“Reklama, zawierająca hymn rockowy „Don’t Stop Me Now” brytyjskiego zespołu Queen, przedstawiającą ludzi pokonujących różne świąteczne zmagania, w tym przekupywanie elfów w grocie Świętego Mikołaja mielonym ciastem, przechytrzenie braku prądu przez podpalenie linii świątecznych puddingów oraz Święty Mikołaj unika kwarantanny, pokazując swoją przepustkę Covid podczas kontroli granicznej.”
To tyle z angielskiego portalu mirror.co.uk.
Teraz obejrzyjcie tę reklamę znanego do niedawna w Polsce marketu Tesco:
Mamy tu dwa problemy. Po pierwsze świąteczna reklama Tesco została obsypana ponad 1500 skargami za umieszczenie Świętego Mikołaja z paszportem szczepionki przeciw Covid po tym, jak antyszczepionkowcy wezwali do bojkotu sklepu.
Anglicy się wściekli i postanowili nie odwiedzać Tesco.
Po drugie jak sam zacytowany przeze mnie na początku mirror.co.uk. powiada w reklamie pokazano blackout.
Teraz zachodzi pytanie, czy to tylko na postrach czy bawią się w swoje proroctwa?
Krótkotrwałe przerwy w dostawie energii nie mają znaczenia. Gorzej jeśli będą dłuższe.
Nie wiem jak będzie (to oni wiedzą), ale za dużo tych informacji o blackoutach.
Jedno wiem na pewno: Bóg nad wszystkim czuwa, a my jesteśmy zdani na Jego łaskę.
https://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/tesco-christmas-advert-vows-nothing-25450531