Truth in the end times. Biblical Christians.

Biblical Christians. THE TRUTH FOR THE FOLLOWERS OF JESUS CHRIST "Ye shall know the truth, and the truth shall make you free."

Zielonoświątkowcy u Papieża Franciszka.

Biblia nigdy nie kłamie. Kościół Rzymski jest matką wszetecznic, czyli odstępczych kościołów.

 

“A na czole jej wypisane było imię o tajemniczym znaczeniu: Wielki Babilon, matka wszetecznic i obrzydliwości ziemi.” Obj 17

 

“„Jedność rodzi się na wspólnej drodze” – powiedział Papież, witając pastora Giovanniego Traettino z Ewangelicznego Kościoła Pojednania. Jak właśnie podano do wiadomości, Ojciec Święty przyjął go w czwartkowe popołudnie w domu św. Marty w towarzystwie sześciu innych pastorów. Giovanni Traettino wyjaśnia, że była to rewizyta, do której czuł się zobowiązany po tym, jak dwa lata temu Franciszek odwiedził go w Casercie, gdzie żyje jedna z największych wspólnot zielonoświątkowych we Włoszech

zieloniupapieza

Franciszek poznał pastora Traettino jeszcze w Buenos Aires. Są przyjaciółmi od 10 lat, stąd wizyta liderów wspólnot ewangelicznych miała charakter całkowicie prywatny. Spotkanie rozpoczęło się wspólną modlitwą, podczas której Papież i protestanccy goście, na znak jedności, trzymali się za ręce. Pastor zauważył, że dzięki tak spokojnej i przyjacielskiej atmosferze, dialog międzyreligijny nabrał nieoczekiwanego przyspieszenia. „ Papież Franciszek sprawił iż Kościół zrobił duży krok na przód dzięki temu również we wspólnocie ewangelicznej wzrasta poczucie tego dialogu” – powiedział pastor Traettino.

 

Ze swej strony Ojciec Święty dodał, że tego typu spotkania z protestantami, waldensami, czy też patriarchą Cyrylem, są potrzebą jego serca i podejmuje to spontanicznie. Podkreślił też, że w historii wydarzyły się rzeczy, które oddaliły od siebie chrześcijan, jednak „gdy ma się za sobą trudną przeszłość, to trzeba poprosić o przebaczenie. Więcej nawet – trzeba to zrobić w stylu Boga, który nie pamięta uraz” – zauważył Franciszek..”

źródło: http://episkopat.pl/zielonoswiatkowcy-u-papieza/

 

“trzeba to zrobić w stylu Boga, który nie pamięta uraz””

Nie jest to prawdą, ze Bóg nie pamięta uraz i już to dokumentuje biblijnie:

 

App 2

” Lecz mam ci za złe, że porzuciłeś pierwszą twoją miłość.”

 

dalej:

 

“Lecz mam ci nieco za złe, mianowicie, że są tam tacy, którzy trzymają się nauki Balaama, który nauczał Balaka, jak uwodzić synów izraelskich, by spożywali rzeczy bałwanom ofiarowane i uprawiali nierząd. (15) Tak i ty masz u siebie takich, którzy również trzymają się nauki nikolaitów. (16) Upamiętaj się więc; a jeżeli nie, przyjdę do ciebie wkrótce i będę z nimi walczył mieczem ust moich”

 

Jak widać niemal wszystkie kościoły są zaangażowane w ekumenizm. Na dzień dzisiejszy jeszcze adwentyści w ekumenii nie są i pojedyncze zbory ewangeliczne.

Wczoraj rozmawiałem z Robertem z Kielc na temat porwania, gdyż był na nabożeństwie gdzie ten właśnie temat omawiano.

Zacytował on Łukasza:

Gdzie jest padlina, tam się zgromadzą i sępy (Łk 17,37b)”

Wtedy powiedziałem Robertowi, że my w ogole powinniśmy uczyć się czytać Biblię jakbyśmy czytali pierwszy raz bo jaka mamy gwarancje na to, że teoria porwania ma racje bytu? Owszem jest ona w Biblii, ale czy prawidłowo ją odczytujemy. Wszak modna jest teoria, na której opiera się film i książka pt Left Behind. Niedawno oglądając ten film w grupie domowej doszedłem do wniosku, że w 3 odcinkach tego filmu ani razu nie ma mowy o Watykanie, papieżu, kościele. Jest niemożliwym znając Biblię i ominąć wątek potęgi światowej jaką jest Rzym, o którym jest mowa w samej księdze Objawienia (ap 17 i 18).

Dlatego doszedłem do wniosku, że część pastorów albo celowo zwodzi a inna część jest sama zwodzona teoriami wstrzykniętymi im przez guru wielkich religii.

Weźmy ten przykład porwania.

Gdzie jest padlina, tam się zgromadzą i sępy”

Jest on tuż za tym fragmentem:

(33) Ten, który zabiegać będzie o życie swoje, by je zachować, utraci je, a kto je utraci, odzyska je. (34) Powiadam wam: Tej nocy dwaj będą na jednym łożu, jeden będzie zabrany, a drugi pozostawiony. (35) Dwie mleć będą na jednym miejscu, jedna będzie zabrana, a druga pozostawiona. (36) Dwóch będzie na roli; jeden będzie zabrany, a drugi pozostawiony.”

