Truth in the end times. Biblical Christians.

Biblical Christians. THE TRUTH FOR THE FOLLOWERS OF JESUS CHRIST "Ye shall know the truth, and the truth shall make you free."

Wiadomość z Polski dla islamskich imigrantów. Message from Poland (for Islamic immigrants).

Krótki i rzeczowy manifest w świetle wypowiedzianych przez brytyjskiego Immama Anjem Choudary słów o wprowadzeniu szariatu w Polsce.

https://www.youtube.com/watch?v=7dQ7Dv_3fx0

 

Są to słowa patriotki Królestwa Niebieskiego.

 

Słowa Immama  padły dwa lata temu i nikt nie połączył ich z decyzją lucyferiańskich sprzedawczyków z PO o umieszczeniu uchodźców.

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/kopacz-przyjecie-uchodzcow-jest-naszym-obowiazkiem,576031.html

 

Teraz episkopat nakłania do przyjęcia wyznawców diabła do Polski:

“Jezus ma twarz uchodźcy”. Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski o pomocy migrantom”

 

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-06-16/jezus-ma-twarz-uchodzcy-rzecznik-konferencji-episkopatu-polski-o-pomocy-migrantom/

 

 

Episkopatowi pomagają polscy pastorzy:

 

Oto co napisali:

Wobec dramatycznej sytuacji ludzi migrujących do Europy, świadomi szans i zagrożeń, jakie niesie ze sobą to zjawisko, jako Zwierzchnicy Kościołów Ewangelicznych oświadczamy:

1. Postawa chrześcijańska powinna być motywowana zasadą miłosierdzia zawartą w Ewangelii Mateusza 25,35: „Albowiem łaknąłem, a daliście mi jeść, pragnąłem, a daliście mi pić, byłem przychodniem, a przyjęliście mnie”. Dlatego wzywamy wszystkich do otwarcia swoich serc i szukania z mądrością, rozwagą i modlitwą możliwości okazywania uchodźcom miłości Chrystusowej.

2. Zachęcamy do modlitwy o rząd RP i podległe mu służby, aby poszukując skutecznych sposobów pomocy uchodźcom, strzegł bezpieczeństwa kraju.

3. Deklarujemy wobec rządzących gotowość niesienia pomocy w wypełnieniu tego ewangelicznego dzieła miłosierdzia.

4. Prosimy wszystkich wiernych o wstawienniczą modlitwę, ofiarność i zaangażowanie.”

Oświadczenie podpisali:
Pastor Andrzej Bajeński, Prezbiter Naczelny Kościoła Chrystusowego w RP, członek Zarządu Aliansu Ewangelicznego

Pastor Andrzej Jeziernicki, Prezbiter Naczelny Kościoła Chrześcijan Wiary Ewangelicznej, członek Zarządu Aliansu Ewangelicznego

Prezbiter dr Marek Kamiński, Biskup Kościoła Zielonoświątkowego w RP, członek Zarządu Aliansu Ewangelicznego
Pastor Tadeusz Krzok, Prezbiter Naczelny Ewangelicznej Wspólnoty Zielonoświątkowej
Pastor Andrzej Nędzusiak, Prezbiter Naczelny Kościoła Bożego w Chrystusie, członek Zarządu Aliansu Ewangelicznego
Prezbiter dr Mateusz Wichary, Przewodniczący Rady Kościoła Chrześcijan Baptystów w RP, Przewodniczący Zarządu Aliansu Ewangelicznego
Biskup Wojciech Włoch, Przewodniczący Kolegium Pastorów Kościoła Bożego w Polsce, członek Aliansu Ewangelicznego.

 

Niesamowita sprawa….pastorzy mają to samo zdanie, co episkopat, w tak ważnej kwestii jaką jest przyjęcia ludzi nienawidzących chrześcijan.

 

Sobieski pognał Islamistów, a polscy pasterze ich zapraszają.

 

 

Część z nich, jak nie wszyscy wchodzą w skład rady ekumenicznej o czy pisałem:

Słowo na 16.09.2016. Gdybym mówił językami ludzi i aniołów, a miłości bym nie miał, stałbym się jak miedź brzęcząca. Cz I.

Wichary, przewodniczący baptystów w skład rady ekumenicznej wchodzi.

Wojciech Włoch był wzywany przez Michała Mazura do polemiki na temat Prawa Bożego:

 

 

Byłem raz na nabożeństwie w kościele Wojciecha Włocha. W salce dla dzieci techno i taniec szamański. Wojtek na klapie marynarki miał piramidkę. Sam wywodzi się jak część charyzmatyków z odnowy w DS z kościoła Rzymu.

 

Niedawno przychylny przyjęcia muzułmanów był Andrzej Cyrikas, który odezwał się na tym blogu:

 

 

Odpowiedziałem w ten sposób:

 

    1. Witaj bracie Andrzeju.
      Twoje nauczania jako starszego w wierze inspirują mnie i korzystam z nich tak samo jak od innych starszych zborów w tym tych na całym świecie. Chwała Bogu za Twoją pracę. Gdyby tak wszyscy pasterze polscy wyszli do ludzi poprzez YT, mogłoby by dojść do niemałego przebudzenia.

      Odpowiem lakonicznie gdyż piszę z komórki. Na wstępie zaznaczam, że bardziej czuję się chrześcijańskim dziennikarzem, poszukiwaczem prawdy, w tym biblijnej, aniżeli dojrzałym sługą Boga. Bardzo mi wiele brakuje do męża Bożego i wiem że czeka mnie wielka praca.

      Jednakże Bóg wielokrotnie w Piśmie zwracał nam uwagę na wartość mądrości i dlatego pragnę zwrócić uwagę na kilka czynników, np to, że to islamisci islamizują w Europie zachodniej, a nie Francuzi czy Niemcy ewangelizują muzułmanów. Dochodzi do wielu tragedii z udziałem owych nachodzców. Gwałty, rozboje, nękanie. To nie chrześcijaństwo się powiększa, a islam. Nie mówiąc o ssaniu ekonomicznym. To muzułmanie są uprzywilejowani jako goście, a nie gospodarze.
      Jak wspomniałem, Polacy nie są przygotowani do ewangelizacji, gdyż sami Biblii nie znają. Ilu jest ewangelików w średnim mieście dajmy na to 100tysiecznym? Szacuje na około stu. Z czego część tylko ma dar ewangelizowania.

      Innym problemem jest niechrzescijanstwo polskich katolików. Już teraz grożą muzulmanom jak to ich przywitają, a więc wpuszczenie uchodźców będzie się równało z czynnym walkami ulicznymi. Suma summarum jest to bardzo zła wizja.
      Już teraz społeczeństwo jest podzielone na PiS i resztę. PO ma swoje bojówki w postaci KODów. PiS narodowcow.

      Natomiast na  koniec. Satanistyczna UE wraz z PO chce abyśmy przyjęli nachodzców. Powinien wystarczyć nam sam ten fakt, aby domyślić się złych intencji.
      Inny problem. W jakim języku chcesz Ewangelizować muzułmanów bracie Andrzeju?

      Reasumując, Polaków ciężko jest Ewangelizować, a co dopiero muzułmanów. Nie wiem także jak wyobrażasz sobie Andrzeju ewangelizowanie w kraju królowej niebios? Polacy mają im tłumaczyć o Marii wspolodkupucielce?

 

Na ten komentarz już nie odpowiedział pastor Cyrikas…

Z tego co wiem, namawia on w swych wykładach do jedzenia rakotwórczej wieprzowiny.

Żałuję, że umieszczałem jego wykłady. Przepraszam wszystkich za promowanie tego pastora, którego notabene część nauczania uważałem za dobrą.

 

PASTORZY CHCĄ RAZEM Z KOŚCIOŁEM RZYMU ZAPROSIĆ WYZNAWCÓW LUCYFERA DO POLSKI. DLACZEGO NIE POJADĄ CI PASTORZY NA MISJĘ EWANGELIZUJĄCĄ DO TURCJI, EGIPTU?

