Truth in the end times. Biblical Christians.

Biblical Christians. THE TRUTH FOR THE FOLLOWERS OF JESUS CHRIST "Ye shall know the truth, and the truth shall make you free."

Franciszek: “Wiara w Boga nie jest konieczna do zbawienia wystarczy ze będziesz dobrym człowiekiem”

Nie wiem czy tak bardzo ważna wypowiedź władcy kościoła rzymskiego uszła mi czy kiedyś nie byłem pewien jej źródła, ale ten papież antychryst wypowiedział stricte satanistyczne przesłanie:

 

"

Franciszek: “Wiara w Boga nie jest konieczna do zbawienia wystarczy ze będziesz dobrym człowiekiem”

 

Tutaj film:

 

https://www.youtube.com/watch?v=TnkCBHqoxjc

 

Przecież to zaprzecza naukom NT, usuwa Boga z życia sprowadzając go do new ageowskiej teorii ducha przyrody.

 

The Bible clearly states:

 

” Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę. A to pochodzi nie od was, lecz jest darem Boga: 9 nie z uczynków, aby się nikt nie chlubił. 10 Jesteśmy bowiem Jego dziełem, stworzeni w Chrystusie Jezusie dla dobrych czynów, które Bóg z góry przygotował, abyśmy je pełnili. ” Efezjan

 

Jeśli z uczynków jesteśmy zbawieni to daremna ofiara Jezusa. Tj oczywisty duch antychrysta.

Updated: 1 September 2015 — 09:09

56 Comments

Add a Comment
  1. Można też spojrzeć na to tak: Sama wiara bez uczynków jest niczym. Demony też wierzą w Boga, i co z tego?! Najważniejsza jest miłość…

  2. Zgadzam się Piotrze 100% z tym co napisałeś. Wielu badaczy Biblii twierdzi, że papiestwo to antychryst/antychryst znaczy “przeciw” lub “zamiast”/ Tak też twierdził M.Luter. A Franciszek /moim zdaniem/ wypełnia wszystkie wskazówki dot. Fałszywego Proroka. To nie jedyne słowa obecnego papieża i jego otoczenia wskazujące na poparcie tej tezy. Chociażby wypowiedzi dot. homoseksualistów, czy powiedzenie, że czyn pedofilski to jak odprawienie “czarnej mszy”. Jest tego znacznie więcej.

    1. “A Franciszek /moim zdaniem/ wypełnia wszystkie wskazówki dot. Fałszywego Proroka. ”

      Również tak myślę..

      1. niechętnie ale również się z tym zgadzam. jest napisane przecież : Strzeżcie się fałszywych proroków” bo będą czynić dobro w imię szatana.

      2. Zgadzam się z tobą siostro! Wspieram Cię zatem 🙂

        1. Natomiast wcześniej zostało powiedziane “Po owocach ich poznacie”.Papież sieje miłość i dobro z tego co obserwuję, Natomiast to co się działo/dzieje w kościele często z prawdziwą miłością ma niewiele wspólnego.

          1. tj fałszywa milość. Wilk w owczej skórze

            1. Papież Franciszek to socjalista. M.in. to go skreśla. Pracuję nad tekstem obnażającym socjalizm nauki społecznej KRK. Stay tuned.

  3. Bardzo przewrotna nauka papy…

  4. No cóż. Wcale mnie to nie dziwi. Właściwie to czy kiedykolwiek w KRK istotna była wiara w sercu? No raczej nie. Wystarczyło podporządkowanie się nieomylnemu papieżowi i już- zbawienie w kieszeni. Natomiast członkiem KRK zostaje się automatycznie bez żadnej świadomości przez polanie wodą główki w wieku niemowlęcym. A co na to PŚ:
    “Zaprawdę, zaprawdę, powiadam ci, jeśli się kto nie narodzi na nowo, nie może ujrzeć Królestwa Bożego.”
    Jakże takie niemowlę może świadomie narodzić się na nowo?