Jest on w istocie za porwaniem. Teraz tak na świeży umysł. Padlina leży na ziemi. Przylatują sepy i zabierają padlinę. Kto jest ta padliną? na pewno nie kościół Boga. Jeśli nie, to może byc tak, że nie dobrzy ludzie zostaną porwani, ale xli. Jest o tym mowa w jakims filmiku Żydów mesjanistycznych, ale nie do końca mi to wszystko pasuje. Jednakże w kilku filmach pokazane jest jak sa dwa miejsca w czasach końca: planeta dobrobytu i zniszczona ziemia. Takimi filmami są Elizjum i Tomorroland. W Elizjum żeby dostac się do tej planety trzeba przekroczyć statkiem kosmicznym granice o kształcie pentagramu.

Summa summarum, chciałem podkreślić, że nasze poznanie opiera się o nauczania pastorów z internetu, o ich teksty, ale kto stworzył trendy biblijne? Czy mamy pewność, że nie byli to Jezuici?

 

Niebawem będę musiał od podstaw ponownie przeanalizować apokalipsę sam osobiście bez wzorców religijnych.

 

Updated: 19 September 2016 — 15:41

51 Comments

Add a Comment
  1. Biblia to księga hebrajska, a nie tylko grecka (hellenistyczna) jeśli chodzi o sposób przekazu i język. Jest taki gość, nawrócony żyd, ewangelizuje na wschodzie, Jacob Prasch – on ciekawie podchodzi do kwestii hermeneutyki (sposobu czytania) bo stara się przywrócić spojrzenie takie jakie mieli żydzi w czasach Chrystusa (nie faryzeusze). Polecam Detektywie zbadać,
    tu np o egzegezie – https://www.moriel.org/other-teaching/6393-how-to-do-an-exegesis-by-moriel-zulu-mission.html
    https://www.youtube.com/watch?v=CAiJM8iIiPU

    Efekty interpretacji są takie jakie założysz okulary – np katolicy maja swoje katechizmy, ojców kosciola i papieskie encykliki, protestanci odrzucili to ale także niektóre grupy zrobiły swoje okulary (historycyzm 16 wieczny etc), Biblia jest natomiast niesamowita, i żywa, odkrywa się z biegiem czasów np coraz bardziej dosłowne traktowanie znamienia bestii, czy globalizm etc (wiemy o co chodzi).

  2. Z kim spotkał się JP2? Z beny hinem (oszustem charyzmatycznym, hinduski mistyk w przebraniu) a Franek? z Copelandem (ewangelizator sukcesu, piewca mamona i mason).
    Czy to nie wystarcza by stwierdzić, że papiestwo nie ma żadnego rozeznania duchowego? Poklepuje się z fałszywymi nauczycielami dla polityki religijnej, czysty interes wizerunkowy dla obu stron, no i szopka dla ludzi.

    1. Autor tego artykułu nie wziął pod uwagę, że “kobieta” odnosi się do Ludu Bożego. W ST nierządnicą stał się narodowy Izrael bo w tamtym czasie to on był prawowitą małżonką Boga i Go zdradził.

      W NT Ludem Bożym jest Duchowy Izrael czyli każdy kto wierzy w Jezusa Chrystusa. Kościół w pierwszych wiekach stał się tak samo odstępczy jak narodowy Izrael w swoim czasie.

      W Apokalipsie zostało użyte podobieństwo starotestamentowe w stosunku do Kościoła.

      Bóg poprzez Pana Jezusa na nowo poślubił swój Lud, którym jest chrześcijaństwo (wiara w Chrystusa). Dlatego nierządnicy z Apokalipsy należy szukać w chrześcijaństwie nie narodowym Izraelu. Dlatego autor artykułu wysnuł błędny wniosek że katolicyzm nie jest nierządnicą.

      kind regards

      1. Mi się raczej wydaje, że chodzi o elitę, synagogę szatana , która rządzi i dzisiaj nawet kk -poprzez masonsko-babilonski system wierzeń i magii oraz wpływy finansowe. Poprostu kk jest częścią nierządnicy ale bank watykański raczej nie jest niezależny od żydowskich banków. Dowód jaki wyprowadza autor z genealogii nierządu z królami Babilonu itp- kiedy jeszcze kk nie było -wydaje się poprawny, więc ja stoję po środku z rozlozonymi rękami i nie wiem nic.

      2. Wcale nie trzeba spirytualizować, alegoryzować Izraela na kościół aby uznawać nierządnicę jako odstępcze chrześcijaństwo. Oblubienicą był Izrael, oblubienicą jest kościół (nawet i nawróceni żydzi), ale to nie zmienia faktu że Izrael to Izrael.
        Teologia zastąpienia to domena najpierw KRK – że kk zastąpił Izrael ,a żydzi to złę mendy i trzeba budować im getta jak sie nie chca nawrócic, owocem jest antysemityzm w pewnym zakresie.

        1. Oblubienicą Chrystusa są wszyscy wierzący w Jedynego prawdziwego Boga na przestrzeni dziejów nie ważne czy są to narodowościowo Izraelczycy czy poganie.
          Tak to wygląda graficzne:

          http://images37.fotosik.pl/2021/6e54686afef9c7c7.jpg

          Apokalipsa została napisana jako objawienie Jezusa Chrystusa i dotyczy ery chrześcijańskiej od tego momentu nie ma już podziału na narody.

          Ale wy jesteście rodem wybranym, królewskim kapłaństwem, narodem świętym, ludem nabytym, abyście rozgłaszali cnoty tego, który was powołał z ciemności do cudownej swojej światłości; wy, którzy niegdyś byliście nie ludem, teraz jesteście ludem Bożym, dla was niegdyś nie było zmiłowania, ale teraz zmiłowania dostąpiliście.

          Oczywiście nie ma teorii zastąpienia Izraela, jest wyłącznie teoria wstąpienia pogan do Ludu Bożego za pośrednictwem Chrystusa.

          Nie masz Żyda ani Greka, nie masz niewolnika ani wolnego, nie masz mężczyzny ani kobiety; albowiem wy wszyscy jedno jesteście w Jezusie Chrystusie.

          Wielka Nierządnica zaistniała w momencie kiedy narody weszły w skład ludu Bożego – Izraela. Doprowadziło to do wniesienia do Chrześcijaństwa pogaństwa z całego świata stąd Wielka Nierządnica, która ma swoją stolice w Rzymie i jest matką innych nierządnic. To w Rzymie narodziło się odstępstwo, które władało cała chrześcijańską Europą i ją zdominowało do czasu reformacji, która zadała ranę Nierządnicy, ale ta znowu zaczyna zwyciężać nad świętymi Boga tą samą metodą co w pierwszych wiekach po Chrystusie czyli poprzez wilki w owczych skórach.

          “Ja wiem, że po odejściu moim wejdą między was wilki drapieżne”

          1. “Oblubienicą Chrystusa są wszyscy wierzący w Jedynego prawdziwego Boga na przestrzeni dziejów nie ważne czy są to narodowościowo Izraelczycy czy poganie.”
            Czy w takim razie np taki Jan Chrzciciel jest częścią Oblubienicy wg Ciebie?

            1. Tak, a dlaczego miałby nie być ?

              1. Kiedy przychodzi Pan Jezus po swoją oblubienice to zabiera również zmarłych z grobów np. Dawida, Abrahama. Zarówno Dawid i Abraham i Jan Chrzciciel wierzyli w Mesjasza tak jak i cały wierzący Izrael. Cała służba świątynna zapowiadała Jego nadejście.

                “A to wam mówimy na podstawie Słowa Pana, że my, którzy pozostaniemy przy życiu aż do przyjścia Pana, nie wyprzedzimy tych, którzy zasnęli. Gdyż sam Pan na dany rozkaz, na głos archanioła i trąby Bożej zstąpi z nieba; wtedy najpierw powstaną ci, którzy umarli w Chrystusie, potem my, którzy pozostaniemy przy życiu, razem z nimi porwani będziemy w obłokach w powietrze, na spotkanie Pana; i tak zawsze będziemy z Panem.”

                Wszyscy razem z Chrystusem udają się do Ojca na Wesele Baranka z Oblubienicą, po 1000 lat wracają na Ziemie gdzie będą na zawsze.

                1. Pytanie. A czy jesteś gotowy na to wielkie wydarzenie na powietrzu? Czy wykonałeś to co jest napisane w Dz. Ap. 2, 38. Jeśli tego nie wykonałeś literalnie jak Pan nakazał apostołom, to nie będziesz miał udziału w zachwyceniu zboru oblubienicy.

              2. Nie, nie jest!
                Mat. 11:11

              3. Jan ma świadomość, że Ne jest ani Oblubieńcem ani Oblubienicą a mówi o sobie przyjaciel oblubieńca w całym tym układzie: ”
                Ja nie jestem Mesjaszem, ale zostałem przed Nim posłany. Ten, kto ma oblubienicę, jest oblubieńcem; a przyjaciel oblubieńca, który stoi i słucha go, doznaje najwyższej radości na głos oblubieńca. Ta zaś moja radość doszła do szczytu. Potrzeba, by On wzrastał, a ja się umniejszał.Jan3:28-30

              4. Myślę że Jan Chrzciciel jest także częścią Oblubienicy, choć mogę się mylić.

                Eurakylon 🙂
                podałaś werset z
                Mt 11,11
                „Zaprawdę powiadam wam: nie powstał z tych, którzy rodzą się z kobiet, większy od Jana Chrzciciela. Ale ten, kto jest najmniejszy w królestwie niebieskim, jest większy niż on.”
                -myślę, że w tym wersecie chodzi o to, że ten kto się narodził z ducha jest większy niż ktoś narodzony z ciała, tak jak jest to opisane we fragmencie z Ew. Jana 3,31:
                „Kto przychodzi z wysoka, panuje nad wszystkimi, a kto z ziemi pochodzi, należy do ziemi i po ziemsku przemawia. Kto z nieba pochodzi, Ten jest ponad wszystkim.”

                -nie chodzi o to, że Jan Chrzciciel nie narodził się z ducha, ale było to powiedziane po to, żeby uświadomić ludziom, że należeć do Królestwa Niebieskiego jest czymś wielkim i wspaniałym.

