Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Jutro 2 modlitwa o Polskę.

Przypominam tekst do pierwszej:

 

Uwaga. Jutro modlimy się o Polskę.

 

 

 

Zaktualizowane: 25 lutego 2016 - 20:06

68 komentarze

Dodaj komentarz
  1. Ja też oczywiście pamiętam. Będę musiała sobie zrobić przerwę w pracy 🙂

    1. o 20ej pracujesz?
      to w kinie jest ta praca?
      🙂

      1. do 21-ej.
        Nie w kinie.
        Zamiast biletami handluję bielizną 🙂
        Tak mi przyszło 🙂

        1. no to ładnie, w tych czasach bielizna, a zwlaszcza czesc dolna u kobiet to same sznurki, niczym sznurówki od butów 🙂

          1. uhm. ładnie 🙂
            ta część dolna sznurkowa przyznam, że budzi coraz mniejsze zainteresowanie wśród pań o dziwo -przynajmniej wśród moich klientek 🙂
            Ale to akurat dobrze 🙂

            Ale Piotrku.. Co masz na myśli pisząc : w tych czasach bielizna? To znaczy , że nie wypada nosić bielizny w tych czasach czy handlować nią 🙂

            1. “To znaczy , że nie wypada nosić bielizny w tych czasach czy handlować ”
              Ja nie zaglądam kto co i jak 🙂
              tzn jest tak skąpa i wyuzdana, że gdybym miał otwierac taki punkt mając na uwadze wartości chrześcijańskie, to zastanawialbym się.
              Przy czym nie jestem dewotą, ale zalezy czym handlujesz. Jak same figi i inne standardy to ok, ale jak ero, to …no nie wiem

              1. “Jak same figi i inne standardy to ok, ale jak ero, to …no nie wiem”

                Eh .. tam.. czepiasz się 🙂

                “..ale jak ero..”

                Nie, nie ero 🙂
                To całkiem przyzwoita bielizna, zapewniam.
                Zapraszam na rekonesans 🙂

                1. “Zapraszam na rekonesans”
                  mężczyźni w takich sklepach się krępują

                2. No co Ty?
                  I dla mężczyzn się coś znajdzie 🙂
                  Sprzedaję mieszaną bieliznę. Oprócz tego również piżamki (damskie i męskie) a nawet skarpetki – takie fajne – markowe, więc wysokie jakościowo 🙂

                  Zatem nie ma krępacji 🙂

                  1. chyba że tak, to jadę do Poznania 🙂

                3. Zapraszam .
                  To naprawdę bardzo przyzwoity butik. Inaczej nie pracowałabym w nim 🙂

                  1. wierzę, że chrześcijanka nie pracowałaby w nieprzyzwoitym 🙂

    1. Tak! Chrystus Zwyciężył! Bóg jest mocniejszy! też będę się modlić, a mając na uwadze to, że mają się odbyć te odnowienie ślubów jasnogórskich to tym bardziej. Mam obawę,że po tym może się coś wydarzyć… Wszystko jest w rękach Boga.

  2. Panie Detektyw, mam świetny art co do pewnej kwestii któa przewija się tutaj co jakiś czas http://horn.org.pl/?intelektualna-kastracja,27

  3. Dla nas wrogiem jest nie tylko jedna z ekspozytur babilonu czyli kościół rzymski, ale i w ogóle cały babilon.

  4. Twierdzicie że Matka Jezusa była demonem ?

    To kim jest w takim razie Wasz Jezus ?

    Nawet przy braku wiary w moc Matki Bożej to ze zwykłego ludzkiego szacunku czymś dziwnym jest że obrażacie matkę Jezusua – czyli ziemską matkę Boga.

    Co myśli wg Was Jezus o swojej matce ?

      1. Co najmniej to dziwne – co to za Bóg który gardziłby własną matką.

        Wytłumacz mi prostemu człowiekowi – kim jest dla Ciebie matka Jezusa – Jezus ją kocha ? Jest ona w niebie ? Jest demonem ?

        Skoro jego matka była tylko człowiekiem tak jak my a jest dla Niego nie ważna to dlaczego Ty czy ja mielibyśmy być dla niego ważni ?

