Truth in the end times. Biblical Christians.

Biblical Christians. THE TRUTH FOR THE FOLLOWERS OF JESUS CHRIST "Ye shall know the truth, and the truth shall make you free."

Jeszcze o Liroyu

Pojawił sie komentarz twierdzący, że Liroy mógł się zmienić.

Proszę o wstawianie w komentarzach filmy, teksty potwierdzające jego przemianę, choć ja takich nie znam, tudzież wypowiedzi z tego roku obnażające go.

Póki co KNP chyba stworzyła taki jego spot:

 

https://www.youtube.com/watch?v=fk9c2MZcy-w

 

Musimy byc w tym nieustępliwi. Kukiz jak wódz, głowa ryby a ryba psuje się od głowy, pokazuje swój rzeczywisty plan. To co nie udało się Palikotowi może udać się Kukizowi. Co dokładnie? wprowadzenie dewiacji i anomii.

Z początku myślałem, że Kukiz tworząc ruch dl;a wszystkich w tym dla lewicy, sprytnie przejmuje elektorat aby miec poparcie powyżej 20%. Teraz wiem, że może stać za nim siła odgórna mająca na celu rozłożenie kulturowe Polaków. To co nie udało sie komunistą zrobi Kukiz. Zresztą kto go jeszcze popiera? Maleńczuk, Wojewódzki.

 

Ok, z tego roku wypowiedź kandydata na posła:

Jaki jest twoj największy błąd?

 

“k….a największy błąd, trudne pytanie”. Gra w porno

 

 

Kogo promuje Kukiz?

Czołowego nihilistę Polski.

Żaden chrześcijanin nie będzie głosował na tego człowieka:

 

“Swoich sił poza muzyką i pokerem próbował także w porno biznesie. Ma na swoim koncie produkcję filmu dla dorosłych. Zapytany, czy chciałby, by na pytanie pani w przedszkolu jego dzieci odpowiadały, że tatuś kręci filmy porno, odrzekł: “To problem tej pani, a nie mój czy mojej córki. Nie chodzę i nie kradnę, nie morduję też ludzi dla paru groszy. Nie jestem pedofilem, interesuję się dużymi kobitkami. W Polsce masz łatwiej, gdy przyznasz się, że jesteś złodziejem, niż że kręcisz filmy porno. To smutne, bo dostaliśmy wolność polityczną, a straciliśmy osobistą. A dla jasności: porno to nie jest mój najważniejszy temat. Nie myślę tylko o gołych dupach”.

http://muzyka.onet.pl/hip-hop/liroy-nie-jestem-biedny/31xmr

 

 

Tak na prawdę nie mamy na kogo głosować. Wybór jest następujący:

 

Albo na masonów z prawicy albo na masonów z lewicy. Wszyscy poddani synagodze szatana.

 

Updated: 30 August 2015 — 11:08

33 Comments

Add a Comment
  1. Są jeszcze tacy bedący przeciw np.aborcji ,małżeństwom homo.. gender ..i na takich jeszcze trzeba oddac głos póki jeszcze te “niedobitki” są.
    Póki mozna ,trzeba obowiazkowo, chyba że spieszy sie nam ,by zabierali nam nasze dzieci juz teraz.

    1. NIE WOLNO GŁOSOWAĆ,bo czy wybierzemy KNP,PO,SLD,Zmianę,PiS,KORWiNa,RN,NOP,Kukiza,Tejkowskiego,Nowoczesna.pl,Palikota czy KOGOKOLWIEK innego to jedyne co wybierzemy to namiestnika szatana w Polsce- do jego wyłonienia służą wybory.

      Księstwo Polan,Księstwo Polskie,Królestwo Polskie,Rzeczpospolita Obojga Narodów,Księstwo Warszawskie,Kongresowe Królestwo Polskie,II Rzeczpospolita,Polska Ludowa,czy III RP – wszystkie te twory służyły szatanowi aby kontrolować Polaków,KAŻDE państwo jest po jego stronie

  2. Ja myślę że przez lata PiS był taką osłonką na UW,PO,SLD i takie tam podobne twory- chronil ich przed prawdziwym antysystemem i przed Polakami którzy myśleli – mogę zagłosować tam na Korwina,Leppera czy Bubla czy kogoś tam innego ale jest PiS.

    PiS powoli się wyczerpuje więc potrzeba nowych osłonek i mamy takiego Kukiza.

    Jak mówił o froncie od lewicy do prawicy myślałem że chodzi mu taką lewicę ideową typu Piskorski z tą swoją Zmianą,i ogólnie taką rozczarowaną SLD i Millerem,taką która niesie wyzwolenie robotnicze,a ten wziął tego brrr…

    Kto jeszcze?Hartmann?Rozenek?

    Nie zdziwię się.

    A tak naprawdę to każdy polityk jest przeciwko Bogu,polityka to teatr nieważne czy antysystemowa,kryptosystemowa czy systemowa.

      1. Całość:
        Andrzej Lepper Służby specjalne, politycy i mafia PEŁNA WERSJA
        https://www.youtube.com/watch?v=SP-AiiXWSRI

        Fragment:
        8 minut, które zabiło Andrzeja Leppera
        https://www.youtube.com/watch?v=CRUG7Pr9aTg

        8… inaczej Klepsydra… czas szie wypełnił,
        szie zastrzelił siekierą, przez powieszenie…
        albowiem miał jeszcze SUMIENIE.
        celery

  3. “Albo na masonów z prawicy albo na masonów z lewicy. Wszyscy poddani synagodze szatana.”