                WujekObamy 🙂
                Myślę że jedno nie wyklucza drugiego na wzór wersetu z Mt 12,50, gdzie Jezus mówi: „Bo kto pełni wolę Ojca mojego, który jest w niebie, ten Mi jest bratem, siostrą i matką” oraz z ew. Jana 15,14 „Wy jesteście przyjaciółmi moimi, jeżeli czynicie to, co wam przykazuję.” Czyli można być jednocześnie rodziną i przyjacielem Jezusa. Myślę że analogicznie Jan Chrzciciel może być jednocześnie przyjacielem jak i oblubienicą oblubieńca.

                🙂

              5. Znam pogląd i jest on mi bardzo bliski, że pieczętowanie 144 ooo tzw. Oblubienicy rozpoczęło się po śmierci Jezusa – wraz ze śmiercią pierwszego apostoła, a zakończy się… niedługo…
                Wg tego poglądu Jan Chrzciciel nie jest częścią składową Oblubienicy, gdyż zmarł przed Chrystusem.

              6. Jeśli przyjąć taki pogląd, to rzeczywiście tak by było.

                Najważniejsze dla nas to starać się żyć tak, byśmy my byli godni otrzymania zaproszenia na wesele Baranka 🙂

                pozdrowionka 🙂

      3. Żebyśmy byli dokładni: według Krzysztofa (autora artykułu) nierządnicą jest izrael a bestią zydowsko uwikłany system bankiersko-finansowy.

      4. Również sądzę, że Nierządnica jest odstępczym kościołem, nie tylko rzymskokatolickim. Ale KRK jest matką wszystkich kościołów.
        oblubienica = kościół Chrystusowy, święci Boży
        nierządnica = kościół odstępczy

        1. Niektóre wersety, które opisują odstępczy kościół:

          “Ten lud czci Mnie wargami,
          lecz sercem swym daleko jest ode Mnie.
          Ale czci Mnie na próżno,
          ucząc zasad podanych przez ludzi.
          Uchyliliście przykazanie Boże, a trzymacie się ludzkiej tradycji. I mówił do nich: “Umiecie dobrze uchylać przykazanie Boże, aby swoją tradycję zachować.” ”
          (Mk 7,6-9)

          “Dlaczego mowy mojej nie pojmujecie? Dlatego, że nie potraficie słuchać słowa mojego. Ojcem waszym jest diabeł i chcecie postępować według pożądliwości ojca waszego.”
          (J 8,43-44)

          “Znam twoje czyny,
          że ani zimny, ani gorący nie jesteś.
          May you be cold or hot!
          16 And yes, since you are lukewarm
          i ani gorący, ani zimny,
          chcę cię wyrzucić z mych ust.”
          (Ap 3,15-16)

          “Biada wam , uczeni w Piśmie i faryzeusze , obłudnicy ! Bo dajecie dziesięcinę z mięty , kopru i kminku , lecz pomijacie to , co ważniejsze jest w Prawie : sprawiedliwość , miłosierdzie i wiarę . To zaś należało czynić , a tamtego nie opuszczać . Przewodnicy ślepi , którzy przecedzacie komara , a połykacie wielbłąda !

          Biada wam , uczeni w Piśmie i faryzeusze , obłudnicy ! Bo dbacie o czystość zewnętrznej strony kubka i misy , a wewnątrz pełne są one zdzierstwa i niepowściągliwości .
          (Mt 23,23-25)

          “Ktokolwiek więc zniósłby jedno z tych przykazań, choćby najmniejszych, i uczyłby tak ludzi, ten będzie najmniejszy w królestwie niebieskim.”
          (Mt 5,19)

          “Nie każdy, kto do mnie mówi: Panie, Panie, wejdzie do Królestwa Niebios; lecz tylko ten, kto pełni wolę Ojca mojego, który jest w niebie.
          W owym dniu wielu mi powie: Panie, Panie, czyż nie prorokowaliśmy w imieniu twoim i w imieniu twoim nie wypędzaliśmy demonów, i w imieniu twoim nie czyniliśmy wielu cudów?
          A wtedy im powiem: Nigdy was nie znałem. Idźcie precz ode mnie wy, którzy czynicie bezprawie.”
          (Mt 7,21-23)

  3. „Gdzie jest padlina, tam się zgromadzą i sępy”
    Padlina to wg. mnie ludzie żyjący w grzechu i nie uznający ani Boga ani Chrystusa(jest nawet o tym w Piśmie Św. ale teraz nie pamiętam gdzie,takie porównanie nie zbawionych do umarłych) a sępy to ci którzy polują na upadłe dusze(królestwo szatana upadłe anioły) zgromadzą się wtedy tam gdzie będzie owa padlina. Wydaje mi się że updałe dusze nie mają za bardzo wsparcia od Boga dlatego wystawione zostaną niczym padlina na żer.

  4. Nie źli bedą porwani ale Kościół. Wystarczy cofnąć sie pare wersetów:

    “Jak działo się za dni Noego, tak będzie również za dni Syna Człowieczego: jedli i pili, żenili się i za mąż wychodziły aż do dnia, kiedy Noe wszedł do arki; nagle przyszedł potop i wygubił wszystkich. Podobnie jak działo się za czasów Lota: jedli i pili, kupowali i sprzedawali, sadzili i budowali, lecz w dniu, kiedy Lot wyszedł z Sodomy, spadł z nieba deszcz ognia i siarki i wygubił wszystkich; tak samo będzie w dniu, kiedy Syn Człowieczy się objawi.”

    Tak samo będzie czyli Bóg najpierw zabiera swoich tak jak zabrał Noego i Lota (pochwycenie Kościoła) a potem zsyła kare: woda, ogień, sępy…

    1. tj temat do dyskusji.

      https://www.youtube.com/watch?v=MN7i0U4GMt0

      Oni to chyba tak opisali jakby zli zostali porwani i nie grało mi to co mówią, ale tak czy owak będe musiał zweryfikowac swoje podejscie do apokalipsy.

      1. Musisz być jednak bardziej ostrożny w sądach skoro weryfikujesz swoje podejście dopiero – inaczej może się okazać, że za rok będziesz musiał wykasować połowe strony niczym powszechnie znany i lubiany Henryk K.

        Wierze, że masz szczere serce przed Panem i szukasz usilnie Jego woli. Szukając czasem jednak błądzimy ze względu na słabość naszego ciała i częściowe jedynie poznanie.
        Piszesz: “Biblia nigdy nie kłamie. Kościół Rzymski jest matką wszetecznic, czyli odstępczych kościołów.”
        Ostrożnie: Biblia nigdzie nie pisze, że to KrK… Tak się może nam wydawać ale tej pewności Biblia nie daje.

        “A na jej czole wypisane imię – tajemnica:
        “Wielki Babilon.”Apkalipsa 17:5

        Jeżeli jest to KrK to dlaczego w kolejnym rozdziale mamy:

        “W nim też znaleziono krew proroków i świętych, i wszystkich zabitych na ziemi.” Apokalipsa 18:24

        Czy KrK odpowiada za krew wszystkich zabitych na ziemi począwszy od Abla?

        1. Weryfikuje niejasne zagadnienia a porwanie takim jest. Co do porwania przed WU są tylko poszlaki. Nigdzie nie jest napisane, że porwanie będzie przed WU.

          WujkuObamy, po prostu musisz wiedziec, że do opisywania apokalipsy są 4 metody badawcze. Ja opierałem się o metode literalno-futurystyczną. Z kolei adwentyści posługują się metodą historyczną.
          Trzeba o tym wiedziećź a nie zarzucać że wykasuje spolowe strony bo zrazasz tym innych czytelników. zapewne nieswiadomie.

          “„W nim też znaleziono krew proroków i świętych, i wszystkich zabitych na ziemi.” Apokalipsa 18:24”

          Tylko krk spełnia jednocześnie te okolo 6 kryteriów biblijnych. Można siębawić czy Wielki bailon to USA czy Kościół, ale co do nierzxądnicy jest sprawa jasna. To jej sie klaniaja wszyscy krolowie ziemi.
          W kilku kwestiach jestem tutaj stanowczy:

          1. w obronie Pawła.
          2. W obronie boskości Jezusa
          3. W obronie typu kościoła rzymskiego jako nierządnicy

          W innych kwestiach waznych może nie we wszystkich ale możemy dyskutować. W tych jeśli się ktos nie zgadza, to musi zmienić blog. Od razu to piszę, ażeby nie bylo nieporozumień.
          Mam setki dowodów w zakladce Kosciol rzymski na zbrodniczą działalność kościoła. od 2 tysięcy lat.

          1. Znam metody interpretacji Apokalipsy i ja podchodze do niej tak jak Ty.
            Co do interpretacji ADS to mi sie nawet nie chce komentować bo to sekta prowadzona innym duchem i bliżej Adwentystom do ŚJ niż do chrześcijan ewangelicznych…

            …a brałeś kiedyś pod uwage taką opcję, że tej konkretnej Nierzadnicy, którą widział Jan nie ma jeszcze dziś na scenie dramatu a dopiero sie pojawi?

            1. Wujku Obama.
              Powiedz proszę – na jakiej podstawie piszesz, że Adwentyści prowadzeni są innym duchem (tzn.złym?); na jakiej podstawie twierdzisz, że bliżej im do ŚJ niż do chrześcijan biblijnych ? Bardzo jestem ciekawa argumentów na poparcie twojej tezy…

          2. Pogląd preterystyczny i pogląd futurystyczny – obydwa przedstawione przez jezuitów.

            ” Pogląd preterystyczny został przedstawiony około 1614 roku przez jezuitę o nazwisku Alcazar. Jest to wyjątkowo ciekawy szczegół, ponieważ w tym momencie nie potrzeba zbyt wiele trudu, by zrozumieć do czego mu ta teoria służyła. Pamiętacie z wcześniejszych wykładów, że wszyscy ojcowie protestantyzmu, bez wyjątku, nauczali, iż papiestwo bez wątpienia jest antychrystem oraz drugim zwierzęciem opisanym w Objawieniu 13 i małym rogiem z Daniela 7. Otóż była to właśnie próba Rzymu odwrócenia uwagi od krytycyzmu i od wszystkiego, co tak kłuło w oczy. Było to bardzo roztropne rozwiązanie powiedzenie, że cała ta księga nie ma nic wspólnego z papiestwem, ani z Kościołem rzymskokatolickim, ani żadnym innym odstępczym kościołem, bo dotyczy tylko i wyłącznie pierwszych trzech wieków naszej ery.

