Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Antychrysta nie będzie

Im bliżej Boga jestem, im więcej czytam Biblię, tym bardziej odkrywam PRAWDĘ.

Świat Chrześcijan spodziewa się Antychrysta. Prawie każdy o nim słyszał. Różnie jest postrzegany biblijny antychryst.

Dla przykładu, koncepcja antychrysta jako papiestwa jest domeną luteranizmu, kalwinizmu i baptystów

Jak większość z nas dobrze wie, choćby po wykładach Patryka Herona, antychryst oznacza w miejsce Chrystusa (z gr antichristos , anty- w zastępstwie, Chrystusa). Ostatnio przyłapałem się na tym, że świadomie lub nie, pisząc na moim blogu, zastosowałem wobec osób usuwających Pawła z NT, właśnie określenie jakoby był w nich duch antychrysta. I tutaj jest prawdziwe znaczenie antychrysta, co teraz dopiero sobie uświadomiłem.
Czytając wiele o demonach, wiem, że Jezus Chrystus jest w osobach nie grzeszących. Jeśli ktoś zmienia biblię, to nie ma w sobie Jezusa Chrystusa, a jeśli nie ma, to oznacza że ma Ducha Antychrysta. W zamian za …Jezusa. Pamiętam jak moja babcia nieżyjąca już, mówiła na złych ludzi: ten antychryst. I myślę, że to było sedno rozumienia antychrysta.

Antychryst wymieniony w Biblii jest tylko 4 razy i to tylko przez Jana:

Dzieci, jest już ostatnia godzina, i tak, jak słyszeliście, Antychryst nadchodzi, bo oto teraz właśnie pojawiło się wielu antychrystów; stąd poznajemy, że już jest ostatnia godzina. (1 Jana 2:18)

Któż zaś jest kłamcą, jeśli nie ten, kto zaprzecza, że Jezus jest Mesjaszem? Ten właśnie jest Antychrystem, który nie uznaje Ojca i Syna. (1 Jana 2:22)

Każdy zaś duch, który nie uznaje Jezusa, nie jest z Boga; i to jest duch Antychrysta, który – jak słyszeliście – nadchodzi i już teraz przebywa na świecie. (1 Jana 4:3)

Wielu bowiem pojawiło się na świecie zwodzicieli, którzy nie uznają, że Jezus Chrystus przyszedł w ciele ludzkim. Taki jest zwodzicielem i Antychrystem. (2 Jana 7)

Z powyższych cytatów wynika, że śmiało można uznać za antychrystów następujące osoby:

 

Adolf Hitler
Fryderyk Nietzsche, niemiecki filozof, na którym opierał się Hitler sam siebie nazywał antychrystem. Napisał też głośną książkę pod tym tytułem, poświęconą krytyce chrześcijaństwa.

Józef Stalin

 

Spokojnie można nazwać ostatnich prezydentów USA antychrystami: ObamęBusha

Sławny rockman Marilyn Manson utożsamia się z postacią Antychrysta, często i bezwzględnie krytykując chrześcijaństwo.

W dniu 12 października 1988 roku papież Jan Paweł II podczas przemowy w Parlamencie Europejskim został nazwany publicznie antychrystem przez europosła dra Iana Paisleya o czym wspominałem niedawno.

 

Zwróćcie uwagę na ironiczny uśmiech papieża. Rzecz niespotykana.

 

 

Jeśli podejmiemy się kryteriów Jana apostoła, to wszyscy wyżej wymienieni są antychrystami. Nie da się z tym nie zgodzić. Tak więc strachy na lachy o antychryście mają na cel odciągnięcie nas od bliskich relacji z Jezusem ponieważ duch antychrysta jest  zwykłych ludziach nie mających  w sobie Jezusa.

Nie będę pisał o tym co mnie spotkało podczas pisania tego tekstu, ale tak czy owak miałem “pewne” trudności.

Tak więc antychrysta osobowego nie powtarzalnego żadnego nie będzie. Oni już są  i byli od dawna.  Będzie za to ostatni król wg Daniela proroka, ale to już inna sprawa.

Zaktualizowane: 30 marca 2014 - 14:33

32 komentarze

Dodaj komentarz
  1. Chyba jednak sie bracie pojawi antychryst. To prawda, że duch antychrysta już panuje ale jednocześnie gdy Paweł pisał, że duch antychrysta juz panuje i że wielu jest antychrystów to jednoczesnie powiedział żeby nie dać się zieść czy zastraszyć albowiem Ten dzień nie nadejdzie dopóki sie NIE OBJAWI syn zatracenia który sie wywyższa ponad wszystko. A wiec duch ( demon ) antychrysta działa ale jeszcze się jawnie nie objawił.

    1. antychrystów już wtedy było wielu. Ostatni król też nim będzie. Myk jest w tym, że teoria jednego antychysta jest zasłoną dymną dla innych: JPII, obamy itp

      1. Bardzo mądre spostrzeżenie ;>

  2. Nie masz racji w wielu kwestiach, po pierwsze ci co kwestionowali biblie która powstała wraz kanonem wieki po wydarzeniach to sami chrześcijanie. Kanon powstał po wiekach sporów. Po drugie same słowo anti nie może oznaczać tylko tego o czym piszesz. Spójrz na imiona słynnych ludzi Anipas i Antipater po polsku Antypas syna Heroda Wielkiego i Antypater syn jego. Oba imiona oznaczają nie mniej ni więcej ale PODOBNY OJCU.
    W połączenie tych znaczeń i słowa anti ze słowem Christos oznacza podobnego do Chrystusa lub jak sam zawrzałbyś substytut, zamiennik. Kogoś kto jest i siedzi na tronie np anti . Słowa inne to antidikous i anikeimanos oznaczają przeciwnika . Sprawdź choćby w Wikipedii. Albo w w biblii z greckimi znaczeniami. Interlinearne wydania. Interesuje ciebie dalej prawda a potrafisz ją znieść?

    Paweł jest tutaj kluczowy choć on nie używa słowa antychryst istnieją one tylko w listach Jana.