        1. Ok prostymi słowami.
          Matka Jezusa była wspaniałą Bożą kobietą, która nie jest Bogiem ale śpi razem z innymi zmarłymi i nie może nikomu nijak pomóc, gdyż:

          Odpowiedział mu Jezus: “Ja jestem drogą i prawdą, i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie.” Jana 14

          To oznacza, że prawdziwa matka Jezusa nie może nam pomóc w ścieżce do Boga.

          1. Rozumiem ten tok rozumowania chociaż się z nim nie zgadzam ale szanuję bo cenię ludzi którzy szukają a nie są tylko letni
            Ci którzy szukają mają szanse dotrzeć do prawdy.

            Więc teraz kolejne pytanie – Skoro Jezus jest Bogiem i jego ziemska matka umarła – to czy myślicie że jest mu miło jak wyzywacie ją od wszystkiego co najgorsze ?

            Można krytykować ludzi którzy wg Was błędnie postępują prosząc ją o pomoc katolicy np. proszą ją o pomoc i modlitwę – nigdy nie modlą się do niej jak do Boga) – ale obrażać bezpośrednio tą Bożą kobietę jak napisałeś jest co najmniej podłe i wątpię żeby się to Jezusowi podobało.

            Dziwną wiarę wyznajecie obrażając matkę swojego Boga.

            Mam też jeszcze jedno pytanie – pisałeś o poście – po co pościcie skoro nic od Was nie zależy i zbawienie uzyskuje się tylko wiarą ? Nie rozumiem tego.

            1. Alan
              podałem Ci link kto sie tak naprawdę kryje za tzw matką Boską, która nie jest matką Boga.
              Nigdzie w Biblii nie znajdziesz informacji jakoby Jezus Chrystus powiedział tak: macie sie modlic o wstawinnictwo do mojej matki. NIE.

              Po za tym KRK uprawia bałwochwalstwo, ludzie modlą sie do obrazów, co ejst surowo zabronione przez Boga i nigdy w ST nie było takiej informacji, nakazu aby męzowie Bozy modlili sie do obrazów.

              1. Jak ktoś patrzy na zdjęcie ukochanej osoby i myśli i mówi do niej to modli się do zdjęcia ?

                Jezus stał się człowiekiem i od tego czasu ZNAMY jego wizerunek – nie jest to już Bóg tylko starego testamentu – którego nawet imienia nie można było wymawiać.

                Jezus dopełnił ST – wiele przypowieści też dopełnił np o przebaczaniu lub cudzołóstwie.
                To nie deprecjonuje ST tylko go dopełnia i tak jest w przypadku wizerunku Jezusa Boga.

                1. “Jak ktoś patrzy na zdjęcie ukochanej osoby i myśli i mówi do niej to modli się do zdjęcia ?”

                  Alan, to nie ejst adekwatne porównanie.
                  Co innego jak wisi obraz na ścianie i prosisz tego kogos kto niby Cie słucha i modlisz się Zdrowaś mario..
                  a co innego zdjęcie do którego sie nie modlisz

                2. Alan, na zdjęciu przynajmniej wiesz, że ta osoba tak wygląda, a na obrazach? Nawet nie wiesz do kogo się modlisz, kogo ten obraz przedstawia. Nie masz pewności jak wyglądał Jezus, czy jego ziemska matka. Jak stoję obok człowieka, który modli się do obrazu na ścianie, to widzę człowieka, który modli się do kawałka drewna, równie dobrze mógłby stanąć przed regałem i to samo czynić…