            Drugi pogląd nazywany jest poglądem futurystycznym. To dokładne przeciwieństwo nauczania preterystów, które wskazywało na przeszłość. Tutaj znów warto zauważyć, że nauczanie to zapoczątkował inny jezuita, zakonnik nazwiskiem Ribera, który przedstawił je około roku 1603. Znów, bez zbytniego wysiłku odkryjemy, co pchnęło Riberę do przedstawienia tej teorii – to również odwraca ostrze Księgi od papiestwa i Kościoła rzymskiego i kieruje go, jak to jeszcze pokażę, w przyszłość. Zgodnie z tym poglądem wydarzenia opisane tutaj będą miały miejsce po tym. jak Kościół zostanie wzięty z ziemi i z tego powodu oczywiście. Objawienie nie ma nic wspólnego z papiestwem.

            Widzimy wiec, że jezuici, którzy byli najważniejszymi wykonawcami kontrreformacji, uważali to za swój cel, by usunąć jakąkolwiek sugestię, że Księga Objawienia jest proroctwem dotyczącym Kościoła rzymskokatolickiego i papiestwa. Jeden pogląd umieszcza wydarzenia zupełnie w przeszłości, a drugi całkowicie w przyszłości.” (cyt. z http://objawienie365.blogspot.com/2014/10/sow-kilka-o-roznych-pogladach.html

    2. i jeszcze:
      “Gdyż sam Pan na dany rozkaz, na głos archanioła i trąby Bożej zstąpi z nieba; wtedy najpierw powstaną ci, którzy umarli w Chrystusie, potem my, którzy pozostaniemy przy życiu, razem z nimi porwani będziemy w obłokach w powietrze, na spotkanie Pana; i tak zawsze będziemy z Panem.”
      (1 Tes 4,16-18)

  5. „Gdzie jest padlina, tam się zgromadzą i sępy”

    Według mojego poznania to znaczy. Tych “wierzących” co latają za znanymi ewangelizatorami, lecą cały czas na spotkania uzdrowieńcze, lecą za jakimś “namaszczeniem”. A nie widzą potrzeby opamiętania się i wyrzucenia grzechu z życia. Nie mówię, że to złe, ale Bóg w domu jest taki sam. Najpierw upamiętanie a resztę Bóg już jeśli jego wola uczyni.

  6. Praise God!
    Zgadzam się z tym,ze powinniśmy studiować biblię samodzielnie,nie czerpać z tzw.gotowców od pastorów.
    Nie mamy żadnej pewności,że to co nam przedstawiają jest prawdą.
    Musimy uważać na zwiedzenie dlatego powinniśmy wszystko sprawdzać z biblią.
    Apokalipsa jest specyficzną księga,dużo w niej symboli,część jest przed nami zakryta.
    Dla mnie dużo rzeczy nie zrozumiałych,ale uczę się cierpliwości,jeśli będzie taka wola Boża to poznamy zakryte.
    W tej chwili bardziej muszę skupić się na uświęcaniu i słuchaniu DŚ.

  7. Pochwycenie kościoła będzie po to aby reszta ludzi się opamiętała. To ostatnia szansa od Pana Jezusa. Kolejnej nie będzie. Tak jest napisane w Księdze Henocha. Dla tych co dalej będą żyć w nieprawości miłosierdzia już nie będzie.

    1. Zgadzam się że te filmy left behind są skupione akurat na nauce pochwycenia a omijają inne, że przedstawiają to w sposób wersja “light”, a nie zgadzam się żeby ze względu na taką nie inną ekranizację czyjejś wyobraźni na ten temat nazywać to doktryną szatana (są tacy). Możecie się śmiać ale nawet w komedii “gwiezdne jaja” (parodia gwiezdnych wojen) jest symbolika/wzór biblijny (postaram się wideo o tym zrobić). Nie wszystkie filmy są złą propagandą, choć najczęściej są to te “biblijne” (kuszą swoją otoczką biblijności), a mniej te niebiblijne z biblijną symboliką – taki paradoks. Ale nigdy nie można traktować filmów itd jako bazy dla nauki Bożej.
      Co znam:
      wersja light to: znikają wszyscy chrześcijanie, potem zaczynaja sie złe rzeczy.
      wersja medium : znikają chrześcijanie “gorliwi”, inni zostają na test, zaczynaja się złe rzeczy..
      wersja hard: znikają chrzescijanie biblijni, reszta zostaje, zaczynaja sie złe rzeczy..
      wersja very hard: zaczynaja sie złe rzeczy, po jakimś czasie znikaja biblijni, reszta zostaje na jeszcze gorsze

      Z innej paczki – wersja groxt1: ameryka zostaje zdradzona, atak na usa, podczas nuklearnej zawieruchy i trzesienia ziemi pochwycenie (część idzie przez śmierć, wskutek śmierci fizycznej), wojna światowa, nwo, ucisk, itd aż powraca Pan ze swoja armia na Armagedon etc

    2. A gdzie to jest w ksiedze Henocha?

  8. http://niniwa22.cba.pl/olawa_postawilem_na_stworce.htm źródło to niestety wybiórcza, ale reportaż wiele mówi o mentalności rzymian polskich.