    Zgadzam się z Twoim wpisem Piotrku.
    Takie są niestety fakty..

  4. ,,Tak na prawdę nie mamy na kogo głosować. Wybór jest następujący:
    Albo na masonów z prawicy albo na masonów z lewicy. Wszyscy poddani synagodze szatana.”

    Czyli głosować czy nie?
    Ponoć głosujemy nie na Kukiza tylko na ludzi w konkretnych okręgach więc jest mnóstwo innych ludzi poza Liroyem od Kukiza, którzy chcą coś zmienić i na prawdę prezentują sprzeciw temu co złe.
    Choć z drugiej strony to jest prawie pewne, że nikt z nich nie promuje ani nie głosi nauki Jezusa bo najwyraźniej nie ma w nich Boga lub się nim nie interesują bo idą za sprawiedliwością tego świata a nie za sprawiedliwością Bożą.

    Krótka piłka, co ma zrobić Chrześcijanin w sprawie głosowania??

    1. Nie iść na wybory-albo Bóg albo świat

      1. Jak grochem o ściane… Na Jezusa macie głosowac inaczej śmierc wybieracie… Sory za brutalność.

  5. Ja głosuję na innego kandydata.

  6. Ludzie!duchowośc to nie fruwanie w chmurach nad ziemia.
    Powtórze sie.
    Macie dzieci i nie przyspieszajcie odbierania wam waszych własnych dzieci przez tzw.państwo dla dobra dzieci ani nie przyspieszajcie swoja obojetnoscia czytaj duchowoscia sodomy i gomory na ulicach,stańmy murem za Bozymi wartosciami rzucajac kartke na tych,którzy chca jeszcze bronic moralności.
    Nie musimy sobie wbijac samobója, po co przyspieszac,sól konserwuje a nie pomaga gnić.
    Siedząc w domu pomagacie gnic temu światu ,o ile to od nas zależy konserwujmy te resztki dobra,przyzwoitosci .
    Antychryst przyjdzie ale nie wwozmy go na plecach dzieci Bożych przez swoją bierność wyborcza i brak modlitwy o władzę.
    To wysiłek wrzucenia kartki raz na 4 lata? żaden.

    Ci co wejda z list Kukiza nie bedzie ich obowiązywała dyscyplina partyjna,bo Kukiz nie ma partii.
    Jeśli sa tam przyzwoici ludzie trzeba im pomóc wejść do sejmu,bo ich głos czy krzyk jest tam potrzebny.

    Obojetnosc jest takim samym grzechem jak nienawisc.!!!!

    Spójrzcie jaka jest rola władzy w liscie Pawła (Rz 13.4..) -tępić zło-to jest wola Boża dla władzy,więc jesli mozna wpłynac to wpłyńmy,by choc odrobine cos ku lepszemu zmienic lub zakonserwowac.Węgrzy np. to zrobili
    Wszyscy wiemy,ze gdy przyjdzie Pan to…ale póki co jest inna rzeczywistosc więc badżmy realistami.
    A jak chcecie przesladowań juz teraz ,to głoscie namiętnie ewangelię a gwarantowane,że będą a nie prosić się o nie przez obojetnosc wyborcza.

    Swiat wprowadzi antychtysta ale baczmy ,by nie przez nasz udział na skutek tzw.obojetnosci czy tchórzostwa czy wygody dobrych ludzi.

    1. Jeszcze raz… szatan zakwestionował władze Boga dlatego on jest teraz władca tego swiata i jego rzady sa oceniane poprzes sad Boży aby uswiecic jego imie.1. Biorac udział w tych rzadach popierasz szatana rzady a nie Boga czyli -śmierć (nie popieramy koscioła nawet jeżeli jakis ksiadz jest uczciwy i dobry, mocny przykład? ) 2. Odnosnie dzieci.. miej zaufanie w Panu i miej wiare. czego nie rozumiecie? Bo niewiem jak mam pisac aby was ratować w tej kwestji.

      1. Noe był wyratowany jego dzieci równiesz a po całym swiecie chodzili wtedy niegodziwcy i nephilimowie to dlaczego teraz sług swoich Bóg miałby nie ratowac. Gdzie wasza wiara? Nie można być sługa dwóch panów czy nie czytalicie.. A skoro wy tego pragniecie dla dzieci waszych to oile Bóg pragnie tego bardziej niz wy dla dzieci swoich ktore mu ufaja i wierza w niego.

        1. Lepiej ufać Jezusowi oraz zagłosować na mniejsze zło, które istnieje i można to udowodnić na podstawie Biblii. Chociażby tym, że jedni otrzymają większą karę od drugich. Jeśli mam wybierać między kimś, kto popiera eutanazję i aborcję, a kimś kto popiera eutanazję, ale nie chce dopuścić do zalegalizowania aborcji, to zagłosuję na drugiego, nawet jeśli większość prawdopodobnie wybierze pierwszego. To jak z chrztem, chrzest zmywa Twoje grzechy, czy zrobił to Jezus Chrystus, swoją krwią? Pokażę tym światu, że głosuję chociaż przeciwko aborcji, a nie, że “jeśli nie mogę mieć 100% sprawiedliwości Pana, będę czekał z założonymi rękami do Jego przyjścia i tylko Mu ufał”. Gdyby wszyscy chrześcijanie w Polsce, zaczęliby modlić się o dobrego przywódcę, myślę, że Bóg znalazłby kogoś sprawiedliwego.