 

Kochani, jesteśmy u progu zwiedzenia. Nie wiem dokładnie co się wydarzy. Może rozbicie UE, może III wojna światowa, ale jedno jest pewne: dojdzie do ekumenii i mordu chrześcijan.

Być może najpierw do mordu, a później do ekumenii, ale jak widać polscy pastorzy super przeszkoleni niczym duchowni katoliccy będą temu patronować. Księża podobnie jak pastorzy prowadzą ludzi w kwestiach wiary, podobnie mają tytuły (ksiądz-pastor), podobnie mają autorytet. Kiedy Biblia jasno mówi, kto jest naszym pastorem:

 

” Pan jest pasterzem moim, Niczego mi nie braknie. Na niwach zielonych pasie mnie. Nad wody spokojne prowadzi mnie.” Psalm 23

 

Tylko Pan Jezus jest naszym pasterzem!!

Określenie pastor opiera się tylko na jednym wyjętym z kontekstu wersecie, niczym na potrzeby dogmatu kościoła Rzymu:

 

“I On ustanowił jednych apostołami, drugich prorokami, innych ewangelistami, a innych pasterzami i nauczycielami,”

Efezjan 4

 

Ja też poniekąd chcąc nie chcąc jestem pasterzem i nauczycielem, ale do mojej pracy czytelnicy podchodzą krytycznie, bez bezgranicznego zaufania.

Jednak to Pan Jezus jest prawdziwym i jedynym pasterzem:

 

Ja jestem dobry pasterz. Dobry pasterz życie swoje kładzie za owce. (12) Najemnik, który nie jest pasterzem, do którego owce nie należą, widząc wilka nadchodzącego, porzuca owce i ucieka, a wilk porywa je i rozprasza, (13) ponieważ jest najemnikiem i nie zależy mu na owcach. (14) Ja jestem dobry pasterz i znam swoje owce, i moje mnie znają. (15) Jak Ojciec mnie zna i Ja znam Ojca, i życie swoje kładę za owce. (16) Mam i inne owce, które nie są z tej owczarni; również i te muszę przyprowadzić, i głosu mojego słuchać będą, i będzie jedna owczarnia i jeden pasterz.” Jana 10

 

Tylko Bóg zna swoje owce.

Patrzcie uważnie na swych pastorów w sprawie imigrantów, w sprawie nauczania pod kątem Prawa Bożego i ekumenii.

Na koniec o infantylnej wizji ewangelizowania allahowców. Poniżej nie przedstawiam kłamstw ani mrzonek, ale fakty i realia:

 

“Raport zatytułowany „Przyszłość światowych religii: prognozy na lata 2010-2050” zakłada, że do roku 2050 „liczba muzułmanów niemal dorówna liczbie chrześcijan na świecie”. Niemniej, jak wynika z raportu, chrześcijanie pozostaną najliczniejszą grupą wyznaniową. Będą stanowić w 2050 roku 31 proc. globalnej populacji (2,92 mld; wzrost z 2,17 mld w 2010 roku), podczas gdy muzułmanów ma być 29,7 proc. (2,76 mld; wzrost z 1,6 mld w 2010 roku).”

http://wpolityce.pl/swiat/239594-raport-amerykanskiego-pew-research-center-do-2050-r-liczba-muzulmanow-i-chrzescijan-prawie-rowna

 

 

Tutaj chodzi o eksterminacje chrześcijan, a nie pomoc biednym w wieku poborowym wysportowanym mężczyznom.

Nie dajcie się złapać na fałszywie pojmowaną miłość do bliźniego i manipulacje cytatami.

 

Bądźcie więc roztropni jak węże, a nieskazitelni jak gołębie!” ( Mt 10,16)”

 

 

 

 

 

 

Updated: 14 October 2020 — 16:03

53 Comments

Add a Comment
  1. Za dużo w nas głaskania po głowach a za mało stanowczości i dania klapa w pupsko kiedy jest ku temu potrzeba.To takie moje spostrzeżenie w ostatnich tygodniach,miesiącach.

    Podoba mi się ten wpis Piotruś i kochani napominajmy się nawzajem z gorliwością bo walka idzie o prawdę SŁOWA BOŻEGO.

    1. Dołączam się Wojtusiu do twoich rozważań.
      My mamy strzec czystości Słowa Bożego i Jego Prawa.
      Kompromis to oddanie władzy złemu.
      Dzięki Piotrze za ten wpis,niech Was Bóg błogosławi kochanie,a Duch Prawdy
      wprowadza w prawdę nieskażaną naukami ludzkimi.
      Praise God!

    2. Peter, that is, a stone, not a rock

      Zgadza się, za mało stanowczości. Zauważcie jeszcze jedną ciekawą rzecz. Czy Jezus w wypowiedzi “byłem przybyszem, a przyjęliście Mnie” mówi bezosobowo? Nie. Mówi “Ja byłem” wskazując na konkretną osobę. Nie mówi “przyjęliście przybyszów”.
      Czy literalnie chodzi tu o Jezusa? Przecież On pojawi się z ciałem dopiero przy końcu świata. Ale Jezus tak utożsamił się ze Swoimi uczniami, że mówiąc o nich ma na myśli Siebie. Objawiając się Szawłowi powiedział “Ja jestem Jezus Nazarejczyk, którego ty prześladujesz”. Szaweł prześladował uczniów Jezusa, nie Jego samego.
      Reasumując, Jezus mówiąc “byłem przybyszem” ma na myśli Swoich uczniów, a nie Swoich wrogów którzy mordują Jego uczniów…

    3. Mam takie samo zdanie i też dziękuję Piotrek za ten wpis.Co do napominania to mam wrażenie, że nadal wielu z nas …boi się tego…a to nasz obowiązek…pamiętajmy tylko, że to ma być czynione z miłością…

  2. “Nie jest dobrze zabierać dzieciom chleb a rzucać go szczeniętom”

    1. Manipulujesz przekazem. Nie wiem czy świadomie czy nie.
      Kontekst, kontekst. Liczy się kontekst.
      Jezus poddaje kobietę „próbie wiary” i „próbie pokory”. Stąd ociąganie się z pomocą. Czy nachodźcy są pokorni?
      Czy Jezus uzdrawiał dla samego uzdrawiania? NIE! Jezus autoryzował cudami i uzdrowieniami królestwo NIEBIESKIE, a nie królestwo szatana!

      2 Kor 16

      Nie chodźcie w obcym jarzmie z niewiernymi; bo co ma wspólnego sprawiedliwość z nieprawością albo jakaż społeczność między światłością a ciemnością?

  3. Dobry wpis Piotrusiu 🙂

    1. Zgadzam się 🙂 jestem w szoku bo np. co do pewnych okołobiblijnych rzeczy pastor Cyrikas mówi całkiem nieźle, ale to co tu… 😮 😮
      nic nie mam przeciwko pomaganiu innym, ale nie na siłę i gdy ta pomoc jest wykorzystywana w złą stronę…

  4. Kibice pokazali stosunek Polski do uchodźców. “Cała Polska śpiewa z nami…”

    Mistrzostwa Europy U-21 w piłce nożnej to świetna okazja do promocji naszego kraju. Kibice również postanowili wykorzystać ten czas i pokazali zachodowi, że nie zgadzają się na przyjmowanie uchodźców.

