Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Jestem bogiem – czyli jak się kończy New Age

Nie mam czasu na wyszukiwanie innych przypadków a jest tego masa. Opisze jedynie przykład Piotra Łuszcza. Zainspirowała mnie do tego czytelniczka Mirabel.

Piotr Łuszcz był liderem znanej grupy hp hopowej promującej New Age. Jedna z piosenek jego zespołu Paktofonika miała tytuł- “Jestem Bogiem”

Oto tekst:

[Magik]

Raz, dwa
Raz, dwa

Mam jedną pier..ą schizofrenię
Zaburzenia emocjonalne, proszę puść to na antenie
Powiem Ci że to fakt, powiesz mi, że to obciach
Pie..olę Cię, i tak rozejdziesz się po łokciach
Bo ja jestem Bogiem, uświadom to sobie (sobie)
Słyszysz słowa, od których włos jeży się na głowie
O rany, rany, jestem niepokonany
H-I-P H-O-P bez reszty oddany
Przejebany, potencjał niewyczerpany
Chyba w DNA on był mi dany
Czekaj Fokus, Rah, jeszcze oszaleją wszystkie pi..dy
Gdy poznają mój urok osobisty
Duszę artysty, to jaki jestem skromny i bystry
Szczery do bólu, że aż przezroczysty i
Wiesz co mnie boli? Że w głowach się pi…li
Zakłócony pokój ludziom dobrej woli.

Jestem Bogiem!
Uświadom to sobie, sobie
Ty też jesteś Bogiem!
Tylko wyobraź to sobie, sobie

[Rahim]

W pełni poczytalny, za czyny swe odpowiedzialny
Jak ty nieprzemakalny, pędzi tu jak halny
Wyprzedza świat realny, nawiedza w wirtualny
System binarny, materiał łatwopalny
Da przepływ momentalny energii, cios werbalny
Kandydat potencjalny na występ teatralny
Doznaje szoku w 2000 roku, za to spalmy
Pora na elaborat eksperymentalny
W sposób niekonwencjonalny głoszę treści, słuchaj proszę
Trafiam Cię w punkt centralny, wiedz, że niepewności spłoszę
Nastroszę się, gniew boski jest nieobliczalny
Unoszę Cię, z góry widok kapitalny
I idealny obraz, jak krajobraz tropikalny
Monstrualny krach! Rah nieprzewidywalny

Jestem Bogiem!
Uświadom to sobie, sobie
Ty też jesteś Bogiem!
Tylko wyobraź to sobie, sobie

[Fokus]

Widzę, widzę, widzę więcej
Wiem więcej, tak to jest mniej więcej
Uczę się sztuki życia, hip hop to mój sensei
I rzucam tym, a to jak kauczuk
Czysta technika, żadnego fałszu
Niuanse, sensacyjne seanse
W bezsensie sens jest jedynym awansem
Balansem w naturze, równowagi korekta
Unoszę się ponadto na specjalnych efektach
Cel – eS eM O Ka na kartki biel
A eN Be eL O Ka E Jot Be E eL
Lekko jak hel napełniam trwogą
I zapewniam, jak wrogom kontakt z podłogą
Twą dozgonną chęć dorównania swym bogom
Ogrom PFK podąża swą drogą
Przysięgam na ogon, uwierzysz w co zechcę
A poczujesz jeszcze od tych lepsze dreszcze

Jestem Bogiem!
Uświadom to sobie, sobie
Ty też jesteś Bogiem!
Tylko wyobraź to sobie, sobie

(O… widzę,
że pan się ładnie przedstawił przed nami,
tutaj w tej chwili słuchaczom,
przed tymi milionami słuchaczy.)

 

26 grudnia samobójstwo popełnił raper Piotr Łuszcz (+22 l.). “Magik” wyskoczył przez okno ze swojego mieszkania w Katowicach-Bogucicach zaledwie 8 dni po premierze debiutanckiego albumu Paktofoniki “Kinematografia”. Pozostawił żonę Justynę i synka Filipa.

 

Tak się kończy New Age. Ten człowiek raczej zbawiony nie będzie. Dzieci nie mają ojca.

Na marginesie hip hop podobnie tak, jak punk w latach 80ych pełni tę samą funkcję.

http://detektywprawdy.pl/2014/02/26/hip-hop-kontrkultura-chamstwa-i-satanizmu/

 

 

Zaktualizowane: 1 lutego 2015 - 19:54

86 komentarze

Dodaj komentarz
  1. Trochę dziwna sprawa, znam paru hip hopowych fanów i generalnie czuć jakby zrobili z tego człowieka męczennika. Facet miał problemy ze swoim wnętrzem, nie wiadomo co lub kto go “zainspirowało” do skoku, przecież miał rodzinę…

    1. PS Taką postawę powinno się przedstawiać jako ostrzeżenie, a nie bohaterstwo.

      1. Nie zachęcam nikogo, ale niektóre teksty Magika, słuchane od tyłu dają wiele odpowiedzi. To nic dobrego.

  2. “26 grudnia samobójstwo popełnił raper Piotr Łuszcz (+22 l.). „Magik” wyskoczył przez okno ze swojego mieszkania w Katowicach-Bogucicach zaledwie 8 dni po premierze […]”

    seler: – zaledwie po 8. dniach wypełniło się [tutaj 8 = klepsydra] jego bycie JA bogiem… szatan go zwiódł, skusił i najpierw “odbierając” duszę [zniewalając]
    odebrał mu potem życie – jego własnymi JA rękami… Niebezpieczny jest ten,
    stary NEW age… “na pewno nie umrzecie” – powiedział szatan Ewie…

    BW Łukasza 4-1:13
    “(1) A Jezus, pełen Ducha Świętego, powrócił znad Jordanu i był wodzony w mocy Ducha po pustyni, (2) i przez czterdzieści dni kuszony przez diabła. W dniach tych nic nie jadł, a gdy one przeminęły, poczuł głód. (3) I rzekł do niego diabeł: Jeśli jesteś Synem Bożym, powiedz kamieniowi temu, aby się stał chlebem. (4) A Jezus mu odpowiedział: Napisano: Nie samym chlebem człowiek żyć będzie. (5) I wyprowadził go na górę, i pokazał mu wszystkie królestwa świata w mgnieniu oka. (6) I rzekł do niego diabeł: Dam ci tę całą władzę i chwałę ich, ponieważ została mi przekazana, i daję ją, komu chcę. (7) Jeśli więc Ty oddasz mi pokłon, cała ona twoja będzie. (8) A odpowiadając Jezus rzekł mu: Albowiem napisano: Panu Bogu swemu pokłon oddawać i tylko jemu będziesz służył. (9) Potem zaprowadził go do Jerozolimy i postawił go na szczycie świątyni i rzekł do niego: Jeśli jesteś Synem Bożym, rzuć się stąd w dół; (10) napisano bowiem: Aniołom swoim przykaże o tobie, aby cię strzegli, (11) i na rękach nosić cię będą, abyś nie uraził o kamień nogi swojej. (12) A Jezus, odpowiadając, rzekł mu: Powiedziano: Nie będziesz kusił Pana, Boga swego. (13) A gdy dokończył diabeł kuszenia, odstąpił od niego do pewnego czasu.”