  7. Ferdek na prezydenta-piosenka obiecanka https://youtu.be/MRM81MaoNiw.

  8. “Lepiej ufać Jezusowi oraz zagłosować na mniejsze zło …” Czyżby? Mniejsze zło ZAWSZE dalej będzie złem! Chrześcijanin powinien całkowicie odcinać się od zła. Jakiegokolwiek. 2 List do Koryntian 6: “14 Nie wprzęgajcie się z niewierzącymi w jedno jarzmo. Cóż bowiem na wspólnego sprawiedliwość z niesprawiedliwością? Albo cóż ma wspólnego światło z ciemnością? 15 Albo jakaż jest wspólnota Chrystusa z Beliarem lub wierzącego z niewiernym? 16 Co wreszcie łączy świątynię Boga z bożkami? Bo my jesteśmy świątynią Boga żywego – według tego, co mówi Bóg:
    I will live with them and walk among them,
    And I will be their God, and they will be my people.
    17 Przeto wyjdźcie spośród nich
    And separate yourselves from them, says the Lord,
    and do not touch that which is unclean,
    and I will receive you
    18 i będę wam Ojcem,
    a wy będziecie moimi synami i córkami –
    mówi Pan wszechmogący.”
    “… i można to udowodnić na podstawie Biblii” Sofistyką chce się brat/siostra parać? Ew. Mateusza 5: “37 Niech wasza mowa będzie: Tak, tak; nie, nie. A co nadto jest, od Złego pochodzi.” Cały komentarz do udowadniania czegokolwiek. Albo, albo. Wyciąganie wersetów ad hoc nie jest metodą chrześcijańską. Jest sposobem przeciwnika.
    “… jedni otrzymają większą karę od drugich.” Dziwne. Kara będzie jedna. Jak i nagroda. 5 Moj. 30;11-20: “To przykazanie bowiem, które ja ci dziś nadaję, nie jest dla ciebie ani za trudne, ani za dalekie. Lecz bardzo blisko ciebie jest słowo, w twoich ustach i w twoim sercu, abyś je czynił. Patrz! Kładę dziś przed tobą życie i dobro oraz śmierć i zło; Gdyż ja nakazuję ci dzisiaj, abyś miłował Pana, Boga twego, chodził jego drogami i przestrzegał jego przykazań, ustaw i praw, abyś żył i rozmnażał się, a Pan, Bóg twój, będzie ci błogosławił w ziemi, do której idziesz, aby ją posiąść. Jeżeli zaś odwróci się twoje serce i nie będziesz słuchał, jeżeli dasz się odwieść i będziesz oddawał pokłon innym bogom oraz im służył, To oznajmiam wam dzisiaj, że zginiecie i niedługie będą wasze dni na ziemi, Biorę dziś przeciwko wam na świadków niebo i ziemię. Położyłem dziś przed tobą życie i śmierć, błogosławieństwo i przekleństwo. Wybierz przeto życie, abyś żył, ty i twoje potomstwo, Miłując Pana, Boga twego, słuchając jego głosu i lgnąc do niego, gdyż w tym jest twoje życie.”
    Świat na jakim przyszło nam żyć niestety został oddany w ręce szatana. Wszelkie systemy, formy rządów mu podlegają. Są jego narzędziem kontroli. Łącznie z tzw. demokracją. Coś takiego po prostu nie istnieje. Nie pamiętam w tej chwili który, ale jeden z czołowych masonów już dawno śmiał się z tego. Mają wszystkie media i urabiają wyborców jak chcą. Ciekawe wypowiedzi o demokracji: Winston Churchill: “Najlepszym argumentem przeciwko demokracji jest pięć minut rozmowy z przeciętnym wyborcą.”, Walter Bagehot: “Aby utrzymać demokrację, potrzebna jest głupota na niewyobrażalną skalę.”, Walter Lippmann: “Człowiek nie ma i nie może mieć własnego zdania na temat wszystkich spraw publicznych. Nie rozumie zdarzeń, ich przyczyn ani skutków. Nie jest zainteresowany konsekwencjami własnych decyzji. Nie ma najmniejszego powodu przypuszczać – tak jak mistycy demokracji zwykli to czynić – że połączenie ignorancji jednostek tworzących masy może stworzyć stałą siłę napędową życia publicznego”.
    Tak jesteś traktowany. I nie licz, że jesteś kimkolwiek więcej. Oddając głos stajesz w szeregu głupców. Niektórzy po prostu nimi są, inni mało wiedząc (a dbają o to, żeby tak było) sądzą, że jest inaczej i mają się za mądrych (czy jest to rozsądne?).
    “… głosuję chociaż przeciwko aborcji …” – ale za to za czymś innym. Nawet gdyby popierani przez Ciebie wygrali wybory, to jaką masz gwarancję co do ich WSZYSTKICH poczynań przez cztery lata? Pamiętaj, że mniejsze zło wciąż jest złem.
    “Gdyby wszyscy chrześcijanie w Polsce, zaczęliby modlić się o dobrego przywódcę, myślę, że Bóg znalazłby kogoś sprawiedliwego” A może chrześcijanie wypełniają (przynajmniej co do zasady) wolę Boga, a nie Bóg wolę ludzi? Kto by nie rządził teraz mamy być wierni Jezusowi Chrystusowi. Panu panów i Królowi królów.
    A na koniec cytat: “Dajcie ludziom demokracje a do socjalizmu dojdą sami”. Czyj? Władimira Iljicza Uljanowa, czyli Lenina.
    Myślę (jest to moja prywatna opinia i nie osądzam czyniących inaczej), że oddawanie głosu w wyborach jest jednocześnie oddaniem hołdu systemowi i idei, czyli bałwochwalstwem. Apostołowie gdy wybierali brakującego po Judaszu, to nie głosowali tylko pytali się Ducha Świętego 🙂

    1. “„… głosuję chociaż przeciwko aborcji …” – ale za to za czymś innym. Nawet gdyby popierani przez Ciebie wygrali wybory, to jaką masz gwarancję co do ich WSZYSTKICH poczynań przez cztery lata? Pamiętaj, że mniejsze zło wciąż jest złem.”