    1. ale to jest ciekawe, że jak mówisz o zbawieniu poprzez wiarę tylko Chrystusowi, to oskarżają że idziesz na łatwiznę, a co jest tymczasem łatwiejsze?
      Odbębnić mszę, ukłonić się biskupowi etc czy dbać o wiarę pośród wielu kłamstw i propagandy, uporządkować swoje życie, nie zatracać się w światowym łajnie czy fałszywych religiach etc?
      Argumenty KK to zwykle propagandówka, np nakręcają ludzi że złe protestanty usunęli księgi z ST, a oni mają więcej i lepiej, tymczasem to nie tak – sami nazywają je “deuterokanoniczne”, co wskazuje że nie są TAK kanoniczne jak reszta, jednak albo coś JEST natchnione albo NIE jest, są tam błędy stwierdzone, więc nie mogą być, tylko dlatego że jakaś grupa soborowa przybiła pieczątkę… Czy Bóg potrzebuje ludzkiego imprimatur na papierze żeby czynić swoją wolę? Nonsens

      Izrael zrobił kiedyś coś podobnego – dodali sobie cielca obok Boga, który im pomógł wyjść z egiptu, jak się skończyło? – źle, w dużym skrócie…

      1. Cóż mogę dodać do Twoich słów adi.. 🙂
        Jest dokładnie tak jak piszesz

  5. no fakt, biblijnym wikariuszem Chrystusa jest Duch Św, nie papież, a duch przyrody – to raczej duchy zwodnicze które robią cuda i znaki żeby ludzie czcili idoli, wyobrażenia natury, obrazy etc

    Unikalność Chrystusa jest zastępowana “ludzkim dobrem” i frazesami o pokoju – apostazja się dzieje powoli i tyle, tylko Chrystus i Jego unikalność jest czynnikiem dzielącym od religii, potrzebują zastąpić Go żeby mieć furtkę n ekumenię międzyreligijną

  6. WOW to przypomina nauczanie biblii szatana, tylko w takiej białej wersji -“Powiedz swojemu sercu: “Ja jestem swoim własnym zbawicielem”.

  7. Hej adminie i inni. Mam dla Was ciekawą(tak myślę) wiadomość. A mianowicie(tutaj się nie ma czym chwalić) poszedłem dzisiaj na mszę na rozpoczęcie roku szkolnego, co prawda stałem pod drzwiami i nie uczestniczyłem, ale to nie o tym. Muszę przyznać że kościół rzymski wybrał sobie dzisiaj bardzo ciekawe czytanie, jak na początek Września 2015. Oto one:

    ,,1 Tes 5,1 Nie potrzeba wam, bracia, pisać o czasach i chwilach. 2 Sami bowiem dokładnie wiecie, że dzień Pański przyjdzie tak, jak złodziej w nocy. 3 Kiedy bowiem będą mówić: “Pokój i bezpieczeństwo” – tak niespodzianie przyjdzie na nich zagłada, jak bóle na brzemienną, i nie ujdą. 4 Ale wy, bracia, nie jesteście w ciemnościach, aby ów dzień miał was zaskoczyć jak złodziej. 5 Wszyscy wy bowiem jesteście synami światłości i synami dnia. Nie jesteśmy synami nocy ani ciemności. 6 Nie śpijmy przeto jak inni, ale czuwajmy i bądźmy trzeźwi! 7 Ci, którzy śpią, w nocy śpią, a którzy się upijają, w nocy są pijani. 8 My zaś, którzy do dnia należymy, bądźmy trzeźwi, odziani w pancerz wiary i miłości oraz hełm nadziei zbawienia. 9 Ponieważ nie przeznaczył nas Bóg, abyśmy zasłużyli na gniew, ale na osiągnięcie zbawienia przez Pana naszego Jezusa Chrystusa, 10 który za nas umarł, abyśmy, czy żywi, czy umarli, razem z Nim żyli. 11 Dlatego zachęcajcie się wzajemnie i budujcie jedni drugich, jak to zresztą czynicie.”

    1. A komentowali to w oparciu o kontekst samego Pisma? Czy jak zwykle dodali swoje religijne ogólniki i frazesy?

  8. To oczywiste, ze zaprzecza NT, ale strzela tez niejako sobie w kolano. Jaki w takim razie ma sens istnienie KRK, skoro w Boga wierzyc nie trzeba. Chore. Bardzo smutne a jednoczesnie smieszne.