    1. “Interesuje ciebie dalej prawda a potrafisz ją znieść?”

      jakze “miłe” są takie sarkazmy od brata chrzescijanina i to uważającego się za wszechwiedzącego.
      anty
      Oczywiście zakładając, że uważasz się za chrześcijanina. Jeśli za takiego się uważasz, to po prostu nim nie jesteś tylko popisywaczem. Złe owoce dajesz.
      Ja gdybym się nie zgadzał, to napisałbym mnie więcej tak:

      Według moich informacji i wiedzy anty znaczy…(tu bym uargumentował bez złośliwości)

      wyrażenia “nie masz racji”, “czy potrafisz znieść” pokazują Twe prawdziwe ja.

      teraz merytorycznie:

      W wikipedii mamy tak: Antychryst (gr. antichristos) – przeciwnik, oponent. Patgryk Heron znawca tematu, napisał książke o Antychryście w ten sam sposób interpretując.

      Zreszta Twoje logo (heksagram) w profilu na google+ pokazuje skąd jesteś i co chcesz tu osiągnąć.

      Cos ostatnio dużo ataków tu jest. Grunt pod nogami się wali?
      W filmie Pozywając diabła, szatan także mówi, że pozywający nie zniesie prawdy. Cóż za zbieżność…

      Czy ty na prawde myślisz że ktoś ci uwierzy, że antychryst tj ktos razem z Chrystusem? no chłopie..nabieralismy się przez 2tys lat. Sorry, ale nie ten klimat

  3. Oczywiście że nie będzie żadnego innego osobowego antychrysta w przyszłości,
    poza tym który już jest od dawna na świecie, a którego zapowiedział P.Jezus.
    Duch antychrysta, nie jest konkretną osobą która miała by się ujawnić przed przyjściem P.Jezusa.
    Antychrysta należało by raczej rozumieć jako ludzi przebywających i działających w duchu antychrysta lub będących pod jego wpływem, czego konsekwencją jest odstępstwo od Bożego Słowa. Poza tym należy zwrócić uwagę że bardzo dużo starań włożono w światową propagandę w celu wykreowania osobowego antychrysta który rzekomo dopiero ma przyjść kiedyś w przyszłości jako człowiek niegodziwości co uspokaja, a nawet usypia sumienia bardzo wielu ludzi. Wszystkie kościoły lub denominacje właśnie tak nauczają i szczerze mówiąc poza dosłownie kilkoma wyjątkami nie spotkałem się z nauczaniem że antychryst jest już od dawna na świecie.To bardzo skuteczne odwrócenie uwagi od sedna sprawy nawet wielu narodzonych na nowo chrześcijan którzy mogli jeszcze nie poznać pełni prawdy ponieważ są nieustannie zwodzeni przez swoje wspólnoty. Cały pic polega na tym, że ten człowiek niegodziwości na którego ludzie wcale nie zwracają uwagi jest już od dawna, a nawet występował w prawie każdym pokoleniu i czasie w wielu ludziach. Obecnie przejawia się poprzez fałszywego proroka papieża Franciszka który od Golgoty po raz kolejny na oczach całego świata morduje ”Słowo Boże” oznajmiając światu, że nieważne do jakiej religii należy bo wystarczy aby człowiek był dobrym człowiekiem a będzie zbawiony, pomijając całkowicie przesłanie ewangelii które jest kluczowe dla zbawienia ludu. To jest cel Franciszka-zjednoczyć wszystkie religie i tych którzy żyją w grzechu. Stąd właśnie tak ogromne poparcie całego świata dla Franciszka. Zapoczątkowany synkretyzm religijny przez JP2 od pierwszego spotkania w Asyżu wszystkich religii tego świata na wspólnych modlitwach nabiera na naszych oczach pełnej mocy i jest tylko potwierdzeniem na ponowne ekumeniczne morderstwo ”Słowa Bożego” na oczach całego świata, który patrząc nic nie widzi. Natomiast nie wiemy czy Franciszek jest ostatnim z oficjalnych fałszywych proroków działającym w duchu antychrysta, ale wiele na to wskazuje że tak.

    1. “Antychrysta należało by raczej rozumieć jako ludzi przebywających i działających w duchu antychrysta lub będących pod jego wpływem,”

      Niech was w żaden sposób nikt nie zwodzi, bo [dzień ten nie nadejdzie], dopóki nie przyjdzie najpierw odstępstwo2 i nie objawi się człowiek grzechu, syn zatracenia2, 4 który się sprzeciwia i wynosi ponad wszystko, co nazywa się Bogiem lub tym, co odbiera cześć3, tak że zasiądzie w świątyni Boga3 dowodząc, że sam jest Bogiem.

      1. Witam,
        No i wypełnieniem wersetów które cytujesz jest właśnie Franciszek. Wersety które cytujesz nie zaprzeczają ale uzupełniają to co napisałem. Świątynia Boga Żywego nie jest ręką ludzką budowana. Świątynią jest człowiek, a ołtarzem jego serce, a antychryst ma zasiąść właśnie w świątyni serca człowieka podając się za Boga (czyli zasiadł w miejscu Boga) Jak to rozumieć ? to bardzo proste. W sercach ludzi zwiedzionych, zasiadł człowiek zwany Franciszek, zamiast Boga. Dlaczego ci ludzie zostali zwiedzeni ?

        (22) Mienili się mądrymi, a stali się głupi. (23) I zamienili chwałę nieśmiertelnego Boga na obrazy przedstawiające śmiertelnego człowieka, a nawet ptaki, czworonożne zwierzęta i płazy; (24) dlatego też wydał ich Bóg na łup pożądliwości ich serc ku nieczystości, aby bezcześcili ciała swoje między sobą, (25) ponieważ zamienili Boga prawdziwego na fałszywego i oddawali cześć, i służyli stworzeniu zamiast Stwórcy, który jest błogosławiony na wieki. Amen. Rz 1

        (9) A ów niegodziwiec przyjdzie za sprawą szatana z wszelką mocą, wśród znaków i rzekomych cudów, (10) i wśród wszelkich podstępnych oszustw wobec tych, którzy mają zginąć, ponieważ nie przyjęli miłości prawdy, która mogła ich zbawić. (11) I dlatego zsyła Bóg na nich ostry obłęd, tak iż wierzą kłamstwu, (12) aby zostali osądzeni wszyscy, którzy nie uwierzyli prawdzie, lecz znaleźli upodobanie w nieprawości. 2 Tes 2

        W skrócie, ludzie zwiedzeni nie umiłowali Prawdy Objawionego Słowa Bożego, a przeciwstawiając się Mu poszli za naukami człowieka-Franciszka i tym sposobem przyjmują na siebie znamię.