    Przy okazji spotkania fani postanowili głośno wykrzyczeć stosunek Polski do przyjmowania uchodźców. Kibice skandowali: “Cała Polska śpiewa z nami, wypier…ać z uchodźcami”. Do tego przyjezdni fani sami mogą zobaczyć, jak bezpiecznie jest w naszym kraju dzięki temu, że nie zalała nas jeszcze fala imigrantów. Zwłaszcza w okresie Ramadanu, kiedy nasilają się ataki w Europie. Oprócz tych okrzyków słychać było również pozdrowienia dla naszych braci Węgrów.

    http://www.tygodniknarodowy.pl/7232/kibice-pokazali-stosunek-polski-do-uchodzcow-cala-polska-spiewa-z-nami/

  5. Pan Cyrikas,jesli zewangelizuje najpierw rodaków -Polaków,to wtedy niech jedzie do Niemiec czy innych i tam ewangelizuje.Tam ma wystarczające ilości.
    A jesli będzie miał w Polsce moc,by wyrzucić te hordy ,które odrzucą Jezusa,to wtedy dopiero niech nawołuje:przyjmujmy każdą ilosć
    Cóż za pięknoduch.
    Pan Jezus mówi,że nawet złodzieja ,gdybyś wiedział,że przyjdzie masz nie wpuścić,a tu p.Cyrikas oświecony namawia:
    przyjmujmy każdą ilość wilków do owieczek,a jak nie zechcą wyjsć,bo są “NIEGRZECZNI”to poprosić,by opuscili nasz kraj
    Doprawdy facecje jakieś.
    On mówił to też na kazaniu które zapodałeś ostatnio.Zdziwilismy sie,ze ten bełkot poleciłeś.
    Da sie to usunąć,by nie zwodziło innych,bo nie każdy przeczyta ten twój wpis z przeprosinami ?
    Dzieki za pokorę,to dobry przykład.

    1. Szanowna Kesjo, napisałaś:
      ,,(…) a tu p.Cyrikas oświecony namawia:
      przyjmujmy każdą ilość wilków do owieczek,a jak nie zechcą wyjsć,bo są „NIEGRZECZNI”to poprosić,by opuscili nasz kraj”

      Przeczytałem niedawno o historii Hiszpanii w kontekście konfliktu z muzułmanami. Najechani w roku 718, odzyskali swój kraj prawie wiek później, wojska wroga zostały przepędzone z kraju. Mimo tego, jedną piątą społeczeństwa stanowili muzułmanie. Król Ferdynand początkowo chciał pozostawić Mohametan na swojej ziemi, ale gdy się okazało, że ci spiskują przeciwko królowi w porozumieniu ze swoimi pobratymcami z północy Afryki – zdelegalizował Islam a jego wyznawców wygnał. ALE każdy dostał wybór: przechodzisz na Katolicyzm albo ,,wypad”.

      Source: http://shoebat.com/2017/06/20/muslim-woman-feigns-conversion-to-christianity-to-root-out-apostates-from-islam-and-turn-them-over-to-torture-and-death/

      Tak więc szlak został przetarty, wystarczy skorzystać z podanego schematu.
      Rację widzę po obu stronach: szanownego Admina, który twierdzi, że wpuszczanie agresorów z własnej nieprzymuszonej woli to samobójstwo, oraz pana Cyrikasa, który zwraca uwagę, że z zatwardziałym sercem nie będzie się miało udziału w cudzie nawróceń. Tyle tylko, że cuda nawróceń mają miejsce – właśnie w krajach muzułmańskich i w Chinach, i to w takiej liczbie, że przemilczenie sprawy po prostu nie działa.

      I Bogu niech będą dzięki!

      1. Tonacyj,
        nie zrozumiałeś mnie.
        Chodzi o to,że mozna nawoływać,przyjmujmy każdą ilosc,jak się ma instrumenty do wydalenia.
        Pan Cyrikas ich nie ma,bo nie ma władzy jak ów król Ferdynand,wiec niech nie nawołuje,bo miesza ludziom w głowach i przygotowuje nieszczęście dla kraju.
        Oczywiście,ze nie przyjmować,jak mówi admin.
        Świadomie nawoływać wilki,tego Bóg nigdy nie nakazał ani nie zalecał.
        To głupota,delikaaaatnie mówiąc.

  6. 2. Zachęcamy do modlitwy o rząd RP i podległe mu służby, aby poszukując skutecznych sposobów pomocy uchodźcom, strzegł BEZPIECZEŃSTWA
    kraju.
    To jest majstersztyk-chodzi nam o bezpieczeństwo kraju,a jakże.
    Chciałoby sie powiedziec i wilk syty i owca (JESZCZE) cała.
    W razie czego,to my pasterze nie mówilismy,by przyjmować,a w razie czego ,to nie mówiliśmy-by NIE przyjmować.
    Zależy od wiatru .
    skandaliczne,ze nie powiedzieli wprost,że sie SPRZECIWIAMY.
    To oswiadczenie jest chyba sprzed 3 lat,o ile sie nie myle.

  7. Ta inwazja islamskich imigrantów na Europę to jak epidemia czarnej śmierci (Dżumy) w XV w. Wtedy Polska uszła od tego cało. Niestety, obecna epidemia ciągle się rozwija. A chorzy ludzie pro UE i pro imigrantom chcą nas tym wirusem zarazić.
    W Bogu nadzieja…

  8. Wydaje mi się że to nie był Andrzej Cyrikas. Ostatnio mówił że Polska jest jedyną nadzieją Europy na obronę przed islamem.

    https://www.youtube.com/watch?v=Ij9ZhZmRcvk

    1. Mówił o przyjmowaniu muzułmanów ale w celu ich ewangelizacji.

      1. Oliwier,
        ta tłuszcza nie chce ewangelizacji ale chce,bys uznał allacha za boga.
        Wpuszczać po to,by lzyli naszego Pana i mordowali Jego ciało czyli lud?
        Pan powiedział idżcie,a nie sprowadzajcie (zło).
        Tych ,co sa wystarczy,niech pan Cyrikas tam jedzie,idzie i ewangelizuje.
        Mamy ziemską ojczyzne czyli ziemię ojców do zewangelizowania.
        Po co Sobieski pogonił,trzeba było ewangelizowac,to biłbyś dziś pokłony do allacha na dywaniku i rżnął innowierców.

  9. Odnośnie tych pasterzy, którzy podpisali się pod deklaracją odnośnie przyjmowania obcych nam cywilizacyjnie, kulturowo i wyznaniowo ludzi prosta sprawa teraz już wiecie jakich zborów unikać 🙂 Scenka z udziałem tej kobiety jest beznamiętnie powielana w dziesiątkach egzemplarzy bez spojrzenia na szerszy kontekst. To swoje górnolotne przemówienie wygłosiła ona już jakiś czas temu na marszu organizowanym przez środowiska powiedzmy patriotyczne w tle zresztą widać powiewające flagi ONRu. Niestety ale mówiąc o Chrystusie jako Królu miała na myśli (tu podejrzewam tylko chciałbym się mylić) Jego Królowanie ogłoszone ludkom przez KRK. Niestety Jezus jest Królem tylko na papierze nie w sercach tych ludzi, którzy tłumnie występują pod hasłami typu Kościół, Naród, Państwo. Poza tym o czym się milczy Polska już ma swoich muzułmańskich imigrantów głównie Czeczenów z którymi już są problemy i z którymi lokalna społeczność wliczając służby porządkowe nie daje sobie rady.Propagowanie takich filmików w internecie służy tylko podsycaniu nienawiści a przede wszystkich na naszych oczach widać dwa a może nawet trzy obozy jakie powstają na terenie Europy tj. blok centrum wschód nazwijmy go słowiański, zachodni już prawie kalifat 🙂 i angielski wraz z Irlandią, który dryfuje w stronę USA. Osobiście mówię stanowcze NIE dla przyjmowania tych tzw. uchodzców i nie interesuje mnie opinia innych w tym zakresie. Skwar w tej Irlandii niesamowity 🙂 z tej racji po wykonanej ciężkiej fizycznej robocie z pewnym ciemnoskórym jegomościem zaoferowałem mu butelkę wody której ten grzecznie odmówił bo pości z okazji ramadanu 🙂 Nikt mi zatem nie powie że spragnionemu odmówiłem pić 🙂 ale nachodzcom mówię NIE i koniec!

