Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Dokąd prowadzi odrzucanie ksiąg NT.

Brat Lajt podesłał mi ten oto link:

 

O mnie

 

Autor tego bloga negował Pawła a teraz twierdzi, że ….”Jezus to szatan”.

Tak właśnie działa duch antychrysta.

Dlaczego ów theredbrainbreakerkstian tak zboczył? złapała go pycha własnych poszukiwań. Złapało się na to także kilka osób, w tym Monika z ENG z mojego starego bloga.

Nie mając Ducha Świętego w sobie taki jest skutek.

Podam przykład komentarza autora z tej strony:

 

Kilka dni temu byłem świadkiem takiej rozmowy w wiejskim sklepie między sprzedawczynią a klientką.
Klientka gruba jak stodoła, zwały tłuszczu zwisają po bokach, sprzedawczyni również, ale trochę tylko “szczuplejsza”.
– Pani, u nas to to jedna kobieta umarła na raka płuc, a nie piła i nie paliła…
– O ja, pani… A u nas jedna kobieta umarła, normalnie zasnęła i już się nie obudziła…
– O ja, pani…

Stałem obok i chciałem wykrzyczeć z siebie to co mam na ten temat do powiedzenia, ale nie było do kogo… Poziom inteligencji obu pań niski… a dodatkowo zaniżony przez korporacyjne toksyczne jedzenie itd.
Ale tutaj mogę się wykrzyczeć. Chciałem zapytać tę panią, dlaczego jest taka gruba, czy dlatego, że taką ją stworzył Bóg? Oczywiście byłoby to pytanie do ściany, bo owa pani nie wie o tym, że została stworzona przez Boga, myśli, że prawdą jest to co nauczyła się w szkole i w telewizji.
No to, może by jej wytłumaczyć, że jest chora, bo masoni, iluminaci na czele z Watykanem ją trują… Na pewno by uwierzyła…
A może by jej powiedzieć, że Bóg zesłał na nią przekleństwo za to, że nie przestrzega Tory?
No to, to już by na pewno zrozumiała…

A Ty panie lajtowski, co byś jej powiedział? Co by jej powiedział twój jezus? Dlaczego owa pani tak wygląda? Przecież jezus już umarł za nasze grzechy i mamy już odpuszczone…

Bóg mówi: to kara za odstąpienie od zakonu.
A co mówi twój jezus?
Anulował to, co powiedział Bóg? Z pewnością. W takim razie jaka jest jego nauka? Co ma nam do powiedzenia jezus?

Jezusku, ja ciebie pytam, dlaczego nad moją głową fruwają samoloty z truciznami od Monsanto (chemtrails)? Gdzie twoja łaska? Jak to się ma do twojej misji?
Jezusku, a dlaczego wszyscy rolnicy dookoła mnie trują mnie i moją rodzinę, a przy tym nieustannie adoruję ciebie i twoją mamusię Astarte? Stawiają nowe kapliczki… Nowe krzyże… Nowe figurki…”

 

Jakie są owoce?

Pogarda, nienawiść, drwiny.

 

Co mówi Biblia?

 

Umiłowani, miłujmy się wzajemnie,
ponieważ miłość jest z Boga,
a każdy, kto miłuje,
narodził się z Boga i zna Boga.
8 Kto nie miłuje, nie zna Boga,
bo Bóg jest miłością.
9 W tym objawiła się miłość Boga ku nam,
że zesłał Syna swego Jednorodzonego na świat,
abyśmy życie mieli dzięki Niemu.
10 W tym przejawia się miłość,
że nie my umiłowaliśmy Boga,
ale że On sam nas umiłował
i posłał Syna swojego jako ofiarę przebłagalną za nasze grzechy. ”

Swoją chwałę zbudował na krytyce Pawła i polemice z Henrykiem Kubikiem i jego krytyce.

Badajcie duchy. Ten jest duchem antychrysta. Módlmy sie za tego człowieka.

 

1 Jana 4

 

Umiłowani,
nie dowierzajcie każdemu duchowi,
ale badajcie duchy, czy są z Boga,
gdyż wielu fałszywych proroków
pojawiło się na świecie.
2 Po tym poznajecie Ducha Bożego:
każdy duch,
który uznaje,
że Jezus Chrystus przyszedł w ciele, jest z Boga.
3 Każdy zaś duch,
który nie uznaje Jezusa, nie jest z Boga;
i to jest duch Antychrysta,
który – jak słyszeliście – nadchodzi
i już teraz przebywa na świecie.
4 Wy, dzieci,
jesteście z Boga i zwyciężyliście ich,
ponieważ większy jest Ten, który w was jest,
od tego, który jest w świecie.
5 Oni są ze świata,
dlatego mówią tak, jak [mówi] świat,
a świat ich słucha.
6 My jesteśmy z Boga.
Ten, który zna Boga, słucha nas.
Kto nie jest z Boga, nas nie słucha.
W ten sposób poznajemy
ducha prawdy i ducha fałszu.

Zaktualizowane: 26 sierpnia 2015 - 00:02

98 komentarze

Dodaj komentarz
  1. czytając słowa skierowane do mnie czułem jak mówi do mnie sam diabeł, nie potrafię tego opisać. to nie strach, ale takie dziwne uczucie. ileż cynizmu i szyderstwa z “jezuska”, co za brak logicznych argumentów!! a gdzie pogoda ducha, miłość? tak się konczy odrzucanie biblii i dziekuje Ci Panie ześ tym przykładem mi pokazał, że Pawłowcy się mylą.

    1. przerobiłem to z jednym człowiekiem, to samo czułem.
      Tu trzeba stosować Miecz Ducha.

  2. Co?! Na początku przeczytałem ten jego komentarz, myślałem że to tylko nerwy, złośliwość, itd. A tu wchodzę na stronkę podaną wcześniej i czytam takie rzeczy… A jednak negacja części Pisma prowadzi do totalnej zguby. W ogóle nie czaję już nic z tego mącenia, z przerostu informacji. Brain chyba zwariował od informacji. Ja sądzę, że od wielu czynników można tak zwariować, wymienić można przerost informacji, samotność, itp. Z moich osobistych analiz to wszystko nie trzyma się ładu i składu, ogólnie jak się dogłębnie zastanowisz w tą, we w tą i jeszcze inną stronę, to zauważysz zamieszanie. To chyba jakiś błąd poznawczy, błędne koło. Wiecie można tak odbijać piłeczkę w nieskończoność. Jedni twierdzą, że Jahwe to szatan, drudzy że Jezus to szatan, inni że oboje, kończąc pozostaje im wniosek, że stworzyli nas demiurgowie, demony, co staje się totalnym bezsensem. Umysł jest zgubny… A ten wniosek brain’a jest totalnie dziwny, bo Ojciec stanowi jedno z Chrystusem. Nie ma innej opcji. Choć zastanawiające może być to, jak to możliwe że po i przed Jezusem było tyle ‘podobnych kultów’. Spokojnie, zostało to już obalone. Reasumując negacja Chrystusa jest równa z negacją Boga Ojca, o nim też są złe opinie satanistów, ateistów i wszelkiej maści przeciwników. Módlmy się za Brain’a i ludzi podobnie zagubionych w wierze.

    1. Czy istnieje coś na kształt opętania intelektualnego? Jeśli tak, to ten Brain Breaker faktycznie ma poważny problem w tej materii.

  3. Cechą charakterystyczną tych samozwańczych “nauczycieli” i “odkrywców” oprócz pogardy, nienawiści i pychy jest poszukiwanie własnej chwały, zamiast oddawania tejże Najwyższemu i Jego Synowi, naszemu Panu Jezusowi Chrystusowi. Finałem takiego stanu rzeczy jest ostry obłęd… ludzie ci nie dostrzegają własnej biedy i śmieszności – choć to nie jest może najwłaściwsze słowo.