    1. Seler chyba zrozumiał morał z całej tej sytuacji. Wiesz jakiej Seler chyba. Chyba że to przypadek..i nie chodzi mi o tego hip hopowca

      1. Piotrze,
        oczywiście, że zrozumiałem… Jarek Kefir się wygłupił wjeżdżając TUTAJ i strasząc – czym on chciał zaimponować ? nihilizmem, ateizmem, czy kłamstwami new age ? – i jeszcze mi na moje pytanie nie raczył odpowiedzieć… szie wystraszył mnie ? 🙂

        a hip-hopowca szkoda… każdego szkoda, kogo szatan dorwie… Pozdrawia – seler

        1. nie wygłupił się. nie o to chodzi. część Ci napisze na mail a część tu.
          Każdy kto jest na przeciw Boga jest pod wpływem demonów i to one przez niego mówiły.
          Co ja na to?

          “. (19) Oto dałem wam moc, abyście deptali po wężach i skorpionach i po wszelkiej potędze nieprzyjacielskiej, a nic wam nie zaszkodzi. (20) Wszakże nie z tego się radujcie, iż duchy są wam podległe, radujcie się raczej z tego, iż imiona wasze w niebie są zapisane.
          łk 10

  3. Jakiś czas temu Admin pisał jeszcze chyba na starym blogu o subkulturach. Stwierdził wówczas że subkultury są złe bo prowadzą do podziału. Głównie chodziło o metal, rock i hh.

    Potem już na tym blogu Admin zachwalał jakiś chyba szwedzki zespół heavy z racji na ich wielki patriotyzm. Dodał także utwory rokowe bo są pouczające.

    Piotrze skąd się dowiedziałeś o tej całej sytuacji, przecież nie słuchasz rapu. Z telewizji, z mediów.

    Pięknie na podstawie pojedynczych utworów analizujesz kilkunastoletnią historię subkultury.

    Zgadzam się, cała sprawa jestem bogiem nie jest niczym dobrym, mogę Tobie podesłać jeszcze gorsze związane z hh, ale na podstawie pojedynczych utworów nie oceniaj ogółu.

    1. skąd się dowiedziałem? czytelnicy przysyłają mi linki. Ten o hip hopowucu dziś w komentarzu Mirabela.
      Hip Hop niesie ze sobą nihilizm i zdania nie zmienię. Ludzie słuchający hh? wszyscy których znam osobiście a jest ich niestety nie mało – okropni.
      Zdarzają się także dobrzy księża i dobrzy politycy i dobrzy muzycy.

      1. Nie istnieją “dobrzy księża”.

        1. ja nie spotkałem, ale myślę, że są. Sam fakt, że wychodzą z KRK być może o tym świadczy.
          http://www.tygodnikprzeglad.pl/bylem-ksiedzem/

      2. Nawiązując do tego szwedzkiego zespołu… Ci muzycy nie wyglądają na dobrych:

        http://lantacyt.cba.pl/wp-content/uploads/2011/05/484_photo3.jpg

        No chyba, że tak jak Franek pokazują znak miłości.

        1. zły link.
          Jeśli to miało być do sabatonu to nie jest mój ulubiony zespół pisałem o tym wiele razy w ciągu 2 dni

          1. Jak dobrze pamiętam chodzi o Sabaton i jego piosenkę o walecznych Polakach pod Wizną.

            No chyba, że chodzi o inny zespół?

    2. Tym szwedzkim zespołem był satanistyczny sabaton.

  4. Magik był członkiem innego znanego zespołu hh – kaliber 44, uważam, że teksty są okultystyczne. Kiedyś słuchałem dużo hh, ale do końca go nie rozumiałem. Teraz z czasem zrozumiałem o co w tym syfie, chodziło.

    1. Ej! Oni mieli taki kawałek ze słowami: zakon marii! do boju do boju!

  5. tak, to smutne, tym bardziej, że piosenki były naprawdę fajne. Rzeczywiście z polskich twórców jego piosenki są najłatwiej odczytywalne od tyłu, co też nie jest bez znaczenia. Plus i minus jest o aids ale nam nowonarodzonym polecam może i długi ale wart przeczytania raport o aids, mało rzeczy nas zaskakuje ale to może, pozdrawiam wszystkich
    http://www.tomaszgabis.pl/wp-content/uploads/2009/03/raport_o_aids.pdf

  6. Do Admina: Potępiłeś metal, potępiłeś rock.

    Następnie wrzucasz na swój chrześcijański blog heavy metalowe i rokowe utwory bo się Tobie spodobały.

    Z tego co kojarzę to nigdy nie słuchałeś hh, czyli świetny punkt wyjścia żeby wygłosić swoją teorię.

    Nie zmuszam Ciebie do zmiany zdania, ale nie mając pojęcia o sprawie nie można wyciągać tak daleko idących wniosków.

    Nie osądzaj mnie i innych na podstawie jakiś kilku gości którzy akurat Tobie się ni podobają.

    Krytyka jest ważna, ale konstruktywna drogi Piotrze.

    1. ja Ciebie nie oceniam. Widzę, że Cię to zabolało. Gdybym ja słuchał punka a ktoś by mi powiedział że słuchający punka są nie kulturalni, to najpierw bym zastanowił się, czy nie ma racji.

      “Następnie wrzucasz na swój chrześcijański blog heavy metalowe i rokowe utwory bo się Tobie spodobały.”

      Ok zaatakowałeś mnie bo hh został zaatakowany. Tylko, że ja sabaton umieściłem na blogu nie dla muzy, ale po to by pokazać, że zagraniczny zespół docenia odwagę Polaków. Jeśli w krk będą mówić prawdę, to także będę ich cytował i umieszczał informacje.

      Nie mam dobrego zdania o hh i nie będę mial i nikt mnie do tego nie zmusi. Przepraszam.

      Jednakże po okazywanych emocjach widzę jakim bogiem jest dla Ciebie hh. Zastanów się czy to jest dobre.

