzień dla
    Ciebie i dla mnie w raju
    Och, pomyśl dwa razy, to tylko kolejny dzień dla Ciebie,
    dla Ciebie i dla mnie w raju

    (Po prostu o tym pomyśl)

    O Panie, czy już nikt nie może niczego więcej zrobić
    O Panie, musi być coś, co możesz powiedzieć

    Możesz czytać ze zmarszczek na jej twarzy
    Możesz zobaczyć, że tam była
    Prawdopodobnie wyrzucano ją z każdego miejsca
    bo do żadnego nie pasowała

    Och, pomyśl dwa razy, to tylko kolejny dzień dla
    Ciebie i dla mnie w raju
    Och, pomyśl dwa razy, to tylko kolejny dzień dla Ciebie,
    dla Ciebie i dla mnie w raju

    To tylko kolejny dzień dla ciebie i dla mnie w raju
    To tylko kolejny dzień dla ciebie i dla mnie w raju

Dodaj komentarz

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
%d bloggers like this: