Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

“Korwin wzywa wojsko do obalenia rządu PiS”

Poniżej wstawiam wypowiedź Korwina:

“– Są tylko dwa rozwiązania. Albo PiS powie, że zawiesza konstytucję, ogłosi koniec III Rzeczpospolitej i powstanie IV Rzeczpospolita (…). Mnie pomysły na IV RP się nie podobają, ale byłoby to logiczne, konsekwentne działanie. Albo niech wojsko jak najszybciej przejmie władzę, wprowadzi stan wojenny i zaprowadzi porządek (…). Bez strzelaniny, bo nikt nie będzie bronił polityków, których internuje wojsko, czy to będą politycy z PiS-u, czy z KOD-u itd. Nikt nie zaprotestuje – podkreślił prezes partii KORWiN. – Uspokójmy sytuację i zacznijmy od nowa. Innego rozwiązania nie widzę – dodał. – Trybunał zrobił swoje. Jeżeli zrobił to uczciwie, to rząd zrobiłby bardzo niedobrze, gdyby się do tego nie dostosował i nie opublikował orzeczenia Trybunału. Gdyby tego nie zrobił, to zaczyna się proces rozpadu państwa i armia powinna temu zapobiec – zaznaczył Korwin-Mikke”

źródło: http://nczas.com/wiadomosci/polska/korwin-wzywa-wojsko/comment-page-1/

 

Poniżej dyskusja z udziałem Pawła Chojeckiego i Mariana Kowalskiego:

 

https://www.youtube.com/watch?v=pAqpxoY7POQ

Już kilka osób podesłało mi linki do cyklu programów “Idź pod prąd”. Czuję się zobowiązany przy tej okazji coś wyjaśnić.

Osobiście nie uznaje Pawła Chojeckiego jako pastora. Z dwóch powodów:

  1. Angażuje się on bardzo mocno w politykę. Podajcie mi proszę choćby jeden wyraźny przykład zaangażowania apostołów w politykę. Czy choćby Paweł politykował, mówił o ruchach Cesarza Imperium Rzymskiego, popierał jakąś frakcje Imperium?
  2. Ostatnio reklamując akcję “Jestem chrześcijaninem” twierdził, że Pan Jezus przyjdzie z fizycznym mieczem.

Pisałem o owej akcji:

 

Jak pastor Chojecki skręca.

Tutaj jest brak wiedzy i zrozumienia Pisma. Jak może Pan Jezus przyjść z mieczem fizycznym skoro zniszczy antychrysta tchnieniem swoich ust.

Nie mam żadnej awersji do Pana Chojeckiego, ani personalnych uprzedzeń. Mało tego, reklamowałem jego stronę jeszcze na starym blogu w roku 2012.

Natomiast uważam, że ma świetne komentarze polityczne i bardzo duży zasób wiedzy historycznej i politycznej.

Bardzo dużo z tego co mówi w powyższej dyskusji ma sens.

Jednakże  nie zgadzam się z jednym. W jednej z dyskusji, z tego co pamiętam optował za wsparciem od strony USA dla Polski.

Jest to zwiedzenie. W Biblii jest napisane: cały świat tkwi w Złym. USA nie są wyspą.

Poza tym, to co Korwin chce zrobić i w ogóle to co się dzieje wokół PISu, jest wypisz wymaluj realizacją, ustawką pod 10 królestw czasów końca. Polska ma być wg Klubu Rzymskiego po stronie rosyjskiej, a więc wszystko nabiera jeszcze większego sensu.

 

Warto odnotować to co jest na początku tego programu “Idz pod prąd”. Otóż prowadząca informuje nas, że dyrektorem mediów interaktywnych TVP Kurski zrobił p. Sufina byłego dyrektora TVN.

Widzicie jak to wszystko się układa. Kurskiego brat pracuje w Gazecie Wyborczej i to na niebanalnym stanowisku:

Pierwszy zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Jarosław_Kurski

 

PIS o tym musiał wiedzieć.

Oni po prostu oszukują gojów.

Jak to powiedział Kurski: ciemny lud to kupi.

Nie napisałbym o tym wszystkim, gdyż polityka mnie prawie wcale nie interesuje, ale jest to bardzo ważny wątek. Ważny ponieważ chcą oni Polaków wkręcić w następne powstanie, następny Majdan, następna rewolucję.

Nie dajcie się zrobić w konia:

 

https://www.youtube.com/watch?v=BakisRvNguk

Podsumowując. To co jest w dyskusji Chojeckiego i Mariana Kowalskiego ma sensy jedynie wtedy kiedy polityka zajmuje miejsce nadrzędne nad Biblią. Pewne ruchy polityczne nie są już realne. Żyjemy w sieci powiązań: NATO, UE, ONZ, Watykan.

Jeśli wierzysz w politykę, to owszem walka ma to sens.

 

Módlmy się o Polaków aby otworzyli oczy na Boga, na Jego Słowo, bo to jest ważniejsze niż polityka.

 

Zaktualizowane: 13 marca 2016 - 20:12

42 komentarze

Dodaj komentarz
  1. Sugerujesz, że Korwin przejmie władzę w wyniku zamachu stanu? Co do P.Chojeckiego, to mam bardzo mieszane uczucia.Jego komentarze polityczne są często trafne, tylko wydaje mi się, że trochę za bardzo ufa PiS’owi.Masz rację, że nie myli się twierdząc, że Jezus przyjdzie z fizycznym mieczem – właśnie, czemu z mieczem a nie z karabinem albo działkiem obrotowym? Tchnienie Jezusa, Słowo Boże jest tylko porównane do miecza, to przenośnia.

    1. Korwin nie przejmie władzy.
      Korwin wzmacnia poprzednią władzę.

        1. Rosyjski agent i element fałszywej flagi, Korwin miał i ma za zadanie kanalizować ruch wolnościowy, być wentylem bezpieczeństwa, zawsze zmarnuje cały wysiłek swoich zwolenników jedną, głupią wypowiedzią.Z resztą o tym Chojecki mówił wielokrotnie.Adminie, to prawda, że cały świat jest pogrążony w Szatanie, ale i tak USA są lepszym wyborem niż Chiny i Rosja, gdzie biblijne chrześcijaństwo praktycznie nie istnieje, panuje dyktatura, totalitaryzm, brak wolności, mordowanie dzieci – idealne miejsce na początek NWO.

          1. Ale w USA jest praktycznie to samo…

            1. W USA też morduje się dużo dzieci, ale tam przynajmniej, na Południu jest dość silna opozycja często zbudowana z biblijnych chrześcijan, natomiast w Rosji czy Chinach tego nie ma.

          2. To prawda. Chojecki sie pogubił trochę. Sorry ale nie podoba mi się jego nastawienie. Najlepiej dałby kazdemu 9mm i nakazał się bronic. To nie dla mnie hm…..

  2. http://finanse.wp.pl/kat,1033699,title,Nowe-e-dowody-osobiste-najpozniej-w-2019-roku,wid,18210562,wiadomosc.html

    “Pierwszym z nich są dokumenty z elektronicznym chipem, na którym zapisane byłyby informacje ułatwiające kontakt z administracją państwową.

    Druga koncepcja to połączenie dowodu osobistego z kartą płatniczą. Taki model funkcjonuje w Szwecji, i jak twierdzi na łamach DGP ekspert z Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, ten pomysł budzi zainteresowanie rządu. Dzięki temu bowiem można by łatwiej przelewać środki z programu 500+.

    Drugą korzyścią byłoby wciągnięcie sektora bankowego do planu zwiększenia innowacyjności polskiej gospodarki ogłoszonego przez ministra rozwoju Mateusza Morawieckiego, bowiem rząd musiałby opracować taki projekt dowodu i karty w jednym wspólnie z bankami.

    Przewagą tego drugiego pomysłu byłoby również to, że największym problemem cyfryzacji są trudności w łatwym i szybkim uwierzytelnianiu Polaków, a banki jakoś sobie z tym radzą. Jak podaje dziennik, sektor bankowy ma już 30 mln klientów z potwierdzoną elektronicznie tożsamością.”

    1. Dziś nie ma już polityków dla ludzi. Wszyscy się sprzedali.

    2. Mateusz Morawiecki jest za wprowadzeniem ttip w jeszcze mocniejszej wersji niż to co wypływa do mediów.

  3. Rządy Ludzi ( polityków) zmierzają zawsze do jakieś katastrofy i zniszczenia, nawet jeśli wydaje się im, że tworzą coś “wielkiego” wiedzie to później na zatracenie, coś kosztem czegoś.

  4. Wojny,rewolucje i inne majdany nie wybuchają ot tak, tylko są planowane na długi czas przed. Ustawa numer 1066 z lutego 2014 po coś została wprowadzona. Tu nie ma przypadkowych ruchów. Staram się słuchać swojej intuicji i pastor Chojecki mnie niepokoi nie tylko przez to co mówi, ale też przez to w jaki sposób mówi. Mówi tak bojowo,z nerwem, bardziej jak przywódca wojskowy, a nie jak człowiek Boży. Uważam, że pewne siły specjalnie sztucznie podgrzewają atmosferę w Polsce. Przeciętny Polak nie interesuje się sprawą TK.

    1. “Wojny,rewolucje i inne majdany nie wybuchają ot tak, tylko są planowane na długi czas przed.”

      dobrze powiedziane.

  5. Zapewne większość ludzi jakiś czas w swoim życiu poświęca rozmyślaniom o polityce, a niektórzy są bardzo mocno zaangażowani w uprawianie polityki, a więc w taki czy inny sposób w sprawowanie władzy czy w walkę o zdobycie uprzywilejowanej pozycji w polityce. Jak sądzę bierze się to z prostej przyczyny. Życie ludzi nie tylko dostarcza trosk z racji tego, że chorujemy, starzejemy się i umieramy. Problemem są także atakujące nas żywioły i spadające tu i ówdzie na ludzi plagi, klęski nieurodzaju i inne nieszczęścia. Poza tym wszystkim człowiek narażony jest także na rozmaite nieprzyjemności ze strony innych ludzi. Jeden drugiemu zazdrości, chce się wzbogacić jego kosztem w związku z tym oszukuje, okrada, zabija, knuje intrygi, obmawia, spiskuje itp. Narody walczą z narodami. Są wojny i konflikty.
    Mało kto w tej sytuacji nie chciałby aby to wszystko zło ustało i stąd właśnie zainteresowanie polityką. Jak tego dokonać? Polityka w zasadzie to dziedzina życia społecznego, która zajmuje się rządzeniem grupami ludzkimi celem zapewnienia ładu i porządku przy pomocy wybranych do tego narzędzi. W związku tym najpierw musi powstać w głowie osoby zastanawiającej się na tymi sprawami jakiś pomysł, idea. Czyli jak to zrobić żeby ludzie obdarzyli akurat mnie zaufaniem, że ja im poprawię ich ziemski byt i że ich troski ustaną, a najlepiej zaprowadzę raj na Ziemi. Oczywiście są też i inne motywacje oraz działania na skróty. Znaczy się nie interesuje mnie poparcie dla mojego pomysłu, ale władzę biorę siłą i tyle. Tak rodzą się tyranie. Jednak w swych rozważaniach zatrzymam się przy tych, którzy kierują się szlachetnymi pobudkami. Znaczy się, że taki ktoś zatroskany /w tym potencjalny przywódca polityczny/ jest wrażliwy na ludzką krzywdę i ma poczucie sprawiedliwości, a więc chce po ludzku rzecz ujmując czynić dobro.
    Jest to w nas ludziach bardzo pozytywne, a usprawiedliwieniem z takiego zachowanie jest to, że większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, że nic bez Boga nie możemy. Obstawiam tezę, że takich jest większość, bo tych co znają Boga objawionego w Biblii i narodzonych na nowo jest śmiem twierdzić, że garstka.
    Pamiętam, że gdy byłem młody to też chciałem zbawić świat. Nie dawało mi spokoju skąd tyle zła i dlaczego skoro politycy podobno chcą dla nas dobrze to nic z tego nie wychodzi.
    Upłynęło sporo czasu zanim uzyskałem na to odpowiedź. Znalazłem ją w Biblii.
    Jednak pomimo, że wiem jak to działa i wiem jak to się skończy to z trudnością przychodzi mi wyłącznie się tj. zaprzestanie interesowania się polityką. Na pewno jest to inne zainteresowanie niż kiedyś, bo takie bardziej z pozycji obserwatora, ale jest.
    Dlatego z jednej strony nie dziwi mnie zainteresowanie pastora Chojeckiego polityką i komentowanie oraz tłumaczenie bieżących wydarzeń, ale z drugiej nie mogę nie zauważyć, że pastor jest zaangażowany w politykę. Ma on nie tylko ściśle określone sympatie, ale także i własne pomysły, a także podejmuje rozmaite polityczne inicjatywy.
    Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o ocenę postawy Pawła Chojeckiego, bo wiem, że to jego polityczne zaangażowanie jako chrześcijanina nie powinno mieć miejsca, a z drugiej strony chętnie słucham niektórych jego wypowiedzi, nauk i komentarzy, bo gość jest w tym naprawdę dobry.
    Nie wiem, co powoduje, że Chojecki przeżywa wewnętrzny konflikt i dlaczego stoi okrakiem czyli jest jedną nogą w polityce, a jedną w kościele. Może pycha?
    Wydaje mi się, że mimo tych rozterek co do oceny postawy pastora to jeśli ktoś potrzebuje podpowiedzi żeby na bieżąco odnaleźć się w tym co się dzieje w polityce to Chojeckiego można śmiało polecić jako komentatora, ale już zalecić ostrożność w popieraniu przynajmniej niektórych z jego inicjatyw.

    1. “Chojeckiego można śmiało polecić jako komentatora, ale już zalecić ostrożność w popieraniu przynajmniej niektórych z jego inicjatyw.”

      Dokładnie i ja tak na to patrzę Krzysiu.

      Angażowanie sie w politykę dyskwalifikuje Chojeckiego jako pastora. Nie mniej jednak ma duzy zasób wiedzy i warto z tego wyciągac wnioski.

      Teraz przy okazji ustosunkuje się do moich oponentów, którzy uważają, że ja nie powinienem sie interesowac polityką.
      Pomijając fakt moich doświadczeń w tej dziedzinie życiia społecznego, pragnę zwrócic uwage że proroctwa z księgi Daniela jak i z apokalipsy dotyczace czasów końca sa stricte politycznymi aspektami.
      Obrót bezgotówkowy, znamie 666, 10 krolestw, 4 rogi, mały róg, antychryst, zwierze wychodzące z morza. To wszystko jest polityką.
      Natomiast my jako chrześcijanie nie powinniśmy wierzyc w polityków, a raczej być obserwatorami.

      1. Po co sie tłumaczysz? Nie jesteś Chojeckim 😉 Ty politykę tylko naświetlasz. A trzeba to robić bo trzeba w koncu wiedziec kiedy i gdzie zakladaja nam nowe kajdany. KrK tez obok nich stoi. Dobra robota!

      2. Mamy Piotrze zgodę w temacie. Dodam tylko, że odkąd chodzę z Panem to mam olbrzymie problemy z odnajdywaniem się w częstych przecież sytuacjach w naszym życiu, a więc rozmowach o polityce. Gdzie by to nie było czy w pracy, czy na jakichś tam spotkaniach to nieuniknionym jest, że prędzej czy później dyskutowanie o polityce jest niemalże przesądzone. Kiedyś było normalne z mojej strony, że popierałem tę, a nie inną partię albo tego czy innego polityka i jego program. Spierałem się przy okazji takich dyskusji, argumentowałem.
        Teraz zachowuję się dziwnie dla otoczenia, bo najczęściej milczę. Próbuję oczywiście o ile wyczuję tak możliwość, że ma to szanse do kogoś dotrzeć, wspomnieć coś o Królestwie Bożym i przyjściu powtórnym naszego Pana, ale w takich sytuacjach druga strona najczęściej jest słabo zainteresowana albo wypowie się dyplomatycznie i tyle z tego.
        Działam ostrożnie, bo mam doświadczenie, że większość osób gdy dowiaduje się co naprawdę myślę to reaguje szyderstwem albo ironią, a niektórzy nawet agresją. No cóż, wcale mnie to nie dziwi. Sam kiedyś pewnie podobnie bym reagował.

        1. to pozytywnie reagujesz mając na uwadze niedawne Twoje podejście.