    Pozdrawiam

    1. Tak Sławku “zamiast oddawania tejże Najwyższemu i Jego Synowi, naszemu Panu Jezusowi Chrystusowi.”.
      Szczerze mówiąc dopiero gdzieś od roku to zacząłem praktykować.
      Widzę fajnego pieska – widzę Chwałę Boga
      Widzę apetyczne owoce – widzę Boga
      Widzę piekne niebo – widze Boga
      Widzę odmienność cielesna kobiety od mężczyzny – widze chwałę Boga
      itd
      Chrzest m i bardzo dopomógł.

      dzis miałem napisac o tym kto jest chrześcijaninem a kto nie , ale demony mnie zaatkowały przez jeszcze bliska mi osobę…..
      Dzień mija, jutro jest pierwszy dzień z reszty mojego życia 🙂

  4. Jeśli mogę o coś prosić, to nie módlcie się za mnie dobrze? Wasza modlitwa jest warta tyle co opłacona msza u proboszcza, bo modlicie się do tego samego boga. Lepiej módlcie się za siebie. I tylko do Boga Izraela.
    A Ty lajcik, napisałeś to na trzeźwego?

    ” ileż cynizmu i szyderstwa z „jezuska”, co za brak logicznych argumentów!! ”

    A umiesz czytać? Argumenty są, tylko zaczarowani przez krk chrześcijanie są na nie znieczuleni.

  5. Brain Ty Biedaku ! Odrzucajac Jezusa Odrzuciłes Boga Izraela i całą Biblie.

  6. Ten jezusek którego tak nazywasz sprowadził Odkupienia Dla całego świata.

  7. Też odrzuciłem nauki Pawła, i też straciłem pierwszą miłość. Czułem dużą nienawiść do wszystkiego co katolickie i pawłowe. Przypuszczam, że to samo czuli Efezjanie, którzy zdemaskowali fałszywych apostołów co tez pozbawiło ich pierwszej miłości.

    Na YouTube w komentarzach parę razy ostro zjechałem kilka osób.Jak później zobaczyłem to, co napisałem to zrozumiałem uwagę Isusa.

    (…)upamiętaj się, i spełniaj uczynki takie, jak pierwej; a jeżeli nie, to przyjdę do ciebie i ruszę świecznik twój z jego miejsca, jeśli się nie upamiętasz.(…)
    List do zboru w Efezie

    Przestałem pisać na YT przez wakacje, a w modlitwie poprosiłem o upamiętanie się z “mocnymi” komentarzami. Dzis na Yt napisałem kilka komentarzy już bez żadnej pogardy,wulgaryzmów itp. Widzę, że modlitwa zadziałała,a ja jestem na dobrej drodze do odbudowania pierwszej miłości.

    Każdy kto odrzucił Pawła i zaczął poniewierać “pawłowcami” Powinien zwrócić szczególna uwagę na fragment, który podałem wyżej.

    Ciekawe czy pojawienie się tego artykułu akurat dziś to jakiś mały znak od Boga?

  8. “Paweł – autor sporej części tzw. „Nowego Testamentu” oraz Łukasz – autor Ewangelii Łukasza i dziejów apostolskich, obaj byli satanistami”
    https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/informacje/

    Ten satanista i agent Sanhedrynu – Szaweł – zginął za wiarę. Jakby był satanistą, to chyba on powinien mordować prawdziwych chrześcijan… ?

    Zbawienie wg H. Kubika – “miłuj Boga i bliźniego” – jak to przyczyni się do twojego zbawienia? W jakich jednostkach będziesz mierzył, ile jeszcze potrzeba? Bardziej to przypomina katolickie zbawienie z sakramentów i modlitw (też uczynki).

    Proste pytanie: ile jeszcze ZA MAŁO “miłowałeś Boga i bliźniego”? Zwłaszcza, że zapłatą za grzech (za jakikolwiek grzech) jest śmierć, więc jak ty chcesz być rozliczony z pojęcia “miłuj Boga i bliźniego”?

    Oczywiste jest, że uznając swoją grzeszność, prosimy o przebaczenie i przez wiarę przyjmujemy to, że Jezus umarł za nas, w konsekwencji rodzimy się na nowo, jak mówi ten diabli kąkol Nowego Testamentu i satanista Szaweł z Tarsu.

    “A Ty panie lajtowski, co byś jej powiedział? Co by jej powiedział twój jezus? Dlaczego owa pani tak wygląda? Przecież jezus już umarł za nasze grzechy i mamy już odpuszczone…”

    Kompletne zwiedzenie… masakra :/ Głupota ma działanie destrukcyjne. Nie traćmy czasu na takich zwodzicieli, niech ta sekta “anty-pawłowa” kłóci się między sobą, już widać, Rafał się z Henrykiem pokłócił. Teraz ten niech znów pluje jadem na redoctobermsz’a, potem znowu na Kubika itd. Oni i tak wzajemnie się zniszczą.

    Albowiem przyjdzie taki czas, że zdrowej nauki nie ścierpią,
    ale według swoich upodobań nazbierają sobie nauczycieli, żądni tego co ucho łechce,
    i odwrócą ucho od prawdy, a zwrócą się ku baśniom 2Tym 4:3

    Jak nie będą mieć “uczniów”, to i nie będą nauczać. My dalej róbmy swoje.

    1. Zaryzykuję merytoryczną wstawkę. Paweł nie mordował chrześcijan, bo jeszcze wtedy chrześcijan nie było. Apostołowie nauczali zakonu, co wiemy z listów Pawła. Chrześcijaństwo stworzył Paweł. Do tych wniosków można dojść na podstawie tylko i wyłącznie lektury tzw. “NT”. Nic więcej nie potrzeba, oprócz zrozumienia tego, co się czyta.

      1. Brain – ściemniasz, to typowa powierzchowna wykładnia związana z ideologią ateistyczną. Te wnioski są tendencyjnie ustawione pod twoje założenia

      2. “Chrześcijaństwo stworzył Paweł.”

        A nie Baal-jezusek?

        1. Ale może nie sięgaj tak daleko dobrze? Chłopcy czy wy rozumiecie to, co czytacie?
          Jeśli potraficie tylko krytykować bez merytorycznej rozmowy, to ile jest warte to wszystko co piszecie?
          Potraficie się zmierzyć z tym, że Paweł zwalczał z apostołów? Dla myślącego człowieka ten fakt pozostaje poza kręgiem jakichkolwiek dyskusji.
          Adi – od kiedy wyznawcy Tory są ateistami? Wy faktycznie nie widzicie boga poza Jezusem.

          1. “Potraficie się zmierzyć z tym, że Paweł zwalczał z apostołów?”

            Jakich apostołów?

            Otóż, gdy poznali okazaną mi łaskę, Jakub i Kefas, i Jan, którzy są uważani za filary, podali mnie i Barnabie prawicę na dowód wspólnoty, abyśmy poszli do pogan, a oni do obrzezanych – Gal 2:9

            Ah tak, i Piotr, i Jan (ten, co ponoć napisał Apokalipsę), i Jakub podali Pawłowi rękę na znak braterstwa… Więc jak mogli się zwalczać?

            Po co na twoim blogu są wpisy na temat Apokalipsy, tak BTW.? Przecież Jan to uczeń Baala-jezuska? Na co ci taki diabli kąkol synkretycznego bóstwa prastarej religii Babilonu? Gary move out :<

            1. Odpowiedź na te pytania jest w liście do Galatów, 2 Koryntian, Filipian.
              Wszystko opisałem na blogu, abym nie musiał tłumaczyć każdemu tego samego. Jest to część 5,9 i 10 serii o Pawle.
              Babilon ma taki fajny obyczaj, że pisze jakieś teksty, a następnie ich autorstwo przypisuje komuś, kto nie ma z tym nic wspólnego. Oni sami się do tego przyznają – polecam książkę “Historia kościoła katolickiego.” Dokładnie tak samo zrobili ze swoim “nowym testamentem”. Niemożliwe jest to, aby apostołowie byli autorami tych tekstów, zostały one zmyślone lub przeredagowane. Dlaczego? Bo Paweł nam zdradził, że apostołowie nauczali obrzezania i zakonu – polecam list do Galatów.
              Na moim blogu są wpisy na temat Apokalipsy, bo ona nie jest autorstwa Jana. To ten sam numer. Jak Jan mógłby napisać coś takiego, skoro prowadził wojnę z Pawłem o zakon?

              Prowadzicie swoje blogi, ujawniacie ciekawe rzeczy, moja żona czyta to co piszecie. Ale pchacie w ludzi w odstępcze chrześcijaństwo, budując swoje poznanie o “NT”. Mi nie starcza nerwów aby was czytać.
              Nie mam kogo czytać w necie spośród polskich publicystów. Ogarnijcie się, bo jeszcze trochę i będę musiał kupować wyborczą.

              1. “Nie mam kogo czytać w necie spośród polskich publicystów. Ogarnijcie się, bo jeszcze trochę i będę musiał kupować wyborczą.”

                No to sie zdradziłeś BB ze swym pochodzeniem. Ta nienawiść do Polaków, którzy Was przyjęli jako jedyny naród. Wszędzie z Europy Was wyganiali a my naiwni w swej dobroci ugościliśmy was.
                Co za manipulacja “ogarnijcie się”.

                Ja już nie będe komentował tego wątku. Dowodów aż zanadto.
                Jak nie masz kogo czytac to po co tu reguralnie wchodzisz?

                1. Brain nie jest pochodzenia żydowskiego. To Polak z krwi i kości.

                  1. Tusk, Kwaśniewski to także Polacy.
                    Monika jak to sprawdziłaś czy tj Polak? sprawdziłaś czy jest obrzezany?
                    Przeciez mieszkasz w ENg a on w PL

                2. Człowieku, ja nie mam nic do Polaków, sam nim jestem, chociaż to nic dla mnie nie znaczy. Ja tutaj wchodzę z uwagi na to, że jest wątek o mnie. Ze mnie taki “Żyd” jak i z Ciebie Piotrze. Obaj jesteśmy prawie na pewno zaginionym Izraelem.
                  Klasyfikowanie ludzi ze względu na ich narodowość nie ma z punktu widzenia Biblii żadnego znaczenia. Bóg jest rasistą, dla Niego liczy się to, kto jest z czyjego nasienia. Czy wam także muszę tłumaczyć takie rzeczy?
                  Macie żydofobię zaszczepioną przez Watykan.

              2. @Brain Breaker

                Czytam, to co napisałeś o liście do Galatów.

                https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2014/08/14/satanista-pawel-z-tarsu-cz-5-list-do-galacjan-bardzo-wazny-artykul/

                Co się rzuciło w oczy…

                “[Paweł robi z nas idiotów, ponieważ po pierwsze pismo niczego takiego nie mówi, że poganie będą zbawieni z wiary… To jest tylko i wyłącznie wymysł Pawła. Pismo mówi, że cudzoziemcy mają się obrzezać i przystąpić do zakonu]”

                Rozumiem, że ty jesteś obrzezany? Każdy z nas ma się obrzezać?

                ” łamanie chleba – czyli satanistyczny obyczaj wymyślony przez Łukasza i Pawła (dla niewtajemniczonych: tylko Łukasz dopisał, że podczas ostatniej wieczerzy Mesjasz nakazał to czynić „na Jego pamiątkę” – czyli powtarzać w czasie) zostawili sobie na dzień przypadający po Sabacie. W innym miejscu dziejów jest napisane, że łamali chleb po domach codziennie. Z tego katolicy utworzyli nakaz codziennego odprawiania babilońskiej mszy satanistycznej”
                Ha ha ha. Akurat Łukasz i Paweł nie mieli nic wspólnego z tzw. ofiarą eucharystyczną. Nie będę tutaj tego pisał, bo to każdy wie, jak trzeba to interpretować, bo to każdy “świeżak” w temacie wie…

                ” 11. A oznajmiam wam, bracia, że ewangelia, którą ja zwiastowałem, nie jest pochodzenia ludzkiego; [ z pewnością Paweł ma rację…, wiemy już, że pochodzi prosto od diabła]”

                -;-

                Prawda wg całego NT jest taka – nowonarodzenie implikuje w tobie miłość do Boga i bliźniego i przestrzeganie przykazań. Tak wynika z całego NT, pism Jana, Piotra i Pawła. Jeśli tego NIE MA, to nie było tego kąkolsko-szatańskiego zbawienia z wiary.

                Pozwolę sobie zacytować z mojego artykułu (https://uderzwfalsz.wordpress.com/2015/05/17/pawel-wilk-w-owczej-skorze-czy-prawdziwy-apostol/)

                Paweł urodził się i został wychowany jako Faryzeusz. Był członkiem Sanhedrynu. Izraelska tradycja wymaga, by każdy członek Sanhedrynu znał całą Torę (5 ksiąg Mojżesza) na pamięć do wieku 12 lat. Edukacja Pawła sprawiła, że znał bardzo dobrze prawo, a także tę jego część, która była jedynie tradycją ludu. To sprawiło, że stał się bardzo zdolnym nauczycielem Ewangelii, prawidłowo rozdzielającym prawdę od tradycji

                Obrzezanie jest jedną z ustaw. Paweł nie przemawia przeciwko obrzezaniu jako ustawie. Po prostu wyjaśnia, że nie przez to zdobywa się zbawienie.

                Wierni prawu będą ostrożni w sprawie diety i stroju, ale uczynienie z tego standardów, przez które oceniamy czyjeś zasługi, niszczy sama istotę prawa, którą jest miłość.

                Szatan wie, że nikt nie będzie zbawiony przez uczynki. Doprowadził do niezrozumienia pism Pawła i odrzucenie najczystszej nauki Pisma: usprawiedliwienia przez wiarę.

                Oto prawdziwy sekret stojący za odrzuceniem Pawła. Czyste zrozumienie prawa przez Pawła kontra tradycja doprowadziło do odrzucenia prawa jako środka zyskania zbawienia.

                Paweł nauczał, że prawo powinno być trzymane. Jednakże rozumiał, że może być trzymane tylko przez wiarę w Boga Ojca.

                Jedyną nadzieją dla człowieka jest zakończenie zapracowywania sobie na niebo, a także zaakceptowanie, że dobre uczynki, które zaprezentował wcześniej, nie mogą zbawić.

                Usprawiedliwienie przez wiarę oznacza, że Jezus mieszka w nas. Twoja wola jest ściśle dopasowana do Jego woli, jest z nią w pełnej harmonii. Wtedy i tylko wtedy boskie prawo jest idealnie przestrzegane. [!!!!!!]

                Pozwolę sobie zacytować fragment artykułu pt. Tajemnica – Babilon Wieki (https://radtrap.wordpress.com/tajemnica-wielki-babilon/)

                Zanim Paweł wyruszył z Efezu do Jerozolimy (…) przepowiedział że chrześcijańskie kościoły zostaną zinfiltrowane przez heretyków, przede wszystkim przez tych judaizujących.

                “Ja wiem, że po odejściu moim wejdą między was wilki drapieżne, nie oszczędzając trzody, nawet spomiędzy was samych powstaną mężowie, mówiący rzeczy przewrotne, aby uczniów pociągnąć za sobą. Przeto czuwajcie, pamiętając, że przez trzy lata we dnie i w nocy nie przestawałem ze łzami napominać każdego z was.” (Dzieje 20:29-31)

                _________

                Może ci Galaci, Koryntianie i inni byli zinfiltrowani przez tych “agentów judaizujących”? Dlatego przeciwstawili się Pawłowi?

                Ja tak to rozumiem. Co do śmiesznych zarzutów, że Paweł głosi “swoją ewangelię”, czy Jezus “stał się przeklęty, bo zawisł na krzyżu” czy inne jakieś wyrwane z kontekstu zarzuty.