      „Gdyby wszyscy chrześcijanie w Polsce, zaczęliby modlić się o dobrego przywódcę, myślę, że Bóg znalazłby kogoś sprawiedliwego” A może chrześcijanie wypełniają (przynajmniej co do zasady) wolę Boga, a nie Bóg wolę ludzi? Kto by nie rządził teraz mamy być wierni Jezusowi Chrystusowi. Panu panów i Królowi królów.”

      “Myślę (jest to moja prywatna opinia i nie osądzam czyniących inaczej), że oddawanie głosu w wyborach jest jednocześnie oddaniem hołdu systemowi i idei, czyli bałwochwalstwem. Apostołowie gdy wybierali brakującego po Judaszu, to nie głosowali tylko pytali się Ducha Świętego :)”

      Podpisuję się pod tymi słowami drogi “baren”
      Greetings 🙂 I'd like to thank you.

    2. “Gdyby wszyscy chrześcijanie w Polsce, zaczęliby modlić się o dobrego przywódcę, myślę, że Bóg znalazłby kogoś sprawiedliwego” A może chrześcijanie wypełniają (przynajmniej co do zasady) wolę Boga, a nie Bóg wolę ludzi? Kto by nie rządził teraz mamy być wierni Jezusowi Chrystusowi. Panu panów i Królowi królów”

      Baren ,mówisz oczywistą oczywistośc.
      Jak patrze na Niniwę to BÓG odmienił ich los na 200 lat az znowu grzeszyli i sie nie upamietali i po nich.
      Poniewąż wszyscy chrzescijanie sie nie modlą i jeszcze są obojetni na to co sie dzieje milczaco, mamy to co mamy.
      Ja wierze w moc zjednoczonej modlitwy ale jednosci nie ma ,bo prowadzona jest polityka religijna a nie chodzenie w Duchu Sw.
      Wierzę,że ten temat nas nie dzieli ale zmusza do przemysleń.
      Niech PAN nasz nas błogosławi.

  9. Mówie do Was duchowych:
    Czy macie swoje WŁASNE,WŁASNE! gospodarstwa rolne , warsztaty,zakłady produkcyjne ,rzemieslnicze,przemysłowe,kosmetyczne,spozywcze itd..????!!!A może chodzicie nago ,głodni,uczycie swoje dzieci w domu…?
    NIE?!
    To Wam oznajmiam,że wspieracie szatana swoimi pieniędzmi,mamoną i jego system kupując w ich sklepach czy biorac pozyczki w ich bankach,kupując w ich aptekach,lecząc się w ich szpitalach……….
    Tyle wyborów masz codziennie .
    Chyba że kupujesz jak automat?
    Ale nie mozesz,bo musisz rozsądzać,zbierać info,by nie wesprzec systemu diabła.
    TWOJE,TWOJE podatki pójdą na in vitro czyli zabijanie nienarodzonych dla kaprysu rodziców,bo nie poszedłes na wybory,na nowe dowody osobiste dla zmieniających płeć..
    Patrz,że jednak wspierasz ten system zła i to jeszcze bardziej nie chodzac na wybory.
    Ile krwi z aborcji,takie piekne to słowo a znaczy mordować dzieci w łonie matki spłynęło do kanalizacji,bo siedziałes w domu.
    Przytoczę przykład:
    Twoim dzieciom w szkole tak jak teraz w Niemczech bedą stawiać przed nimi penisy i kazać naciągać na to, w ramach uświadamiania , prezerwatywy smakowe i każą określać smak liżąc je ,a Ty nie puścisz dzieci na takie zajęcia ,to Ci je odbiorą ,by oddać do rodziny zastępczej np .”małzeństwu homoseksualnemu” i swoich dziatek mimo wielkich bojów nie odzyskasz a nawet sam skończysz w więzieniu za przemoc,bo niepuszczenie na takie ważne zajęcia jest przeciez przemocą wobec swoich dzieci.
    Czy dopiero wtedy będziesz myślał ,że mogłem modlić się i zagłosowac na kandydata będącego przeciw takiej sodomie w szkołach?Będzie za póżno.
    Chwilowe zagubienie swego dziecka,będzie Ci się wydawało miodem wobec takiego dramatu. (Węgrzy wybrali dobrze.)
    Myślisz,że wychowają Twoje dzieci po chrzescijańsku,kiedy Wam je już odbiorą? Nie,po diabelsku.I gdzie Twoje dzieci,czy innych spędzą wiecznosć?
    Recently we had a call from the USA to pray for the recovery of seven children from a Christian family (Ukrainian by the way) with the eighth mother pregnant.The older girl was naughty, her father forbade her to play on the phone, so she called the phone number given to them at school and they took all seven children to their parents.They have phone contact with their parents and complain about where we are, here are 2 men who kiss and tell one to call dad and the other mom.
    These Christians would never go to the polls, so spiritual, and now they are writing to the courts to give them their children.
    Mogą ich nie dostać i jeszcze skończyć sami w więzieniu.