    1. ” sens istnienie KRK” – z pozoru na szybko można by powiedzieć że chodzi o władzę, wpływy, kasę, jednak kto to wie, co za diaboł siedzi za kulisami…

      1. Tak, ja wiem. Chodziło mi raczej o sens istnienia KRK dla katolika. My znamy prawdę!

  9. ten tytuł to nie jest dokładnie to co powiedział franciszek,

    on powiedział że Jezus umarł za grzechy wszystkich i jeśli ateista będzie czynić dobro to spotka Boga, nic nie ma o zbawieniu. W sumie to każdy kiedyś spotka Boga.

    Ja rozumiem że stary dziadek bredzi albo zwodzi ale po co mu wkładać w usta słowa których nie powiedział, chyba że oglądałem zły film.

    1. Tylko widzisz ..Problem w tym, że dla jednej osoby dobro i zło może oznaczać jedno a dla innej zupełnie coś innego.
      Natomiast Słowo Boże wyjaśnia nam, daje wskazówki jak odróżnić dobro od zła i jak nie dać się zwieść.
      Idąc tokiem zwodniczych słów papieża Franciszka można by pomyśleć, że każde “dobro” (na przykład in vitro czy aborcja lub akceptowanie małżeństw ludzi o tej samej płci lub adopcje przez te osoby etc) rozumiane w świetle dzisiejszego świata mogą się podobać Bogu tak więc zbliżają do Boga.. Przecież my wiemy, że to nieprawda..
      Kto ma zatem dawać wytyczne co jest dobre a co złe w tym świecie? Papież? Na to wygląda.

      1. Krótko pisząc według świata w którym żyjemy staje się bardzo modna tak zwana tolerancja (czyli fałszywe rozumiane dobro) dla wszystkiego co nie jest zgodne z zamierzeniem i Prawem Stwórcy czyli tego co Jemu nie może się podobać..

        1. Przepraszam za błędy stylistyczne – piszę w pospiechu 🙂
          Teraz się poprawiam:
          Idąc tokiem zwodniczych słów papieża Franciszka można by pomyśleć, że każde „dobro” (na przykład in vitro czy aborcja lub akceptowanie małżeństw ludzi o tej samej płci lub adopcje przez te osoby etc) rozumiane w świetle dzisiejszego świata może się podobać Bogu tak więc zbliża do Boga..

      2. Franciszek: „Wiara w Boga nie jest konieczna do zbawienia wystarczy ze będziesz dobrym człowiekiem”

        mi chodzi tylko o to żeby nie sugerować w artykule że to jest cytat, bo przecież nie wypowiedział takich słów.

    2. “ateiści ich także”
      Ale taki jest wniosek – nauka dobrych uczynków, czyń dobrze ateisto a nie musisz zaufać Chrystusowi, nawet nie musisz “wierzyć”, dobro, a po co ci Słowo Boże… Widzicie – napiszcie, kiedy mieliście prawdziwy skok wiary? Czy nie wtedy gdy poznaliście że Biblia to nie jakaś stara religijna książka, że to naprawdę Słowo Boże? Że pozwala rozeznać to co się dzieje duchowo na świecie etc? To jest podstawa, KK tego nie uczy, uczą swojej teologii dobrych uczynków i liturgii, ekumenicznego mieszania się i takiej politycznej poprawności religijnej, tymczasem Bóg pokazał co o tym myśli już dawno temu: albo do Prawdziwego albo do baala, nie ma innej drogi.

      1. W moim przypadku to była akurat taka kolejność, że najpierw po szeregu przejść w moim życiu spowodowanych między innymi moim odwróceniem się od Boga, nie słuchaniem Jego głosu – po latach zrozumiałam ile było w tym mojej winy. Najpierw był wstyd, płacz, następnie ukorzenie się przed Bogiem, prośba o wybaczenie i o wskazanie drogi oraz jakiś znak co mam czynić dalej.. Tak się zaczęło moje nawrócenie (chociaż pomimo, że nigdy nie byłam religijna to gdzieś w głębi serca chyba zawsze tkwiło takie ukryte pragnienie bliskości z Bogiem) . Dopiero po tym nawróceniu zaczęło się u mnie wielkie pragnienie poznawania Boga no i w końcu oczywiście czytanie Biblii. To tak w wielkim skrócie.
        Reasumując w moim przypadku akurat było tak, że ominęła mnie akurat indoktrynacja w KRK gdyż nigdy jakoś nie “ciągnęło” mnie do kościoła katolickiego chociaż nie zastanawiałam się wcześniej czy KRK jest Kościołem którego Głową jest Jezus Chrystus czy też nie.. Chociaż Karolem Wojtyłą byłam po prostu zachwycona.. Pamiętam jak bardzo płakałam gdy umarł albo jak oglądałam filmy o nim..