  9. O widzę na tapecie filmik mesjanistycznych żydów – mój ulubiony i tak wielce kontrowersyjny w czasach kiedy ziemi była jeszcze kulką… 🙂
    Powiem do czego doszłam po tym filmiku, znanych blogach, wypowiedziach braci i sióstr oraz Biblii…

    144 000 opieczętowanych sług Bożych to rodowici Izraelici – nawet jeśli nie znają swego prawdziwego pochodzenia.
    Oni wybrani są do życia w niebie; będą współkrólami z Jezusem w 1000-letnim królestwie.
    Przeznaczona im śmierć za wierność Bogu.
    Gdy zostanie zamordowany ostatni wierny sługa, być może chodzi o “tych” dwóch proroków Bożych, wtedy nastąpi Boża interwencja.
    Słudzy szatana przypuszczą atak na wszystkich pozostałych wiernych, będzie bardzo źle, czasy nazwano największym uciskiem w dziejach świata. Ale w tym samym czasie także Boży gniew nabierze siły.
    Ci którzy przeżyją nazwani są błogosławionymi.
    “Porwanie” to w istocie pozostawienie na świecie wiernych sług bożych, a wygubienie doszczętne bezbożników.
    Cały ST mówi o Królestwie Bożym tu na ziemi i wiemy o Jeruzalem zstępującym z nieba.
    Rozpocznie się 1000-letnia nauka prawa Bożego i oczyszczanie ziemi ze skażenia.
    Wtedy dokona się tajemnica Boża zwiastowana prorokom, wtedy umarli w Panu wstaną jako pierwsi – jedni do życia na ziemi, a 144 tys. do życia w niebie.
    Nikt nie wyprzedzi nikogo.
    Po 1000-letnim milenium szatan zostanie wypuszczony na krótki czas, wstaną z grobu pozostali umarli – drugie zmartwychwstanie.
    szatan zbierze swoje wojska i po raz ostatni wystąpi przeciwko Bogu.
    Wtedy to wszyscy oni zginą na zawsze…
    A przybytek Boga będzie między ludźmi, bo zamieszka z nimi…
    Stworzy nową ziemię i nowe niebo, i morza nie będzie…

    Biblia to nie opowiastka sci-fi.
    Otwórzcie oczy, otwórzcie serca…
    To wszystko trzeba zebrać… razem…
    Apokalipsa, Ks. Daniela i pozostałych proroków + Paweł (rodowity izraelita)…

    P.S. Do tego scenariusza pasuje “płaska ziemia”,
    (…)
    ale nie będę się spierać…

    1. Plagi z Apokalipsy będą uderzać religię Wielkiego Babilonu tak samo jak za dni Eliasza. To nie przypadek, że plaga suszy Izraela za wielbienie Baala trwała 3,5 roku (42 miesiące, 1260 dni) w Apokalipsie ten czas powtarza się wielokrotnie odnośnie panowania Bestii.

      Jezabela symbolizuje tutaj nierządnice, władzę religijną, a jej mąż Achab władzę państwową. Dzięki władzy męża mogła ona narzucić siłą w całym państwie odstępczy kult. To samo zrobi Wielka Nierządnica w czasach końca, kiedy siedząc na Bestii (władza państwowa) stworzy nakaz czczenia swojej religii, która również opiera się na kulcie słońca Baala, ale jest ukryta bo to zwiedzenie – Tajemnica Wielki Babilon.

      Co się stało kiedy ludzie dowiedzieli się że Baal to fałszywy bóg ? Zabili kapłanów nierządnicy, Bestia(władza ludu) pożarła Nierządnice(władza religijna), i bardzo jej nienawidziła za to zwiedzenie.

      And the ten horns which thou sawest, and the beast, these shall hate the whore, and shall make her desolate, and shall make her naked, and shall eat her flesh, and shall burn her in the fire. Apokalipsa 17:16

      W tym wszystkim miał swój udział Eliasz, którego zadaniem było głoszenie tego że prawdziwym Bogiem jest Jahwe, tak jak wskazywało jego imię. El-JAH – Bogiem JAH

      Eliasz musiał przejść przez plagę suszy, o którą sam się modlił, bo tylko tak można było uświadomić zwiedzionych ludzi, że modlą się do fałszywego boga.

      “Eliasz był człowiekiem podobnym do nas i modlił się usilnie, żeby nie było deszczu i nie było deszczu na ziemi przez trzy lata i sześć miesięcy.” Jakuba 5:17

      W tym czasie Achab uznał że winny za plagę jest Eliasz, który nie poddał się Baalowi, tylko głosił że Bogiem jest Jahwe.

      “Gdy Achab zobaczył Eliasza, rzekł Achab do niego: Czy to ty jesteś, sprawco nieszczęść w Izraelu?A on odpowiedział: Nie ja sprowadziłem nieszczęście na Izraela, lecz ty i ród twojego ojca przez to, że zaniedbaliście przykazania Pana, a ty poszedłeś za Baalami.” 1 Królewska 18:17-18

      Możliwe że chrześcijanie zostaną obarczeni winą za plagi spadające na Tron Bestii i Nierządnice tak jak Eliasz.