                Po angielsku pewnie umiesz, to przeczytaj:
                PAWEŁ I PRAWO CYWILNE – https://www.worldslastchance.com/winds-of-doctrine/the-believers-civil-duty-the-true-meaning-of-romans-13.html

                RAZ ZBAWIONY, ZAWSZE ZBAWIONY – https://www.worldslastchance.com/winds-of-doctrine/once-saved-always-saved.html

                POD PRAWEM, CZY POD ŁASKĄ – https://www.worldslastchance.com/winds-of-doctrine/under-the-law-or-under-grace.html

                CO ZOSTAŁO PRZYBITE DO KRZYŻA – https://www.worldslastchance.com/winds-of-doctrine/what-was-nailed-to-the-cross-an-examination-of-colossians-2.html

                PAWEŁ I SABAT – https://www.worldslastchance.com/winds-of-doctrine/paul-romans-the-sabbath.html

                PAWEŁ I GALACI – https://www.worldslastchance.com/winds-of-doctrine/paul-galatians.html

                Widać, że jak się przekroczy pewną granicę, to potem już łatwo się zapaść [m.in. nazywając Jezusa Baalem]…

    2. Girion, przeczytaj sobie – Przypowieść o robotnikach w winnicy – Ew. Mateusza 20,1.
      Życzę Ci, abyś zrozumiał w jakich jednostkach będzie odmierzał nasz Zbawiciel. 🙂

  9. Patrzcie, co on pisze:

    “Poczekam, może mi jezus odpowie poniżej w komentarzu… Tylko bym prosił nie pomijać żadnego z pytań panie jezusku – jeśli można…”

    https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/08/25/spisek-dla-poczatkujacych-cz-5-czy-jezus-baal-ma-nam-cos-do-powiedzenia-w-sprawie-postepujacej-depopulacji-i-gniewu-boga/

    1. oczywisty duch antychrysta, ale zastanawiam się nad jednym. Czy zdążył otrzymać DS czy nie, bo jeśli tak, to ma przekopane:

      Rzekł Jezus: “Temu, kto bluźni przeciw Ojcu, będzie wybaczone, i temu, kto bluźni przeciw Synowi, będzie wybaczone. Temu zaś, kto bluźni przeciw Duchowi Świętemu, nie będzie wybaczone ani na ziemi, ani w niebie”.

      Wg mnie nie miał DS bo DS tak by go nie poprowadził, a więc może jeszcze pokutować.

      1. Tak Piotrze, ja jestem antychrystem – przyznaję to otwarcie tak samo jak wszyscy ci, co wyznają Torę lub do niej zmierzają. Dla mnie to powód do dumy.

        1. Aby wszyscy oddawali cześć Synowi, tak jak oddają cześć Ojcu. Kto nie oddaje czci Synowi, nie oddaje czci Ojcu, który Go posłał. J 5:23

          Gdy on jeszcze mówił, oto obłok świetlany osłonił ich, a z obłoku odezwał się głos: To jest mój Syn umiłowany, w którym mam upodobanie, Jego słuchajcie! Mt 17:5

          1. agenci judaizujący wolą słuchać prawa i tory, mimo tego że proroctwa ST i symbolika ST wskazuje na Mesjasza

  10. (Przypowieści 3,5-6) Zaufaj Panu z całego swojego serca i nie polegaj na własnym rozumie! Pamiętaj o Nim…

    ON przesadził i wyniósł swój rozum ponad natchnione Słowo Boże, zamiast poddać myśli Słowu. Tak się kończy WCZYTYWANIE spisków do Pisma Św, tak jak i wczytywanie ufo etc – tacy ludzie nie ufają że Słowo Boże JEST faktycznie natchnione i ważne w swojej całości i harmonii.

  11. Jestem w szoku ! Brain… to twój “zmierzch”!

    1. Bushi, spodziewałem się po tobie czegoś więcej. Ty podobno odrzuciłeś Pawła 🙂 Jesteś dla mnie przykładem człowieka o bardzo interesujących poglądach.
      To kim był Paweł według ciebie Bushi? Gdzie zrobiłem błąd? W którym miejscu? Możesz to tak zwyczajnie wytłumaczyć?
      Jest ktoś kto by mógł logicznie odkręcić to co pokazałem?
      Wypadałoby, aby ktoś się znalazł, bo jeśli nie potraficie tego zrobić, a opluwacie mnie i krytykujecie, to sami siebie ośmieszacie.

      1. B. Zacytowałem biblie udowadniając, ze nie ma w Tobie miłości.
        Udowodniłem także, że masz w sobie ducha antychrysta.

        1. Adminie, nie musiałeś nic udowadniać, bo ja otwarcie się przyznaje do tego, że mam ducha antychrysta. Ma go każdy, kto kocha Boga. A co do mojej miłości, to znowu miałeś rację:

          Psalm 139:
          “O, gdybyś zechciał, o Boże, zabić bezbożnika! Niech odstąpią ode mnie mężowie krwi chciwi!
          Mówią o tobie zdradliwie, Nadużywają imienia twego.
          Czy tych, którzy cię nienawidzą, Panie, Nie mam w nienawiści I nie brzydzę się tymi, Którzy powstają przeciwko tobie?
          Nienawidzę ich całą duszą, Stali się wrogami moimi.”

          Co zrobisz z tym psalmem? To samo z psalmem 35?
          Dawid i patriarchowie też nie mieli tej miłości, którą wy podobno macie.

          1. BB juz Ci odpisuje:

            “Niech odstąpią ode mnie mężowie krwi chciwi!”

            Czy te panie, które opisywałeś jako tłuste i zatrute jedzeniem korporacyjnym były żądne Twej krwi?

            Ot co. Za daleko idziesz, rozpędzasz się. Idąc takim tokiem myślenia jak Ty, można stworzyc tysiące religii.
            Po prostu nie narodziłeś się na nowo.

            Bóg jest miłością.

            Niech to będzie przestroga dla innych:

            WIEDZA O BIBLII NIE ZBAWIA!!!!

            Poznanie prawdy na zbawienie.com niesie w sobie kolosalne zagrożenie. Heniek powinien o tym napisac artykuł, aby nie było więcej takich owoców. Poznanie tej prawdy to pułapka, na którą także złapałem się ja i moi bliscy. Niesie to za sobą pychę. Ja wiem a inni nie. To tylko wiedza, a wiedza nie zbawia!

            BB zapewne gdzieś w sercu jesteś dobrym człowiekiem i życzę Ci właśnie ponownego narodzenia co będzie skutkowało miłością do ludzi.
            Niech sie tak stanie.

            1. Ten psalm to była aluzja do chrześcijańskiej miłości, którą usiłujecie praktykować, a nie do tych pań. Moja reakcja wobec tych pań była aktem rozgoryczenia i zmęczenia głupotą i ignoranctwem ludzi.
              Ja narodziłem się na nowo, nawet się ochrzciłem w imię Isusa. I potem zacząłem realnie słuchać Jezusa. Był to pewien etap w moim życiu, na szczęście nie trwał zbyt długo. Także nie możesz mi zarzucić, że nie przeszedłem przez chrześcijaństwo, ja wiem co to jest.

              Pewnie, że wiedza o Biblii nie zbawia. Zakon zbawia.

              Wiedza o Biblii pozwala zorientować się co do tego gdzie w tej Biblii leży prawda, bo jak sam przyznałeś, jest np. problem z psalmami…
              Wiesz ile jest takich problemów? Tysiące… Ty to w ogóle widzisz? Jak często czytasz proroków? Masz na to czas? Wiesz o czym ja piszę? Jesteś pochłonięty prowadzeniem bloga i obawiam się, że poświęcasz na to zbyt dużo czasu. Nie masz czasu na czytanie, myślenie… Robisz dokładnie to samo co wiele osób fejsbuka – to jest nałóg, który uniemożliwia proces poznania. Twój blog i jego prowadzenie nie da Ci zbawienia. Słowo Boga jest ważniejsze, ale trzeba mieć do niego wolny umysł. A internet uzależnia, z resztą nie będę pisał oczywistości, wszyscy to wiemy.

              Czytając to co piszesz i tutejsi czytelnicy, mam wrażenie, że w ogóle nie znacie proroków. Nie wiecie o czym to jest. Gdyby było inaczej, dawno byście sobie postawili pytania, które ja sobie postawiłem rok temu.