      1. W ogóle powinniśmy się zastanowić chyba nad słuchaniem jakiejkolwiek światowej muzyki. A wiele “chrześcijańskich” wykonawców tylko tak siebie nazywa, a czasem na ich utwory są rzucone jeszcze gorsze klątwy, bo tego chrześcijanie będą ich słuchać i tym samym na siebie klątwy rzucać (John Todd). Jeżeli jakiś utwór muzyka etc. na nas źle oddziałowuje, powinniśmy przestać jej słuchać bez względu na gatunek… Np. tzw. chrześcijański black metal raczej nie będzie sprzyjał wzrostowi w miłości i pokoju… Choć do czegoś się może przydać, samego mnie treść takiej muzyki przybliżyła do Prawdy, a potem ją odrzuciłem, już nie była potrzebna…

        Btw. sabaton nie śpiewa o Polakach bo ich ceni, tylko dlatego, że to się sprzedaje. Śpiewa też o np. Niemcach w IIwś, i podobno miał zrobić płytę o bandytach z majdanu? Pieniądz, pieniądz, nie idee…

        1. po wczorajszej dyskusji z tymi 3 obrońcami hh doszedłem do wniosku, że zbyt mało radykalny jestem mimo wszystko.

          Żeby inni mnie dobrze rozumieli. Ja nie słucham Sabatonu. Poodałem jedynie ocenie tekst o Polakach.
          No widzisz od Ciebie teraz się dowiaduje, że śpiewali i o Niemcach.

          Niestety ale ludzie słuchający hh żyją w tym świecie. Ja od dawna nie jestem. Chciałbym sobie posłuchać tego co kiedyś jak:

          https://www.youtube.com/watch?v=1vlwc33X2pc

          https://www.youtube.com/watch?v=h_ICl20EJjY

          itd itd

          jednak nie słucham, bo to demoniczne jest.

          miałem kiedyś ok 500 kaset. Większość wyrzuciłem.

          Pora na napisanie tekstu o pseudo chrześcijanach, żyjących w tym świecie. W ten sposób może, zredukuje sobie liczbę czytelników, bo prawda boli.

          1. Piotrze, zawsze wspieram radykalizm 🙂 jednak uważam, że powinien on być w wypowiedzi, a nie w blokowaniu innych (choć jeżeli ciągle trąbią to samo ślepo…)

            “Pora na napisanie tekstu o pseudo chrześcijanach, żyjących w tym świecie. W ten sposób może, zredukuje sobie liczbę czytelników, bo prawda boli.”

            Świetny pomysł, dobrze ujęte..

            Pozdrawiam W Jezusie Nazareńskim 🙂

            1. “Piotrze, zawsze wspieram radykalizm 🙂 jednak uważam, że powinien on być w wypowiedzi, a nie w blokowaniu innych ”

              Może masz rację..sam nie wiem. Wiem jednak, że jeśli pozwolę na notoryczne upieranie się z czymś co uważam za zło, to zrobi się z bloga śmietnik.
              Ja na blogu nie zarabiam a wręcz tracę, więc nie zależy mi na oglądalności. Mam ten komfort.

  7. Kaliber 44,
    “Czterdzieści i cztery”, symbolika liczby wykorzystana w funkcji szyfru cyfrowego w charakterze “imienia”. Nazywa tak przyszłego obrońcę, zbawcę Polski, wskrzesiciela narodu ks. Piotr: “Z matki obcej: krew jego dawne bohatery, / a imię jego będzie czterdzieści i cztery”, widząc kibitki wywożące na północ polską młodzież gimnazjalną i akademicką (część III Dziadów A. Mickiewicza). Tajemniczością i niezwykłością szyfr ten poruszał wyobraźnię czytelników kolejnych pokoleń i obrósł w bogatą literaturę komentarzy filozoficznych i filologicznych.

    J. Kleiner widział w “czterdzieści i cztery” kabalistyczny szyfr imienia Adam – przyszły zbawca będzie nosił to imię dopiero po spełnieniu misji, jest to zatem zaszczytny tytuł. W. Weintraub uważa, że Mickiewicz najprawdopodobniej liczbę tę przejął z mistyki L.-C. Saint-Martina, zafascynowany jego spekulacjami o mistycznym znaczeniu cyfr wywodzących się z kabały (kabalistyka). Poeta posłużył się więc w Widzeniu ks. Piotra cyfrowym szyfrem po to, aby stworzyć wokół tekstu aurę Bożej Tajemnicy; sam z katedry Collège de France (1844) ogłosił, że mężem opatrznościowym jest A. Towiański (wcześniej, na łamach Biesiady – 1841 – siebie samego nazwał Mesjaszem, mężem opatrznościowym Polski, narodu wybranego). Przyjaciel poety S. Goszczyński relacjonował, że “był to efekt niezwykłego natchnienia w trakcie pisania Dziadów, bez żadnego świadomego rozmysłu położył liczbę 44, nie wiedząc, dlaczego tę a nie inną, położył, bo mu sama nastręczała się w chwili natchnienia”. Ten zapis wg Z. Sudolskiego, to najwłaściwsze wyjaśnienie.

    44. prezydent Stanów Zjednoczonych – Obama

    1. tez od razu pomyślałem o wieszczu, jak napisałeś kaliber44

  8. Doprawdy uważacie, że hip hop jest zły i tylko zły???
    A słyszeliście o Mirku Kolczyku? Albo o Arcim? Pewnie nie…
    Proszę, przesłuchajcie ten ‘zły’ hip hop, przez który Bóg dotyka setki serc w całej Polsce.

    https://www.youtube.com/watch?v=qXBWBD9pgQk

    https://www.youtube.com/watch?v=wgbkyB7QONY

    By the way- rap to tylko narzędzie- może być użyty w złej lub dobrej wierze.

    Szach mach Detektywie 😀

    1. co nie zmienia genezy hip hopu.

      Detektyw – Termin „detektyw” pochodzi od łacińskiego detego co oznacza odkryć, wykryć, wyjawić. Detektyw to potocznie osoba prowadząca śledztwo metodami niejawnymi,

      żaden szach mach. Jeśli już to mat 🙂

      Po prostu ktoś wykorzystał narzędzie szatana i dobrze zrobił, ale ja nie zmienie nastawienia do hip hopowców. Zbyt dużo krzywd miałem od tych ludzi a geneza jest jaka jest.

      1. 1) Cenię Twoją pracę, głównie wytrwałość i systematyczność w zdobywaniu informacji.

        2) generalizujesz typ muzyki dlatego, że znalazłeś jakiś kawałek, jeden kawałek.