    1. Sławek,ok.
      ale sprawa jest tej wagi ,że ona mówi o Jezusie z Biblii a oni o allachu z Koranu.
      Róznicę widzisz.
      Gdy nie będzie zagrożenia islamem możemy “wybrzydzać”.

      1. O jakim Jezusie ona mówi to można sie przekonać oglądając filmiki z jej udziałem na yt czy chociażby jej fejsbukowy profil. Ładna buzka wystawiona tylko w celu “ocieplenia” wizerunku ONRu. Choć krytykuje hierarchię KRK bo o uszy mi się to obiło (zresztą wielu tak robi chociażby Kowalski) to na msze zasuwa wraz ze swoimi kolegami świętując katolickie święta. Może i dziewczyna kiedyś (oby jak najszybciej) znalazła właściwą droge do poznania Boga Żywego bo póki co niestety błądzi i daje się wciągać w tą grę. Piszesz o zagrożeniu islamem dla mnie to zagrożenie stoi na równi z katolickim.

        1. “dla mnie to zagrożenie stoi na równi z katolickim”.
          W Polsce wszędzie dookoła katolicy i bezpiecznie jak nigdzie, przypadek? Wybacz bracie ale to zabrzmiało trochę tak jak przemówienia lewaków mówiących np. że zagrożeniem nie jest islam tylko mowa nienawiści (czyli mowa prawdy) i europejscy nacjonaliści (którzy często nimi nie są, tylko po prostu nie chcą tracić swej dotychczasowej tożsamości, a takim do nacjonalizmu bardzo daleko). Owszem przywódcy krk są bardzo niebezpieczni ale zwykli katolicy, którymi i my byliśmy są normalni w przeciwieństwie do większości nominalnych muzułmanów. Nie mówię, że chrześcijaństwo w wersji katolickiej jest dobre ale na pewno lepsze od islamu. Powiedzmy sobie wprost, że biblijne chrześcijaństwo na tym świecie nigdy nie zatriumfuje ale to co jest teraz w Polsce na pewno jest lepsze od islamu. Co do tej dziewczyny to tylko Bóg zna jej serce. To, że należy do kk jeszcze nie znaczy, że od razu chcę źle. Być może ty też kiedyś byłeś katolikiem i miałeś dobre intencje ale zwyczajnie nie wiedziałeś, że jesteś zwiedzony. Może ona też chcę dobrze ale jeszcze nie wie, że błądzi. Nie należy zapominać, że Bóg ma w kościele katolickim swoich ludzi:
          “I usłyszałem inny głos z nieba mówiący: Ludu mój, wyjdźcie z niej, byście nie mieli udziału w jej grzechach i żadnej z jej plag nie ponieśli” Ap.18:4

          1. Wiedziałem, że takim stwierdzeniem wywołam ferment i było to działanie zamierzone. Jak to z tym bezpieczeństwem w PL jest? Póki co nikt nikomu głowy nie urwał i nie wybuchła żadna bomba i zapewne to większość z was ma na myśli mówiąc o bezpieczeństwie i spokoju. To tylko pozory wystarczy przypatrzeć się życiu jakie toczą ci “normalni” katolicy. KRK miał już swoje 5 minut w ciągu których używał miecza dosłownie i nie trzeba daleko sięgać do historii wystarczy cofnąć się do lat 30 i 40 ubiegłego wieku. Teraz pora i 5 minut dla wojującego islamu. Każda religia która zastępuję żywą relację z Bogiem rytualizmem, ludzkimi wymysłami i naukami jest złem zatem nie co tu czynić podziałów między islamem katolicyzmem czy protestantyzmem i to miałem na myśli pisząc o jednakowym zagrożeniu ze strony obu religii. Dziewczyna błądzi i owszem o tym też wspomniałem i oby jak najszybciej z tego błędu wyszła. Niestety póki co jest to jak już wspominałem ocieplanie wizerunku i ukazanie nacjonalizmu z piękną twarzą bo faktycznie wygląda dużo lepiej niż jakiś łysy jegomość z wypisaną na twarzy nienawiścią, który z nieukrywaną ochotą zasadziłby kopa zarówno tobie czy mi jako heretykowi jak i muzułmaninowi czy każdemu o nieco ciemniejszej karnacji skóry 🙂 Znam to z autopsji i jak widzę nic się nie zmieniło.

            1. Nie wywołałeś żadnego fermentu przyjacielu, to że się z tobą nie zgodziłem to nie znaczy, że jestem oburzony:) Jasne, że katolicyzm używał miecza ale to było działanie duchowieństwa wysługującego się wojskiem. Laicy katoliccy podczas inkwizycji przymierali głodem bo ich “pasterze” zabierali im wszystko, a każdy kto wychodził przed szereg kończył tak jak np. Waldensi. Jeśli chodzi o wymiar duchowy to faktycznie nie ma żadnej różnicy bo wszystkie te religie prowadzą do piekła. Jeśli jednak twoim zdaniem nie ma różnicy między islamem a katolikami z Polski to znaczy, że jest ci obojętne czy zaczną przybywać oni do Polski, przecież i tak się nie zmieni. Proszę cię nie mów, że nie ma różnicy między krajami w których są muzułmanie a tymi w których ich nie ma bo jest to po prostu nieprawda. Nie bronie onr-u i zgadzam się, że oni również mogą być niebezpieczni ale jakby nie było to nie robią oni jak na razie tak skandalicznych rzeczy jak imigranci, a na pewno nie na taka skalę. A teraz wyobraź sobie, że nie wiesz kim jest ta kobieta i powiedz co złego powiedziała w tym przemówieniu?

              1. Nie muszę sobie wyobrazac choć wyobraznie mam bujną 🙂 Nie znam tej kobiety i nie znając zbadałem tylko tło w jakim została umiejscowiona a stąd już krok za krokiem doszedłem do wniosków które potwierdziły moje podejrzenia. Równie dobrze można powiedzieć te same słowa o każdym duchownym jakiejkolwiek religii wszak nie znając ich potrafią piękne słowa sadzić o miłości, pomocy, wybaczaniu itp. ot pierwszy przykład z brzegu papa Francis wszak nie znasz go osobiście a tylko ze środków przekazu, a ten jegomość potrafi kwieciście mówić i ludzie się na to łapią;) Wystarczy tylko spojrzeć nieco szerzej by ujrzeć całokształt otoczenia jakie reprezentują i w jakim sie poruszają.

      2. Justyna Helcyk gdyby ktoś chciał powęszyć 🙂 Jako iż jesteśmy na blogu detektyw prawdy to węszenie za prawda jest wręcz wskazane. Nie znałem kobiety przed obejrzeniem tego materiału miałem tylo podejrzenia co do niej i niestety te podejrzenia się sprawdziły.

  10. Była muzułmanka o Jezusie i Maryi w koranie:
    https://www.youtube.com/watch?v=Ed62kx5X4QU

  11. Peter, that is, a stone, not a rock

    Pastor Cyrikas niestety zasmucił mnie swoją postawą odnośnie szabatu. Powiedział mianowicie, że Jezus wspomniał o wejściu do jego “odpocznienia”.
    A że użyte zostało tam słowo “szabatowanie”, ma to oznaczać, że weszliśmy do Szabatu który trwa już wiecznie (nie tylko w sobotę).
    Być może dlatego, że Bóg nazwał ten dzień po prostu “odpoczynkiem” czyli Szabatem co wynika samo z siebie bo słowo “szabat” oznacza po prostu odpoczynek.
    A więc odpoczynek, nawet po napisaniu tego komentarza automatycznie nazywa się szabatowaniem – ale czy jest to ten sam Szabat o którym wspomina Bóg w dekalogu? 🙂
    Bóg miał na myśl odpoczynek w Swój Święty Dzień, nie jakikolwiek odpoczynek który przecież ma miejsce często, inaczej zamęczyli byśmy się pracą bez przerwy 😀
    Nie było by problemu gdyby Bóg powiedział, że na cześć stworzenia ustanawia nie “odpoczynek” a np święto o nazwie “skomplikowananazwa”.
    Wtedy gdyby Jezus powiedział np. “jeśli jesteście strudzeni odpocznijcie we Mnie” nie pomyliło by się to nikomu ze świętem “skomplikowananazwa” 🙂
    Ale drogi Boga są proste i po prostu nakazał nam jednodniowy sobotni odpoczynek, a nie “skomplikowanąnazwę” i przez to kiedy Jezus kiedykolwiek wspomniał o jakimkolwiek odpoczynku podpinane jest to błędnie pod wyjątkowy odpoczynek czyli Szabat.
    Innymi słowy Jezus musiał by zmienić (unieważnić) jedno z dłuższych przykazań, a podobno nawet kreska miała nie zmienić się w Prawie.
    W takich momentach przychodzi mi do głowy ten cytat: “Przeklęty mąż który pokłada nadzieję w człowieku, błogosławiony ten, kto pokłada nadzieję w Panu.”
    I tego się trzymajmy 🙂 Wszystko badajmy, a jedynie to co dobre (zgodne z Pismem) zachowujmy.

