Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Świąteczna reklama Tesco obiecuje, że „nic nie zatrzyma” uroczystości – gdy Mikołaj otrzymuje przepustkę Covid

“Reklama, zawierająca hymn rockowy „Don’t Stop Me Now” brytyjskiego zespołu Queen, przedstawiającą ludzi pokonujących różne świąteczne zmagania, w tym przekupywanie elfów w grocie Świętego Mikołaja mielonym ciastem, przechytrzenie braku prądu przez podpalenie linii świątecznych puddingów oraz Święty Mikołaj unika kwarantanny, pokazując swoją przepustkę Covid podczas kontroli granicznej.”

 

To tyle z angielskiego portalu mirror.co.uk.

Teraz obejrzyjcie tę reklamę znanego do niedawna w Polsce marketu Tesco:

 

 

Mamy tu dwa problemy. Po pierwsze świąteczna reklama Tesco została obsypana ponad 1500 skargami za umieszczenie Świętego Mikołaja z paszportem szczepionki przeciw Covid po tym, jak antyszczepionkowcy wezwali do bojkotu sklepu.

 

Anglicy się wściekli i postanowili nie odwiedzać Tesco.

 

 

Po drugie jak sam zacytowany przeze mnie na początku mirror.co.uk. powiada w reklamie pokazano blackout.

Teraz zachodzi pytanie, czy to tylko na postrach czy bawią się w swoje proroctwa?

Krótkotrwałe przerwy w dostawie energii nie mają znaczenia. Gorzej jeśli będą dłuższe.

 

Nie wiem jak będzie (to oni wiedzą), ale za dużo tych informacji o blackoutach.

Jedno wiem na pewno: Bóg nad wszystkim czuwa, a my jesteśmy zdani na Jego łaskę.

 

 

https://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/tesco-christmas-advert-vows-nothing-25450531

 

Zaktualizowane: 16 listopada 2021 - 19:35

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
Polish
Polish
Polish
English
Exit mobile version