  10. Drogi przyjacielu, czy nie widzisz, ze ten wers jest przewodnią myślą zaklamanych katolickich kapłanów? Wiara jest konieczna! Bez niej Ci, którzy odrzucili Chrystusa, nie dostapia zbawienia. Lecz, co w związku z tymi, którzy nie poznali ani nigdy nie słyszeli o Zbawicielu? Wydajesz nieświadomy osąd, ze owi nie dostapia zbawienia. Sam Zbawiciel powiedział, że Bóg powierzył mu sąd nad światem. Jednak On nie uczyni nic, co jest sprzeczne z wolą Ojca.

    Jezeli zas chodzi o tych, ktorzy wierza : Nie zgadzam się z pismami Pawłowymi. Bo spierają się ze słowami min. Jakuba 2:14-26 i ze starym testamentem.

    ” Cóż to pomoże, bracia moi, jeśli ktoś mówi, że ma wiarę, a nie ma uczynków? Czy wiara może go zbawić? (…) Tak i wiara bez uczynków jest martwa w sobie (…) Demony również wierzą i drżą (…) Widzicie, ze człowiek bywa usprawiedliwiony z uczynków, a nie jedynie z wiary (…) Bo jak ciało bez ducha jest martwe to i wiara bez uczynków jest martwa”

    Ale jeśli ktoś poznal Zbawiciela, a mimo to nie uwierzy:

    “Dlatego powiedziałem wam, że pomrzecie w grzechach swoich. Jesli bowiem nie uwierzycie, że to Ja Jestem, pomrzecie w swoich grzechach”. Ew. Jana 8:24.

    Czytajmy bracia, i glosmy chwałę Pana, gdyz ludzie nieświadomi, po słowach papy Franka, pójdą na zatracenie. Zgadzam się z Detektywem, jest to duch antychrysta, jakich jest wielu dziś. Pozdrawiam gorąco!

    1. nie wiem czy to do mnie komentarz ale ja wiem na czym polega zbawienie.

      Chodzi mi tylko o to że jakbyś chciał o tym pomówić z katolikiem i jako przykład powiesz franciszek powiedział :„Wiara w Boga nie jest konieczna do zbawienia wystarczy ze będziesz dobrym człowiekiem” i dasz za przykład ten film, to katolik powie że franciszek niczego takiego nie powiedział tylko co innego. I w tym momencie możecie się ustawić w okopach i zacząć ostrzeliwać. A chyba nie tędy droga.

      Swoją drogą franciszek ma talent do lawirowania w swoich wypowiedziach, bo jasno z nich wynika że obraża Boga i Jego Słowo ale ciężko mu coś literalnie udowodnić

      1. Tak, to nie jest mowa TAK czy NIE, to jest takie mętne gadanie, ładnie brzmi, ale konkretnie to nie daje nic.

      2. Alez nie Jawa, napisalem to do autora trematu, gdyż po jego wstawionym cytacie i ostatnim zdaniu w wypowiedzi tak to wszystko wygląda, dlatego chciałem naprostowac, chyba, ze zle zrozumiałem intencje, w takim razie przepraszam. Jednakże z tym co mówisz Ty Jawa (nie wiem jakie jest imię Twoje), zupełnie się zgadzam.

        Modlę się za tych, którzy nadal tkwią zaslepieni w tej poganskiej instytucji, gdyż do nikogo nie czuje nienawiści, a ważne dla mnie jak i dla was jest czysta prawda o naszym Zbawicielu i prawdziwym świadectwie samego Ojca o nim.

        Pozdrawiam was w Chrystusie Panu!

  11. Żadna nowość,już wcześniej to powiedział.