                3. Szczęść Boże! Bracie.
                  “Jezus stał się człowiekiem i od tego czasu ZNAMY jego wizerunek”- Nie wiem o jaki wizerunek chodzi, ale na pewno nie chodzi o jego wygląd fizyczny. Nie ma w całym Piśmie Świętym żadnego opisu wyglądu fizycznego Jezusa (jest chyba w ST w proroctwie napisane że nie wyróżniał się szczególnie urodą a już na pewno nie ma opisu że był blondynem o niebieskich oczach tak jak to przedstawiają niektóre obrazy) , ani Jego matki. A jeśli Tzw. Matka Boska, która objawia się ludziom, to raczej nie jest Maryja z Biblii. Ta skromna święta kobieta,prawdziwa matka Jezusa jaką znamy z Biblii nigdy nie nazwałaby się królową niebios, nie wywyższałaby się. Nie przeczyłaby ewangelii. A tak się dzieje jeśli chodzi o rzekome objawienia. Nie wierzysz? Czytaj Pismo Święte i poczytaj objawienia. Dodam, że ja też kiedyś modliłem się do królowej niebios. Proponuje żebyś pomodlił się do naszego jedynego pośrednika między ludźmi, a Bogiem Ojcem- do Jezusa Chrystusa, aby pokazał Ci prawdę. To jest jedyna osoba, która odpowiada na modlitwy,bo jest Bogiem żywym.
                  Pozdrawiam w Jezusie Chrystusie.

              2. Nie tylko w ST, ale też i w Nowym, co jest ciekawe Paweł skierował te słowa właśnie do Rzymian od których to wywodzi się pogaństwo, które przeniknęło do chrześcijaństwa i powstał twz. rzymski kościół !!!

                „I zamienili chwałę nieśmiertelnego Boga na obrazy przedstawiające śmiertelnego człowieka, a nawet ptaki, czworonożne zwierzęta i płazy;” List do Rzymian 1:23

                Maryja była śmiertelnym człowiekiem i umarła jak każdy, czczenie jej jest grzechem bo jest równe z oddawaniem czci zmarłym.

                Jedyna cześć należy się niewidzialnemu Bogu, który przyszedł jako Syn Człowieczy – Jezus Chrystus.

              3. “Dlatego że poznawszy Boga, nie uwielbili go jako Boga i nie złożyli mu dziękczynienia, lecz znikczemnieli w myślach swoich, a ich nierozumne serce pogrążyło się w ciemności. Mienili się mądrymi, a stali się głupi.I zamienili chwałę nieśmiertelnego Boga na obrazy przedstawiające śmiertelnego człowieka, a nawet ptaki, czworonożne zwierzęta i płazy;Dlatego też wydał ich Bóg na łup pożądliwości ich serc ku nieczystości, aby bezcześcili ciała swoje między sobą,
                Ponieważ zamienili Boga prawdziwego na fałszywego i oddawali cześć, i służyli stworzeniu zamiast Stwórcy, który jest błogosławiony na wieki. Amen.”
                List do Rzymian 1:21-25

                Paweł przestrzega przed służeniem i oddawaniem czci stworzeniu, a nie samemu Bogu. Ludzie zamieniają prawdziwego Boga na mnóstwo fałszywych bóstw, które kryją się pod postaciami biblijnymi np. za Marią i nawet samym Jezusem.

                Za Marią kryje się pogańska królowa niebios Isztar.

                https://lukaszkulak92.files.wordpress.com/2014/03/kult-bogini-matki.jpg

                http://eliasz.dekalog.pl/goscie/palla/krolowa.htm

        2. nie jesteśmy przeciw Marii jako matce Jezusa, jedynie nie jesteśmy za prowadzeniem jej kultu który jest w krk nawet nie na wzór Marii z Biblii skromnej kobiety, która sama wyznała ja jestem służebnicą pańską, która sama powiedziała; czyńcie wszystko co On (Jezus) wam powie, która nigdy sama nie chciała być “boginią” w tym rozumieniu w jakim ją przedstawiają w tym kulcie opartym nie na niej samej ale zapożyczonym na wzór kultów pogańskich królowej niebios jakim były kulty Isztar czy Astarte, nie chciała odbierać Chwały swojego Syna.

    1. “Twierdzicie że Matka Jezusa była demonem ? ”

      Błąd.
      Nie Matka Jezusa ale istota, która się za nią podaje.

      1. To rozumowanie rozumiem – pewnie często tak jest na pewno że to demon podszywa się pod Matkę Boga Jezusa – ale czy zawsze to jest już kwestia wiary i dogmatów.

