1. Stany Zjednoczone uważają teraz, że „optymalny czas” na rosyjską inwazję to połowa lutego do końca marca…
W ciągu ostatnich dwóch tygodni Rosja zwiększyła liczbę grup taktycznych batalionów z 60 do 83 według oceny NATO. Oczekuje się przybycia kolejnych 14 grup taktycznych na granicę z Ukrainą..
Waszyngton szacuje, że Moskwa ma możliwość przeprowadzenia ograniczonego ataku na Ukrainę, zgodnie z Financial Times..
2. Serwis z wiadomościami finansowymi przypadkowo poinformował, że Rosja zaatakowała Ukrainę w piątek po południu z nagłówkiem na swojej stronie głównej.
„Na żywo: Rosja najeżdża Ukrainę” – czytamy w niepokojącym nagłówku na stronie Bloomberga około godziny 16.00.
Po ok. 30 min, artykuł zniknął!
Jakie było wyjaśnienie?
„Przygotowujemy nagłówki dla wielu scenariuszy, a jeden z tych nagłówków został nieumyślnie opublikowany około godziny 16:00 czasu wschodniego na naszej stronie internetowej” – napisał w e-mailu rzecznik Bloomberg News. „Głęboko żałujemy błędu”.
Internauci interpretują to w ten sposób, że dobrą ilustracją jest przykład z WTC kiedy to BBC za wcześnie informuje widzów o zawaleniu się WTC 7 kiedy jeszcze za oknem spokojnie sobie stał i że tam też musiał być jakiś przeciek o zburzeniu budynku, ale za wcześnie o tym poinformowali na wizji.
3. Pekin nie życzy sobie, aby jakaś wojna na Ukrainie zakłóciła mu igrzyska
4. Białoruskie i rosyjskie jednostki uczestniczyły we wspólnym ćwiczeniu państwowych sił reagowania.
Coraz więcej pewników, iż wojna będzie. Informacja z USA o ataku Rosji na koniec lutego początku marca zbiega się z tą o tym, że do wojny dojdzie po olimpiadzie a ta się kończy 20 lutego, a więc mamy mniej więcej dwa trzy tygodnie względnego spokoju…i to też niekoniecznie.
To potwierdza portal forsal.pl
Ja nikomu nie zagwarantuje ani wojny ani pokoju. To, kiedy się wszystko rozpocznie wie światowa masoneria.
Teraz ciekawostka, Amerykanie a przynajmniej ich część doskonale wie, że za wojną jest przemysł zbrojeniowy:
” Sondaże pokazują, że większość Amerykanów jest całkowicie przeciwna wojnie z Rosją o Ukrainę, bo nie są obłąkani. Ale wiecie, kto bardzo to popiera? Kontrahenci z branży obronnej, w tym były pracodawca szefa Pentagonu Lloyda Austina, Raytheon. W ciągu zaledwie kilku ostatnich lat USA wydały ponad 2 mld dol. na pomoc wojskową dla Ukrainy, której większość ludzi nie potrafi zidentyfikować na mapie… Nie, to nie fragment anglojęzycznego programu rosyjskiego kanału telewizyjnego RT (dawniej Russia Today) ani “Wiadomości” prowadzonych przez Dmitrija Kisielowa, nazywanego “Ustnikiem Putina”, ale opinia Tuckera Carlsona, guru trumpistów i czołowego komentatora FOX News, najpopularniejszej dziś informacyjnej stacji telewizyjnej w Stanach Zjednoczonych, wygłoszona 21 stycznia br. I bynajmniej nie jest on odosobniony w poglądach.”
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.