  12. “Błogosławieni ubodzy w duchu, albowiem do nich należy królestwo niebieskie“ (Mt 5,3)

    1. no i kwestia następna wychodzi, to jak domino : kto odpuszcza grzechy? Czy kapłani w krk faktycznie mają takie umocowanie w Biblii?
      http://www.knp.lublin.pl/pl/artykuly/nieutracalnosc-zbawienia/110-ktorym-odpuscicie-grzechy-beda-im-odpuszczone-a-ktorym-zatrzymacie-beda-im-zatrzymane.html

    2. Czy prawdziwie kochająca osoba kiedykolwiek pomyślałaby o aborcj..? Religia katolicka potrafi przyciągnąć tłumy nowoczesnych ludzi- smutne..

    3. Własnie tez wyczytałam na tvn24 SZOK!!!!!!!!!

      1. Ja też czytałam ale na onecie.. Chciałam przesłać linka ale Magdalena mnie wyprzedziła 🙂
        To oczywiste , ze Franek chce zjednać sobie cały świat wszelkimi sposobami a tym samym uratować Nierządnicę..

    4. Oni naprawdę wierzą w swoją moc… Gdzieś w usa było pewne ekumeniczne przedsięwzięcie- i zasada była taka że żadna denomianacja nie mogła rekrutować do siebie ludzi, przekonywać, ale… KK swoich przyprowadził do spowiedzi etc 😀

      1. “Choćby wasze grzechy były jak szkarłat, nad śnieg wybieleją” mówi Pan. Bóg w swoim miłosierdziu gotów jest wybaczyć człowiekowi każdy grzech. Bóg, ale nie człowiek, który sam siebie stawia w miejsce Boga. 9.12.br rozpoczyna się Rok Miłosierdzia /nazywany też jubileuszowym/.Obawiam się, że to dopiero początek i być może pod płaszczykiem miłosierdzia, akceptacja wszystkich grzechów. Wszak nie słyszałam, aby papież mówił i piętnował grzech. Nie słyszałam też nigdy np. słów “Niech was Bóg błogosławi” itd. Wygląda na to, że wielki krokami, zbliża się jedna światowa religia.

  13. „Czy Syn Człowieczy znajdzie wiarę na ziemi, gdy przyjdzie?” – Łk 18,8

    ,,Oto stoję u drzwi i kołaczę (…) ” – Ap 3:20

    http://www.phi89.blogspot.com
    Dzień dobry:)

  14. Myślę, że bardzo spłaszczamy słowa papieża i inaczej do intencji je odbieramy. Jeśli się wsłuchasz w to, co papież Franciszek powiedział, to zrozumiesz, że mówił o tym, aby być dobrym bo przykazanie miłości doprowadzi nas do Boga, nawet jeżeli ktoś ma wątpliwości w swojej wierze.

  15. Papież wg mnie nie powiedział niczego niezgodnego z nauczaniem Pisma Św i Kościoła. Bo Chrystus rzeczywiście oddał życie za wszystkich. Nie mniej Odkupienie jako dar Boży nie jest jeszcze równoznaczne z osiągnięciem życia wiecznego w niebie. I papież tego nie dopowiada, celowo chyba, po to żeby najpierw osiągnąć tą “płaszczyznę spotkania”..

  16. Myślę, że Papież miał raczej na myśli wielkie miłosierdzie Boga. Bo jeśli komuś nie dane było poznać Boga, nikt mu o Nim nie powiedział, jest wychowany w innej kulturze, to Pan Bóg go nie odsuwa od Siebie. Pan Jezus poniósł ofiarę za całą ludzkość i każdy będzie zbawiony. Jeśli jednak nie potrafi wierzyć, to będzie zbawiony dzięki dobremu życiu z dobrymi uczynkami. A jeśli chodzi o kwestię aborcji czy eutanazji- przecież pozbawienie kogoś życia jest uniwersalnym złem. Warto wsłuchać się w całościowy sens wypowiedzi papieża Franciszka. Pozdrawiam:)

    1. neck Bracie, a co mial na mysli papiez chcąc wprowadzic do Europy uchodzcow wyznania islamskiego?

      1. A dlaczego w szkołach katolickich tworzą sale modlitewne dla muzułmanów mimo, iż religia muzułmańska godzi w rzekomo największą świętość, czyli zmartwychwstanie i boskość Jezusa Chrystusa? Czemu nie głoszą im, że muszą odwrócić się od muzułmaństwa, bo pomrą w grzechu swoim?