    Tyle ile możemy jako sól zakonserwować dobro,jego resztki by zło się tak nie rozpowszechniało to jako sól mamy to robić i róbmy.
    Gdzie konsekwencja?
    Czy to miłość z boku sie przygladać jak demoralizują nam dzieci itp.. i nie zrobić pokojowo tego minimum raz na 4 lata?
    Zyjemy w tym systemie i jedno co mozemy, to byc realistami i jesli mozna miec zła mniej ,to ja to robie z całą świadomoscią istniejącego systemu.
    Nie jestem masochistką,a mój BÓG też nie.
    Powtórzę,nie mozecie zaopatrywac się w sklepach,ba ,nawet na tym blogu nie mozecie byc,posiadac internetu ,komputera,telewizora, posyłać dzieci do szkoły itd. itp..inaczej wyjdziecie na hipokrytów,którzy,gdy trzeba zatroszczyc się o swoje ciałko popieraja system swoimi pieniędzmi,a raz na 4 lata są duchowi.
    Widzicie to?

    Baren ..
    “Apostołowie gdy wybierali brakującego po Judaszu, to nie głosowali tylko pytali się Ducha Świętego :)”

    Czy codziennie pytasz Ducha Sw.,czy rzecz,która kupujesz czy usługa ,czy pracodawca czy twój pracownik nie jest aby od czciciela nie- Chrystusa,a może od satanisty,może wieczorem palił kadzidełka a dziś piecze chleb,a może nauczyciel twego dziecka,wnuka to mason?
    A autostrada,którą jedziesz jest własnością czyją? Wiesz?
    Kogo wspierasz swoja mamona?

    Rozumiem,że będziesz mocno wspierał finansowo braci i siostry nie majacy sił ,by pracowac w swoim zawodzie do 67 roku zycia,bo na wybory nie poszedłeś a przegłosowali to”dobro” czy bedziesz się modlił a portfela swego nie otworzysz a odeślesz go do opieki społecznej.
    Kiedy pytam o portfele chrześcijanie nie chodzący na wybory smutnieja i juz nie są tacy rozmowni.Dziwne.
    Długi temat.
    To sa kochany wybory! i ich konsekwencje.

    I jeszcze jedno:Kary bedą różne,Pan Jezus wyraznie o tym mówi,Bóg stosuje gradację zła i to sobie też sprawdż w Biblii,bo jest.

    Nie było moim zamiarem kogokolwiek urazić ale wykazać totalna niekonsekwencję zaprezentowanego przez Was rozumowania.
    Sama kiedys byłam taka,uważałm,że jestem taka duchowa.

    1. Zwariowac można.

      Tak,tak,tak z pieniędzy podatników idą środki na aborcje,na zmiany płci,i inne rzeczy…

      No i co z tego???

      W czasach starożytnych pan Jezus kazał płacić podatki,i jego uczniowie to robili i to był ICH OBOWIĄZEK.

      W czasach Nerona Paweł pisał o szacunku do władzy,i że władza pochodzi od Boga,w czasach masowego rzucania chrześcijan na pożarcie lwom!

      CO MA BYĆ TO BĘDZIE, NAWET WŁOSY NA GŁOWIE SĄ POLICZONE,NIE STANIE SIĘ NIC CO BY NIE BYŁO ZAMIERZONE PRZEZ BOGA.

    2. Droga Kesjo 🙂 Miło, że zwróciłaś uwagę na mój głos w dyskusji. Zapytam się; po co tyle emocji? Uważasz, że ten świat można poprawić, ulepszyć? Chyba wiesz tak jak i ja, że jest on skazany na spalenie i zagładę. Co do podatków które płacę i na co są przeznaczane nag an wystarczająco Ci odpowiedział. Wołasz “mozna miec zła mniej”. Ponieważ wybierzemy kogoś tam? A jeżeli on później okaże się nie tak dobry jak się wydawało? Kilka ostatnich lat w RP myślę, że dobitnie to wykazało. Ja nie chcę zła w ogóle. Ani mniej, ani więcej. Ślepy nie jestem i widzę, że świat jest zły i coraz gorszy. Zmiany są coraz głębsze, a ich dynamika wciąż rośnie. Dlatego ten świat mnie już nie interesuje. Interesują mnie LUDZIE, za których codziennie się modlę. Za znajomych i nieznajomych, za przyjaciół i wrogów, za tych którzy mi pomagają jak i za tych, którzy mnie jakoś w życiu wykorzystali lub skrzywdzili; także za morderców mojej Mamy.
      Nieco zbyt mocno wchodzisz w świat moich finansów, ale trochę Ci je przedstawię. Żyję skromnie, a pomimo tego jak porównuję dochody z wydatkami to nie wiem do tej pory jak mi wystarczyło. Już jest tak od kilku lat 🙂 Za Biblią (np. Mądrość Syracha 4.1 Synu, nie odmawiaj biedakowi rzeczy niezbędnych do życia i oczu potrzebującego nie męcz zwlekaniem!) kieruję się zasadą, że jak ktoś prosi o pokarm na ulicy to wchodzę do sklepu i mu kupuję, gdy puka do drzwi to otwieram lodówkę i się dzielę. Czy pójdę na wybory, czy nie to mój portfel jest taki sam (chyba że byłem członkiem komisji wyborczej).
      A, i jeszcze jedno: “Kary bedą różne,Pan Jezus wyraznie o tym mówi,Bóg stosuje gradację zła i to sobie też sprawdż w Biblii,bo jest.” A może podpowiesz coś? Ja znam Rzym.6:23 „Albowiem zapłatą za grzech jest śmierć, a łaska przez Boga dana to życie wieczne w Chrystusie Jezusie, Panu naszym” Mat. 10:28 „… Bójcie się raczej Tego, który duszę i ciało może zatracić w piekle” Apokalipsa 20 “(11) I widziałem wielki, biały tron i tego, który na nim siedzi, przed którego obliczem pierzchła ziemia i niebo, i miejsca dla nich nie było. (12) I widziałem umarłych, wielkich i małych, stojących przed tronem; (…) (14) I śmierć, i piekło zostały wrzucone do jeziora ognistego; owo jezioro ogniste, to druga śmierć. (15) I jeżeli ktoś nie był zapisany w księdze żywota, został wrzucony do jeziora ognistego.”

