Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

“Globalna żegluga staje w miejscu. To kwestia czasu, aż Amerykanie to poczują”.

Wydaje się, że Trump chce zniszczyć amerykańską gospodarkę, ale to jak zwykle czas pokaże.

Póki co żegluga w USA stanęła, a to z kolei dotknie transport lądowy i ostatecznie konsumentów.

 

 

W amerykańskich sklepach jeszcze nie brakuje towarów, ale jeśli pogorszenie globalnej żeglugi jest jakimkolwiek wskaźnikiem, to są one w drodze. To może skomplikować prośby Białego Domu do Amerykanów o cierpliwość, podczas gdy urzędnicy handlowi spieszą się, by zawrzeć dziesiątki umów.

W głównych portach, w tym w Los Angeles, Long Beach w Kalifornii i Nowym Jorku-New Jersey, nastąpił spadek ładunków lub oczekuje się jego spadku, głównie w związku z dostawami z Chin, które eksportują do USA więcej niż jakikolwiek inny kraj.

Wolumeny rezerwacji importu do USA spadły o 35% od końca marca, według firmy danych wysyłkowych Vizion, w tym spadek o 26% między tygodniem kończącym się 21 kwietnia a kolejnym tygodniem. Wysyłki z Chin spadły o prawie 43% w ostatnim pełnym tygodniu kwietnia, co stanowi najgłębszy spadek w roku. W kwietniu, w ciągu kilku tygodni, rezerwacje importu do Chin spadły o ponad połowę, podała firma Vizion .

Potencjalny wpływ na firmy i konsumentów jest szeroki. Import chińskiej elektroniki, tworzyw sztucznych, pojazdów, stali i tekstyliów spadł o ponad połowę.

Być może równie niepokojące dla niektórych rolników i amerykańskich producentów jest to, że rezerwacje eksportowe do Chin również załamały się. W ostatnim pełnym tygodniu kwietnia liczba 20-stopowych kontenerów zarezerwowanych do Chin spadła o 73% w porównaniu z rokiem poprzednim, czwarty tydzień z rzędu ze spadkiem o co najmniej 60%, powiedział Vizion. Dzieje się tak pomimo tego, że eksport USA pozostaje ogólnie stosunkowo silny.

Główne szlaki handlowe zostały wywrócone do góry nogami przez ogłoszenie prezydenta Donalda Trumpa z 2 kwietnia o ogromnych taryfach na import. Trump zawiesił większość „wzajemnych” taryf na 90 dni w tygodniu później, ale pozwolił na wejście w życie taryf przeciwko Chinom, ostatecznie podnosząc je do 145% dla większości produktów. Chiny odpowiedziały własnymi taryfami.

https://www.msn.com/en-us/money/markets/ar-AA1EhmJR

 

 

Ciężko jest na tym etapie wyrokować o większym kryzysie.

Nie sposób jednak nie zauważyć jak Trump póki co niszczy gospodarkę Stanów Zjednoczonych.

 

“Firmy wyraźnie starają się znaleźć sposób na przetrwanie w czasie bezprecedensowych zmian celnych. Najgorsze niewątpliwie dopiero nadejdzie, ponieważ cła importowe zaczęły obowiązywać dopiero po ogłoszeniu przez Biały Dom Dnia Wyzwolenia 2 kwietnia” — oceniał w rozmowie z CNN ekonomista Christopher Rupkey z firmy ubezpieczeniowej FWD Group.

https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/tak-dzialaja-cla-donalda-trumpa-usa-z-rekordowym-deficytem-handlowym/03fxvbj

 

Moim zdaniem Chazarowie pracują na większy kryzys. Chcą jeszcze bardziej okraść narody nie tylko z pieniędzy ale i z energii. Cła są tylko pretekstem, bo jak wiemy nikomu one nie służą.

 

Jak się odbije polityka celna Trumpa na Europie?

 

Unia Europejska szykuje się do ofensywy celnej, gdyby negocjacje z USA nie poszły w dobrym kierunku. Na nowej, dyskutowanej liście mają się znaleźć m.in. samoloty, samochody, a także konkretne rodzaje żywności

https://businessinsider.com.pl/gospodarka/cla-ue-na-towary-z-usa-na-prawie-100-mld-euro-co-na-liscie/55815pl

 

 

Powiedzmy sobie szczerze: chazarscy politycy chcą nas okraść!

 

 

 

 

Zaktualizowane: 8 maja 2025 - 19:39

Dodaj komentarz

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
pl_PLPolish