              I nie zarzucaj mi pychy. To klasyczny zarzut ze strony chrześcijan. Poczytaj sobie psalmy, Dawid był tak samo pyszny. A Bóg jaki jest? Co Bóg ma do powiedzenia tym paniom w sklepie i całej reszcie ludzi tego pokroju?
              Polecam 66 rozdział Izajasza. Czy Bóg kocha te panie taką chrześcijańską miłością Jezusa?
              Macie czas, żeby przeczytać Izajasza 66? Widzisz tam gdzieś miłość?
              Prorocy nie nauczają miłości, o której wy piszecie.
              Co jest nie tak z Biblią?
              Bóg w Izajaszu określił co zrobi jak przyjdzie dzień gniewu i kto zginie (np. Iż 66:17 – zjadacze świń).
              Jezus to poprawił?
              O to się rozbija cała sprawa. O zakon. Jezus uchylił zakon, bez żadnej autoryzacji Boga. Nowy testament jest bardzo sprytnie skomponowany. Jest to test na lojalność wobec Boga Izraela.

              Tak więc Piotrze, nie życz mi nowego narodzenia na litość Boską!
              Nowe narodzenie według Boga Izraela masz opisane w Ezechielu 18, a konkretnie 18:30-32. Chodzi o nawrócenie do zakonu.

              1. “Wiesz ile jest takich problemów? Tysiące… Ty to w ogóle widzisz? Jak często czytasz proroków? Masz na to czas? Wiesz o czym ja piszę? Jesteś pochłonięty prowadzeniem bloga i obawiam się, że poświęcasz na to zbyt dużo czasu. Nie masz czasu na czytanie, myślenie…”

                Skąd wiesz, że nie mam czasu i ile przeznaczam na Biblię? staram sie codziennie czytać. Po za tym świadkowie Jehowy również czytaja Biblię i świetnie ją znają. To że się z Tobą nie zgadzam oznacza, że nie czytam Biblii? pokory trochę BB.

              2. Brain Breaker, zerknij na 53 rozdział księgi Izajasza. Nie zastanawiało Cię nigdy o kim tutaj mowa?

                “Lecz on zraniony jest za występki nasze, starty za winy nasze. Ukarany został dla naszego zbawienia, a jego ranami jesteśmy uleczeni.
                Wszyscy jak owce zbłądziliśmy, każdy z nas na własną drogę zboczył, a Pan jego dotknął karą za winę nas wszystkich.”
                – Izajasza 53:5-6

                “Za mękę swojej duszy ujrzy światło i jego poznaniem się nasyci. Sprawiedliwy mój sługa wielu usprawiedliwi i sam ich winy poniesie.”
                – Izajasza 53:11

                Skoro zbawienie jest według ciebie w zakonie, to dlaczego ta osoba zostaje ukarana dla naszego zbawienia i nosi nasze winy?

                Gdyby przez zakon moglibyśmy zostać zbawieni to nie było by tutaj mowy o takiej osobie. Na kogo czekasz w takim razie?

                Ten opis pasuje tylko do Jezusa, już przyszedł 2000 lat temu i zapłacił za nasze grzechy.

                1. “Abraham… ujrzał mój dzień i ucieszył się”

                  Abraham wiedział o Nim!!!

      2. Mi się wydaje, że błąd może leżeć w utraconej pierwszej miłości, o której napisane jest w liście do zboru w Efezie.

        Warto się zastanowić czy początki nazywania Isusa Szatanem i bitwy z “pawłowcami” nie bierze się właśnie z gniewu do fałszywych apostołów.

        (…)upamiętaj się, i spełniaj uczynki takie, jak pierwej; a jeżeli nie, to przyjdę do ciebie i ruszę świecznik twój z jego miejsca, jeśli się nie upamiętasz.(…)

        1. Dokładnie, zło ma swój początek.
          Nie jest to tak, że to teraz coś się stało. My patrzymy na skutek, a przyczyna powstała dużo wcześniej.

          Tak jest ze wszystkim. Alkoholikiem staje się człowiek często już po kilku urwanych filmach a nawet przed, agresywne kobiety już po kilku buntach wobec swych mężczyzn a nawet przed, złodziejem już po pierwszej myśli o okradnięciu a nawet przed.

          Jedną z głównych przyczyn wszelkiego zła są bunt i pycha, a te są atrybutami upadłego anioła.

      3. Tak odrzuciłem nauki Pawła, nie przemawiają do mnie. Polegam na Ewangeliach Janie i Mat. Ja jestem prostym człowiekiem i prosto rozumie, nauki ludzkie są dla mnie zawiłe. Ja nie wiem czy Paweł był satanistą czy zbłądził w naukach swoich. Nie umie tego nikt rozsądzić i ja nie umiem. U Detyktywa ludzie polegają na Pawłowej nauce, jeśli tylko mają dobre owoce to znaczy się że D.Ś. działa przez nich, a ja ich nazywam braćmi, i oni mnie również. Więc co mam sądzić o tobie Brain?, skoro ośmieszasz Syna Bożego w którego wierzę ?. Wszechmogącego wielu wyznaje, różnie sobie to tłumacząc. Ale ty uderzyłeś w podstawę zbawienia, i nadzieję każdego z nas.

        1. “Ale ty uderzyłeś w podstawę zbawienia, i nadzieję każdego z nas.”

          Tak samo pomyślałam. To smutne 🙁 Przecież tego typu wpisy mogą w wielu osobach zasiać ziarno zwątpienia..
          Oby tak się nie stało a nawet jeżeli nawet to oby tylko DŚ wyprowadził te osoby z takiego stanu jak najszybciej.
          Pozdrawiam

          1. z tego też względu komentarze nie publikuje komentarzy wywrotowych.
            Tutaj dałem możliwość wypowiedzenia się BB, aby inni mieli dowód na jego przekonania. Sam przyznał, że jest antychrystem.

            1. Rozumiem Twoje intencje Piotrku, Mam tylko nadzieję, że wypowiedzi Brian-a Breaker-a nie wpłyną negatywnie na wiarę choć jednej osoby nawróconej i czytającej Twój blog.

            2. Dziękuję Piotrze, doceniam to. Skoro odważyłeś się opublikować to co piszę, to jakże byłoby to bezsensowne, aby teraz cenzurować moje komentarze tutaj.

              1. jak napisała Magdula, dla dopiero co przebudzonych jestes zagrożeniem, możesz zachwiać ich wiarę.
                Takich jak Ty BB jest wielu. Świadkowie Jehowy, Rastafarianie, etc etc
                Dałem Ci tylko możliwość obrony, żeby inni wiedzieli jakie na prawde masz poglądy.
                Dla moich czytelników to co napisałeś to bluźnierstwo.
                Wiem, że źle czynisz, że jesteś zwodzony przez demony i to nie ejst jeszcze najgorsze. Najgorsze jest to, że stoi za Tobą grupka popierających Twoje wywrotowe tezy.

                Żaden z kościołów ewangelicznych nie głosi takich herezji. Nawet te prohomoseksualne.

                Godzisz w nasze uczucia względem Jezusa i na tym etapie chyba powinniśmy zakończyć dyskusje.

        2. Bushi
          Są 2 opcje. Albo służył Bogu, albo diabłu. Jest jakaś trzecia? Jeśli tak, to powiedz jaka. Komu służył? Trochę temu, a trochę temu?
          Jeśli zbłądził w swoich naukach, to zrobił niechcący przekręt wszechczasów, większego nie będzie. Czyli niechcący zapoczątkował religię rzymskiego Babilonu?
          Nie ma takiej możliwości, aby Paweł niechcący zbłądził… Czy ludzie na tym poziomie wiedzy co Ty wierzą naprawdę w takie rzeczy?
          Póki co byłeś i jesteś dla mnie ewenementem. Skrajnym przykładem na brak konsekwencji. Henryk ma to samo i wszyscy ci, którzy odrzucili Pawła nie wyciągając z tego właściwych wniosków.