  12. yt”Islamiści mu Tego nie Darują – płk. Piotr Wroński”

  13. Ta inwazja islamskich imigrantów na Europę, to jak epidemia czarnej śmierci (dżumy) w XV w. Wtedy Polska uszła od tego cało. Niestety, obecna epidemia ciągle się rozwija. A chorzy ludzie pro UE i pro imigrantom chcą nas tym wirusem zarazić.
    W Bogu nadzieja…

  14. Przepraszam Piotrze za duplikat, myślałem, że nie przyjęło komentarza, bo u mnie trochę te pliki cookies szwankują i czasem nie przyjmuje jakiegoś wpisu albo pobierania na necie.

  15. Dziekujemy Piotrze,
    za odważny ,konkretny i jakże potrzebny apel w dobie rozmiekczania serduszek o miłosierdziu chrześcijańskim.
    Poza tym po co nam chłopy,co zostawiają swe kobity i dzieci na wojnie,choć wiekszośc to dla socjalu nie z wojny.

    Jak działa islam-trzy fazy dżihadu islamskiego+dodatek
    https://www.youtube.com/watch?v=eGgR6wp4Hg8
    Nie widzę,czy poszło,więc powtórzę komentarz.

  16. Jedni ewangelizują drudzy strzelają.Jedni i drudzy świętują w niedzielę.A prawda jest tylko i wyłącznie w Jezusie Chrystusie.Tylko Bóg i jego łaska może nam dać poznanie prawdy.Módlmy się abyśmy nie ulegli zwiedzeniu.

    1. Islamiści kłamią jak ich ojciec, stąd określenie “religia pokoju”. Bulwersuje jedynie to, że w dobie powszechnego i wciąż swobodnego dostępu do informacji jw. spora część ludzi postępuje wbrew zdrowemu rozsądkowi, a zgodnie z serwowaną propagandą. Najbardziej boli, że to, co dla nas wydaje się oczywiste, innym chrześcijanom trzeba tłumaczyć – bardzo często bezskutecznie, bo otrzymuje się obelgi i zarzuty o “brak miłości”.

  17. Marius I'm moving

    No i co tu robić?? Myślałem, że chodzi o przyjęcie ludzi którzy naprawdę są w potrzebie i oczywiście nie młodych zdrowych chłopów?. Nie jestem jeszcze tak obczytany i utwierdzony w słowie Bożym abym mógł to jakoś dobrze rozeznać. Poza tym jestem przeciwny przyjmowania imigrantów nie chciał bym aby ktoś z mojej rodziny czy znajomych został zamordowany tym bardziej, że nie narodzili się na nowo, są jeszcze zwiedzeni i znajdują sie pod jarzmem nierzednicy krk która rozkokosiła sie w naszym państwie jak kwoka wysiadajaca nie jajka ale dzbuki z których życia nie bedzie ale wiadomo smród i śmierć!?. Gdyby odwrócić procentowo ludzi narodzonych na nowo i nie narodzonych na nowo w Jezusie Panu naszym, to mogli by do nas zjeżdżać się wszyscy ludzie z całego świata i nie dbali byśmy tak o ciała swoje wiedząc , że jesteśmy zbawieni i choć byśmy ponieśli śmierć to i tak ożywił by nas Ojciec w dniu ostatecznym. Tylko że im jest tak dobrze jak jest. Potrzebny jest raczej jakiś wstrząs do przebudzenia. Chyba polegam za bardzo na rozumie i uczuciach. Muszę przysiąść pilniej do Słowa Bożego i wzrastać w wierze i uczyć się aby móc wyjść pełen wiary z Ewangelią, dobrą nowiną o Królestwie Bożym do ludzi czego narazie za bardzo nie umiem, powiedziawszy prawde, może i ze mnie tchórz co mnie boli? a chciałbym bardzo aby naród się przebudził ? Pomóż Ojcze przyprowadź ze świata owieczki twoje zagubione, nie daj nam ulec zwiedzeniu i niech Duch twój Święty prowadzi nas jedną drogą byśmy mogli wejść przez jedną wąska bramę do owczarni aby nam królował na wieki nasz Pan Jezus Chrystus!

  18. “Któż nas odłączy od miłości Chrystusa? Czy utrapienie, czy ucisk, czy prześladowanie, czy głód, czy nagość, czy niebezpieczeństwo, czy miecz?

    Jak jest napisane: Z powodu ciebie przez cały dzień nas zabijają, uważają nas za owce przeznaczone na rzeź.

    Ale w tym wszystkim całkowicie zwyciężamy przez tego, który nas umiłował”
    – List do Rzymian 8:35-37 (UBG), a zwłaszcza wers 36 mówi o nas, a tymi, którzy zabijają, są przede wszystkim islamiści. Kto chce ich tu zapraszać, cóż… Jak Pan Bóg każe, to zsyła ostry obłęd…

    1. Szczerze pisząc, jak otatnio widziałem (chyba na Wolnej Polsce) zamaskrowane zwłoki naszych braci i sióstr, w tym dzieci, ze Wschodu w Chrystusie bestialsko pomordowanych przez wyznawców “religii pokoju”, byłem wstrząśnięty. Mocno uderzyło mnie, jak prawdziwe są słowa z Listu do Rzymian i wybuchnąłem niekontrolowanym płaczem… 🙁

    2. Jak okrutny potrafi być bliźni, gdy nie ma Ducha Świętego… Człowiek człowiekowi wilkiem… Poza Chrystusem jest on doprawdy nędzny i godny jedynie potopu czy sądu ogniem.

  19. Marius I'm moving

    Smutne jest to co piszesz Jacku ? Czasami nie może mi się to wszystko pomieścić w głowie jak to właśnie człowiek człowiekowi takie rzeczy robi…?
    Wiemy, że ci którzy nie są z Boga z diabla są i tak postępują w zależności od tego jak im świat mówi, każdy względem własnych cielesnych pożądań gdzieś pędzi. Jedni pragną bogactw, drudzy piją, inni cudzołożą, bałochwalą jeszcze inni mordują i na dodatek myślą, że pójdą do nieba? My pragniemy odwrotności z Boga jesteśmy i pewność zbawienia mamy tylko w Jezusie Chrystusie naszym Panu, a słowo które czytamy z którego inni się śmieją i w nie niewierzą nie jest zwykłą książką. Studiując Biblię Duch Święty wypełnia nas wiarą i mocą i chęcią oczekiwania na to czego nie widzimy i nie znamy, ale czytamy o tym i pełni wiary oczekujemy tego, który ma przyjść mianowicie Jezusa Chrystusa który osądzi ten okropny świat i ostatecznie zniszczy grzech! Obiecane mamy nowe niebo i nową ziemię, gdzie nie będzie niczego nieczystego tego oczekujemy o to zabiegamy i powinniśmy się modlić abyśmy wytrwali do końca i byli jak ci śpiący w Panu wszyscy przykładni ludzie, którzy czy to w obliczu prześladowań czy męczeńskiej śmierci stali niezachwianie broniąc jedynej słusznej sprawy i prawdy jaka jest na tym świecie, którą nam Bóg oznajmił który to on sam powołał nas do synostwa przez Jezusa Chrystusa według upodobania swojej woli ku uwielbieniu chwalebnej łaski swojej, którą nas obdarzył w Umiłowanym… Efezjan 1 od 3 do 14 o tym mówi.
    Ludzie ratujcie się oddając życie Panu Jezusowi póki na to czas! W każdej chwili może się przydarzyć coś strasznego i wtedy to juz będzie za późno?.