        1. Skoro papież chcę wielkiego miłosierdzia a umawia się z islamistami to nie ma dobrych intencji.

  17. Czyli papież Franciszek wierzy w swoją ewangelie.

    1. Yes.
      Papież Franciszek niestety uważa, również, iż Apostołowie nie mieli racji gdyż byli za mało tolerancyjni.

      A co na to jeden z Apostołów Paweł?
      „Ale gdybyśmy nawet my lub anioł z nieba głosił wam Ewangelię różną od tej, którą wam głosiliśmy – niech będzie przeklęty! Już to przedtem powiedzieliśmy, a teraz jeszcze mówię: Gdyby wam kto głosił Ewangelię różną od tej, którą [od nas] otrzymaliście – niech będzie przeklęty!” (Ga 1,8-9)

      1. Przywódca religijny i takie zwiedzenie! Papieżowi Franciszkowi się nie podoba ta prawda jaką głosili apostołowie i jest sprzeczna z jego wiarą albo ewangelią.

  18. 13 Nie ci bowiem, którzy przysłuchują się czytaniu Prawa, są sprawiedliwi wobec Boga, ale ci, którzy Prawo wypełniają, będą usprawiedliwieni. 14 Bo gdy poganie, którzy Prawa nie mają, idąc za naturą, czynią to, co Prawo nakazuje, chociaż Prawa nie mają, sami dla siebie są Prawem. 15 Wykazują oni, że treść Prawa wypisana jest w ich sercach, gdy jednocześnie ich sumienie staje jako świadek, a mianowicie ich myśli na przemian ich oskarżające lub uniewinniające. 16 [Okaże się to] w dniu, w którym Bóg sądzić będzie przez Jezusa Chrystusa ukryte czyny ludzkie według mojej Ewangelii.

    1. to z 1 listu do Rzymian. A więc może Francio we współczesnych słowach mówi to co paweł???

  19. Mało ludzi rozumie znaczenie pojęcia “wiara w Boga”. Wiara nie działa na zasadzie “Jest, czy go nie ma ?”. To czy ja wierzę w istnienie Boga czy nie, nie sprawi, że On będzie istnieć – lub nie.

    Wiara to zaufanie Bogu. To wiara, że Bóg jest ze mną i nie grozi mi nic, dopóki idę za Nim.

    Jeśli Prawda jest tylko jedna, po co być “detektywem” ? Prawdy nie trzeba szukać i rozgryzać, gdyż wszystko zostało nam już przekazane od Boga. Prawda jest na wyciągnięcie ręki, gdyż jest tylko jedna i niepodważalna. Lepiej być “głosicielem” Prawdy – wtedy można tylko przysłużyć się Nauczycielowi.

  20. “ŁASKĄ ZBAWIENI JESTEŚCIE PRZEZ WIARĘ”
    Ef. 2,8-9

  21. Łukasza 18:19 :” Jezus mu rzekł: ‘Dlaczego nazywasz mnie dobrym? Nikt nie jest dobry oprócz jednego, Boga” (PNŚ)

    Łukasza 18:19:” Jezus mu odpowiedział: Czemu nazywasz Mnie dobrym? Nikt nie jest dobry, tylko sam Bóg” (Bt)

  22. “Bo Ci, którzy bez Prawa zgrzeszyli, bez Prawa też poginą, a ci, co w Prawie zgrzeszyli, przez Prawo będą sądzeni. Nie ci bowiem, którzy przysłuchują się czytaniu Prawa, są sprawiedliwi wobec Boga, ale ci, którzy prawo wypełniają, będą usprawiedliwieni. Bo gdy poganie, którzy prawa nie mają, idąc za natura, czynią to co Prawo nakazuje, chociaż Prawa nie mają, sami dla siebie są Prawem. Wykazują oni, że treść Prawa wpisana jest w ich sercach, gdy jednocześnie ich sumienie staje jako świadek, a mianowicie ich myśli na przemian ich oskarżające lub uniewinniające.”
    List do Rzymian 2,12-15

Leave a Reply Cancel reply

Truth Detective, Good News and Revelation © 2015 Frontier Theme
English
Polish
Polish
English
Exit mobile version