        3) Chyba nie przesłuchałeś tego co wysłała Maggy (nie zdążyłbyś), a szkoda – tak się składa, że osobiście znam obu tych artystów i każdy z nich jest wspaniałym chrześcijaninem, napełnionym Duchem Świętym, głoszącym ewangelię. Mógłbyś się zainspirować ich życiem i oddaniem Bogu.

        4) Jak chcesz trafić do młodych? Przez Śpiewnik Pielgrzyma? Czy chorały gregoriańskie? Chrześcijanie, którzy używają rapu czy ciężkiego metalu (No Longer Music), żeby nieść Jezusa trafiają do milionów serc ludzi na całym świecie, ich świadectwo zwycięża złego.

        5) Czytając Twojego bloga mam wrażenie, że jest on pojemnikiem na wszystko co może być kontrowersyjne 🙁 Szkoda, myślałem, że chodzi o prawdę.

        1. ad3 nie wysłuchałem do konca owszem, bo widziałem że nie można mieć do tego kwałka zastrzezen a w komentarzach dobrze ich opisano.

          ad5 Kontrowersyjne. Ok, mogę pisać o tym co mówi TVN lub gość niedzielny.
          No cóż powinieneś być honorowym i przestać czytać ten blog, jeśli nadal chcesz być uczciwy wobec siebie. Kolejna osoba z urażoną dumą bo skrytykowałem ten rodzaj muzyki.
          Jak wspomniałem mam złe doświadczenia z ludźmi słuchającymi tej muzyki i tych doświadczeń nikt nie zmieni co nie znaczy, że wszyscy tacy są.

          W zasadzie to apeluje do wszystkich. Jeśli z pewnych powodów się wam ten blog nie podoba, czy tez jego autor to bądźcie uczciwi przede wszystkim wobec siebie i przestańcie go czytać. OK?

          1. Będziesz pisał to co będziesz chciał, ale nie zawsze kontrowersja = prawda. Zobacz w którą stronę poszedł Henryk z prorocwa.com – część biblii już poskreślał, zdefiniował też na nowo doktrynę o osiąganiu zbawienia.

            Cenię sobie Twoją pracę (wiele tematów poruszanych przez Ciebie stanowią dla mnie bazę do dalszych poszukiwań), ale myślę, że masz tendencję do przeginania i generalizowania. Zgadzam się, że hiphop (jako kultura) i rap (jako muzyka) niosą raczej antywartości, ale proszę nie skreślaj od razu wszystkiego od A do Z. To tak jakbym ja przekreślał Twoją pracę bo większość blogerów to nastolatki piszące o swoich perypetiach sercowych, come on! :/

            1. jeju ludzie a czy ja skreśliłem wszystkich? no wprowadźmy trochę logiki. Urażone dzieci nagle atakują…bo skrytykowało się ich zabawkę. …eh

              “Zobacz w którą stronę poszedł Henryk z prorocwa.com – część biblii już poskreślał, zdefiniował też na nowo doktrynę o osiąganiu zbawienia”

              no widzisz i jestes nie uczciwy wobec siebie bo nadal go czytujesz. Nie uczciwy wobec HK bo nie zgłębiłeś tematu a ja badam. Bóg będąc miłosiernym ma pozwolić na spalenie wszystkich katolików dlatego tylko, że byli oszukiwani przez Babilon? mnie to np zastanawia, ale Ty od razu skreślasz a jednocześnie dalej czytasz. Wg mnie tj obłuda.

              “kontrowersja = prawda” Hasło takie każdy może rzucić. Równie dobrze możesz napisać że kłamie czy manipuluje. A dowody? brak.

              nie pisze dla kontowersji, gdybym chciał to pisałbym w tym stylu co zmianynaziemi.pl czy wolna-polska.pl

              szczerze pisząc mam dosyć takich ludzi jak Ty. Nie podoba się? przestań czytać. Wybór jest prosty. Nic charakteru nie macie.

            2. w zasadzie teraz dales mi kolego wiele do myślenia. Blog zrobię dla zaufanej grupy osób jak kiedyś to zrobiłem na starym blogu.
              Bez detektywa życie równiez nadal będzie się toczyło wszystkim, a ja będę miał bardziej spokojne życie.

          2. Piotrze,
            weź no, …wyluzuj 🙂 – nikt z nas nie jest doskonały, wszyscy się uczymy, pamiętasz jak też byłem wcześniej pretensjonalny ?
            Ale doceniam Ciebie i Twoją pracę – jeżeli tutaj piszę u Ciebie, to to coś oznacza…
            Oznacza to, że jesteś uczciwy, a że czasem różnimy się w postrzeganiu rzeczywistości – np. muzycznej – to nie powód, żeby zaraz rozdzierać szaty, i szie dąsać… Trzymaj się !
            Hej ! – 😉 – seler

            1. Wiem, że się zmieniłeś i podejście do mnie.. tak wiem , mas rację zawłaszcza w kontekście spraw dzisiejszych bo o to im chodzi.
              Przyszły w wiadomym celu, ale zauważam zgodnie z moimi podejrzeniami, o których pisałem kilka razy, zrobił się śmietnik wśród czytelników. Część to ateiści chcący informacji ko koncu swiata, część nowo narodzeni, część katolicy (kilka osób mnie nęka w mailach), część pastorów szukających inspiracji do nabożeństw.
              I teraz tak: jedni nie uznają Henryka zarzucając mi kumplowanie się z nim. Inni zaś jak Cyryl i Bushi uznają Henryka odrzucając Pawła.
              Inni chcieliby żebym pokochał ich świat, jak na przykład z hip hopem. Mamy także przeciwników uwalniania i uzdrowień. Itd itd
              chyba pora na przesiew.

          3. Adminie
            Jeśli Ciebie nękają to chyba dobrze co?:)
            To znaczy, że zmierzasz w dobrym kierunku, Przecież Jezus zapowiedział, że skoro świat Go nie pokochał to i nas nie pokocha prawda?
            Błogosławieni którzy cierpią prześladowania ze względu na Jego imię co?:)
            Głowa do góry wszystkim należy się miłosierdzie nawet tym co którzy nas atakują cieszmy się z tego względu i weselmy albowiem ……:)

            1. tak ze względu na imię Jezusa, ale nie o jakis głupi hip hop, który jest ważniejszy dla innych niż człowiek

    2. Maggy 🙂
      pomimo, że jestem już dziadek – rocznik 1957 – z przyjemnością wysłuchałem
      tych raperów ! – albowiem Treść się liczy, liczy się przekaz jaki niosą w piosenkach,
      i tu zgadzam się z Tobą:
      muzyka to tylko narzędzie – nieważne są jej odmiany, rodzaje, style… ale Co Wnosi
      w kształtowanie człowieka ku Bogu i ku dobremu,
      szatana chce również muzyką manipulować, wykorzystać ją do pogardzania Bogiem,
      kto pójdzie na to – wykonawca znaczy się – jest głupi, bo uwierzył kłamstwu..
      Jarek Kefir niech sobie posłucha tej muzy.. może szie obudzi… a może nie..,
      Jego brocha… Pozdrawiam – seler
      😉