  20. Marius I'm moving

    21:3
    I słyszałem głos wielki z nieba mówiący: Oto przybytek Boży z ludźmi, i będzie mieszkał z nimi; a oni będą ludem jego, a sam Bóg będzie z nimi, będąc Bogiem ich.
    21:4
    I otrze Bóg wszelką łzę z oczów ich; a śmierci więcej nie będzie, ani smutku, ani krzyku, ani boleści nie będzie; albowiem pierwsze rzeczy pominęły.
    21:5
    I rzekł ten, który siedział na stolicy: Oto wszystko nowe czynię. I rzekł mi: Napisz: bo te słowa są wierne i prawdziwe.
    21:6
    I rzekł mi: Stało się. Jam jest Alfa i Omega, początek i koniec. Ja pragnącemu dam darmo ze źródła wody żywej.
    21:7
    Kto zwycięży, odziedziczy wszystko i będę mu Bogiem, a on mi będzie synem.
    Apokalipsa Jana 21

  21. Czytam te wszystkie komentarze i zastanawiam się kto je pisze, bo przeciez nie chrześcijanie, ktorzy kochają Jezusa Chrystusa i przestrzegają przykazania o milosci do Boga i bliźniego. Tyle w nich pogardy, nienawiści, obmowy i niestety niewiary w MOC BOGA. Łatwo jest oceniać i krytykować Pastora Cyrikasa, ale trudniej okazać milosc, zwlaszcza wrogowi /nie dotyczy to tylko islamistów/ To człowiek ze “świata” tak postępuje. Czy tak postąpiłby Jezus Chrystus?
    Ostatnio przysłuchiwałam sie rozmowom ludzi – chrześcijan i co usłyszałam? – “Słowo Boże to teoria o zycie jest życiem”
    Czytając te wpisy mam wrażenie ze niektórzy z Was tak wlasnie myślą. Nie wysyłajcie samego Cyrikasa na ewangelizacje ale stańcie u jego boku i pomóżcie przyprowadzać ludzi przed oblicze Boga Żywego. Łatwo jest założyć ręce i krytykować
    WEŹCIE SIE WRESZCIE DO ROBOTY – ewangelia to Moc i dziala.!!!
    Chwala Niech bedzie Naszemu Zbawicielowi Jezusowi Chrystusowi

  22. Tak modlę się właśnie do Boga i pytam – czy jestesmy Bożą Armią, czy jestes Jego wiernym żołnierzem? Prawdziwy zawodowy Żołnierz jest zawsze posłuszny swojemu dowódcy nigdy nie powie “tak dowódco słyszę rozkaz, ale sie z tym nie zgadzam i nie wykonam polecenia”
    Tak jest ze Słowem Bożym słyszymy, czytamy i co? Czy wsłuchujemy sie w cichy szept Boga, czy go zagłuszamy własnymi pomysłami na zycie i krytyka?
    Ja wierze w Boga wszechmocnego i takiego, ktory moze uczynić rzecz niemożliwa w oczach ludzi choćby np. nawrócenia setek tysięcy islamistów, do Jezusa, i nie potrzebuje setek ludzi ale kilku wiernych i oddanych Bogu dzieci.
    Czy Ty tez tak wierzysz, zadaj sobie takie pytanie i wsłuchuj sie w Słowo Boże. Być może wlasnie Ciebie samego Bog chce posłać do ewangelizacji tych hord islamistów .
    Ale pustymi frazesami i przekrzykiwaniem sie nie usłyszysz tego co Nasz Wszechmocny Bog Ojciec ma Ci do powiedzenia.
    Zakasaj rękawy i spytaj Stwórcy Co Ty możesz zrobic w tej sprawie. Oddaj mu się pod Jego działanie i słuchaj “rozkazów”
    Wierze, ze nikt i nic nie bedzie w stanie zatrzymać choćby kilku silnych w Panu Jezusie ludzi idących z ewangelia w swiat. Bogu niech beda dzieki za kazdego wiernego i ufnego Przyjaciela Boga. Amen

    1. Moniko, jedź do Niemiec na ewangelizację.
      Zapytam jak wielką armie katolików nawróciłaś w Polsce z kultu maryjnego?
      Co Ci podpowiedział głos Boga w tej kwesti i jak skutkowało działanie w wyniku usłyszenia tego głosu?
      Pragnę poznać rezultaty Twojej misji w Polsce.