        Gdyby człowiek grzechu, syn zatracenia zasiadł tylko w literalnej świątyni ręką ludzką zbudowanej, a nie zasiadł w świątyni którą jest człowiek, to nie miało by to żadnego wpływu na zwiedzenie całego świata o którym Biblia mówi Ekumenia (gr. oikumene- świat, zamieszkana ziemia)

        Chcę również wspomnieć, że wydarzenia mające miejsce w sferze duchowej-niewidzialnej często objawiają się w sferze materialnej-cielesnej-czyli widzialnej dla oka ludzkiego.

        I mam pytanie, w związku ze znamieniem, czy znajdujesz w Biblii jakiekolwiek jednoznaczne wskazówki, że będzie to znak widzialny gołym okiem dla wszystkich ludzi ?
        Jeśli tak to podaj wersety, chętnie się z nimi zapoznam i rozważę jako że jestem poszukiwaczem prawdy, a nie niewolnikiem własnych ideologii.
        ==================
        Ekumenizm lub ruch ekumeniczny (z gr. oikumene- świat, zamieszkana ziemia) Według Stronga 3625.
        Wszystkie poniższe 4 wersety zawierają słowo (ekumenia) = świat.
        Poniżej zamiast ”świat” podstawiłem słowo (ekumenie) dla łatwiejszego zrozumienia wersetów:
        DzA 17:31
        ”gdyż wyznaczył dzień, w którym będzie sądził (ekumenie) sprawiedliwie przez męża, którego ustanowił, potwierdzając to wszystkim przez wskrzeszenie go z martwych”
        Obj 3:10
        Ponieważ zachowałeś nakaz mój, by przy mnie wytrwać, przeto i Ja zachowam cię w godzinie próby, jaka przyjdzie na całą (ekumenie) by doświadczyć mieszkańców ziemi.
        Obj 12:9
        I zrzucony został ogromny smok, wąż starodawny, zwany diabłem i szatanem, który zwodzi całą (ekumenie) zrzucony został na ziemię, zrzuceni też zostali z nim jego aniołowie.
        Obj 16:13-14
        (13) I widziałem trzy duchy nieczyste jakby żaby wychodzące z paszczy smoka i z paszczy zwierzęcia, i z ust fałszywego proroka; a są to czyniące cuda duchy demonów, które idą do królów całej (ekumenii) aby ich zgromadzić na wojnę w ów wielki dzień Boga Wszechmogącego.

        Aby nieco zmylić ludzi używa się dziś słowa synkretyzm. Niestety widzimy, powyżej że słowo to nie może odnosić się tylko do ruchu w obrębie wielce wątpliwego nominalnego chrześcijaństwa, ale jednoznacznie wynika z tego, że chodzi tu o cały zamieszkały świat, czyli wszystkie religie świata wraz z ich denominacjami i odłamami. Do ruchu ekumenicznego należy też np. KRK który nie może być niestety zakwalifikowany do chrześcijaństwa poprzez szerokie odstępstwo od fundamentalnych prawd wiary. Katolicyzm wraz z zepsutymi protestanckimi córkami jak każda inna religia na tym świecie jest religią pogańską i jako każda z nich zawiera się w pojęciu słowa świat (ekumenia)
        Kiedy czytamy Biblię, zauważymy jednoznacznie że zamiarem Pana Boga nie było stworzenie/ustanowienie tak wielu religii/odłamów lub denominacji. Wszystkie one są tworem CIELESNEGO człowieka zwiedzionego przez szatana, który w czasach końca (co właśnie się dzieje) łączy cały świat w jedną światową religię (ekumenię: na zasadzie: nie ważne w co i jak wierzysz (tzn.odrzucenie fundamentalnych prawd wiary) w imię fałszywej jedności ”bo wszyscy wyznajemy tego samego boga”) To jest dokładnie to samo co miało już miejsce w Babilonie. Zapewne wiecie jak to się skończyło ?

        (9) To, co było, znowu będzie, a co się stało, znowu się stanie: nie ma nic nowego pod słońcem. (10) Czy jest coś, o czym można by powiedzieć: Oto jest coś nowego? Dawno to już było w czasach, które były przed nami. (Ks. Koheleta 1)

        Pozdrawiam !

  4. admin,
    Zwróć również uwagę na to że wyrwałeś moje cytowane zdanie z kontekstu mojego posta i kontrujesz go własnym cytatem.
    Tekst bez kontekstu jest pretekstem.
    Z mojego posta nie wynika abym przeczył twojemu cytatowi Biblijnemu. Z mojego posta wynika że Franciszek jest fałszywym prorokiem ŚWIATOWEGO FORMATU i jednocześnie zapowiadanym antychrystem. Przednim nim nie było człowieka który by tak oficjalnie-jawnie zaprzeczał nauczaniom Bożego Słowa pociągając za sobą cały świat-ekumenię. Nie było też przedtem takiego człowieka-papieża o którym tak wielu samych katolików mówiło by tak źle. Problem w tym że sobie pogadają a i tak będą się modlić wspólnie z buddystami i innymi satanistami bo nie wiedzą że Bóg dał wyraźny nakaz opuszczenia Babilonu. Jakaś niewielka część szukająca szczerze Boga pójdzie za prawdą i zostanie wyrwana z ciemności i zbawiona. Sam jestem jednym z takich ”uchodźców”

