Geoffrey Grider
Komunikat o usłudze publicznej od twojego lokalnego dostawcy znamienia bestii.
„Tu jest mądrość. Kto ma rozum niech zliczy liczbę bestii; gdyż istnieje liczba człowieka, a jej liczba sześćset sześćdziesiąt sześć.” Ap 13:18 (NBG)
Otwiera się bramka, a niewielkie kulki o różnych kolorach toczą się po czterech oddzielnych torach. Głos lektora wyjaśnia, że każdy z tych torów oznacza główną sieć telefonii komórkowej (Verizon, AT&T, Sprint i T-Mobile), zaś kulki reprezentują liczbę najwyższych wyników, jakie dana sieć osiągnęła w poszczególnych stanach w ramach niezależnego badania przeprowadzonego przez RootMetrics. Pod koniec spotu widzimy jednak coś całkiem innego, niż tylko wskaźniki.
Zachwalając korzyści swojej mobilnej usługi bezprzewodowej, Verizon (największy obecnie amerykański gracz w branży połączeń szerokopasmowych i łączności bezprzewodowej- przyp. tłum.) kończy swoją reklamę obrazem stosu jarzących się, czerwonych kulek obok trzech coraz mniejszych szóstek, jak na ilustracji. Jestem jednak pewien, że to tylko wielki zbieg okoliczności. Zauważycie też, że podczas gdy są tam 4 okręgi o równym kształcie, to pierwszy z nich jest przysłonięty przez czerwone kulki tak, by nie wyglądał jak 6, a pozostałe trzy są zaznaczone tak, by upewnić się, że wyglądają jak szóstki.
Będąc kimś, kto pracował nad korporacyjnymi kampaniami marketingowymi na wysokim poziomie w jednej z 500 największych firm w USA mogę zapewnić was, że oni doskonale wiedzieli, co robią, tworząc ten spot. Każdy kierownik wykonawczy wysokiego szczebla w Verizon, który to zatwierdził doskonale wiedział o liczbie 666, w jakże rażący sposób tu przedstawionej.
„W których niegdyś żyliście według porządku tego świata, w zgodzie z przywódcą zwierzchności sfery powietrznej, duchem działającym teraz pomiędzy dziećmi nieposłuszeństwa.” Ef 2:2 (NBG)
https://www.youtube.com/watch?v=785YQKmgiTo
Biblia mówi nam, iż w czasach końca diabeł „kontroluje powietrze”, może więc firmie Verizon oferującej usługi bezprzewodowe akurat tym razem zdarzyło się powiedzieć prawdę.
Tłumaczył Jacko. Dziękuję.
To samo jest tutaj 7 sekunda, widać rogi.
https://www.youtube.com/watch?v=7zihBvFldvM
Rzuciła mi się jeszcze w oczy reklama jakiegoś banku albo ubezpieczeń tak samo pod koniec pewna Pani pokazuje nam rogi, już nawet się z tym nie ukrywają.
Jeszcze jak można było edytować to w 23-24 sekundzie trzy szóstki.
verizon – znowu mamy 5 tkę także
Cały świat jest pogrążony w Złym.
Mądrość miał Salomon a 666 to waga złota które mu co rok dostarczano…… Co w związku z tym? Hmmm a nie wiem ale tak jak mowicie o tej liczbie to zawsze mi ten motyw przychodzi na myśl …
Mój “kochany” bank i jego serwer
https://aliorbank.pl/hades/do/Login
Doskonale wiedzą o co kaman!
A niech to… Miałem konto w Aliorze, a “hadesu” nie wypatrzyłem. Mocne. Dlaczego akurat “hades”? Cóż, pewnie mają na to jakieś odgórnie zaaprobowane tłumaczenie, ale nie ma się co oszukiwać. To robota złego.
Oni się z niczym nie kryją, a większość nadal ślepa…
Co im da takie ciągłe ukrywanie tych trzech szóstek? A może większość to tylko przypadek?
Ja to wyrzuciłem już ze swojego słownika określenia “przypadek”, albo “zbieg okoliczności”. Faktem- w mojej opinii niepodważalnym (zapoznawszy się z literaturą przedmiotu)- jest to, że masoni/sataniści (niepotrzebne skreślić) lubują się w przedstawianiu symboliki okultystycznej ukrytej, jak to mawiają anglojęzyczni, w trywialnym widoku.
Pytasz Kasiu czy to czasem nie przypadek, a my doszukujemy się czegoś, czego de facto nie ma? Oddajmy może na chwilę głos ekspertom od symboliki ezoterycznej:
“Motywacją stojącą za tym śmiałym ruchem jest to, że daje im to tak naprawdę perwersyjną przyjemność gdy wiedzą, że pomimo obecności elementów prawdy, czy elementów układanki ukrytych na widoku, masy nadal w większości pozostają w ignorancji. Wierzą oni też, że poprzez podświadome umieszczanie swoich złowrogich symboli na widoku publicznym w rzeczywistości oszukują ludzi w taki sposób, iż bezwiednie się oni z nimi zgadzają, co jest dokładnie tą rzeczą, która pozwala niewielu rządzić wieloma.”
Nie łudź się, kodując takie informacje iluminaci czczą księcia tego świata, jednocześnie mając szarych zjadaczy chleba w pogardzie, bo oni tego nie są w stanie dostrzec. Nowy serial telewizji FOX pt. “Lucyfer” oznaczyli hasztagiem #LucyferNadchodzi. Przypadek?