Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Pro-gayowska Kampania Tylenol ma na celu zmienić oblicze amerykańskiej rodziny. Bojkotujmy produkty Johnson and Johnson.

Normalizacja wszelkich zboczeń przyspiesza. Sam ten trend jest dowodem na to, że niebawem Jezus Chrystus wróci.

 

„A jak było za dni Noego, tak będzie i za dni Syna Człowieczego. Jedli, pili, żenili się i za mąż wychodzili aż do dnia, kiedy Noe wszedł do arki i nastał potop, i wytracił wszystkich. Podobnie też było za dni Lota: Jedli, pili, kupowali, sprzedawali, szczepili, budowali; a w dniu kiedy Lot wyszedł z Sodomy, spadł z nieba ogień z siarką i wytracił wszystkich. Tak też będzie w dniu, kiedy Syn Człowieczy się objawi” (Ew. Łukasza 17:26-30)

 

Bóg nie pozwoli na to by JEGO Ziemia miała standardy Jego wroga – oskarżyciela braci naszych.

Poniżej informacja o owej kapani, niestety z translatora:

Para gejów

 

 

Pary gejów i lesbijek są poczesne miejsce w nowej kampanii #HowWeFamily Tylenol, którego celem jest, aby zmienić oblicze amerykańskiej rodziny.

Tej samej płci balu tatusiowie i dwóch gejów z dzieckiem są wśród tych, opisywany w pierwszej reklamie telewizyjnej kampanii. VoiceOver mówi: “Rodzina nie jest zdefiniowane przez kogo kochasz, ale jak to zrobić.”

Tylenol gloryfikuje wszystkie nowoczesne typy rodzin, stwierdzając, rodzina opiera się na miłości a nie tradycyjnego małżeństwa, a następnie pokazuje pary homoseksualne z dziećmi. One Million Moms wierzy rodzina jest oparta na miłości, ale to nie usprawiedliwia normalizujące grzech. 1 MM nie zgadza się z potrzebą wspierania Tylenol małżeństwa homoseksualne lub pary.

Plus, Tylenol ostatnio używanych para lesbijek pokazano nos w nos w reklamie drukowanej magazynu. To było wliczone w Good Housekeeping czerwca 2015issue na stronie 21, aby wymienić jeden przykład. Na dole reklamy stwierdza, że ​​Tylenol jest obywatelem korporacyjnych z partnerem Human Rights Campaign.

Firmy powinny reklamować jakość swoich produktów, czy w tym przypadku, jak i kiedy brać leki i dlaczego to działa. Nie powinny być one podkreślając, który przyciąga do kogo lub który śpi z kim. Jest to decyzja marketingowa Tylenol pożałujesz.

Ten gej-inclusive handlowa próbuje znieczulać widzów. Istnieją obawy o sposób to ogłoszenie pcha porządek LGBT, ale jeszcze większy niepokój budzi sposób, że są one próbą przedefiniowania “rodzinę”.

Prosimy o kontakt Tylenol (należąca do Johnson & Johnson) na naszej stronie internetowej, zachęcając ich, aby natychmiast wyciągnąć ten niestosownych handlowych i zachować neutralność w wojnie kultur. 

Ponadto, niech wiedzą, że nadal Tylenol do powietrza to ogłoszenie i innych obraźliwych reklam w przyszłości zmusić rodzinę do podjęcia decyzji o zaprzestaniu lub produktów zakupu Tylenol Johnson & Johnson. 

źródło: http://www.afa.net/the-stand/the-culture-war/tylenols-pro-gay-campaign/

________________________________________

 

W związku z powyższym wzywam do bojkotu produktów firmy Johnson and Johnson

 

Zaktualizowane: 20 czerwca 2015 - 11:56

1 Komentarz

Dodaj komentarz
  1. Adminie, dzieki za ten post. Promocja zboczen wszelkiej masci jest tak nasilona, ze nie wierze w to, ze Pan Jezus Chrystus powroci na swiat dopiero w odleglej przyszlosci. Jestesmy ewidentnie jednym z ostatnich, o ile nie tym ostatnim pokoleniem. A tak, kolejny pionek w rekach złego zostal zdemaskowany. J&J omijajmy szerokim lukiem.

Dodaj komentarz

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
pl_PLPolish