        Ja walczę tylko o dobre imię Matki Boga Jezusa – protestanci właśnie sami się odcinają od łaski nawet nieświadomie obrażając Matkę Boga raniąc tym Jezusa.

        1. Uważam, że jesteś w błędzie Alanie.
          Protestanci (i nie tylko protestanci) są przekonani co do tego, że za każdym objawieniem maryjnym po prostu nie może stać prawdziwa Matka Jezusa a raczej istota demoniczna.
          Dlaczego?
          Polecam obejrzeć od początku do końca film : “Objawienia maryjne” .
          Znajdziesz go na tym blogu po lewej stronie w zakładce: ” Objawienia Maryjne – wielkie zwiedzenie”

          1. Przepraszam 🙂
            Miałam napisać : po prawej stronie oczywiście a nie po lewej 🙂

  5. Dwukrotnie pisałam odpowiedź do Alana i dwukrotnie podczas wysyłania została zerwana przez serwer.
    Głęboko czuje kto za tym stoi.
    Powiem teraz krótko: weź Ewangelię,którąkolwiek, czytaj prosząc Boga o zrozumienie, szukając odpowiedzi na pytania, które tu stawiasz. One tam są.Właśnie tam.

    1. bdb rada a ja sie produkuje 🙂

    2. Staram się to robić Ewo od pewnego czasu jak powstałem z samego dan człowieczeństwa.

      Katolicy modlą się do Matki Bożej i Świętych którzy są już w niebie nie jako do Bogów tylko z prośbą o pośrednictwo u Boga. Nie jest to modlitwa do zmarłych jak pisze Cupak.
      Dusze Świętych w Niebie są zjednoczone w PEŁNI z wolą Boga – i mogą prosić w naszym imieniu i nam pomagać.
      Wierzę w Świętych obcowanie – tak samo jak wiem że istnieje Niebo i piekło.

      Myślę że nikt z Was nie podważa istnienia Nieba i piekła – różni nas postrzeganie człowieka po śmierci.

      Ja wierzę że dusza uświęcona w Bogu jest także osobowa – nie jest oczywiście Bogiem ale umiłowana i stworzona przez Boga istnieje i może łącznie z wolą Boga działać i nam pomagać.

      Nie wierzę że Bóg który z miłości do nas dał się zabić na krzyżu w Niebie traktowałby nas przedmiotowo. Skoro dał tak wielkie łaski np apostołom już na ziemi – np wypędzania złych duchów i czynienia cudów – to w niebie zamknął by ich w złotych klatkach ?
      To nie była by miłość a Bóg jest Miłością.

      1. Alanie, b. dobrze znam doktryny katolickie. Wiem w co wierzysz. Dlatego powiedziałam żebyś pytał Boga, nie teologów.
        Czytaj ewangelię. Najpierw Marka, potem Mateusza, potem Łukasza, na końcu Jana. Weź flamastry i podkreślają odpowiedzi które znajdziesz. Później czytaj same podkreślone wersy. Każdy temat innym kolorem. Bardzo pomocna metoda.

      2. “Dusze Świętych w Niebie są zjednoczone w PEŁNI z wolą Boga – i mogą prosić w naszym imieniu i nam pomagać.
        Wierzę w Świętych obcowanie – tak samo jak wiem że istnieje Niebo i piekło.” – AlanBS

        Niestety, ale według Słowa Bożego nie ma dusz w Niebie, ani w piekle – nawet nie ma czegoś takiego jak piekło w rozumieniu doktryn kościoła katolickiego. Pan Jezus jeszcze nie powrócił i jeszcze nie dokonało się zmartwychwstanie i wszyscy leżą w grobach tu na ziemi.

        https://napoczatkuslowo.wordpress.com/2016/01/30/co-sie-dzieje-z-czlowiekiem-po-smierci-ciala/

        https://napoczatkuslowo.wordpress.com/2015/08/19/wieczne-meki-piekielne-czy-wieczna-smierc/

        Tylko Słowo Boże może być jedynym naszym przewodnikiem w tym co dzieje się po śmierci, inaczej pobłądzimy w starożytnych pogańskich o nieśmiertelnej duszy czy piekle gdzie ludzie są męczeni za nieposłuszeństwo.