  9. Czyli teraz blog detektywprawdy.pl będzie kółkiem wzajemnej adoracji… “Gratuluję” wyboru.

    1. dziękuję za uznanie. Pozdrawiam

  10. Głowa do góry Piotrze .Czekam na kolejne Twoje artykuły .

  11. Robisz Detektywie dobrą robotę !!! Dziękuję! Cieszę się, że w pewnym momencie trafiłam na ten blog. Moim zdaniem rzeczą ważną jest to, aby wyrażać swoje stanowisko i swoje zdanie , nikogo przy tym nie atakując. Jeśli będziemy szanować siebie nawzajem i szanować prawo do innego zdania- wszystko będzie dobrze. Szukając prawdy też czytam wiele m.in zbawienie. com. Nie zgadzam się z autorem i nie podoba mi się atak na apostoła Pawła, ale jest tam naprawdę wiele cennych informacji. Nikt nie ma patentu na prawdę, wielokrotnie jesteśmy w błędzie. Dlatego szukamy. Okazujmy sobie szacunek i przyznajmy prawo do odmiennego zdania, a
    przede wszystkim pamiętajmy o modlitwie za siebie nawzajem.

  12. Głowa do góry Piotrze! Miałem dzisiaj wypisać sięz krk, a muszę jechać na prześwietlenie kręgosłupa. Też czasami miewam wszystkiego dosyć, ale jak sam wiesz, ten stan szybciej lub wolniej ale mija. Jestem pewny, że te ostatnie wydarzenia na blogu tylko Cię umocnią, dadzą nowe siły do wspaniałej pracy, jaką wykonujesz. Sam nie dawno miałem mały kryzys, jednak sytuacja jaka mi dziś się przydarzyła, tylko utwierdziła mnie, że wypisać się z krk muszę. Może mój dzisiejszy wypadek to przypadek:), czy może raczej próba wystraszenia? Zresztą teraz jest ciężko, żeby potem było pięknie. To jest nasz cel. Życzę nam wszystkim abyśmy wytrwali. Chwała Jezusowi!

    1. ja z reguły szybko działam i wczoraj chciałem zamknąć serwis i zrobić dla wybranych, ale się nie dało, po prostu funkcjonalności nie pozwalają w wordpressie.
      Chwile słabości.. hmm Gro pewnie opisuje się jako chrześcijanie z moich czytelników nie do końca wiedząc kto nim jest. Zostałem zaatakowany personalnie a gdyby ktos na prawdę był chrześcijaninem, to poddałby się procedurze biblijnej w mojej ocenie. Opisywałem ja kilka razy. Najpierw się mówi na osobności ad persona. Następnie jak to nie podziała bierze się 2 świadków a jak to nie poskutkuje strzepuje się pył z nóg. Nikt tak nie postapił, tylko pucz publiczny sobie zrobili: Maggy, BB i ktos tam wcześniej chyba jakis Dawid.

      Napisze niebawem surowy tekst oi chrześcijanach i niech każdy sobie odpowie czy tak naprawdę idzie za Jezusem.

      ps dzięki za podniesienie na duchu 😉 Może kiedyś zajrzę do Zdrojów 🙂 Czasem tam bywam na Ginesie 🙂 i obowiązkowo na molo..

      1. “ja z reguły szybko działam i wczoraj chciałem zamknąć serwis i zrobić dla wybranych,”

        zasmuciło by mnie, gdybyś tak uczynił

        1. Mnie tak samo, Piotrek nic się nie przejmuj, rób swoje, ja tu jestem od 2 tyg, ale strasznie się uzależniłem wchodzę po parę razy dziennie, wykonujesz kawał dobrej roboty, także głowa do góry 🙂

          1. No i ja się tutaj podepnę do tych wypowiedzi.
            Kawał dobrej roboty fakt czasem wszyscy błądzimy, ale ze względu na kilka osób nie ma się co poddawać:)

  13. Niestety ale brak obiektywizmu w pewnych kwestiach z racji dużej ilości czytelników zawsze będzie ze sobą niósł mniejsze bądź większe spory spowodowane odmiennością spojrzenia na różne sprawy. Może w tym całym Twoim śledztwie które bardzo szanuję i doceniam po prostu brakuje czasem większej nutki obiektywizmu, co nie znaczy, aby też wszystko co o danej sprawie myślimy – porzucać – chodzi o to by zachować pewien balans, chociażby z szacunku odmienności zdania.
    Nie ma co generalizować od razu wszystkiego i wrzucać do jednego wora; zło, demony, obłuda, zwiedzenie. Wszystko ochyda i trzeba się trzymać jak najdalej bo niebezpieczne. Nie prawda. Tak jak w kulturę hip-hop, tak w każde inne, przeróżne dziedziny życia; ludzie wkładają swoje serca, swoją miłość, a co za tym idzie dobre rzeczy. Bóg działa nawet tam gdzie się tego nie spodziewamy. Wszystko zależy od tego co mamy w sercu, wtedy to przekłada się na nasze całe życie, a więc w szczególności nawet twórczość. Więc i Ty nie trać swojego serca, wierzę w Ciebie Piotrze, i ponownie dziękuję za Twoją pracę.
    Z Bogiem.

    1. “Według mojej oceny, hip hop jest najgorszą sub i kontr kulturą. Zwolennicy hip hopu są mocno skoncentrowanymi egocentrykami. Swoje chamstwo tłumaczą swymi cierpieniami.
      Odradzam słuchanie hip hopu zarówno dorosłym ale szczególnie dzieciom. Jest to muzyka dna i patologii.”
      Każdy by się naraził chociazby taką wypowiedzią. Nie należy oceniać, wrzucać do jednego wora, po prostu nie należy. Mówisz Piotrze że to dlatego, bo Ty masz takie, a nie inne doświadczenia. Spójrz więc szerzej, badaj wody zanim na nie wypłyniesz, detektywie…
      http://youtu.be/gQCjkSnrt6g

      1. ok, zadam pytanie fanom tej muzyki:

        1. Czy Wy i Wasi koledzy słuchający tej muzy jesteście serdeczni dla innych?
        2. Czy stosujecie brzydkie słowa?
        3. Czy cenicie pracę, czy też myślicie że wszystko się Wam należy?
        4. Czy palicie zioła i Wasi koledzy?