          1. BB,
            Przedstawiłeś swoje tezy, poglądy, argumenty.
            Pozwalając na dalszą dyskusje pozwoliłbym na walkę, uszczypliwości i utwierdzanie sie dwóch stron. Totak jakbym ja z zagorzałym katolikiem gadał o negatatywnych skutkach kultu maryjnego, albo ŚJ, ze Jezus jest Bogiem.

            1. Dobrze, już kończę w takim razie. Myślę, że napisałem najważniejsze, bądź uprzejmy i moderuj wszystko co napisałem do tej pory. A na pozostałe komentarze, w tym Girona, odpowiem u siebie z uwagi na to, że one wymagają więcej pracy.

          2. “Póki co byłeś i jesteś dla mnie ewenementem. Skrajnym przykładem na brak konsekwencji. Henryk ma to samo i wszyscy ci, którzy odrzucili Pawła nie wyciągając z tego właściwych wniosków.”

            Czyli kolejnym “etapem” odrzucenia Pawła ma być odrzucenie Jezusa? O.o

            Skoro Jezus z NT nie jest tym Mesjaszem, to kto nim jest? Czekasz na niego? A może już był, ale go nie znamy? Może to ten żydowski Mesjasz opisany w Protokołach?

  12. To BrainB jakie jest Imie najwyższego?

    1. Nie wiem tiiger, co imienia Najwyższego to czekam aż Bóg przyjdzie na ziemię i sam nam powie. Cierpliwości… Co imienia Boga panuje taki chaos, że wolę określenie Bóg Izraela. Pisząc w ten sposób wiem, że nie grzeszę. A pochodnych JHWH niech sobie używają ci, co mają pewność co do tego, że z tymi imionami jest wszystko w porządku, a to jest raczej niemożliwe do ustalenia w tych czasach – moim zdaniem.

      1. Jak tego nie wiesz to jak możesz kochać tą Isotę. Nie ma żadnych wątpliwości, ale dziwne jest to że większość powątpiewa. Jak byś wierzył w to co jest napisane w starym testamencie to byś znał Imię Jedynego, które objawił Mojżeszowi potem Jezus je objawiał swoim uczniom. Większość nie zna , bo po prostu nie wierzy.
        Czytają książki chrześcijańskie a tam nic nie ma. Wystarczy Pismo.

  13. Myślę, że podczas WU Biblie będą palone bo szatan oszuka w podobny sposób wszystkich ludzi. Wmówi im, że Pisma są stare, przeszły przez wiele rąk, zostały źle przepisane i nie są już potrzebne. Ale Bóg powiedział, że zachowa swoje Słowo.

    1. Miałem na myśli odrzucenie niektórych rzeczy, jak nauczania Pawła albo Ewangelia Łukasza(autor twierdził wcześniej, że Łukasz był satanistą) niż całego NT. Bóg sprawił, że najważniejsze rzeczy przetrwały, nie wszystkie mają znaczenie jak w oryginale, ale Ewangelia Jezusa Chrystusa syna Jahwe jest głoszona.

      “– jesteśmy ostatnim pokoleniem przed utworzeniem państwa Boga na ziemi tzn. Królestwa Bożego, o którym mówili wszyscy prorocy”

      Wiadomo na kogo czeka.

      1. o, może Ty poczuwasz się dzieckiem Jahwe, ale nie OBRAŻAJ NASZEGO ZBAWICIELA CHRYSTUSA !!!
        JAHWE TO NIE BÓG !!!
        Czy Ty wyznajesz kabałę i talmud ???
        Nie oczekuję od Ciebie odpowiedzi, opamiętaj się !!!

  14. wyszło szydło z worka
    okazało się, jaka jest prawda, ujawniły się prawdziwe intencje

  15. Jeszcze wielu sie pojawi takich mąciwodów. Lecz daremne jego proby gdyz na głebokie wody Pana wskoczył. Za człowieka sie pomodle, lecz ty Szatanie odejdz gdyż niedane ci jest tu nikogo złamać. A wy moi drodzy zachowajcie swoje perły nie dla swin lecz dla owiec. Bo niepoto wybielaliscie szaty aby teraz błotem je ochlapac karmiac przy korycie. Niechaj Bóg go pouczy lub zgromi poprzez Pana. A wam przesyłam umiłowani pozdrowienia bo wielu takich bedzie i radujmy sie z tego. Bo brudnej szaty sie nie brudzi, bo taka sama nie zna wody i sama zachodzi brudem. Drogi Brain obyś poznał miłosc naszego zbawiciele, pomodle sie za ciebie.(nie odp) 2Tes 3:13. A wam życze miłego dnia.

  16. No to się porobiło.

    Słuchaj BB, nie wiem jakie są twoje intencje, ale piszesz jakbyś był żydem. Czyli uznajesz Torę, nie uznajesz Jezusa.

    Zakładam że znasz ST, a w nim jest mnóstwo proroctw o Jezusie, które się na Nim spełniły. Chociażby Dawid napisał takie proroctwo w Psalmach, mówiące o tym, że przebodli Jego ciało i los rzucili o Jego szatę. To tylko jeden z wielu przykładów.

    Do tego napisałeś, że Apostołowie głosili Zakon. I tutaj trochę wpadłeś w pułapkę, bo kto niby tych Apostołów wysłał skoro nie Jezus? Tak po prostu im się znudziło rybakowanie i postanowili chodzić po Izraelu i nauczać?

    Napisałeś także że każdy kto ma ducha antychrysta jest przyjacielem Boga… pytanie jakiego.

    Trzeba nie chcieć widzieć, żeby nie zauważyć, że Jezus jest Mesjaszem. W sumie mnie nie dziwi takie zachowanie, w końcu pod koniec czasów ma nadejść wielkie zwiedzenie.

    Mam jeszcze na koniec jedno pytanie: Skoro nie uznajesz Jezusa, to znaczy że twoje grzechy nie są odkupione. Pisałeś, że należy wypełniać Zakon, czyli mam rozumieć, że ofiary z baranów, wołów, wróbli, najczystszej mąki i oliwy też składasz?

    1. “Słuchaj BB, nie wiem jakie są twoje intencje, ale piszesz jakbyś był żydem. Czyli uznajesz Torę, nie uznajesz Jezusa.”

      równiez tak pomyślałem, ale nie chciałem oceniać.

      Tak czy owak Szatan sieje kąkol.

    2. podłaczam się pod pytanie. w jaki sposób wypełniasz ofiary zakonne? Obrzezałeś już siebie i syna?

      1. I ja sie podłaczam. Pewnie składa ofiary ze zwierzat, uznaje oko za oko,.. A nieczystosci zakopuje za domem ewent. przed blokiem. W swojej przewrotnosci nawet nie wie co oznacza słowo antychryst i myśli że jest ok. Dobrze Piotr zauważył odnosnie chrzstu bedzie mial goraco, swoja droga na co sie chrzcic skoro sie nie wierzy..albo inaczej w czyjej krwi był chrzczony jesli nie w Jezusa?… A kobietki w sklepie były zapewne wampirami z zebiskami jak balce ale ,,kolega,, ma 3-oczko i to wychwycił… Ola Boga.. 🙂

    3. KB
      A co to za różnica kim ja jestem? Piszę ponownie: nie wiem nic jakobym miał być “Żydem” cokolwiek to znaczy, bo każdy to chyba rozumie na swój sposób. Jest to pojęcie stworzone przez Babilon. Wolę określenie Biblijne – Izraelita. Z punktu widzenia Tory nie ma znaczenia kim jesteś. Prawo jest jednakowe dla wszystkich.
      “Zakładam że znasz ST, a w nim jest mnóstwo proroctw o Jezusie ”
      @@@ no a zadaj sobie trudu i zweryfikuj czy owe proroctwa rzeczywiście znalazły wypełnienie w “osobie jezusa”. To nie jest trudne technicznie, tylko mentalnie. Trzeba się zdobyć na odwagę przed samym sobą. Ja przez to przeszedłem i tak powstała seria “Co Szatan zrobił z Biblią”. Pokazałem, że owe proroctwa są żenującą manipulacją – jeżeli chodzi o ich chrześcijańskie interpretacje. W tym momencie postać Jezusa zaczęła się chwiać w posadach.