  23. Szanowny bracie!
    Pozwoliłem sobie na poprzedni komentarz (dziękuję za jego umieszczenie) z uwagi na powszechną niewiarę i powszechne afirmowanie własnej niemocy internautów, w odniesieniu do Królestwa Bożego. Przykro mi to napisać (postrzegałem wasze środowisko trochę inaczej, ale muszę wam powiedzieć, że jesteście typowymi przedstawicielami teoretycznego chrześcijaństwa, w swoim charakterze trochę podobnego do uczonych w Piśmie Starego Przymierza. Nigdy nie oczekuję aplauzu i poklasku dla swojej służby. Wszelka chwała i wszelkie uwielbienie należą się tylko Jezusowi Chrystusowi.
    A teraz parę słów, których odniosę się do zarzutów internautów.
    Zdumiewa mnie jak wielu ludzi z Twojego środowiska twierdzi, iż nauczam, że należy przyjmować każdą ilość muzułmanów do naszego kraju.
    Szanowni internauci – głosząc Ewangelię nie próbuję nikomu schlebiać, ale mówię i uczę tego co nakazuje Boże Słowo. Oczywiście nikt, nie musi się zgadzać z Bożym Słowem. Trzeba jednak mieć świadomość, że wtedy swoje pretensje należy zgłaszać pod adresem Boga. Myślę sobie, że wiele jeszcze słów, które padną w moich kazaniach nie uzyska akceptacji u Ciebie i Twoich przyjaciół.
    Szanuję Twoją pracę i widzę jej sens – dlatego ją z serca błogosławię. Nie powinniśmy ( jako chrześcijanie) toczyć jałowych sporów w drugorzędnych sprawach, ale winniśmy się wzajemnie wspierać, okazywać sobie miłość i troszczyć się nieustannie o uczniów Chrystusa, niezależnie od tego kim są i jakie reprezentują poglądy.
    Biblia zachęca nas, abyśmy sądzili „nie z pozorów, ale sprawiedliwie”. Skoro wszyscy chcemy być posłuszni Słowu Bożemu, to mamy wspaniałą możliwość aby nasze chrześcijaństwo w pełni rozkwitło miłością.
    Zachęcam gorąco do ponownego wysłuchania kazania pt. „Upadek Europy”. Po wysłuchaniu proszę o zadanie sobie pytania: co usłyszeliśmy? Mam wrażenie, że uniknęli byśmy wtedy wielu nieporozumień. W kazaniu wyraźnie wskazałem, iż bezkrytyczne przyjmowanie wyznawców diabła do naszego kraju, byłoby niewyobrażalną głupotą. Dlatego należy tych ludzi przesiać przez wąskie sito Słowa Bożego!
    Czy nie o tym było kazanie?
    Należy również tych ludzi potraktować z Chrystusową miłością. To oznacza, iż mają oni prawo usłyszeć od nas Ewangelię zbawienia – w każdym dostępnym języku. Ja wierzę, że w tym dziele Bóg może użyć nawet wierzących głuchoniemych! Czyż Bóg nie przemawiał przez oślicę?, czy kruki nie karmiły Eliasza?, a przecież to tylko zwierzęta! Czyż ludzie nie są czymś więcej?
    Mam pytanie: co każdy z internautów (tak skutecznie wyśmiewających chrześcijaństwo Polaków) zrobił w ostatnim miesiącu dla Królestwa Bożego? Co zrobiliście drodzy internauci aby uchronić swój kraj i swój dom przed hordami islamistów? Czy czekacie na to, że ktoś wyręczy Was w tej służbie?
    Deklarujecie, iż nie życzycie sobie aby weszli do naszego kraju, a oni już tutaj są. Czy ta sytuacja zachęciła Was do głoszenia ewangelii (twierdzicie że jest dla Was cenna) zawsze i wszędzie, w każdym miejscu, w każdym czasie i w każdych okolicznościach. Przyjmijcie do wiadomości, że jeśli Polacy nie nawrócą się do Chrystusa, to i tak nie unikniemy sądu. Czy środkiem na który Bóg się zgodzi będą muzułmanie, to tego nie wiem. Musimy sobie wszyscy uzmysłowić, że problem nachodźców jest problemem duchowym i tylko duchowe środki będą prowadziły do zwycięstwa. Żadne administracyjne czy polityczne rozwiązania nie zatrzymają tej fali terrorystów. Abyśmy mogli skutecznie duchowo walczyć, musimy stać się ludźmi pełnymi Ducha Świętego i Bożej miłości.
    Powołujecie się na przykład zachodu pokazując jak jest niszczony przez muzułmanów. Moje pytanie brzmi: jakie zastosowano środki, które mogłyby powstrzymać tę diabelską inwazję? Nie zastosowano na pewno duchowych środków. Nic nie słyszymy o organizowaniu ewangelizacji dla muzułmanów. Nic nie słyszymy o tym aby obowiązkowo otrzymywali Biblię w swoim języku. Wręcz przeciwnie! We Francji zabroniono podawania do publicznej wiadomości informacji o tym, że wielu muzułmanów uwierzyło w Jezusa Chrystusa. Nie dziwmy się więc, że Europa Zachodnia umiera!
    Pytanie – czy to jest tylko głupota?
    Osobiście uważam, że absolutnie nie! Uważam, że to jest świadoma polityka zniszczenia cywilizacji europejskiej. Dlaczego tak się dzieje?. To proste! Bóg pozwolił diabłu (z wiadomych przyczyn) aby ten zemścił się na Europie za wieki głoszenia Słowa Bożego na całym świecie. Europejska cywilizacja zbudowana na Biblii jest ewenementem w skali historii całego świata. Jej zniszczenie umożliwi wylanie się diabelskiej cywilizacji na cały świat. To dlatego w Europie Zachodniej odbywa się sąd. Wspomnieć należy, że diabeł ma współpracowników wewnątrz tego kontynentu, a to feministki, a to okultystów, wszelkiej maści lewaków i wielu pożytecznych idiotów (cytat z Lenina). Możliwe, że Bóg zlituje się jeszcze nad Europą i przyjdzie Jego wybawienie – ale to tylko nadzieja. Twierdzę (vide moje kazanie), że Polska nie może stać obojętnie i jedynie przypatrywać się tej sytuacji. Jestem niestety jednym z niewielu „szaleńców”, którzy ośmielili się rzucić wyzwanie polskiemu malkontenctwu i polskiej pogańskiej religijności. I dobrze mi z tym. Skoro nie chcecie pomóc podobnym do mnie „szaleńcom” w duchowej służbie dla Pana, to czego chcecie?! Odpowiedzcie sami sobie na to pytanie. Pozostaję z szacunkiem i miłością. Pastor Andrzej Cyrikas.

    1. Dziękuję za obszerną odpowiedź, choć jest ona w stylu “atakuję odbijając piłeczkę”

      Po krótce.

      Napisałeś

      “Przykro mi to napisać (postrzegałem wasze środowisko trochę inaczej, ale muszę wam powiedzieć, że jesteście typowymi przedstawicielami teoretycznego chrześcijaństwa”

      Odpowiadam więc:

      http://detektywprawdy.pl/2016/02/18/uwaga-jutro-modlimy-sie-o-polske/

      http://detektywprawdy.pl/2015/05/15/dzis-modlitwa-za-polske-o-godz-20-00/
      http://detektywprawdy.pl/2015/05/12/czy-isc-na-druga-ture-wyborow-prezydenckich-modlitwa/

      http://detektywprawdy.pl/2016/02/14/wielka-prosba-o-modlitwe-o-ochrone-polski/

      http://detektywprawdy.pl/2016/06/03/modlitwa-o-polske-przed-wizyta-jezuity-na-sdm-2016/

      Jak widzisz bracie Andrzeju walnąłeś kulą w płot i to bezpodstawnie nas osądzając o bierność, kiedy jest zupełnie inaczej.

      Skąd wiadomo, co się działo np przed wizytą p. Bergoglio i podczas dzięki tym modlitwom? Nie wiemy, gdyż nie widzimy rzeczywistości duchowej. Może dzięki modlitwom naszym nie było zamachu.
      Jest tych modlitw o wiele więcej.

      http://detektywprawdy.pl/2016/04/01/dzis-nasza-7-traba-modlitwy-o-polakow/

      7 postów od 8 do 20.00 uważasz za teoretyzowanie? Pomijam to co może być sporne, czyli sens postu samego, gdyż różne są opinie. Jednak chce tym pokazać, że to nie teoria, a czyny bracie drogi, czyny. Skąd taka pewność siebie, że nie modliliśmy się? Jak widzisz jest inaczej. Jak mało która strona bardzo często się modlimy.

      Nasz brat w wierze sam inicjuje wiele modlitw nie tylko o Polaków jako całość, ale o poszczególne grupy wpędzone w sidła Złego:

      http://detektywprawdy.pl/2015/07/14/modlmy-sie-za-tych-ludzi/

      Modlitwa o konsumentów dopalaczy.

      Poniżej modlitwa o nauczycieli i przypadkowe osob y:

      http://detektywprawdy.pl/2017/04/27/powstan-bacznosc-zolnierzu/

      Moge odwrócić pytanie w miłości pytając bez ubliżania: Andrzeju, Bracie, ile razy w Twoim zborze modlono się o Polskę?

      Na ilu stronach jest tak aktywny taki dział:

      http://detektywprawdy.pl/category/chrzescijanie-dzialaja/

      Jak widzisz jest tego sporo. Tym oskarżeniem o bierność w obliczu prawdy jak wyżej przedstawiłem z przykrością muszę stwierdzić, że nie tylko tracisz w moich oczach, ale chyba będe miał jeszcze większy dystans do pastorów. Wy kasta panów, a my? no cóż niedouczeni teoretycy. Wy wyszkoleni, a my gorszego sortu….

      “Co zrobiliście drodzy internauci aby uchronić swój kraj i swój dom przed hordami islamistów? Czy czekacie na to, że ktoś wyręczy Was w tej służbie?”

      Oto moja odpowiedź:

      http://detektywprawdy.pl/2015/11/09/ulice-we-francji-coraz-grozniejsze-przez-muzulmanow/

      Po za tym, na blogu informujemy o zagrożeniach, o czym w TV sie nie mówi. Przynajmniej do tego roku się nie mówiło. Cały ten dział:

      http://detektywprawdy.pl/category/islam/

      Jest uświadamianiem o Islamie. Dzięki temu świadomość innych rośnie.

      Czy zdobędziesz się na zwykłe “przepraszam”? nie musi być chrześcijańskie, ale takie ludzkie.

      Jeśli tak “rzetelnie” zbadałeś naszą “bierność”, to jaką mamy gwarancję Andrzeju, że rzetelnie badasz kwestie doktryn biblijnych?

