Czytelnik przysłał mi foto plakatu, który jest umieszczony w Warszawie, ale wcześniej brat w wierze podsyłał mi z Trójmiasta.
Jak przystało na zbliżający się czas Wielkiego Ucisku modne kolory (Lucka) czarno-czerwony.
To tylko kilak przykładów.
Firma AMS, która umieszcza te reklamy, zajmuje się reklamą zewnętrzną. To co jest istotne w tym wszystkim, to że należy do Agory Michnika.
Oko również mówi wiele.
Pod płaszczykiem konkursu przemyca się symbole Lucka.
To jest ich pięć minut.
Michnik właściciel Agory był działaczem NSZZ „Solidarność”, więzionym i represjonowanym jako więzień polityczny.
Takich mamy sztucznie wypromowanych bohaterów. Nic się nie zmieniło od lat 80ych. Nawet opozycjoniści są ich. Wszechwidzące oko symbolizuje również to, że wszystko jest pod ich kontrolą. Prawa i lewa strona…
Ale teraz wychodzą ze swoją religią na jaw…
Szkoda tylko, że większość nadal tkwi w tym matrixie Złego.