      “Do tego napisałeś, że Apostołowie głosili Zakon. I tutaj trochę wpadłeś w pułapkę, bo kto niby tych Apostołów wysłał skoro nie Jezus?”

      Widzisz, dobre pytanie… Z listów pawła, wynika, że apostołowie faktycznie głosili zakon. Polecam moje artykuły o pawle, opisałem to szczegółowo.
      Skoro oni nauczali obrzezania, to jak to się ma do ewangelii i osoby Jezusa? Tam masz zakon, czy chrześcijaństwo?
      Logika nakazała mi aby uznać, że jest to dowód na to, że ewangelie są sfałszowane pod dyktando pawła i Babilonu rzymskiego (krk)- organizacji, którą zapoczątkował.
      Pytanie “kto rozesłał apostołów jest naprawdę dobre”. Wychodzi mi na to, że jeśli ktoś ich rozesłał, to naprawdę niewiele o nim wiemy. Nie mógł być to chrześcijański Jezus z uwagi na to, że on uchylił Torę. To by było dobre: Jezus uchyla Torę, a następnie rozsyła apostołów, którzy toczą wojnę z pawłem o Torę. Jest w tym jakiś sens? Nie.

      “Trzeba nie chcieć widzieć, żeby nie zauważyć, że Jezus jest Mesjaszem. ”
      Przeszedłem przez ten etap, ale doprawdy w Torze nie ma żadnych proroctw o tym Jezusie, jakiego znamy z ewangelii. Wiem, że to bolesne, ale ja też przez to przechodziłem z ciężkim sercem.

      Co do ofiar, to powinieneś wiedzieć z Tory, że Bóg zabronił składania ofiar poza swoją świątynią, co Izraelici już łamali w czasach starożytnego Izraela, kiedy to północny Izrael zrobił sobie 2 ołtarzyki, żeby nie trzeba było chodzić do Judei – do Jerozolimy.
      Bóg przez proroków powiedział, że jak osądzi ziemię, to kult świątynny, a więc także i ofiary zostaną przywrócone. Pytanie po co, skoro jak twierdzicie, Jezus dał tę ostateczną ofiarę baranka…?
      Tak można wypisywać sprzeczność za sprzecznością i trzeba być nieźle zaczarowanym, żeby udawać że wszystko się zgadza.

      1. Syn Boży nie zniósł prawa, ale je wypełnił…
        Za nas… abyśmy mogli żyć!

      2. A ofiary dla Boga mogą być różne np. pokutna za grzechy (ta już nie będzie stosowana) ale i dziękczynna…

  17. Co do NT, to właśnie przed zerknięciem na ten blogowy wpis natknąłem się na ciekawy artykuł, który porusza kwestie wspomniane w komentarzach. ,,Kto ustalał treść Nowego Testamentu?”

    https://radtrap.wordpress.com/2012/11/01/kto-ustalal-tresc-nowego-testamentu/

    + https://radtrap.wordpress.com/2015/08/11/jezus-jest-oryginalny-i-nie-jest-kopia-horusa-mitry-i-innych-poganskich-bogow/

  18. Och joj! 🙁

    I rzekł Pan do niego (cheruba):
    Przejdź przez środek miasta, przez środek Jeruzalemu, i uczyń znak na czole mężów, którzy wzdychają i jęczą nad wszystkimi obrzydliwościami popełnionymi w nim!
    A do innych rzekł tak, że to na własne uszy słyszałem:
    Przejdźcie za nim przez to miasto i zabijajcie bez zmrużenia oka i nie litujcie się!
    Wybijcie do nogi starców, młodzieńców i panny, dzieci i kobiety,
    lecz tych wszystkich, którzy mają na sobie znak, nie dotykajcie!
    A rozpocznijcie od mojej świątyni” Ez. 9:4-6

    “Bo oto od miasta, które jest nazwane moim imieniem, zaczynam zsyłać nieszczęście, a wy mielibyście ujść bezkarnie?
    Nie ujdziecie bezkarnie, gdyż oto Ja przyzywam miecz na wszystkich mieszkańców ziemi! – mówi Pan Zastępów” Jer. 25:29

    “Nadszedł bowiem czas, aby się rozpoczął sąd od domu Bożego; a jeśli zaczyna się od nas, to jakiż koniec czeka tych, którzy nie wierzą ewangelii Bożej?” I Piotra 4:17

  19. Jak możesz tak pisać o mesjaszu.
    O tym który życie poświęcił, który tak cierpiał.
    Mógł w każdym czasie powiedzieć że nie chce umierać,cierpieć za ludzi.
    Ojciec w każdej chwili mógł go zdjąć z drewna
    Co? Szatan to Jezus? To tak samo jak świadkowie nazywają
    Jezusa Aniołem. Diablu zależy na tym żeby ludzie nazywali Jezusa tym czym nie był, dlatego mąci umysły.
    A w starym testamencie jest o tym, że Mesjasz przyjdzie i kim będzie.
    Odwieczny Ojciec,Książe Pokoju.

    1. Dopiero co pisałem o tym proroctwie w którejś z ostatnich części między 30 a 32 już nie pamiętam teraz. Mamy znowu to samo: manipulację, ponieważ jest tam napisane, że OD MOMENTU JEGO PRZYJŚCIA NA ZIEMI ZAPANUJE POKÓJ I POZNANIE BOGA.
      Mamy to już teraz? Skoro mamy, to co my tu robimy? Czemu my się teraz pouczamy? O tym samym prorokował Jeremiasz w 31:31-40 i opisie nowego przymierza.

      1. 5 Albowiem Dziecię3 nam się narodziło,
        Syn został nam dany,
        na Jego barkach spoczęła władza.
        Nazwano Go imieniem:
        Przedziwny Doradca, Bóg Mocny,
        Odwieczny Ojciec, Książę Pokoju3.
        6 Wielkie będzie Jego panowanie
        w pokoju bez granic
        na tronie Dawida
        i nad Jego królestwem,
        które On utwierdzi i umocni
        prawem i sprawiedliwością,
        odtąd i na wieki4.
        Zazdrosna miłość Pana Zastępów tego dokona.

        Chodziło o Jego Królestwo – tam będzie pokój i poznanie.

  20. Czyż faryzeusze nie robili dokładnie tego samego co ten człowiek, czy nie zarzucali Jezusowi że wygania demony mocą księcia demonów.

    Faryzeusze zaś mówili: Mocą księcia demonów wypędza demony. Mateusza 9:-34

    A co Jezus ma do powiedzenia takim jak Brain

    Badacie Pisma, bo sądzicie, że macie w nich żywot wieczny; a one składają świadectwo o mnie; (40) ale mimo to do mnie przyjść nie chcecie, aby mieć żywot. Jana 5:39-40

    1. Tak powstaję fałszywe religie, kłamstwa które przynoszą śmierć. Diaboł tak oddziałuje na ludzki mózg, że wpływa na poglądy. Żydzi bez Jezusa byli prawie bezbronni wobec demonów. Tak naprawdę to Jezus nauczył nas o duchach nieczystych i dał władze wyganiania ich -to nie jest w ich interesie . Poglądy BB są bardzo niepokojące. Sam odrzucam nauki Pawła, ale Mesjasza nigdy bym nie odrzucił. Widocznie BB stanął przed próbą -trudna sytuacja, choroba i uznał że nauki Jezusa są nieprawdziwe.
      UWAZAJCIE!!!
      Każdy może być poddany takiej próbie i ulec, stracić życie wieczne.