      “Nie było moim zamiarem kogokolwiek urazić ale wykazać totalna niekonsekwencję zaprezentowanego przez Was rozumowania.” Nie uraziłaś, przynajmniej mnie 🙂 Nie widzisz, że właśnie rozumowanie chodzących w Duchu Św. JEST konsekwentne? Żyjemy według Ducha, a nie ciała. 1 Kor 6,11″…zostaliście obmyci i usprawiedliwieni w imię Pana naszego Jezusa Chrystusa i przez Ducha Boga naszego”, Ef 2,22 “W Nim (w Chrystusie) także wznosicie się we wspólnym budowaniu, by stanowić mieszkanie Boga przez Ducha”, Rz 8,4 “… aby to, co nakazuje Prawo, wypełniło się w nas, o ile postępujemy nie według ciała, ale według Ducha”

      “Sama kiedys byłam taka,uważałm,że jestem taka duchowa.” Smutne to. Wracaj do Domu Siostro.

      1. Równie drogi Barenie,

        żadne wyrywanie z kontekstu.
        1)
        “Fragmenty z Ewangelii Mt 23.14 i Lk 20.47 są ostrzeżeniem dla nauczycieli nadużywających swojej pozycji. Wykorzystują oni swój nauczycielski status zamiast do posługi ludziom to do bogacenia się i obrabiania z majątku ludzi w trudnych sytuacjach.”

        Pan Jezus mówi,cyt.”dlatego otrzymacie SUROWSZY wyrok.
        Gdy jest “dlatego”,to jest zawsze i “dlaczego”co sam uzasadniłes i właśnie dlatego otrzymaja nie ten sam co inni ale SUROWSZY wyrok.Gradacja kary.
        Ja z Panem Jezusem nie dyskutuję ale przyjmuję do wiadomosci ,ze surowszy chyba że załozymy ,że kłamał a oni o dziwo nie zaprzeczyli,że bajki opowiada.

        2)
        1Kor 3.15 również wskazuje na rolę prowadzącego innych w drodze do zbawienia. Zauważ, że (przynajmniej w BW) część 1 Kor od wersetu 10 do 23 została wyróżniona jako
        „Odpowiedzialność nauczycieli”.

        „Odpowiedzialność nauczycieli”- nie jest tekstem Pisma Sw. ale sztucznym dopowiedzeniem dla ułatwień korzystania z Biblii.
        Poza tym własnie spójrz na kontekst-
        są tam słowa:ktos ,kazdy,czyjes dzieło,słowa do nas.: .
        Jest róznica ze względu na materiał budowlany,ewidentnie jest zróznicowanie w dniu sądu .
        zapłata,szkoda i zbawienie jak przez ogień

        3) Obj.22.18-19 „dołoży,ujmie” tylko za co i w jakim momencie, etapie końca czasów?

        “ujmie mu Bóg z działu jego z drzewa zycia.”
        Mowa o drzewie zycia.
        To Ty wyjasnij o co chodzi ,bo ja w/g Ciebie wyrywam z kontekstu.Dla mnie drzewo zycia jest jednoznaczne.

        4)Podobnie sytuacja ma się co do Łk 12.47-48. Łk 19.17-19 przecież ta przypowieść w ogóle tego nie dotyczy!

        Spójrz na kontekst,ewidentnie jasny,nad czym tu debatować.
        To Pan wie na czym będa polegały razy,co mnie do tego.
        Wazne,że niemiłe a wręcz z “i z niewiernymi wyznaczy mu miejsce”.
        Przecież to jest wyrazne.Oto kontekst:

        Łk 12.39
        9 A to rozumiejcie, że gdyby gospodarz wiedział, o której godzinie złodziej ma przyjść, nie pozwoliłby włamać się do swego domu. 40 Wy też bądźcie gotowi, gdyż o godzinie, której się nie domyślacie, SYN CZŁOWIECZY !!!! przyjdzie”

        You write:
        Jest swoistą wersją apostoła Łukasza przypowieści o talentach.
        Dobre,swoista wersja apostoła,ble,ble ,ble,lejesz wodę,to ci dopiero argument.
        Baren, proszę,wiecej szacunku do rozmówcy.
        Podobno to słowa Pana Jezusa a nawet na pewno,a nie swoista wersja Łukasza.

        4)
        Podanych przez Ciebie fragmentów ST Jeremiasza i 1 Mojżeszowej nie można chyba stosować zawsze i wszędzie? Zostały one przekazane w konkretnym miejscu i czasie do wybranego ludu! To co podajesz jest tzw. metodą tworzenia teologii jednego wersetu.

        Jer 29.7 (BT)
        ” STARAJCIE się o pomyślność KRAJU, do którego was ZESŁAŁEM.(BW-do którego skazałem was na )
        Módlcie się do Pana za niego, bo od jego pomyślności zależy wasza pomyślność”

        ‚WYGNANIE”=1 Moj 13.24

        Ciekawa kolejność.