      3. Piotrze ,
        duże sorry.

        “Angażowanie sie w politykę dyskwalifikuje Chojeckiego jako pastora.”

        Sorry
        Piotrze ale Chojecki nie angażuje sie w polityke tylko w życie,samo życie,bo polityka to nasze życie,ona wpływa na to, jak nam się żyje ,więc głupotą jest nie wpływać na nią.
        Jest to obowiązkiem chrześcijanina ,a pasterz-(pastor) ma być wzorem dla trzody.

        Jeśli jego córki angażują się organizując debatę na uniwersytecie UMCS o kreacjoniżmie i ewolucji i to z prześladowaniami ,
        jeśli oni protestują przeciw zabraniu niesłusznemu dziecka rodzicom,
        jeśli oni protestują przeciw wejściu do unii,która znosi granice,a BÓg je utworzył,by w ich obrębie narody szukały Boga znosi granice moralności,
        jesli organizuje (czyt. organizują,bo sam tego nie zrobi ) prelekcje przeciw szkodliwym szczepionkom,
        jeśli uczestniczą w-pokojowym- marszu przeciw wpuszczaniu do naszego kraju islamistów,zmuszających chrześcijan (ateistów,lewaków tez zmusza)do przyjęcia allaha a podeptania Jezusa Chrystusa ,wrogów Pana Jezusa,to w/g mnie on angażuje się w życie i to słusznie.
        On chce wpływać w ten sposób na politykę,obojętnie na jakim szczeblu, i to jest m.in. rola chrzescijanina jako światła i soli.
        Przeciez tego się nie da oddzielić,bo niby jak,skoro decyzje tzw.polityczne czyli zyciowe bezpośrednio łączą się z naszym życiem.

        To że ja, jako kobieta mam dziś prawa,że murzyni maja ludzkie prawa to dlatego ,że chrześcijanie nawet ginąc “wywalczyli” to.

        A teraz OBOWIĄZKOWA !!!!!!!!!!!!

        lektura dla wszystkich duchowców siedzących ,siedzących i siedzacych za klawiaturami i w 4 ściankach domu bądż zboru,bądż kościółków i krytykujących chrześcijan typu Chojecki.
        Nie jestem bezkrytyczna w stosunku do Chojeckiego,chocby za ..ale to inny temat ale tu ma rację .

        W/g Waszego rozumowania ten brat Carrey , gdyby był nienawrócony to mógłby tę działalnosć prowadzić, o której jest mowa w poniższym tekście
        ale skoro to zrobił jako chrześcijanin ,to w/g Waszej LOGIKI nagrzeszył i to ile!
        Tak się wtrącać do polityki! Fee.
        Nie da się kochani oddzielić polityki od Życia, bo to ona, polityka, kształtuje nasze życie i to mocno.
        Dlatego mamy mieć na nią wpływ tam, gdzie możemy, oczywiście równolegle się modlac ,bo bez Boga ani do proga.

        Zapoznajcie się prosze z tym tekstem z linku,.,bo mówi on właśnie o

        PRAWDZIWYM,WZORCOWYM ŻYCIU CHRZEŚCIJANINA

        ,który powinien być przez was potępiony,bo ten brat nawtrącał się (w/g Was )do polityki a w/g mnie ŻYCIA , ile wlezie.
        Jak też Bóg musi się wstydzic za takiego syna , tak się naszarogęsił.

        Nie,on właśnie rozumiał istotę chrzescijaństwa,wmówiono nam,że mamy tylko siedzieć i się TYLKO modlic ,a wtedy niestety diabeł sam kształtuje resztę bez naszego wpływu.
        Jak widac myslenie z piekła rodem.
        Gdyby takie myslenie miał brat Carey, ile więcej byłoby cierpienia dzieci i kobiet w Indiach

        Cytat z Biblii

        “Ratuj wydanych na śmierć, a tych, których się wiedzie na stracenie, zatrzymaj. Jeżeli mówisz; NIE WIEDZIELIŚMY, to Ten, który bada serca, przejrzy to. A Ten, który czuwa nad twoją duszą, wie o tym i odda każdemu według jego czynu.”

        Czynu,czynu,czynu.