      You write:

      “Należy również tych ludzi potraktować z Chrystusową miłością. To oznacza, iż mają oni prawo usłyszeć od nas Ewangelię zbawienia – w każdym dostępnym języku.”

      31 milionów Anglików deklaruje się jako chrześcijanie. Kto jest aktywną siłą religijną w Anglii? modlący się protestanci, czy Islam? Po raz pierwszy w historii Londynu, burmistrzem Londynu w roku 2016 został muzułmanin….

      Więcej nie będę odpowiadał, bo to do niczego nie doprowadzi dobrego. Apeluje tylko aby moi czytelnicy powstrzymali emocje, odpowiadając bratu Andrzejowi w miłości, pokoju i kierując się logiką oraz Mieczem Ducha.
      Nie chce wyciągać pochopnych wniosków, bo łatwo się stuka w klawiaturę, ale podkreślam raz jeszcze: Twoje wykłady były dla mnie źródłem inspiracji, a odwaga głoszenia ewangelii na YT wyróżnia Cię spośród innych pastorów. Resztę niech ocenią inni.
      To mój ostatni komentarz w tym wątku i nie dlatego, że zbywam niewygodnego adwersarza, ale dlatego, że nie chcę gorszyć innych sporem. To nie mój styl. Są w necie tacy, którzy zrobiliby z tego show, ale nie ja. Tak więc proszę o zrozumienie.

      1. Czuje się zobowiązany do napisania tego komentarza gdyż chyba z mojego powodu rozpoczęła się cała ta awantura. Nie pozwólmy aby kwestia uchodźców nas skłóciła, zwłaszcza, że nikt z nas nie ma REALNEGO wpływu na ich napływ do naszego kraju. Być może zbyt pochopnie i emocjonalnie podeszliśmy do zagadnienia, przesiewając komara a wielbłądowi pozwalając wejść :(.

        Już kilka razy zauważyłem, że pisząc komentarze, SMS lub rozmawiając przez komunikator internetowy łatwo może dojść do nieporozumień gdyż jest to tylko suchy tekst bez emocji (emotikony nie wystarczą do oddania pełnego zakresu emocji).

        Przyznaję się, zbyt emocjonalnie zareagowałem na słowa pastora Andrzeja, ale oglądając niektóre filmiki z wyczynów uchodźców byłem tak naładowany negatywną energią, że nie mogłem powstrzymać się od komentarza. Dzisiaj żałuję, że poruszyłem kwestię uchodźców i pastora Andrzeja ale jakby nie patrzeć dzięki mojemu komentarzowi społeczność detektywprawdy.pl dostała CENNE wskazówki/reprymendę od samego pastora Andrzeja :), moim zdaniem są to słuszne uwagi, stajemy się przemądrzałymi uczonymi w piśmie, szydzącymi z KRK i jego “głupich” owieczek, ja już takie symptomy od jakiegoś czasu dostrzegałem u siebie samego.

        Czasem myślę, że najlepiej w ogóle się nie odzywać, bo można kogoś urazić, wywołać niepotrzebne zamieszanie, dlatego jestem pełen podziwu dla osób piszących, wypowiadających się publicznie, przecież one zawsze kogoś urażą, skąd zatem mają pewność że stoją po dobrej stronie, w końcu co do wielu zagadnień, interpretacji nie ma zgody między NAJWIĘKSZYMI UMYSŁAMI a co dopiero między nami szarakami?

        1. Brat Cyrikasa nas oskarża.
          Udowodnilem że niesłusznie. Podałem linki jako dowody. Czy zapoznałeś się ciekawy z tym?
          Zareagowałes zdrowo. Nie znam żadnego kraju gdzie chrześcijanie podbiliby duchowo dane państwo, kraj.

          Twój komentarz jest bez znaczenia i ponad sporem. Zwrócił tylko moją uwagę, a stanowisko ws uchodźców jakie miałem takie mam.
          Dodatkowo brat Cyrikas chce częstować ich rakotworczy wieprzem. Sorry, ale ktoś taki nie może być dla mnie przewodnikiem. Pastorzy to nie są święte krowy. Pisałem kiedyś o jednym, który boi się starszych zboru w sprawach, w których powinien słuchać się Boga. Dodatkowo był z wiernymi na spektaklu gdzie aktorki chodziły w pończochach po scenie. To tylko przykład.

          Kwestia krytyki Krk była także poruszana na tym blogu. Ostrzegalem że wiara nie powinna się opierać na samej krytyce Krk. Tacy ludzie jednak są ale to jakiś procent.

          Reasumując, ktoś kto prowadzi blog lub kanał yt poddany jest krytyce. Choćby był biskupem Krk.
          Nie obrażając dyskutujemy więc nie widzę problemu, a tylko wszystko się klaruje.

          Przypominam także Psalm 23
          Pan moim pastorem.

          1. Mimo wszystko gdyby nie mój NIEISTOTNY komentarz nie byłoby całego tego NIEPOTRZEBNEGO zamieszania. Nie pozwólmy tak łatwo dać się poróżnić, w sprawie uchodźców miejmy inne zdanie ale niech to nas nie nastawia wrogo jednych przeciw drugim. Niektóre wykłady pastora Andrzeja są ciekawe i warto je umieszczać na tym blogu.

            Jak to napisano, cytuję z pamięci, “niech ucho twoje nie słyszy wszystkiego a oko nie widzi wszystkiego”, zawsze można się do czegoś przyczepić, macie choćby przykład bloga Rafała K. i jego oskarżeń względem Was. Nawet do słów Jezusa Chrystusa można się przyczepić, co niektórzy czynią wyrzucając niektóre ewangelię do śmietnika, oczywiście ewangelia jest jedna ale widziana jakby z czterech stron, różni ludzie inaczej opowiedzą to samo wydarzenie nawet gdy mówią prawdę.

            Gdyby ludzie zapoznali się z tym blogiem oraz wykładami pastora Andrzeja byłby z tego pożytek dla wszystkich.

            Zgoda buduje, niezgoda rujnuje, takie to proste a takie trudne.

            1. ciekawy “Nawet do słów Jezusa Chrystusa można się przyczepić” – dziecko Boże nigdy się nie “przyczepi” do słów Jezusa.
              “różni ludzie inaczej opowiedzą to samo wydarzenie nawet gdy mówią prawdę.” – Prawda jest jedna więc jak ludzie mówiący ją mogą mówić inaczej? Prawda jest jedna i Słowo Boże jest od tego aby ją zweryfikować. Różni ludzie mogą mieć różny styl wypowiadania się ale kiedy mówią prawdę to zawsze dochodzą do tych samych wniosków.

  24. Ja jestem zdania że najpierw powinni przejść na chrześcijaństwo wyrzec się swojego boga a wtedy jak najbardziej droga otwarta i wtedy to nasi bracia i siostry.
    Jeżeli najpierw wpuścimy a potem będziemy ewangelizować…no cóż oni z czystą rozkoszą będą łamać Boże Prawa jak to jest w ich zwyczaju i religii.
    Mamy BROŃ najlepszą na świecie!!! Samego Pana Jezusa Chrystusa i Jego troskę o nas o swoją rodzinę nie mamy się czego bać jeśli sam Bóg jest z nami!!!!
    Jeśli miałabym zginąć za wiarę- jestem gotowa bo moja nagroda będzie po śmierci

    1. Problem w tym, że nie ma kto ewangelizować. katolicy żyjący światem? Czy garstaka protestantów?

      Wg mojej oceny, to co nam pozostało, to modlić się, aby oni tutaj nie dotarli. Modlic się o przebudzenie katolików.
      Jeśli już tu będą, wtedy będziemy musieli się modlić o nawrócenie muzułmanów, ale licząc się z tym, że będzie to jakaś garstka, a koszt pobytu islamistów będzie kolosalny.

Leave a Reply

Truth Detective, Good News and Revelation © 2015 Frontier Theme
en_USEnglish