    Tak powiedział Paweł: (1) I ja, bracia, nie mogłem mówić do was jako do duchowych, lecz jako do cielesnych, jako do niemowląt w Chrystusie. (2) Poiłem was mlekiem, nie stałym pokarmem, bo jeszcze go przyjąć nie mogliście, a i teraz jeszcze nie możecie, (3) jeszcze bowiem cieleśni jesteście. Bo skoro między wami jest zazdrość i kłótnia, to czyż cieleśni nie jesteście i czy na sposób ludzki nie postępujecie? (4) Albowiem jeśli jeden mówi: Ja jestem Pawłowy, a drugi: Ja Apollosowy, to czyż cieleśni nie jesteście? (5) Bo któż to jest Apollos? Albo, któż to jest Paweł? Słudzy, dzięki którym uwierzyliście,a z których każdy dokonał tyle, ile mu dał Pan.
    Czy rozumiecie co ”Słowo” chcę powiedzieć ?
    Katolicy mówi, my katolicy mamy prawdę !
    Ś.Jechowy mówią my mamy prawdę !
    Adwentyści mówią, my mamy prawdę !
    Protestanci mówią, my mamy prawdę !
    Wszystkie denominacje i religie twierdza że mają prawdę. I wiecie co ?
    Nikt z nich nigdy nie poznał prawdy, a to co mówią ”my mamy prawdę” tylko świadczy o tym że jej nie mają. Te wersety są na to dowodem że są cieleśni i nie można do nich mówić jak do duchowych bo nie zrozumieją, ponieważ nadal żywią się mlekiem, zamiast pokarmem stałym (Słowem pochodzącym prosto od Boga Ojca) a z przyczyn czasowych winni już być nauczycielami, a nie nadal dziećmi pijącymi mleko i obrzucającymi wzajemnie swoje denominacje wersetami.

    Biblia mówi tylko o dwóch kościołach, prawdziwym i fałszywym, tzn. oblubienicy i nierządnicy. Przeciwieństwem oblubienicy jest NIERZĄDNICA, czyli kościół odstępczy uprawiający Tajemnicę nieprawości- czyli BRAK UMIŁOWANIA PRAWDY SŁOWA BOŻEGO a podążają za naukami religii i lub nauczycieli-ludzi. Oczywiście nie wątpię w ich szczere chęci ale to niestety nie wystarczy, bo co z tego jeśli SZCZERZE się mylą ?
    Przetrwa tylko kościół Boży, czyli ludzie którzy są absolutnie posłuszni tylko i wyłącznie P.Jezusowi i opuszczą- odłączą się od Babilonu Wielkiego-tzn. wszystkich religii świata, denominacji, instytucji religijnych tej ziemi, wtedy staną się dziećmi Bożymi. Apostołowie zakładali małe wspólnoty w domach i taka jest rola chrześcijan prowadzonych duchem Świętym.

    Jer 51,9: Leczyliśmy Babilon, ale nie dało się go uleczyć; zostawcie go! Chodźmy każdy do swojego kraju, gdyż jego sąd niebios sięga i wznosi się aż do obłoków!

    2 Kor 6 (14) Nie wprzęgajcie się z niewierzącymi w jedno jarzmo. Cóż bowiem na wspólnego sprawiedliwość z niesprawiedliwością? Albo cóż ma wspólnego światło z ciemnością? (15) Albo jakaż jest wspólnota Chrystusa z Beliarem lub wierzącego z niewiernym? (16) Co wreszcie łączy świątynię Boga z bożkami? Bo my jesteśmy świątynią Boga żywego – według tego, co mówi Bóg: Zamieszkam z nimi i będę chodził wśród nich, i będę ich Bogiem, a oni będą moim ludem. (17) Przeto wyjdźcie spośród nich i odłączcie się od nich, mówi Pan, i nie tykajcie tego, co nieczyste, a Ja was przyjmę (18) i będę wam Ojcem, a wy będziecie moimi synami i córkami – mówi Pan wszechmogący.

    Ap 18,1-8: (1) Potem widziałem innego anioła zstępującego z nieba, który miał wielkie pełnomocnictwo, i rozjaśniła się ziemia od jego blasku. (2) I zawołał donośnym głosem: Upadł, upadł Wielki Babilon i stał się siedliskiem demonów i schronieniem wszelkiego ducha nieczystego i schronieniem wszelkiego ptactwa nieczystego i wstrętnego. (3) Gdyż wszystkie narody piły wino szaleńczej rozpusty jego i królowie ziemi uprawiali z nim wszeteczeństwo, a kupcy ziemi wzbogacili się na wielkim jego przepychu. (4) I usłyszałem inny głos z nieba mówiący: Ludu mój, wyjdźcie z niej, byście nie mieli udziału w jej grzechach i żadnej z jej plag nie ponieśli: 5 bo grzechy jej narosły – aż do nieba, i wspomniał Bóg na jej zbrodnie. Odpłaćcie jej tak, jak ona odpłacała, i za jej czyny oddajcie podwójnie: w kielichu, w którym przyrządzała wino, podwójny dział dla niej przyrządźcie! 7 Ile się wsławiła i osiągnęła przepychu, tyle jej zadajcie katuszy i smutku! Ponieważ mówi w swym sercu: “Zasiadam jak królowa i nie jestem wdową*, i z pewnością nie zaznam żałoby”, 8 dlatego w jednym dniu nadejdą jej plagi: śmierć i smutek, i głód; i będzie ogniem spalona, bo mocny jest Pan Bóg, który ją osądził.

    Iz 48,20: Wychodźcie z Babilonu, uciekajcie od Chaldejczyków! Głośno i radośnie to zwiastujcie, rozgłaszajcie to. Roznoście tę wieść do krańców ziemi! Mówcie: Pan wykupił swojego sługę Jakuba.

    Iz 52,11: Dalej, dalej! Wyjdźcie stąd! Nie dotykajcie nic nieczystego! Wyjdźcie spośród niego! Oczyśćcie się, wy, którzy niesiecie naczynia Pańskie!

    Jer 50,8: Uciekajcie z Babilonu, uchodźcie z ziemi chaldejskiej, bądźcie jak barany na czele stada!

