Bud Light to najpopularniejsze piwo świata.
Teraz dowiadujemy się, że
Dylan Mulvaney, gwiazda Trans TikTok, został ogłoszony najnowszym rzecznikiem Bud Light w dwóch filmach, które zostały zaatakowane w mediach społecznościowych.
Trans aktywista ujawnił w sobotę, że firma piwna wysłała paczki Bud Light z twarzą influencerki, aby uczcić kamień milowy „365 dni dziewczęcości”, który niedawno osiągnął Mulvaney.
„Szczęśliwego marcowego szaleństwa!! Właśnie się dowiedziałem, że to ma związek ze sportem, a nie tylko stwierdzeniem, że to szalony miesiąc! Aby uczcić to sportowe wydarzenie, @budlight daje Ci szansę na wygranie 15 000 $! Udostępnij film z hasztagiem #EasyCarryContest, aby mieć szansę wygrać!! Powodzenia! #budlightpartner” – napisał Mulvaney na Instagramie.
Żydzi od dawna specjalizowali się w warzeniu piwa. Tym razem łączą sodomską ideologię ze sprzedażą piwa.
W roku ubiegłym wyszła limitowana edycja piwa dla LGBT z sodomską tęczą:
To nie tylko ideologia. Jeśli widzimy gdzieś LGBT, musimy zdać sobie sprawę, że stoi za tym zło.
Tak jak polskie korporacyjne browary sprzedają podróbki piwa tak i Bud Light jest podróbką piwa. Wraz z korpo marketingiem sprzedawana jest trzecia jakość produktu.
Ludzie kupują obrazami. Myślą, że jak piją Harnasia z Carslsberga to są w górach i kiedy jedzą czekoladę Milkę spożywają mleko z Alp…
Coraz więcej korporacji będzie się odkrywać ze swoją wiarą a ludzie nadal będą korzystać z ich towarów i usług.
https://www.foxnews.com/media/bud-light-partners-trans-activist-dylan-mulvaney-for-march-madness-this-isnt-a-parody