        1. Oczywiście chodziło mi o to że Pan Jezus jeszcze nie powrócił powtórnie z Nieba, aby zmartwychwzbudzić umarłych, bo nauka o duszy która po śmierci wędruje do Nieba nie jest biblijna.

        2. Nie wierzycie że piekło istnieje ? WOW no to tego się nie spodziewałem – to o czym Jezus mówił ??? :

          że „pośle swoich aniołów; ci zbiorą z Jego królestwa wszystkie zgorszenia i tych, którzy czynią nieprawość, i wrzucą ich w piec rozpalony” (Mt 13, 41 n), a potem wygłosi “przekleństwo: „Idźcie precz ode Mnie, przeklęci, w ogień wieczny!” (Mt 25, 41). To właśnie Pan oświadcza: „Zaprawdę mówię wam: nie znam was” (25, 12). „Wyrzućcie go na zewnątrz w ciemności” (25, 30).”

          Obrazy piekła: „płacz i zgrzytanie zębów w rozpalonym piecu” (Mt 13, 42); „piekło, w którym robak ich nie umiera i “ogień nie gaśnie” (Mk 9, 43-48; por. Mt 5, 22) i w którym Bóg może „zatracić i “duszę, i “ciało”-(Mt 10, 28).”

          1. Inni może to bardziej rozwiną, ale w Syracha jest napisane np:

            “4 Przyjmij wszystko, co przyjdzie na ciebie,
            a w zmiennych losach utrapienia bądź wytrzymały!
            5 Bo w ogniu doświadcza się złoto,
            a ludzi miłych Bogu – w piecu utrapienia’

            Czy to oznacza, że Bóg ludzi milych spali w piecu? Nie. Biblia jest pełna środków stylistycznych.
            Pan jezus powiedział, że jeśli Cie gorszy oko – wydłub je. Czy widziałes kogos kto tak robi?

            Co do piekła:

            http://detektywprawdy.pl/2015/10/25/czym-jest-pieklo/

          2. ale Cupak niczego takiego nie powiedział, że piekła nie ma:)

            kontekst czasu!!!!
            kontekst królem, przypominam

            teraz nie ma, Pan Jezus będzie oddzielał potem, potem tzn, gdy będzie sądził, a kiedy to będzie?
            po powtórnym przyjsciu

            Alan

            dlatego proszę Cię, czytaj ewangelię wtedy można dyskutować ze zrozumieniem

  6. Czytaj słowo za słowem, wers za wersem jednej ewangelii od początku do końca.
    I pytaj w Duchu:
    Kim jest Bóg?
    Kim jest Jezus?
    Kim jest Maryja?
    Czego Bóg od nas oczekuje?
    Dlaczego tzw protestanci oddają chwałę tylko Jedynemu Bogu?

    Błogosławię Cię.

    1. Powyżej miało być – z samego dna człowieczeństwa – przepraszam za przejęzyczenie.
      Byłem na dnie – Jezus mnie wyciągnął z bagna – ale to Maryję prosiłem o pomoc bo jego się bałem poprosić w takim brudzie jak byłem.

      Ona mi pomogła powstać a w spowiedzi wielokrotnej Jezus mnie oczyścił i wierzę że wybaczył.

      Matka Boga jest wzorem do naśladowania – nie było na ziemi Świętszego człowieka od Niej. I przez swoją Świętość w Niebie ma szczególne miejsce i bardzo nam może pomóc.

      Jezus który jest miłością przez miłość do swojej Matki pozwala jej podnosić takie śmiecie jak ja – z samego dna – i przygotowywać je do oczyszczenia.

      A na końcu tej drogi TYLKO JEZUS BÓG JEDYNY może nam wybaczyć i nas oczyścić i przyjąć do siebie.

      1. Alan przeczytaj pracę pt dwie wiodące formy kultu w krk,napialam tam żebyś poczytałam, w ten sposob znajdziesz link do niej w zakładce ostatnie komentarze.