        1)starajcie się –
        m.in. chadzam na wybory

        2)módlcie sie
        Barenie,
        Otóż jest np.taki werset

        Iz 1.17 Zaprawiajcie się w dobrem!
        Troszczcie się o sprawiedliwość,
        wspomagajcie uciśnionego,
        oddajcie słuszność sierocie,
        w obronie wdowy stawajcie!

        -to ST ,więc nie do mnie?Przeciez Boży charakter jest ten sam ciągle.

        Oprócz osobistego starania również przez chodzenie na wybory w jakimś stopniu chcę (nie mylić z “muszę”) wypełniac Iz 1 .17.
        Jesli nie znajdę ani jednego przyzwoitego kandydata na mojej liscie, nie zagłosuję,to oczywiste ale póki tacy byli lub bedą, chodziłam i pójdę,jesli to pomoże choc jednemu ucisnionemu lub 1 wdowie…
        Ideałem bedzie Pan Jezus.

        5)

        Zapytam się; czyli skoro kary mogą być różne to jak sobie je wyobrażasz? 10 lat piekła, 100 lat piekła, 1000 lat piekła itd.? Czyli może być czyściec?

        Sęk w tym,ze nie chce wyobrazać ,bo to prowadzi do wyobrazania np.po katolicku,najzwyczajniej zostawiam to Panu i ufam,że nie kłamie mówiąc to wszystko.
        Ja mam starac się życ,by czynic Jego wole i uwzględniać wszystkie Jego ostrzeżenia.

        Łk 10.14

        Toteż Tyrowi i Sydonowi lżej będzie na sądzie niżeli wam-

        Jesli Jezus jest Prawda,a jest,tzn.,że to co powiedział,znaczy to ,co powiedział,więc Tyrowi będzie LŻEJ na sądzie niz Betsaidzie.
        Nie filozofuje ani teologizuję.

        5)Chodzić w Duchu?Co to znaczy,bo ja na wybory chodzę w/g prawa miłości,Ty nie chodzisz jak rozumiem tez w/g tego prawa,więc to Pan rozsadzi co jest tu złotem a co sianem.
        Spłonie albo moje albo Twoje albo żadne.

        Nie ustosunkowałes sie do swoich codziennych wyborów codziennego życia w tym diabelskim systemie,by nie uczestniczyc w tym brudzie ,mówię o wyborach a nie obowiązkach.

        6)
        Smutne to. Wracaj do Domu Siostro.

        Ja zmierzam do domu,jeszcze tam nie doszłam,więc nie moge I NIE CHCĘ wracac mimo Twej szczerej jak mniemam namowy.
        Myślę,ze nasza duchowość okazałaby się dopiero w realu w codziennym życiu pod 1 dachem.
        Pójście lub nie pójście na wybory jest łatwe,codzienny krzyz to byłby sprawdzian chodzenia w/g ducha.
        Codzienne trwanie w miłosci,zapieranie sie siebie pokazałoby nas prawdziwymi.
        Życzę w tym zwycięstwa Tobie Barenie i sobie jak i wszystkim podązajacym za naszym Panem.

        1. Dobrze piszesz Kesja ja tez bylem przeciwny chodzeniu na wybory ale po otatnich excesach PO zmieniłem zdanie i zagłosowałem na pis i poki co nie żałuję choć nie sa super ale przynajmniej niektóre rzeczy robią dobrze ;wiek emerytalny, rozpoczęcia nauki, wspomaganie ubogich rodzin zamiast odbierania im dzieci

  10. Jeżeli naprawde to czasy finałowe to chyba nie ma co sie sprzeczas bo ma byc ostre kuku namuniu u ludzi oprucz plag .a ci na górze będo coraz głupsi nic nie poradzimy. j ja coraz bardziej wierzą że to chyba ten czas.kryzys finansowy to ta iskra co potpali świat?

  11. Baren –
    gradacja kar w Biblii:

    Mt 23.14=Lk 20.47-surowszy wyrok,
    Łk 10.w.12 i 14,-lżej
    Obj.22.18-19-dołoży,ujmie
    Łk 12.47-48-mniej,więcej razów
    1Kor 3.15 zapłata-szkoda
    Łk 19.17-19- 10 miast,5 miast-różne nagrody

    Jer 29.7 (BT)
    ” STARAJCIE się o pomyślność KRAJU, do którego was ZESŁAŁEM.(BW-do którego skazałem was na )
    Módlcie się do Pana za niego, bo od jego pomyślności zależy wasza pomyślność”

    ‘WYGNANIE”=1 Moj 13.24

    Ciekawa kolejność.

    1)starajcie się –
    m.in. chadzam na wybory

    2)módlcie sie

    Magdula chyba Ty mówiłaś kiedyś ,,że nie ma mniejszego i wiekszego zła:

    Ez 8.6-wielkie obrzydliwosci- 8.13-jeszcze wieksze obrzydliwości, 8.15–jeszcze wieksze obrzydliwości niż te

    Ez 23.11-gorsze cudzołóstwo
    2Krl 21.11-gorsze ohydy
    Mt 12.45-gorszy stan
    Mt 23.15
    2 Sam 20.6
    2Tym 2.16

    BG Ez 16:52

    “Ponośże i ty hańbę swoję, którąś przysądziła siostrom swoim, dla grzechów swych, któremiś obrzydliwości czyniła bardziej niż one, S-P-R-A-W-I-E-D-L-I-W-SZ-E-MIĆ !!
    były niżeli ty; i ty, mówię, zawstydź się, a noś na sobie hańbę swoję, gdyżeś usprawiedliwiła siostry twoje.”

    BW”-sprawiedliwsze niz ty

    Te wersety są w Biblii i ich nie odrzucimy.