    Jer 51,6: Uciekajcie ze środka Babilonu! Każdy niech ratuje swe życie! Nie gińcie z powodu jego grzechu! Nastał, bowiem czas odwetu u Pana, daje On mu zapłatę za to, co uczynił.

    Jer 51,45: (45) Wyjdź, mój narodzie, spośród niego! Każdy niech ratuje swe życie przed żarem gniewu Pana!

    P.Jezus powiedział:Moje królestwo nie jest z tego świata”-Jan 18,36 dlatego nie należę do żadnego ziemskiego kościoła, denominacji lub organizacji na tym świecie bo wtedy nie mógł bym należeć do Królestwa Bożego.
    Jestem wolnym człowiekiem należę tylko i wyłącznie do P.Jezusa z własnej i nieprzymuszonej woli który ocalił moje życie, uwolnił od grzechów zbawił i darował wolność. Chwała niech Mu będzie na wieki !

    1. TT zmuszasz mnie do napisania komentarza, a ja nie wiem czy chcę 🙂

      Owszem masz wiele racji i nawet juz w poniedziałek miałem napisać coś o tym, ale w kontekście ostatnich wydarzeń w Polsce. Może jutro skrobnę.

  5. Spokojnie mamy czas, nigdzie się nie śpieszy, no i do niczego cię nie zmuszam 🙂
    Moją intencją zgodnie ze słowami Pawła jest: (7) Rozważ, co mówię, a Pan da ci właściwe zrozumienie wszystkiego.
    2 Tym 2.

    Wspólne rozważanie Słowa nie tylko buduje ale utwierdza i wzmacnia wiarę i prowadzi do lepszego zrozumienia Bożej woli.

    W związku ze znamieniem, jeśli znasz jakieś wersety, które mówią o tym, że będzie to znak widzialny gołym okiem dla wszystkich ludzi, to podaj je proszę.

    Oczywiście mam na myśli znamię z 13 rozdziału Objawienia:

    (16) On też sprawia, że wszyscy, mali i wielcy, bogaci i ubodzy, wolni i niewolnicy otrzymują znamię na swojej prawej ręce albo na swoim czole, (17) i że nikt nie może kupować ani sprzedawać, jeżeli nie ma znamienia, to jest imienia zwierzęcia lub liczby jego imienia. (18) Tu potrzebna jest mądrość. Kto ma rozum, niech obliczy liczbę zwierzęcia; jest to bowiem liczba człowieka. A liczba jego jest sześćset sześćdziesiąt sześć.
    Objawienie 13

    Moje rozumienie znamienia jest takie:
    Znamię bestii nie jest literalnym znakiem, ale znakiem symbolicznym, który świadczy o tym, że ktoś pozwala systemowi religijno-politycznemu za którym stoją ludzie, kierować swoim życiem. Ci, którzy mają na sobie znamię bestii, są w opozycji wobec Boga. (Objawienie 14:9, 10; 19:19-21).

  6. Pragnę zwrócić waszą uwagę na jedną niesłychanie charakterystyczną rzecz, przeczytajcie i zastanówcie się:
    (10) A diabeł, który ich zwodził, został wrzucony do jeziora z ognia i siarki, gdzie znajduje się też zwierzę i fałszywy prorok, i będą dręczeni dniem i nocą na wieki wieków. Ap 20———-A GDZIE JEST ANTYCHRYST ?
    czy rozumiecie już że antychryst nie jest konkretną osobą ?

    1. antychryst wg estchatologów to zwierzę

      1. Detektywie powiedziałbym raczej, że uosobienie mocy zwierzęcia w jednym człowieku i tronie na którym zasiada.

        Paweł VI ostatni z papieży koronowany w 1963 tiarą na króla całego świata nosił przy sobie Choszen, to był chyba największy znak że papieże mają się za arcykapłanów w miejsce Chrystusa, a to znaczyłoby że nie uznają przyjścia Mesjasza w ciele skoro nadal pełnią ten urząd na ziemi.

        https://stopsyjonizmowi.files.wordpress.com/2012/01/a21.jpg

        “Bo wyszło na świat wielu zwodzicieli, którzy nie chcą uznać, że Jezus Chrystus przyszedł w ciele. Taki jest zwodzicielem i antychrystem.”

        Podczas koronacji padały słowa:

        “Receive the tiara adorned with three crowns and know that you are Father of princes and kings, Ruler of the world, Vicar of our Saviour Jesus Christ.”

        “a paszcza jego jak paszcza lwa. I przekazał mu smok siłę swoją i tron swój, i wielką moc”

        Watykan otrzymał ten tron w V wieku od Smoka, czyli Cesarstwa Rzymskiego, a paszcza jego przypomina paszczę Lwa czyli mówi jak Babilon, którego symbolem jest lew. Jeżeli przyjdzie jakiś fałszywy mesjasz to zasiądzie właśnie na tym tronie jako spadkobierca tego wielowiekowego dziedzictwa. Benedykt pierwszy papież w XXI wieku usunął tiarę ze swojego herbu, tak jak Franciszek to może znaczyć że oczekują na kogoś, kto będzie królem świata i będzie kierował nie tylko chrześcijaństwem, ale i resztą religii. Nie będzie jednak wywodził się z innego zwierzęcia tylko z tego samego co obecne głowy kościoła.

        https://pl.wikipedia.org/wiki/Herb_papieski

        W XXI wieku było wielkie wydarzenie czyli zburzenie dwóch filarów czyli otwarcie bramy do ich boga, tak samo jak przed wejściem do świątyni Jerozolimskiej stały dwie kolumny: Joachim i Boaz. Takie dwie kolumny są zawarte w imieniu Jezus Chrystus i wskazują na bramę do Boga, a szatan to małpuje i chce dać światu swojego mesjasza.

        https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Notre-dame-paris-xmas1.jpg

        1. Babilon z sumeryjskiego znaczy też “Brama Boga”
          Chrystus jest jedyną bramą do Boga, ale oni dają światu swoją bramę.

        2. “Detektywie powiedziałbym raczej, że uosobienie mocy zwierzęcia w jednym człowieku i tronie na którym zasiada.”

