Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Nauczyciele wykorzystują sztuczną inteligencję do oceniania uczniów.

Jedną z wypracowanych przeze mnie sentencji jest myśl, iż Sztuczna Inteligencja została stworzona do pozbawienia ludzkości inteligencji i poniższy news jest tego dowodem.

 

W niedawnym artykule w czasopiśmie Futurism zwrócono uwagę na rosnący trend: nauczyciele coraz częściej sięgają po narzędzia oparte na sztucznej inteligencji do oceniania prac uczniów. Jest to spowodowane powszechnym wykorzystaniem sztucznej inteligencji przez samych uczniów.

 

Ponieważ prawie 86% studentów uniwersytetu korzysta z narzędzi AI, takich jak ChatGPT, niektórzy edukatorzy przyjmują podejście „zwalczania ognia ogniem”, wykorzystując AI do oceny zadań. Jednak praktyka ta rodzi krytyczne pytania dotyczące uczciwości, dokładności i przyszłości edukacji.

Integracja AI w ocenianiu nie jest jednolitą praktyką, ale spektrum podejść. Niektórzy nauczyciele, sfrustrowani tym, że uczniowie przesyłają prace wygenerowane przez AI, przyjęli narzędzia takie jak Writable, które wykorzystuje ChatGPT do udzielania informacji zwrotnych na temat esejów.

Inni, jak zauważono w poście na Reddicie, zajmują pragmatyczne stanowisko: „Możesz używać AI. Daj mi znać. Jeśli to zrobisz, AI również cię oceni. Ty tego nie piszesz, ja tego nie czytam”.

 

Wiem, że w kieleckich szkołach i zapewne nie tylko dla nauczycieli nie jest problemem kiedy uczniowie zamiast sami pisać prace zlecają AI. Taka postawa świadczy o minięciu się z powołaniem, gdyż nauczyciel z powołania ma nie tylko sprawdzać wiedzę, ale też wychowywać.

Innym określeniem nauczyciela jest przecież słowo pedagog. Co ono oznacza?

 

Pedagogika i jej staropolska nazwa pochodzi od słowa greckiego (paidagogos – dosł. „prowadzący dziecko”). Natomiast wpływ zachodniej filozofii ukształtował pojęcie rzymskie (łac. ars educandi) jako „sztuka wychowania”.

 

Prowadzący. Nie sprawdzający wiedzę. Jeszcze lepiej tłumaczy rolę pedagoga rzymskie ars educandi jako sztuka wychowywania.

Nauczyciele zezwalając na użycie AI są jak rodzice zezwalający dziecku na nieograniczone używanie smarpthona. Po prostu są ignorantami przechowującymi dzieci a nie wychowującymi.

 

Ciekawe jest też, że ci sami nauczyciele, którzy zezwalają na pisanie pracy przez AI propagują lewicowe poglądy, a więc indoktrynują.

Ogólnie rzecz biorąc w pracy nauczyciela coraz rzadziej można znaleźć włożone serce. Z drugiej strony nauczyciele “ideowi” mają bardzo ciężkie zadanie idąc pod prąd systemowej patologii i braku troski samych rodziców. Ci ostatni z kolei są zapracowani, zestresowani pędem a także oszukiwani przez religie nie czuwające a wręcz popierające AI.

 

 

Sztuczna Inteligencja to odsunięcie Ducha Bożego na bok.

Na YouTube jest już wiele nauczań czczych, pozbawionych Ducha Jezusa jutuberów umieszczających rozwiązania biblijne online. Kilku słuchałem i uważam, że są suche, czerstwe oraz pozbawione piękna wynikającego z samodzielnego studiowania Biblii.

 

W dalszej części artykułu o korzystanie przez nauczycieli AI w oceni uczniów możemy dowiedzieć się o tak zwanych “postępowych” nauczycielach:

 

Tymczasem postępowi nauczyciele wykorzystują sztuczną inteligencję do personalizacji nauczania, np. dostosowując zadania matematyczne do poszczególnych uczniów lub wymagając od uczniów, aby korzystali ze wskazówek sztucznej inteligencji, a także z ocen dokonywanych przez człowieka.

Ta zmiana jest częściowo odpowiedzią na przytłaczające obciążenie pracą, z jakim zmagają się nauczyciele. Narzędzia takie jak Brisk Teaching i MagicSchool obiecują zaoszczędzić nauczycielom godziny poprzez automatyzację zadań, takich jak ocenianie i planowanie lekcji.

 

Na szczęście są i krytycy takiej postawy ostrzegający przed konsekwencjami poznawczymi.

 

Nadmierne poleganie na AI może osłabić umiejętności krytycznego myślenia uczniów, co jest obawą podzielaną przez nauczycieli takich jak Gina Parnaby, która powiedziała Axios, że AI może sprawić, że uczniowie będą „outsourcingować swoje myślenie”.

 

Oto właśnie chodzi elitom chazarskiej technokracji: o pozbawienie młodzieży krytycznego myślenia i to właśnie ma miejsce.

Najgorzej w tym wszystkim mają nauczyciele świadomi patologii związanej z AI, gdyż świadomość i niemoc boli.

 

—–

 

 

Jeśli  uważasz, że to co robię jest słuszne i chcesz mnie wesprzeć, link do wsparcia jest tutaj -> WSPARCIE.

lub dane poniżej:

PKO

Odbiorca: Piotr

Tytułem: Bezinteresowna darowizna dla admin detektywprawdy.pl

nr konta: 03102026290000910204005278

 

Dla chcących zachować anonimowość jestem na buycofee:

https://buycoffee.to/detektywprawdy

 

Serdecznie dziękuję za wsparcie.

 

 

Zaktualizowane: 12 maja 2025 - 09:54

Dodaj komentarz

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
pl_PLPolish