        Co zauważyłem w hip hopie jest kult matki a pogarda dla ojca. Pewnie nie wszędzie, ale to sa moje spostrzeżenia oparte na że tak się wyrażę próbi badawczej

        1. Fanom muzyki… Jestem fanem muzyki, ale raczej nie koniecznie hip-hopowej, w ogóle nie zaliczam mojego muzycznego zamiłowania do konkretnego jej gatunku. Jeżeli muzyka jest rozmaita, piękna, oddaje jakieś emocje i przypada mi do gustu, nie wpływa źle na moje serce to najzwyczajniej w świecie lubię jej słuchać. Jeżeli jej słowa nie szerzą nienawiści, zła, zgorszenia, czy czegokolwiek co pochodzi od Szatana to dlaczego miałbym odmawiać sobie przyjemności słuchania jakiegoś utworu?
          Nie odpowiem na te trzy pytania, bo z racji że zacząłem bronic hip-hopu to wziąłeś mnie chyba za małego gnojka który maluje tagi po scianach, pluję po schodach, nie ma szacunku do nikogo i klnie gdzie i na co popadnie. A od trawki ma wypaloną głowę i żebrze na nią kasę bo przecież do roboty nie pójdzie.
          Mam wrażenie że te pytania wzięły się z bardzo dzielącej, wręcz przykrej i nieco nienawistnej opinii o wszystkich którzy mają jakąkolwiek stycznosć z hip-hopem.

          1. widzisz wally, to co robisz to jest tzw brzydkie doklejanie “nieco nienawistnej opinii o wszystkich którzy mają jakąkolwiek stycznosć z hip-hopem.”, “wziąłeś mnie chyba za małego gnojka który maluje tagi po scianach, pluję po schodach, nie ma szacunku do nikogo i klnie gdzie i na co popadnie”

            Nic takiego nie powiedziałem, że za takiego Cie wziąłem i widzę, że logicznie się nie dogadamy.

            Ja napisałem o swoich doświadczeniach i to nie z jedną osobą, dwoma, trzema. Poza tym oglądałem wywiady hip hopowców.

            Ten dialog traci sens.

            Tak czy owak uważam, że HH niesie ze sobą nihilizm a że zdarzają się utwory religijne to jest tak jak mówiłem z tym, że zdarzaja się dobrze księża, dobrzy politycy, choc ja takich nie znam.

          2. Rozwieję również pewną wątpliwość. Ja również nie mam dobrego zdania o głównie gimnazjalnej młodzieży która nagminnie słucha wszytkich rapowych kawałków, gdzie większa część z nich jest o ćpaniu, alkoholu, imprezach, kobietach, policji i tym podobnych. Również widzę często ich zachowanie bez grama szacunku, wyniosłość i zamknięcie się w swoim rapowym świecie, ale pamiętajmy że to nie do końca ich wina że tacy są, że ktoś ma w tym większy cel. I pamiętajmy że Bóg opamiętuje, że Bóg zmienia ludzi i pokazuje im prawdę. A osądy, oceny, to wszystko raczej tylko gorszy i do nas najzwyczajniej nie należy. MI też jest szkoda większości zwiedzionych dzieciaków słuchających raperów którzy wrzucają takie demoniczne treści na swoje płyty że głowa boli, ale zło się czai wszędzie, módlmy się, kochajmy, a nie dzielmy i oceniajmy…

            1. “ale pamiętajmy że to nie do końca ich wina że tacy są, że ktoś ma w tym większy cel.”

              oczywiście że nie ich wina. Wina jest twórców i promotorów tej chamskiej subkultury, tak samo jak była wina twórców tzw “dzieci kwiatów”, “punka” itp
              Sam potwierdziłeś, że hh to patologia a to że 1 na 100 muzyków zaspiewa cos nie przeklinając stonowanie jest wyjątkiem potwierdzającym regułę.

              Szanowni fani HH. Jak się Wam nie podoba moje spojrzenie na HH, to po prostu do widzenia. Swoim atakiem na moja osobę chcecie wymusić abym spojrzał bardziej elastycznie i liberalnie na HH. Żembym spojrzał na te 10% muzyki gdzie ktos w kulturalny sposób śpiewa o Bogu. Ja zdania nie zmienię a nawet bardziej zradykalizuje i napisze cos bardziej rzetelnego o tej muzyce.
              Wolałbym abyście sobie znaleźli jakiś blog środka do czytania, gdzie księża tańczą, rapuja etc

              https://www.youtube.com/watch?v=T0wTtg3t45M

              https://www.youtube.com/watch?v=hI6bRNLhgp8

              https://www.youtube.com/watch?v=d-BtcX9h6_4

              ja nie szukam popularności i nie asymiluje się z daną subkulturą.

        2. “2. Czy stosujecie brzydkie słowa?”

          Nie trzeba słuchać Hip-hopu czy innej muzyki by stosować brzydkie słowa.

          “Co zauważyłem w hip hopie jest kult matki a pogarda dla ojca. ”

          Pewnie często bierze się z tej przyczyny, że oni pochodzą z patologicznych rodzin gdzie zazwyczaj ojcowie byli …..

          Tak ogółem.
          Oczywiście nie cała muzyka jest zła. Niestety szatan był i jest na tyle sprytny, że również wykorzystuje muzykę do swoim złych celów i potem powstaje takie nędzne kawałki. Ale nie można mówić że cały HiP HOP pochodzi tylko wyłącznie od szatana. Tak samo istnieją stereotypy że metal to JEDYNIE szatańska muzyka. Owszem bardzo wiele metalu jest szatańskiego, głównie te najostrzejsze odmiany Black, Death Metal. Pagan Metal, ale nie każdy. Tak samo Metal to nie tylko darcie “ryja”, jak to się powszechnie mówi. To szeroki gatunek.

          1. “Nie trzeba słuchać Hip-hopu czy innej muzyki by stosować brzydkie słowa. ”

            nie trzeba, ale tj cool w HH. Ugrzecznionego środowisko nie przyjmie.

            “Pewnie często bierze się z tej przyczyny, że oni pochodzą z patologicznych rodzin gdzie zazwyczaj ojcowie byli ”

            uzyje Twej broni Kolego: nie tylko HH pochodza z takich rodzin.
            Po za tym jest to łamanie części przykazania “Czcij ojca swego i matke swoją”.

          2. To też w sumie zależy od rodzaju HH. Nie każdym HH lecą co drugie wyrazy, słowa na “K”.
            Ja tam bardzo, bardzo rzadko HH słucham, ale taki z tylko samymi przekleństwami przez moje uszy nie przejdzie. Dla mnie taka twórczość to szambo, bez krzty ambicji.