        Przyp 24:11-12 (BW)

        Link o bracie w Chrystusie ,Carey’u

        http://www.literatura.hg.pl/carey.htm

        Proszę przeczytajcie ten cały tekst z linku do końca i pomyslcie,ze on mógł się nie wtrącać do tzw.polityki.
        Chwała Bogu,że sie wtrącił!

        “Wtedy właśnie dla Carey’a rzeczą rozkoszną było pracować jako tłumacz bengali dla rządu. Zarządzenie to przyniesiono mu do tłumaczenia wcześnie rano w niedzielę, kiedy przygotowywał się do kazania. Poprosił innego brata o wygłoszenie kazania i wraz ze swym panditem poświęcił cały ten dzień na tłumaczenie tego zarządzenia. Nie chciał marnować ani godziny wiedząc, że w grę wchodzi ŻYCIE! kobiet. W samym Bengalu w ciągu ostatnich 10 lat spalono około 6.000 kobiet. Przekład wymagał szczególnej troski — “każdy zwrot i każde zdanie było analizowane z największą uwagą”. Tłumaczenie zostało ukończone wieczorem i tak oto

        owo dzieło d-i-a-b-ł-a (sati) zostało wrzucone do otchłani.”
        (Chwała Panu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

        “Było to spędzenie sabatu zgodnie z zaleceniami Izajasza! Rzeczą słuszną było, by do ogłoszenia zniesienia sati wykorzystany został człowiek, który jako pierwszy składał

        w RZĄDZIE PROTESTY PRZECIWKO ” (sprzeciw,sprzeciw!)

        tej nieludzkiej praktyce i który więcej niż ktokolwiek inny

        WALCZYŁ

        o jej zakazanie. Często w jego sercu PŁONĘŁY poniższe wersety z Biblii:

        Ratuj wydanych na śmierć, a tych, których się wiedzie na stracenie, zatrzymaj. Jeżeli mówisz;

        NIE WIEDZIELISMY,

        to Ten, który bada serca, przejrzy to. A Ten, który czuwa nad twoją duszą, wie o tym i odda każdemu według jego czynu.

        Przyp 24:11-12 (BW)

        cyt.
        “Reforma ta spotkała się oczywiście z ostrym sprzeciwem ze strony braminów jako nieuzasadnione
        MIESZANIE SIĘ W SPRAWY RELIGIJNE!!!!”

        (widzicie ,kiedy czynisz dobro
        d-i-a-b-e-ł
        zawsze nazwie to
        MIESZANIEM SIĘ !!
        czy to religii w polityke czy też polityki w religię))

        c.d
        .” i nawet złożyli oni apelację do króla Anglii. Lord Bentnick jednak się nie cofnął i dzięki Tajnej Radzie Królewskiej (Privy Council) jego humanitarna decyzja została podtrzymana.”

        http://www.literatura.hg.pl/carey.htm

        1. kesja -masz charakter ,popieram…jeśli chodzi o Careya [szczytny cel]…Z Bogiem

        2. Kesja

          nie znam ani jednego pastora w PL poza Chojeckim, który organizauje dyskusje polityczne. Zawsze myślałem że pastor (pasterz pana Jezusa), ma głosić ewangelię (dobra nowinę).
          Przepraszam, ale sie z Toba nie zgadzam.
          Naczelnym zajęciem Chojeckiego nie jest głoszenie Dobrej Nowiny ale polityka.
          Wiem, że się ze mną nie zgadasz bo lubisz politykę, ja też, ale nie do tego stopnia żeby stawać za politykiem i to jeszcze mającym nadzieje w satanistycznym USA.

  6. Wszystko byłoby dobrze gdyby ludzie na pierwszym miejscu w swojej hierarchii stawiali Boga. Wtedy wszystko inne byłoby na swoim miejscu.

  7. Bardzo się cieszę, że ten blog ma w sobie taką, a nie inną mieszankę informacji. Widzę dzięki temu lepiej jak to, co jest w Piśmie Świętym sprawdza się w życiu codziennym, ale też w polityce, w tym co dzieje się na świecie. Od kiedy tutaj trafiłam wiele się zmieniło we mnie.