      2. Jezus już Ci wybaczyl:)
        Bardzo Ciebie kocha.

      3. Pan Jezus mówi, że najświętszym był Jan Chrzciciel Mt11,7-11,

        1. Podany przez Ciebie wers mówi że Jan Chrzciciel był największym prorokiem a nie że był najświętszym człowiekiem na ziemi.

          Ciąg dalszy tego cytatu “Lecz najmniejszy w królestwie niebieskim większy jest niż on”

          a Wy próbujecie mi wmówić że oni w niebie nic już nie mogą… To jest logiczna sprzeczność.

          1. Pan Jezus jest ponad czasem.

            Niebo jest ponad czasem i przestrzenią.

            Pytanie: co znaczy najświętszy?

            Jak już na nie odpowiesz, szukaj takiego w Biblii.
            Może znajdziesz.

            1. “Pan Jezus jest ponad czasem.

              Niebo jest ponad czasem i przestrzenią. ”

              Dokładnie!

              Krótko pisząc, jako ludzie żyjący na tym świecie będąc w zupełnie innej czasoprzestrzeni aniżeli nasz Stwórca nie możemy absolutnie powiedzieć, że umarli właśnie TERAZ są z Jezusem. Z naszego punktu widzenia oraz rozumienia czasu oni dopiero BĘDĄ z Jezusem.
              Poza tym jest to kolejny powód z jakiego umarłe osoby nie mogą nas usłyszeć jak zresztą uczy Pismo Święte.
              Zatem i zwracanie się do nich w modlitwach oraz szukanie jakiegokolwiek kontaktu ze zmarłymi nie jest absolutnie wskazane i prowadzi zwykle do zwiedzenia.
              Nie bez przyczyny Bóg przed tym ostrzegał jeszcze w Starym Przymierzu.

              1. Poza tym jest to kolejny powód z jakiego umarłe osoby nie mogą nas usłyszeć jak zresztą uczy Pismo Święte. Jesteśmy oddzieleni od nich właśnie tyn czasoprzestrzennym “murem”.

                Jedynie demony mogą mieć do nas dostęp jak na razie.

                Tak przynajmniej jest w moim rozumieniu 🙂

              2. Magdula, ja myślę, że nie jesteśmy “w zupełnie innej czasoprzestrzeni “.
                My jesteśmy w czasoprzestrzeni, Pan nie.
                Pan JEST.

                1. Ok . My jesteśmy w czasoprzestrzeni. Pan nie.
                  Pan JEST. Zgadzam się z Tobą.

          2. μειζων to nie tylko wielki, wysoki, obszerny, ale tez: ogromny, ważny, wzniosły

            jak jest przetłumaczone: największym, to może znaczyć też: patrz jak wyżej

            ergo: najwznioślejszym ( najświętszym ? )

            1. Interpretujecie Pismo wg własnej wygody – czasem literalnie a czasem piszecie że to środki stylistyczne – miałem chwile wątpliwości ale po ostatnich Waszych wpisach uspokoiło się moje sumienie.

              Dziękuję za kulturalną dyskusję

              Będę modlił się za Was Wszystkich – mam nadzieję że spotkamy się Wszyscy w Niebie i wtedy wszystko będzie jasne.

              Pozdrawiam Was
              Laudetur Iesus Christus et Maria Immaculata

              1. Dziękuję Alan.
                Będę modliła się o Ciebie i Twoje zbawienie. Z nadzieją, że się spotkamy w Domu Ojca.

                W przypadku Biblii nie masz racji, głęboko studiuję ją, choć zaledwie od 2 lat, korzystając z różnych przekładów, aktualne z przepięknego katolickiego Biblia Poznańska. Kiedy mam niejasności sięgam do oryginału.
                Na temat świętości Marii, mamy naszego Pana nie znajciesz w Biblii wzmianki, ale szerzej tak, ponieważ Biblia o chrześcijańscy mówi święci. Wystarczy poczytać Listy ?
                Mam nadzieję, że już zaraz rozpoczniesz głębokie stucdiowanie ewangelii.
                Błogosławię Cię
                Z Bogiem.