  14. Wola + Myśli + Metody = Wynik = Czyny = Owoce

    Metody to między innymi Słowa [metody przekazu, porozumiewania się],
    które wcale nie muszą [ale mogą] być owocem, odbiciem mojej woli
    ani moich myśli, zamiarów, ani nawet wyników = realizacji Osobowości.

    Słowa piosenek mogą być wspaniałe, mogą rozbudzać emocje, uczucia,
    mogą powalać na kolana do ekstazy włącznie… Ten, który tak pięknie śpiewa
    wcale nie musi być dobrym człowiekiem. Może… ale gorzej gdy nie jest.
    Dlatego napisane jest: – „Po owocach ich poznacie”
    Gdzie jest tak napisane ? – No, na pewno nie u Jarka Kefira, on bluźni Bogu,
    ponieważ czytywałem jego artykuły na jego blogu. Na upartego mogę podać…

    Ja również bardzo lubię muzykę, stawiano mi nawet zarzuty, że jest moim bogiem.
    Słuchanie mojej ulubionej muzyki nie przeszkodziło mi w odnalezieniu Ojca,
    zaufaniu Mu i postanowieniu dochowania wierności Bogu.
    Muzyka pozwalała mi często przetrwać koszmarne doświadczenia życiowe,
    nie będę o nich pisał… Skoro Bóg stworzył możliwość [metodę] komponowania
    muzyki – to nie potępiajmy jej w czambuł – potępiajmy jej formy Wynaturzenia,
    używaniu jej do niecnych celów [jako metodę demoralizacji itp.], bo o to chodzi
    głównie szatanowi – zbezcześcić wszystko, co się tylko da zbezcześcić…
    Unikajmy tego, muzyki i słów w niej, co upadla, demoralizuje, wynaturza, niszczy
    wartościowe morale i cechy człowieczeństwa. Byśmy nie byli gorsi od zwierząt.
    seler

    1. dopisek… coby napięcie rozładować… bo… “teraz jest wojna” 🙂

      El Cielito lindo 2010 (Banamex)

      https://www.youtube.com/watch?v=CbSV8wPtq8Q

    2. Mógłbyś podać teksty Jarka, które bluźnią Bogu?

      1. Szymon – chcesz tego ? – naprawdę ?
        nie archiwizowałem tych tekstów, gdzie szydzi z Jezusa,
        ze Stwórcy, w sposób bezpośredni lub pośredni, ale
        widzę, że koniecznie chcesz mi wynaleźć zajęcie i czas
        zabrać… wystarczy poczytać jego blog i wpisy z ubiegłego
        roku… trochę Ci to czasu zajmie, a jak mi nie wierzysz,
        to znajdę te wpisy… tylko po co ? …tylko po co ?
        dla czyjej chwały ? – seler

        1. Nie trzeba; marnotrawstwo czasu. Chwalmy Boga.

  15. Piotrze, nie załamuj się, robisz dobrą robotę. Jesteśmy z Tobą.

  16. Piotrze, zauważyłam, że jakiekolwiek grzeczne zwrócenie Tobie uwagi na coś, w czym niekoniecznie musisz mieć 100% rację wywołuje u Ciebie białą gorączkę.

    Napisałeś, że ja i BB urządziliśmy pucz publiczny…
    Proszę Cię, przeczytaj jeszcze raz nasze komentarze i swoje odpowiedzi na nie. Kto jest agresywny? BB, który napisał:

    “Cenię sobie Twoją pracę (wiele tematów poruszanych przez Ciebie stanowią dla mnie bazę do dalszych poszukiwań), ale myślę, że masz tendencję do przeginania i generalizowania. Zgadzam się, że hiphop (jako kultura) i rap (jako muzyka) niosą raczej antywartości, ale proszę nie skreślaj od razu wszystkiego od A do Z.”

    czy Ty, który napisałeś m. in.:

    “jeju ludzie a czy ja skreśliłem wszystkich? no wprowadźmy trochę logiki. Urażone dzieci nagle atakują…bo skrytykowało się ich zabawkę. …eh.”.

    Przyznam Ci się- jesteśmy małżeństwem i od długiego czasu śledzimy Twój blog, wiele ciekawych artykułów napisałeś, wiele ciekawych filmów wrzuciłeś, mówiliśmy naszym znajomym o Twoim blogu, inicjowaliśmy rozmowy inspirując się wiadomościami znalezionymi tutaj.
    Ale jak Biblia mówi: “wszystko badajcie, a co szlachetne zachowujcie”. Zachowaliśmy to co szlachetne, a kiedy zasugerowaliśmy Ci w tym akurat wątku, że rap nie musi być zły (nie jesteśmy fanami rapu, nie słuchamy go na co dzień, nie ubieramy się w dresy i nie chodzimy po ulicy z włączoną na głos muzyką w telefonie , ale mamy np. w kościele rapera, który rymuje o Bożej łasce i jest oddanym, radykalnym chrześcijaninem) Ty robisz na nas nagonkę i piszesz w sposób, którego chrześcijanin, moim zdaniem, powienien się wstydzić.
    Odbieram Ciebie teraz jako człowieka nieskromnego, który uważa, że tylko on zna prawdę objawioną, a reszta co śmie się przeciwstawić niektórym Twoim tezom to pseudochrześcijanie.

    My również badamy, badamy też Ciebie.

    Pozdrawiam i błogosławię.

    1. masz prawo mieć takie zdanie. Niestety często jest tak, ze po jakims czasie przepraszają mnie ludzie przyznając mi rację.

      Tworzę tekst o hip hopie i udowadniam w nim, że mam rację, nie dlatego, że moje musi byc na wierzchu, ale dlatego ze taka jest rzeczywistość a Twoja ocena jest krzywdząca.

    2. “Odbieram Ciebie teraz jako człowieka nieskromnego, który uważa, że tylko on zna prawdę objawioną, a reszta co śmie się przeciwstawić niektórym Twoim tezom to pseudochrześcijanie.”

      Mam nadzieję, że nie będziesz zaglądac na blog człowieka nieskromnego. Potraktuj to jako persona non grata. Nie dlatego, że mi to napisałaś, ale dlatego, że zrobiłas to publicznie czyli niezgodnie z Biblią. Twoja ocena rzutuje na cały blog. OK wiedziałaś co robisz.

      1. Czy szatanowi właśnie nie chodzi o takie kłótnie aby nas wszystkich poróżnić? Każdy ma prawo niejako dane do własnego zdania i myślę, że każdy z nas powinien uszanować czyjąś opinię co nie znaczy że mamy się dostosowywać do czyjejś opinii. Ale ok TY myślisz tak ja tak w tej kwestii się może nie zgadzamy ale wspólną drogę mamy tą samą. Nie atakuje tutaj nikogo i nie wyrażam swoich poglądów tylko mówię jak ja widzę ten cały bezsensowny spór.