          Jestem Piotr 🙂

          Podobnie myślę, ale niekoniecznie musi to być papież

          1. Piotrze też myślę że to nie będzie papież, bo oni uważają się tylko za arcykapłanów swojego babilońskiego mesjasza tak jak było plemię Lewitów. Mam pewne podejrzenia że to wszystko stanie się już w tym 5777.

            Wczoraj był film “Niepowstrzymany” gdzie ludzie stracili kontrolę nad pociągiem z numerem 777 i miało dojść do największej katastrofy w historii. Ale pewien śmiałek wskoczył do pociągu i go zatrzymał.

            Pociąg oznacza zbliżające się wydarzenie w czasie, które przerazi cały świat, a ten który uratuje świat może być tym na którego oczekuje Wielka Nierządnica, tak jak w tym animowanym filmiku “I Pet Goat II”, nietrudno rozpoznać tam nierządnicę, która wyczekuje na kogoś w swojej wieży, kiedy na świecie odbywa się zawierucha.

            pozdrawiam

              1. Wracając do tego filmu Niepowstrzymany, zobacz jaki znak on na przodzie w plakacie.

                http://1.fwcdn.pl/po/36/10/443610/7338761.3.jpg

                Myślę światu będzie groziło w tym roku widmo nuklearnej zagłady.

                Symbolem Templariuszy są dwie osoby na jednym koniu.

                https://pl.wikipedia.org/wiki/Templariusze#/media/File:Sigillotemplare.jpg

                Pociąg próbowały zatrzymać właśnie dwie osoby z czego tylko jedna biała to zrobiła, natomiast czarna osoba była w cieniu chociaż miała największą wiedzę.

                Biały – Czarny podłoga masońska.

                Pełna nazwa to “Zakon Ubogich Rycerzy Chrystusa i Świątyni Salomona

                Salomon jak wiadomo jest dla świata pierwszym masonem.

                1. znak na pociągu? może i tak, ale to nie jakiś mocny punkt

                2. https://pl.wikipedia.org/wiki/Radioaktywno%C5%9B%C4%87#/media/File:Radioactive.svg

                  Powstało bardzo wiele różnych filmów z tym samym przesłaniem, kiedy świata grozi zagłada atomowa pojawia się ktoś kto ich ratuje. Np. “Batman Mroczny Rycerz powstaje”.

                  Tam Morgan Freeman jako Pan Lucjusz Fox odpala reaktor, a batman wynosi go za miasto i ratuje świat. Za tym wszystkim stoi twz. Liga Cieni, której odwiecznym zadaniem jest niszczenie upadłych imperiów i odbudowywanie ich z popiołów.

                  1. Luc -jusz (Lucy-fer)

                3. W tym klipie po tych apokaliptycznych wydarzeniach na początku Wielka Nierządnica tańczy z Władzą Świecką (militarna siła), a na koniec pojawia się dziecko – może fałszywy mesjasz, który jest przyjęty z radością przez oboje, czyli Nierządnicę i Bestie.

                4. Chyba jednak największym znaczeniem tutaj dla nich ma sama reakcja jądrowa, która w ten sam sposób zachodzi na Słońcu i oświetla (iluminuje ludzkość). Wybuch jądrowy na ziemi to pojawienie się symbolu boga słońce na ziemi ( boga zniszczenia ale i boga nowej kreacji). Coś jakby zrodzenie go z samej mocy Słońca, które jest przecież największym symbolem kultu Wielkiego Babilonu.

                  1. “Chyba jednak największym znaczeniem tutaj dla nich ma sama reakcja jądrowa, która w ten sam sposób zachodzi na Słońcu”

                    hmm interesujące.

                5. Iron Man wysyła bombkę do innego kosmicznego wymiaru, tym co nadchodzi chcą dotknąć samego Boga, oczywiście symbolicznie. Po wybuchu pojawia się słońce.

                  https://www.youtube.com/watch?v=PGMQSnWNTbw

                6. Jeszcze taka mała ciekawostka. Nie mówię że to coś pewnego, ale to może mieć jakieś znaczenie.

                  2017 – jest 306 liczbą pierwszą (36) 666
                  2027 – jest 307 liczbą pierwszą
                  (37)777

                  Można podejrzewać że w 2017 zacznie się planowany Ucisk, a 2027 może być jakieś kolejne wielkie wydarzenie, może koniec świata, ale to tylko Bóg wie. Równie dobrze może to potrwać jeszcze kilkadziesiąt lat, ale od pojawienia się antychrysta chyba już będzie wiadomo że koniec to kwestia lat i spadających Bożych plag na tron Bestii i tych którzy oddadzą jej pokłon.