  7. @ szukajprawdy
    Zgadzam się z Twoim wpisem.. ale chciałabym jeszcze coś dodać od siebie 🙂

    Napisałeś: “Nie ma w całym Piśmie Świętym żadnego opisu wyglądu fizycznego Jezusa (jest chyba w ST…”

    Księga Objawienia 1.14-16 „Głowa zaś jego i włosy były lśniące jak śnieżnobiała wełna, a oczy jego jak płomień ognisty. A nogi jego podobne do mosiądzu w piecu rozżarzonego, głos zaś jego jakby szum wielu wód. W prawej dłoni swojej trzymał siedem gwiazd, a z ust jego wychodzi obosieczny ostry miecz, a oblicze jego jaśniało jak słońce w pełnym swoim blasku.”

    ale wiemy też, że:
    2 Księga Mojżeszowa 33.20 „Nie możesz oglądać oblicza mojego, gdyż nie może mnie człowiek oglądać i pozostać przy życiu.”

    Zatem opisu z Księgi Objawienia nie można traktować dosłownie. W takiej oto po prostu postaci objawił się Bóg człowiekowi gdyż rzeczywistej trudno sobie ludzkim umysłem wyobrazić – Jego wygląd jest tak wspaniały , że aż trudny do wyobrażenia dla grzesznego człowieka. Zatem nikt nigdy , żadem człowiek nie był i nie będzie w stanie ani namalować ani wyrzeźbić rzeczywistego wyglądu Wszech Wiecznego oraz Wszech Mocnego Stwórcy i Zbawiciela.

    Jaki z tego wniosek?
    Żaden obraz, żadna rzeźba nie może nawet przedstawiać tego jak w przybliżeniu mógłby wyglądać Bóg. Namalować można jedynie to co zostało stworzone a nie Tego Który stworzył.

    Należy więc zadać sobie pytanie?
    Do kogo ludzie się zwracają tak naprawdę kierując swoje modlitwy do obrazów lub posążków? Po co im te przedmioty? Czy nie potrafią bez ich pośrednictwa nawiązać relacji z Ojcem Niebiańskim?

  8. Skoro przez tysiąclecia Izraelita mógł, to dlaczego nowożytny człowiek nie może? Może i powinien, jak ojcowie naszej wiary.
    To duch zamętu podsyla takie interpretacje, że łatwiej i milej i takie tam.
    Ale Pan nigdy( chyba że się mylę ) nie mówił że w modlitwie ma być nam łatwiej.

    1. Wszyscy Protestanci nie wierzą w istnienie piekła ?
      Czy tylko kolega Cupak ?

      Pytam bez ironii – ciągle się uczę a to mnie zszokowało.

  9. Witaj Wesoła Chrystusowa kompanijo!! Od razu przyznaję się że zapomniałem o modlitwie ale już to nadrobiłem. Niestety postu nie dotrzymam bo przez moje zapominalstwo zeżarłem trochę orzeszków a poza tym zaleciłem sobie suplementację witaminowo mineralną więc pastylków też trochu wciągnąłem 🙂 Będę musiał iść na “łatwiznę” i pomodlić sie ponownie o 20 znaleźć sobie gdzieś cichy kąt i zmówić modlitwę bo o tej godz też pracuję. W zeszłym tygodniu wytrzymałem z postem wzorcowo lecz zaraz po godz 20 zeżarłem 10 pączków co zmasakrowało mój żołądek 🙂 Wiem zachowałem się jak świnia 🙁 Jeszcze jedno nie wiem czemu ale ostatnio mocno drażni mnie i kłuje po uszach określenie “protestant”! Nie chcę być ani protestantem tym bardziej katolikiem chcę być Chrześcijaninem a co najgorsze w tym wszystkim (choć to tylko pozory) ciężko jest znaleźć tą swoją właściwą do tego ścieżkę.
    Z BOGIEM!!!

    1. Z miłą chęcią bym się z Tobą zamienił bo tej ciszy to mam aż w nadmiarze.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
Polish
Polish
Polish
English
Exit mobile version