Truth in the end times. Biblical Christians.

Biblical Christians. THE TRUTH FOR THE FOLLOWERS OF JESUS CHRIST "Ye shall know the truth, and the truth shall make you free."

“Globalna żegluga staje w miejscu. To kwestia czasu, aż Amerykanie to poczują”.

Wydaje się, że Trump chce zniszczyć amerykańską gospodarkę, ale to jak zwykle czas pokaże.

Póki co żegluga w USA stanęła, a to z kolei dotknie transport lądowy i ostatecznie konsumentów.

 

 

W amerykańskich sklepach jeszcze nie brakuje towarów, ale jeśli pogorszenie globalnej żeglugi jest jakimkolwiek wskaźnikiem, to są one w drodze. To może skomplikować prośby Białego Domu do Amerykanów o cierpliwość, podczas gdy urzędnicy handlowi spieszą się, by zawrzeć dziesiątki umów.

W głównych portach, w tym w Los Angeles, Long Beach w Kalifornii i Nowym Jorku-New Jersey, nastąpił spadek ładunków lub oczekuje się jego spadku, głównie w związku z dostawami z Chin, które eksportują do USA więcej niż jakikolwiek inny kraj.

Wolumeny rezerwacji importu do USA spadły o 35% od końca marca, według firmy danych wysyłkowych Vizion, w tym spadek o 26% między tygodniem kończącym się 21 kwietnia a kolejnym tygodniem. Wysyłki z Chin spadły o prawie 43% w ostatnim pełnym tygodniu kwietnia, co stanowi najgłębszy spadek w roku. W kwietniu, w ciągu kilku tygodni, rezerwacje importu do Chin spadły o ponad połowę, podała firma Vizion .

Potencjalny wpływ na firmy i konsumentów jest szeroki. Import chińskiej elektroniki, tworzyw sztucznych, pojazdów, stali i tekstyliów spadł o ponad połowę.

Być może równie niepokojące dla niektórych rolników i amerykańskich producentów jest to, że rezerwacje eksportowe do Chin również załamały się. W ostatnim pełnym tygodniu kwietnia liczba 20-stopowych kontenerów zarezerwowanych do Chin spadła o 73% w porównaniu z rokiem poprzednim, czwarty tydzień z rzędu ze spadkiem o co najmniej 60%, powiedział Vizion. Dzieje się tak pomimo tego, że eksport USA pozostaje ogólnie stosunkowo silny.

Główne szlaki handlowe zostały wywrócone do góry nogami przez ogłoszenie prezydenta Donalda Trumpa z 2 kwietnia o ogromnych taryfach na import. Trump zawiesił większość „wzajemnych” taryf na 90 dni w tygodniu później, ale pozwolił na wejście w życie taryf przeciwko Chinom, ostatecznie podnosząc je do 145% dla większości produktów. Chiny odpowiedziały własnymi taryfami.

https://www.msn.com/en-us/money/markets/ar-AA1EhmJR

 

 

Ciężko jest na tym etapie wyrokować o większym kryzysie.

Nie sposób jednak nie zauważyć jak Trump póki co niszczy gospodarkę Stanów Zjednoczonych.

 

“Firmy wyraźnie starają się znaleźć sposób na przetrwanie w czasie bezprecedensowych zmian celnych. Najgorsze niewątpliwie dopiero nadejdzie, ponieważ cła importowe zaczęły obowiązywać dopiero po ogłoszeniu przez Biały Dom Dnia Wyzwolenia 2 kwietnia” — oceniał w rozmowie z CNN ekonomista Christopher Rupkey z firmy ubezpieczeniowej FWD Group.

https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/tak-dzialaja-cla-donalda-trumpa-usa-z-rekordowym-deficytem-handlowym/03fxvbj

 

Moim zdaniem Chazarowie pracują na większy kryzys. Chcą jeszcze bardziej okraść narody nie tylko z pieniędzy ale i z energii. Cła są tylko pretekstem, bo jak wiemy nikomu one nie służą.

 

Jak się odbije polityka celna Trumpa na Europie?

 

Unia Europejska szykuje się do ofensywy celnej, gdyby negocjacje z USA nie poszły w dobrym kierunku. Na nowej, dyskutowanej liście mają się znaleźć m.in. samoloty, samochody, a także konkretne rodzaje żywności

https://businessinsider.com.pl/gospodarka/cla-ue-na-towary-z-usa-na-prawie-100-mld-euro-co-na-liscie/55815pl

 

 

Powiedzmy sobie szczerze: chazarscy politycy chcą nas okraść!

 

 

 

 

Updated: 8 May 2025 — 19:39

Leave a Reply

Truth Detective, Good News and Revelation © 2015 Frontier Theme
en_USEnglish