    1. Detmoldku dziękuję Ci za wstawienie tego. Kochałam Pawełka K. za Aha Rl, a teraz szanuję go za to że jest jedynym znanym mi politykiem, który mówi prawdę i na prawdę się stara zrobić coś dobrego dla tego kraju.

    1. 1926+90 ( 60 )=2016 Przypadek? Nie sądze!

    2. Żyrinowski juz ponad pół roku temu wspominał o wojnie w czerwcu.

      Oni cos ustawiają, ale przekonamy się za kilka miesięcy.
      Poki co najpierw muszą powierzyc Polske w kwietniu i maju królowej niebios.

      1. Jakby co to odnoszę się pozytywnie do Twojej inicjatywy Piotrze i w każdy piątek poszczę i modlę się o to by Pan nasz uchronił Polaków od panowania Królowej Niebios. Wierzę, że jest nas wielu i że Pan nas wysłucha.

  8. Skad wziales ten rok 1926 ? co z nim porownujesz ?

    1. Zamach majowy. Wprowadzenie do godła oprócz orła ( symbolu obrzydliwości ) masońskich gwiazdek po nim.

  9. “Carey był nauczycielem języka bengali dopiero przez 9 miesięcy, kiedy lord Wellesley rozpoczął dochodzenie w sprawie morderstw religijnych wśród hindusów, szczególnie mordów na wyspie Saugor, miejscu spotkania rzeki Hugli, odnogi Gangesu, z morzem. Często żony ślubowały bogini Ganga jedno dziecko, jeśli da im dwoje dzieci. Wybrane do spełnienia tego okrutnego ślubu dzieci strącano z błotnistych brzegów rzeki aby utonęły bądź na pożarcie krokodylom i rekinom. Carey napisał do Fullera na początku 1802 r.

    Jako nauczyciel języka bengalskiego otrzymałem polecenie […] przeprowadzenia w możliwie jak największym zakresie dochodzenia odnośnie liczby, natury i powodów tych morderstw, oraz przedstawienia rządowi raportu na ten temat. Możesz być pewien, że zrobię to z wielką chęcią.

    W ciągu miesiąca zebrał pełne, aktualne informacje, które wraz z raportami przesłanymi przez inne osoby, przyczyniły się do natychmiastowego zdelegalizowania tych okrucieństw – za wyjątkiem sati. Ku radości misji Serampore, kiedy misjonarze poszli głosić Słowo podczas ceremonii pudży w 1804 r., żadne dziecko nie zostało wrzucone do rzeki na ofiarę. Nareszcie nadszedł ratunek dla niewinnych dzieci.”
    http://www.literatura.hg.pl/carey.htm

    Świeca w ciemności – William Carey
    Burzliwa historia angielskiego misjonarza, Williama Careya. W roku 1793 popłynął wraz z żoną i czwórką dzieci do Indii, by zanieść tam wieść o Jezusie. Na miejscu spotkało go tak wiele trudności, że aż trudno uwierzyć, iż nie porzucił tej misji i nie wrócił do domu. Jednak pozostał tam przez 40 lat. Jedną z rzeczy, które bardzo go dręczyły był praktykowany tam okrutny zwyczaj zwany “sati” – palenie żywcem wdów razem ze zmarłym mężem. Postanowił walczyć o zniesienie tego zwyczaju, przez co stał się szanowanym Przyjacielem Indii oraz Ojcem Nowoczesnej Misji. Życie nigdy nie było łaskawe dla Careya, jednak nie poddawał się i w niezwykły sposób pokazał jak poświęcenie Bogu i posłuszeństwo Jego wezwaniu mogą wywrzeć głęboki wpływ na świat / polski lektor / 97 minut

    https://pl.wikipedia.org/wiki/William_Carey-
    życiorys tytana

  10. W obecnej sytuacji zmiana konstytucji jest musztardą po obiedzie – Stanisław Michalkiewicz Minęło 8 lat, a jakże aktualne https://youtu.be/vPLtphRstBU.

  11. Stanisław Michalkiewicz o metodach partyjnego uzdrawiania https://youtu.be/Zd8VWa_5erA. 12 lat minęło, ciągle aktualne. Krew zalewa…

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
Polish
Polish
Polish
English
Exit mobile version