    Zbychu,myslę,że my sie nie sprzeczamy tylko szukamy Prawdy,by nie przekłamać obrazu naszego Boga.
    W końcu jestesmy na detektywie prawdy.

    1. Droga Kesjo
      Oczywiście, że zapoznałem się z wersetami, które podałaś. Niestety zmuszony jestem stwierdzić, że wyrwałaś je z kontekstu. Fragmenty z Ewangelii Mt 23.14 i Lk 20.47 są ostrzeżeniem dla nauczycieli nadużywających swojej pozycji. Wykorzystują oni swój nauczycielski status zamiast do posługi ludziom to do bogacenia się i obrabiania z majątku ludzi w trudnych sytuacjach. 1Kor 3.15 również wskazuje na rolę prowadzącego innych w drodze do zbawienia. Zauważ, że (przynajmniej w BW) część 1 Kor od wersetu 10 do 23 została wyróżniona jako “Odpowiedzialność nauczycieli”. Obj.22.18-19 “dołoży,ujmie” tylko za co i w jakim momencie, etapie końca czasów? Przecież to nie dotyczy pojmowania w każdym zastosowaniu! Podobnie sytuacja ma się co do Łk 12.47-48. Łk 19.17-19 przecież ta przypowieść w ogóle tego nie dotyczy! Jest swoistą wersją apostoła Łukasza przypowieści o talentach. Podanych przez Ciebie fragmentów ST Jeremiasza i 1 Mojżeszowej nie można chyba stosować zawsze i wszędzie? Zostały one przekazane w konkretnym miejscu i czasie do wybranego ludu! To co podajesz jest tzw. metodą tworzenia teologii jednego wersetu.
      Natomiast co do gradacji grzechów; Biblia została przekazana ludziom jako nauka i wola od Boga. Ujęto obrzydliwe Panu czyny tak, żeby ludzie rozumieli, że są złe i jest możliwość czynienia jeszcze gorszych. Z LUDZKIEGO punktu widzenia. Aby pojął co się dzieje i miał możliwość refleksji i opamiętania się. Dla Boga każdy grzech jest ohydą i wszeteczeństwem.
      Kary w tym aktualnym świecie które zesłałby Bóg mogą służyć tylko wskazaniu błędów i pokierowaniu na właściwą drogę. Zło jest złem, a Bóg nie ma z tym nic wspólnego. Przez Jezusa Chrystusa każdy może nawiązać ze Stwórcą relację i znaleźć u Niego upodobanie. INDYWIDUALNIE (!!!) a nie grupowo. Bez względu na płeć, status społeczny, przynależność narodową, rasę, majętność, wyznanie itd.
      Nauka jaką przekazujesz pasuje rzymskim katolikom, a nie chrześcijanom. Zapytam się; czyli skoro kary mogą być różne to jak sobie je wyobrażasz? 10 lat piekła, 100 lat piekła, 1000 lat piekła itd.? Czyli może być czyściec? Bo jeżeli chodzi o kary w trakcie i po przyjściu Pana Jezusa Chrystusa to trzeba wcześniej pozwolić Mu obmyć się przez chrzest z grzechu i w posłuszeństwie wypełniać Jego wolę. Wtedy nie ma strachu i światowej gorączki.

  12. Ps.
    Najpierw Marian Kowalski ,teraz Krzysztof Bosak (obaj z RN )zrezygnował (z jedynki) na liscie Kukiza ze względu na kontrowersyjne osoby.
    Mówiłam,są jeszcze przyzwoici ludzie.
    Wycofali sie całkowicie ze startu w wyborach.
    https://ruchnarodowy.net/krzysztof-bosak-zrezygnowal-ze-startu-do-sejmu-z-list-kukiz15/,

  13. Na blogu Zermatia pojawiła się, chyba najlepsza jak do tej pory analiza klęski Ruchu “Narodowego”. Autor bez owijania pisze jak jest, nie oszczędzając przy tym nikogo. Polecamy!
    “Prócz wyjścia ONR ze struktur Ruchu, warto wspomnieć o postawie rzekomo ostatniego sprawiedliwego, czyli Mariana Kowalskiego. Należy zaznaczyć, że nie zgłaszał on poważnych wątpliwości głosując za startem z list Kukiza. Dopiero, gdy okazało się, że podczas dzielenia łupów przypadła mu „zaledwie” dwójka na liście w Lublinie, zaczął artykułować głośno krytykę wobec działań Zarządu. Robił to na tyle dobitnie, m.in. wygłaszając orędzie do narodu niebezpiecznie przywodzące na myśl historyczne wystąpienie Jaruzelskiego, że został odwołany z funkcji wiceprezesa Ruchu Narodowego. Abstrahując od pobudek, jakie kierowały zarówno Kowalskim, jak i osobami stojącymi za jego odwołaniem, jest to poważne tąpnięcie w strukturach na bazie konfliktu z byłym kandydatem na prezydenta wystawionym przez partię i niezwykle popularnym wśród jej nielicznych wyborców. Eskalacja konfliktu z tego rodzaju trybunem ludowym jest jedynie kolejnym gwoździem dosztukowanym do trumny przyozdobionej koślawym orzełkiem.”

    http://zermatia1920.tumblr.com/post/128047118193/niepelnosprawni-politycznie

  14. Miało byc pod tekstem Baren 1 wrzesnia2015 at 21.21,sorrki.

Leave a Reply Cancel reply

Truth Detective, Good News and Revelation © 2015 Frontier Theme
English
Polish
Polish
English
Exit mobile version