  7. Powiedz nam, kiedy się to stanie i jaki będzie znak twego przyjścia i końca świata? (4) A Jezus odpowiadając, rzekł im: Baczcie, żeby was kto nie zwiódł. (5) Albowiem wielu przyjdzie w imieniu moim, mówiąc: Jam jest Chrystus, i wielu zwiodą.Ew. Mateusza 24
    <<>>
    Bóg Ojciec (niewidzialny)
    Syn Boży (widzialny-człowiek)
    Duch Święty (niewidzialny)
    ANALOGIA:
    Szatan (niewidzialny)
    Fałszywy Prorok (widzialny-człowiek)
    Duch Antychrysta (niewidzialny)
    Zwierzę / Bestja z MORZA=religia jako zwierzchność Duchowa=znamię Bestii na CZOŁO (ludzie oddani systemowi Duchem-całym umysłem)
    Zwierzę / Bestja z ZIEMI=polityka jako władza wykonawcza=znamię Bestii na RĘKĘ (ludzie oddani systemowi ciałem – czynem)
    Obie bestie / zwierzęta zostają przyjaciółmi=łączą się (Ap. 13)
    Znamię bestii nie jest literalnym znakiem, ale znakiem symbolicznym, który świadczy o tym, że ktoś pozwala systemowi religijnemu/politycznemu kierować swoim umysłem, życiem i wykonuje wolę tego systemu. Ci, którzy mają na sobie znamię bestii, są w opozycji wobec Boga. (Objawienie 14:9, 10; 19:19-21).
    (10) A diabła, który ich zwodzi, wrzucono do jeziora ognia i siarki, tam gdzie są Bestia i Fałszywy Prorok.Ap 20
    A gdzie podział się antychryst ? Czyżby Bóg zapomniał wrzucić antychrysta do jeziora ognia i siarki ? Niestety nie. Antychryst nie jest człowiekiem ale duchem.
    Jedynie Fałszywy Prorok który przychodzi w duchu antychrysta, jest tym widzialnym człowiekiem który już objawia się światu.
    Bestia nie jest antychrystem, a zjednoczonym systemem polityczno-religijnym. Dwie Bestie łączą się: Bestia z morza i Bestia z ziemi, czyli polityka i religia zostają połączone i powstaje jeden światowy system w którym ludzie w Duchu Antychrysta czczą Szatana, oddając mu cześć przyjmując w ten sposób na siebie znamię tej Bestii/Zwierzęcia lub liczbę jej imienia.
    (Babilon Wielki jako jedna (zjednoczona) światowa religia skupia wszystkie narody w której mimo że ludzie mówią wieloma różnymi językami swych narodów to prócz tego mówią JEDNYM JĘZYKIEM W SENSIE, ŻE SĄ ZGODNI W SWYCH DĄŻENIACH DO CELU JAKO BUDOWNICZY WIERZY BABEL-w ten sposób tworzą jedność zwaną EKUMENIA)
    Wszystkie poniższe 4 wersety zawierają słowo (ekumenia) = świat.
    Poniżej zamiast ”świat” podstawiłem słowo (ekumenia) dla łatwiejszego zrozumienia wersetów:
    DzA 17:31
    ”gdyż wyznaczył dzień, w którym będzie sądził (ekumenie) sprawiedliwie przez męża, którego ustanowił, potwierdzając to wszystkim przez wskrzeszenie go z martwych”
    Obj 3:10
    Ponieważ zachowałeś nakaz mój, by przy mnie wytrwać, przeto i Ja zachowam cię w godzinie próby, jaka przyjdzie na całą (ekumenie) by doświadczyć mieszkańców ziemi.
    Obj 12:9
    I zrzucony został ogromny smok, wąż starodawny, zwany diabłem i szatanem, który zwodzi całą (ekumenie) zrzucony został na ziemię, zrzuceni też zostali z nim jego aniołowie.
    Obj 16:13-14
    (13) I widziałem trzy duchy nieczyste jakby żaby wychodzące z paszczy smoka i z paszczy zwierzęcia, i z ust fałszywego proroka; a są to czyniące cuda duchy demonów, które idą do królów całej (ekumenii) aby ich zgromadzić na wojnę w ów wielki dzień Boga Wszechmogącego.
    W Piśmie Świętym słowa antychryst użył tylko apostoł Jan. W dwóch listach noszących jego imię pojawia się ono cztery razy – zarówno w liczbie pojedynczej i mnogiej. Antychryst (gr. antichristos) – przeciwnik, oponent Chrystusa (anti – przeciw, zamiast, w miejsce; christos – pomazaniec); duch będący zaprzeczeniem Ducha Chrystusowego, jego antytezą.
    (1) Umiłowani, nie każdemu duchowi wierzcie, lecz badajcie duchy, czy są z Boga, gdyż wielu fałszywych proroków wyszło na ten świat. (2) Po tym poznawajcie Ducha Bożego: Wszelki duch, który wyznaje, że Jezus Chrystus przyszedł w ciele, z Boga jest. (3) Wszelki zaś duch, który nie wyznaje, że Jezus Chrystus przyszedł w ciele, nie jest z Boga. Jest to DUCH ANTYCHRYSTA, o którym słyszeliście, że ma przyjść, I TERAZ JUŻ JEST NA ŚWIECIE. (4) Wy z Boga jesteście, dzieci, i wy ich zwyciężyliście, gdyż Ten, który jest w was, większy jest, aniżeli ten, który jest na świecie. (5) Oni są ze świata; dlatego mówią, jak świat mówi, i świat ich słucha. (6) My jesteśmy z Boga; kto zna Boga, słucha nas, kto nie jest z Boga, nie słucha nas. Po tym poznajemy ducha prawdy i ducha fałszu.1 List Jana 4:1-6, Biblia Warszawska

  8. Umiłowani, czas przestać spoglądać na Jerozolimę, na odbudowywanie świątyni, ponieważ duch antychrysta już teraz zasiada na swoim tronie!
    “Co takiego?” – zapytasz. “Cóż to za świątynia, w której siedzi teraz duch antychrysta, okazując swoją moc i panowanie?”
    Jest to świątynia ludzkich serc!
    “Czy nie wiecie, że świątynią Bożą jesteście i że Duch Boży mieszka w was?” (I Koryntian 3:16).
    “Albo czy nie wiecie, że ciało wasze jest świątynią Ducha Świętego, który jest w was i którego macie od Boga, i że nie należycie też do siebie samych?” (I Koryntian 6:19).
    “… Myśmy bowiem świątynią Boga żywego, jak powiedział Bóg: Zamieszkam w nich i będę się przechadzał pośród nich, I będę Bogiem ich, a oni będą ludem moim” (II Koryntian 6:16).
    Tak, jesteśmy Bożym ludem. Ale w przypadku niektórych inny duch dokonał inwazji na tę świątynię. Duch Boży odszedł, a pożądliwość, pycha, chciwość oraz oszczerstwo razem wiodą nadrzędną władzę. Nie ma już niczego czystego, świętego lub Bożego. Tajemniczy duch bezprawia sprawuje kontrolę!
    Jakże to mogła się wydarzyć tak straszna, przerażająca rzecz? Kiedyś żywy Bóg miał w posiadaniu tą świątynię, sprawując władzę i rządząc. Kiedyś zasiadał tu na tronie.
    Umiłowani, dzieje się tak, ponieważ tak wielu chrześcijan stało się nieostrożnych. Nie chodzą już w sprawiedliwości, czy świętości, i w rezultacie dają przystęp duchowi antychrysta. Teraz siedzi on w świątyni ich serc – mając pełnię władzy!