        1. To nie tak marko7. W sprawach kardynalnych jestem nieustępliwy. Popatrz, kwestia Pawła mnie nie podzieliła z Henrykiem. Dlaczego? ponieważ nie czyni to takiej krzywdy jak hip hop.

          1. Nie zrozumiałeś mnie do końca, chodziło mi że nie wpłyniesz na poglądy innych nieco na siłę.
            Ogólnie Twój blog jest ogólnodostępny więc komu się nie podoba przecież nikt go nie zmusza …. I nie masz w niczym ustępować, ja podobnie jak Ty uważam co do tej kwestii:)

  17. podobna sytuacja jak ze mną : mi też mówią że wszędzie widzę demony, kiedy ja wiem że one są wszędzie 🙂 Podobnie jest z Hip Hopem czy regee. Nawet gdy byś zaśpiewał psalm 23, czy całą ewangelie młodym na koncercie nic z tego nie wyniknie w ich umysłach. Słowa nie mają szans z rytmicznym taktem, który wprowadza w odmienny stan umysłu. Punk powodował agresję, rege jest lubi “zieleń”, hip hop aplikuje buntowniczość. Śpiewka stara jak świat.

    1. i o tym właśnie jest w tekście który przed chwilą opublikowałem.
      Ha, demony są wszędzie wie o tym każdy specjalista od uwalniania.
      A fani hip hopu zachowują się jak ten gość z tego filmiku:

      http://detektywprawdy.pl/2015/01/30/dokad-prowadzi-ludzi-ten-swiat/

      ale fajna muza…

    2. Bushi
      A czy nie uważasz, że prawdziwych hh teksty Biblijne przemycone jakims ich rytmem nie pociągną? Mówię o prawdziwych hip-hopowcach a nie o zwykłych ludziach którzy słuchają wszystkiego. Bóg dla każdego ma plan i komu chce się objawi, a czasem trzeba bardzo boleśnie upaść żeby móc wstać.
      Nie zmusi się nikogo do niczego przymus działa zupełnie odwrotnie niżbyśmy chcieli.
      Każdy przechodzi swoją drogę i nabywając jakiegoś doświadczenia życiowego w miarę upływu lat poglądy się zmieniają. Nie wiem kto tu ile ma lat na tym blogu ale powiem tak iż każdy miał swoje lata szkolne i każdy miał za uszami. Ja się cieszę, że pobłądziłem gdzieś w życiu bo inaczej nie odnalazłbym swej drogi…:)

      1. Dokładnie. Czasem musi być gorzej, aby było lepiej….

      2. Ja pisze ze swojego doświadczenia, nawet grałem przez chwile rege na gitarze w garażu z kolegami, mieliśmy prymitywną “kapelkę”, uwierz mi że wędziliśmy “zielone”, i piliśmy “sake”, bywały momenty kiedy puściliśmy Messer Banzani, albo Manu Chao i od razu pojawiał się alkohol, nawet jak nie mieliśmy kasy to jakoś się znalazło. Zauważyłem po pewnym czasie związek między tą muzyką a chęcią picia . Pojawiał się alkohol szukaliśmy muzyki, mieliśmy muzykę szliśmy po “browar”. Wielu kolegów ponosi tego konsekwencję do dziś. Istnieje jakiś związek, i jestem tego pewien na 100%, nie umiem tego wyjaśnić, bo nie mam wglądu w świat duchowy, bo tam należy szukać przyczyn. Wiem że istnieją ambitni artyści, którzy chcą tą muzyką przemówić do młodych, ale ja wiem że jest to daremny trud, demony kontrolują te rytmy, a one przypadkiem nie powstały, ale wywodzą się z rytualnych pląsów. Wszyscy wiemy że muzyka wpływa na świadomość, dźwięki mogą leczyć, mogą zabijać, więc i mogą kontrolować. Chciałem jeszcze dodać że słuchanie muzyki zabiera sporo wolnego czasu, zajmuje i ukierunkowuje myśli, wyprowadza nas po za przestrzeń życia ta\k jak gry komputerowe.

  18. Najnowszy teledysk Nataszy Urbańskiej, która prosi lucyfera, by ten ją hipnotyzował. W klipie pojawia się masońska biel i czerń, która pojawia się już praktycznie w każdym nowym teledysku. W tekście pada słowo o astralnym bycie.

    https://www.youtube.com/watch?v=GHVIm42rjM8

    1. 3:17 klipu – tkaniny złączone tworzą pośrodku jakby piramidę, potem jakby jakiś wizerunek kozła bafometa z “3cim” okiem na czole,
      na czarnym tle, w paru momentach pośwituje V – symbol 5, piąta era z ks Daniela (widzenie posągu)
      a reszta… cóż standard – biało czarny motyw z podłogi masońskiej, kult cielesności …

  19. Już się kłócą, który jest lepsiejszy chrześcijanin…. Przekonania mam podobne jak Detektyw, choć też mam stare upodobania do mocnej muzyki (techno, heavymetal) – ale zawsze staram się filtrować treści konkretnych utworów – jaki przekaz tam figuruje. Dlatego większość muzy odrzuciłem.

    1. Może czas zakończyć ten wątek bo przecież nikt tu nikogo nie przekona a po co kontynuować takie błędne koło przecież to tylko jakiś hh nie ma co chyba dolewać oliwy do ognia Detektyw swoje zdanie przedstawił argumentacje też. Popieram Go, iż jeśli coś komuś nie pasuje lepiej to obgadać na priv a nie teraz ludzi dzielić na zwolenników i przeciwników.
      Chcesz słuchać Twoja sprawa nie chcesz to też Twoja sprawa….Nie uważam aby temat ten był wart tak gorliwej przepychanki słownej aby to ciągnąć więc i ja się w tym temacie zamykam bo nie prowadzi to do niczego wartościowego ani owocnego 😉

  20. Choć w każdym rodzaju muzyki jest dużo badziewia są i również kawałki uważam bardzo fajnie. Paluch, który ma często typowe uliczne kawałki nagrał jeden super kawałek, który interpretuje jak przyszłe nadejście naszego Pana.
    Paluch – Nagła śmierć (prod. Julas)

  21. Piotrze nie przejmuj się atakami ,jeśli chodzi o mnie to co dzień jestem atakowana w swoim środowisku za swoje poglądy.Jesteś mądry i bystry . Pozdrawiam.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
Polish
Polish
Polish
English
Exit mobile version