  21. I potknął się kolega o kosztowny kamień węgielny, mocno ugruntowany na Syjonie, o skałę zgorszenia…
    Lecz czasem trzeba upaść aż na samo dno, aby móc się od niego odbić…

  22. Zastanawia mnie jedna sprawa. Skoro według Briana NT jest autorstwa Babilonu Rzymskiego (KRK) to dlaczego tak przez wieki ta sama instytucja zakazywała czytania oraz nauczania bezpośrednio z Biblii do tego pod groźbą kary śmierci? Dlaczego tyle ludzi było prześladowanych , torturowanych i zabijanych właśnie z powodu Biblii? Dlaczego nawet o dziwo również nauki Pawła tak bardzo różnią się od tego czego naucza się w KRK? Nie można zapominać, że Biblia była na liście ksiąg zakazanych wpisana jeszcze w XX wieku.

    1. i Bóg zezwolił aby w Jego Słowie były kłamstwa?…Absurd. Największy Bóg na świecie zezwolił na przekłamanie Jego Słowa? śmieszne.
      Co to byłby za Bóg, który pozwoliłby na zwiedzenie całej reformacji, wszystkich ewangelików…
      Wszystkie spełnione proroctwa dotyczące Jezusa wylądowałyby w koszu na śmieci.

      Po prostu hasbara działa a garstka sie na to łapie.

      Wiem dlaczego NT jest tak atakowany. Po prostu ONI czekaja na swego mesjasza (vide antychrysta) i niebawem będzie łapanka chrześcijan ewangelicznych, ale Bóg ma też swój plan.

      Jak widac Talmudyści nie próżnują. Metody mają różne, cel ten sam.

      1. Piotrze, zaprzeczasz sobie. Pisałeś, że wiesz,
        że w modlitwie “Ojcze Nasz” jest błąd.

        1. nie zparzeczam. Jest lekka zmiana co nie zmienia całokształtu modlitwy. Tak samo jest z kultem Marii: błogosławiona jesteś (wersja protestancka), i błogosławić cie będą (katolicka).

          To nic nie zmienia.
          To co Bóg chciał przekazać, przekazał.

          Są tylko niuanse a główny przekaz jest zachowany.

          Wasza 5 osobow grupka chce wykazać, że wszyscy reformatuorzy Hus, W Tyndale mylili się. Ten osotatni znał chyba 5 języków, a tu BB i inni sa od niego lepsi….Dobre, ale nie kupuje kłamstw.

          1. A się Szymon poskarżył Brein-owi, że nie publikujesz jego wypowiedzi… 🙂
            Jakie z nas zamotane towarzystwo! A przeciwnik się śmieje….

            1. bo to nie jest blog dla swiadkow jehowy ani dla wyznawców Newa Age.

              Nie dam się wciągnąć w coś co zabierze mi czas. Tak samo nie dyskutuje z katolikami.
              Rzesze ludzi są przygotowywane, urabiane na przyjście antychrysta:

              http://detektywprawdy.pl/2014/07/31/pom-luteranach-do-nwo-dolaczaja-swiadkowie-jehowy/

              1. I masz rację, tego typu dyskusje niczego nie wnoszą. Poza tym u takich ludzi ‘religijnych’ jest pewne myślenie systemowe, nie tylko cielesność, więc trudno cokolwiek przekazać. Ale starać się zawsze trzeba, nie ukrywać się, wychodzić na zewnątrz. Uświadamiać, próbować nawracać, kogoś z członków rodziny czy inną osobę.

            2. Yo Angel-ika
              Dlaczego mu zależy? (przeciwnikowi?)

              1. Miałam na myśli, że Szatan – Przeciwnik Boga i ludzi, śmieje się z zamotanych (no i teraz nie wiem, czy mogę tak napisać?) chrześcijan…

                P.S. Angel-ika? Czkawkę masz? 🙂

                1. Ha
                  Tak na dobrą sprawę nie wiemy jak myślą istoty duchowe, co do śmiechu to człowiek jest jedynym z żywych organizmów które się śmieją i jest to tajemnica dla naukowców.
                  Tamten świat pewnie różni się diametrialnie i nie jest możliwe przełożyć na sposób ludzki tego jak się tam żyje.
                  Możliwe że diabły nie śmieją się w ogóle mają nawet odczucia o których nie wiemy

        2. Tak Szymonie masz racje ale jak poniżej uważam że sa to rożnice wynikajace z odmiennosci jezykowych w ktorych nie zawsze posiadamy w danych jezykach rownoznaczne okreslenia słowa czy tez ich znaczenia. Na przestrzeni dwóch tysiecy lat chrzescijanie rozumieli przekaz wersetów takich jak np. o Marji ponieważ rozumieli odmiennosc jezykowa. Najważniejsze że całok.. został zachowany. Niemniej prawda rozkwita i dla przykładu wspomne że Ojcze nasz w UBG (polecam) jest poprawiony. Co zapewne równiesz niedługo spotka wersety o Marji.

      1. To było pytanie i przesłanie do tych, którzy ap.Pawła odsądzają od czci i wiary /nie tylko jego/posuwają się do bluźnierstwa nazywając “satanistami” bez żadnych podstaw i dowodów. Ot tak sobie,bo coś “wydedukowali”.

  23. A tak z innej beczki to fajna ta nazwa ich bloga – czerwony mózg łamacz/rozłupywacz chrzescijan ( domyslam sie że koncowka kstian znaczy chrzescijan )

    1. kstian to pewnie skrót od Krystian, bo tak właśnie ma na imię autor.

      1. Mímo wszystko biarac pod uwage całokształt autora oraz intencje zostane przy swojej wersji 🙂 zreszta w obydwu wypadkach… Nick nie jest na topie wsrod chrzescijan.

  24. Bóg Izraela… czy to aby nie Ten, Którego przebodli? Tam gdzie kończy się Chrystus, kończy się wszystko, dalej nie ma już nic… Ciemność. W Ezechielu mamy wizję doliny wyschłych kości – niesamowitą. Kości zbliżają się do siebie, łączą, powlekają ścięgnami, mięśniami skórą i w końcu przychodzi tchnienie Boże – wszystko ożywa. Dopełnieniem tego jest Zachariasz: …wyleję Ducha łaski i błagania. Wtedy spojrzą na mnie… Oczywiście tu jest mowa o Izraelu, ale dla nas jest to bardzo wymowny i pouczający obraz. Jeśli Bóg nie wyleje Ducha łaski, to możemy patrzeć, ale nie zobaczymy. Bóg daje nam duchowe oczy, których wcześniej nie mieliśmy. I to jest klucz wydaje mi się do zrozumienia skąd biorą się takie dyskusje i teorie i problemy. Bóg bada serca i wie, które w pokorze lgnie do niego, a które w pysze, co prawda mówi o Bogu (wyciera sobie Nim usta), ale szuka czego innego – własnej chwały. Jeśli Bóg nie wyleje Ducha łaski i nie zdejmie zasłon z naszych oczu, to Biblia nigdy nie stanie się dla nas tym, czym być powinna: pokarmem, a także jedynym źródłem wiary i moralności. Będzie zbiorem opowiadań, które można dowolnie interpretować i budować różnego rodzaju teorie i doktryny. Będzie kamieniem w bucie, który uwiera i trzeba go usunąć. Najpierw Pawła, Łukasza, Marka, następnie Piotra, później wszystkie księgi Nowego Testamentu – co będzie dalej? Albo polegamy na Bożej sprawiedliwości, albo naszej… Ktoś ma problem z psalmami, bo jest w nich mowa o nienawiści, walce, zabijaniu? Może warto się zastanowić po co Bóg, który dba o swoje Słowo umieścił tego typu informacje? Czy wyciągamy z tego sensowne wnioski? Czy tym, którego mam nienawidzić i zwalczać z całą stanowczością jest mój niewierzący sąsiad, czy może mój największy nieprzyjaciel – GRZECH? Czyli de facto moja upadła natura…? Czyli ja sam… ze swoją pychą, wyniosłością, fałszywą pokorą… Czy Chrystusowa miłość cokolwiek tu podmienia? Czy Jezus nie nakazał nam odciąć członka, który nas gorszy?

    Pozdrawiam wszystkich w Jezusie Chrystusie naszym Panu

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
Polish
Polish
Polish
English
Exit mobile version