    1. tak zgadza się i to rozważaliśmy wiele razy, ale tak czy owak wszystko jest przygotowywane do odbudowy świątynii

  9. Gdyby rzekomy antychryst (człowiek) zasiadł w świątyni Jerozolimskiej z kamienia ręką ludzką zbudowanej i podał się za Boga, to wszyscy by go zidentyfikowali natychmiast. Jednak celem ducha antychrysta nie jest zasiadać w świątyni literalnej, ale w świątyni serca człowieka. Dlatego nauki o literalnym zasiadaniu w rzekomo mającej być odbudowanej 3 świątyni Jerozolimskiej są tak bardzo propagowane i rozpowszechniane, aby wzbudzić oczekiwania i aby odwrócić uwagę jak największej ilości ludzi od nich samych – od ich własnej świątyni która są w rzeczy samej.
    Jest to świątynia ludzkich serc!
    “Czy nie wiecie, że świątynią Bożą jesteście i że Duch Boży mieszka w was?” (I Koryntian 3:16).
    “Albo czy nie wiecie, że ciało wasze jest świątynią Ducha Świętego, który jest w was i którego macie od Boga, i że nie należycie też do siebie samych?” (I Koryntian 6:19).
    “… Myśmy bowiem świątynią Boga żywego, jak powiedział Bóg: Zamieszkam w nich i będę się przechadzał pośród nich, I będę Bogiem ich, a oni będą ludem moim” (II Koryntian 6:16).
    Bóg Ojciec (niewidzialny)
    Syn Boży (widzialny-człowiek)
    Duch Święty (niewidzialny)
    ANALOGIA:
    Szatan (niewidzialny)
    Fałszywy Prorok (widzialny-człowiek)
    Duch Antychrysta (niewidzialny)
    ===
    A gdy się zbliżała Pascha żydowska, udał się Jezus do Jerozolimy. (14) I zastał w świątyni sprzedających woły i owce, i gołębie, i siedzących wekslarzy. (15) I skręciwszy bicz z powrózków, wypędził ich wszystkich ze świątyni wraz z owcami i wołami; wekslarzom rozsypał pieniądze i stoły powywracał, (16) a do sprzedawców gołębi rzekł: Zabierzcie to stąd, z domu Ojca mego nie czyńcie targowiska. (17) Wtedy uczniowie jego przypomnieli sobie, że napisano: Żarliwość o dom twój pożera mnie. Ew. Jana 2
    (15) I przyszli do Jerozolimy. A gdy wszedł do świątyni, począł wyganiać tych, co sprzedawali i kupowali w świątyni, i wywrócił stoły wekslarzy oraz ławy sprzedawców gołębi. (16) I nie pozwolił, żeby ktoś choćby naczynie przeniósł przez świątynię. (17) I nauczał, mówiąc im: Czyż nie jest napisane: Dom mój będzie przez wszystkie narody nazywany domem modlitwy? A wy uczyniliście zeń jaskinię zbójców. Marek 11
    W związku z powyższym pytania:
    1- Kogo symbolem jest ”gołąb”
    2- Kim są obecni sprzedawcy gołębi ? (ogólnie handlarze)
    3- Czym jest ”towar” którego nie mogą kupować i sprzedawać ci co nie mają zmamienia bestii ?
    4- Czy jest to ”towar” materialny czy nie materialny oferowany przez handlarzy świątynnych ? (podpowiedz: co sprzedawali handlarze w świątyni literalnej która była tylko obrazem świątyni duchowej ? )
    5- Dlaczego ci co nie mają zmamienia bestii – nie mogą kupować i sprzedawać ? (podpowiedz: czy można kupować i sprzedawać innym ludziom coś co nie jest materialne ?)
    6-Teraz należy się przyjrzeć temu co obecnie się dzieje na scenie rzekomego chrześcijaństwa (wszechobecna chryzmania)
    I kim są obecni świątynni handlarze ? i co sprzedają innym ludziom ?
    7-Celowo nie piszę wprost, ale poprzez te pytania jedynie naprowadzam Ciebie, abyś sam analizował i wyciągała wnioski.
    I aby wnioski były twoimi własnymi wnioskami, a nie moimi. Po prostu chciał bym abyś sam zobaczył swoimi własnymi ”oczami duchowymi” to co i ja widzę moimi.
    (16) On też sprawia, że wszyscy, mali i wielcy, bogaci i ubodzy, wolni i niewolnicy otrzymują znamię na swojej prawej ręce albo na swoim czole, (17) i że nikt NIE MOŻE KUPOWAĆ ANI SPRZEDAWAĆ, jeżeli nie ma znamienia, to jest imienia zwierzęcia lub liczby jego imienia. Ap 13
    (17) Bo my nie jesteśmy handlarzami Słowa Bożego, jak wielu innych, lecz mówimy w Chrystusie przed obliczem Boga jako ludzie szczerzy, jako ludzie mówiący z Boga. 2 list do Koryntian 2
    ====
    (18) Wtedy odezwali się Żydzi, mówiąc do niego: Jaki znak okażesz nam na dowód, że ci to wolno czynić? (19) Jezus, odpowiadając, rzekł im: Zburzcie tę świątynię, a Ja w trzy dni ją odbuduję. (20) Na to rzekli Żydzi: Czterdzieści sześć lat budowano tę świątynię, a Ty w trzy dni chcesz ją odbudować? (21) Ale On mówił o świątyni ciała swego. (22) Gdy więc został wzbudzony z martwych, przypomnieli sobie uczniowie jego, że to mówił, i uwierzyli Pismu i słowu, które wyrzekł Jezus. (23) A gdy był w Jerozolimie na święcie Paschy, wielu uwierzyło w imię jego, widząc cuda, których dokonywał. (24) Ale sam Jezus nie miał do nich zaufania, bo przejrzał wszystkich, (25) i od nikogo nie potrzebował świadectwa o człowieku; sam bowiem wiedział, co było w człowieku. Ew. Jana 2
    O odbudowaniu jakiej świątyni mówi tutaj Pan Jezus ?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
Polish
Polish
Polish
English
Exit mobile version