      Dopiero po udowodnieniu fałszywej religii Eliasz został pochwycony do Nieba.

      Pochwycenie jest więc do Nieba do Ojca, nie może być mowy o porwaniu potępionych.
      Sam Pan Jezus powiedział.

      “W domu Ojca mego wiele jest mieszkań; gdyby było inaczej, byłbym wam powiedział. Idę przygotować wam miejsce. A jeśli pójdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę znowu i wezmę was do siebie, abyście, gdzie Ja jestem, i wy byli.”

      Najpierw Pan Jezus przychodzi z aniołami po oblubienicę swój Lud, aby udać się na 1000 lat na Wesele Baranka do Ojca.

      “A zaraz po udręce owych dni słońce się zaćmi i księżyc nie zajaśnieje swoim blaskiem, i gwiazdy spadać będą z nieba, i moce niebieskie będą poruszone. I wtedy ukaże się na niebie znak Syna Człowieczego, i wtedy biadać będą wszystkie plemiona ziemi, i ujrzą Syna Człowieczego, przychodzącego na obłokach nieba z wielką mocą i chwałą, i pośle aniołów swoich z wielką trąbą, i zgromadzą wybranych jego z czterech stron świata z jednego krańca nieba aż po drugi.”

      Nie dotyka ziemi, tylko wysyła aniołów aby zebrali z ziemi zbawionych. To wszystko dzieje się już po wszystkich plagach. Bo widzialne przyjście Chrystusa w chwale Ojca zabije tych którzy nie są zbawieni, gdyż nikt grzeszny nie może oglądać Boga i przeżyć.

      Po 1000 latach Pan Jezus przychodzi na Ziemi razem z Oblubienicą. Oblubienica w Apokalipsie to Nowe Jeruzalem.Ja to widzę zupełnie odwrotnie. Plagi z Apokalipsy będą uderzać religię Wielkiego Babilonu tak samo jak za dni Eliasza. To nie przypadek, że plaga suszy Izraela za wielbienie Baala trwała 3,5 roku (42 miesiące, 1260 dni) w Apokalipsie ten czas powtarza się wielokrotnie odnośnie panowania Bestii.

      Jezabela symbolizuje tutaj nierządnice, władzę religijną, a jej mąż Achab władzę państwową. Dzięki władzy męża mogła ona narzucić siłą w całym państwie odstępczy kult. To samo zrobi Wielka Nierządnica w czasach końca, kiedy siedząc na Bestii (władza państwowa) stworzy nakaz czczenia swojej religii, która również opiera się na kulcie słońca Baala, ale jest ukryta bo to zwiedzenie – Tajemnica Wielki Babilon.

      Co się stało kiedy ludzie dowiedzieli się że Baal to fałszywy bóg ? Zabili kapłanów nierządnicy, Bestia(władza ludu) pożarła Nierządnice(władza religijna), i bardzo jej nienawidziła za to zwiedzenie.

      1. Podstawowa różnica między nami Cupak:
        Ty uważasz, że Oblubienicą są wszyscy wierzący, a ja uważam, że tylko owe 144 000 wybranych z Izraela cielesnego. Nie bez powodu Apokalipsa to rozróżnia i wyszczególnia.
        Tak, Oblubienica będzie zabrana do nieba; pozostali pozostaną na ziemi;
        a bezbożni po prostu zginą – nikt ich nie porwie tylko wypleni.
        To jak z Ziemią Obiecaną było…
        Bóg wytępił ludy pogańskie i ofiarował ziemię Izraelowi… Niemniej jednak nie wszyscy do niej weszli…

        Katolicka droga do nieba dobrych ludzi nie pozwala wam zrozumieć, że to ziemię stworzył Bóg dla ludzi…

        Gdzie został zabrany Henoch i Eliasz nikt nie wie…

        I proszę mi wytłumaczyć, dlaczego wg Ciebie, skoro wszyscy będziemy Oblubienicą w niebie, Jezus wypowiedział takie słowa:
        Mat.11:11
        “Nie powstał z tych, którzy z niewiast się rodzą, większy od Jana Chrzciciela,
        ALE NAJMNIEJSZY W KRÓLESTWIE NIEBIOS WIĘKSZY JEST NIŻ ON”
        ???

        1. Ufff następny człek który rozwikłał objawienie w “wielkim stylu”… przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać

          1. … no to ja też się teraz powstrzymam…

        2. Nie wiem czemu ten fragment odnosisz do tego kto jest Oblubienicą a kto ją nie jest. Panu Jezusowi chodziło o to, że zbawieni (przyszli członkowie królestwa Bożego) są czyści Jego krwią, nie ciąży nad nimi żaden grzech czy uchybienie. Jan Chrzciciel tak jak my obecnie przebywał w tamtym czasie jeszcze w grzesznym ciele zrodzony z niewiasty. Wszyscy w Królestwie Bożym są zrodzeni z Ducha i mają takie ciała jak te w którym zmartwychwstał Pan Jezus. Ci którzy żywą dotrwają zostaną zostaną przemieni podczas Jego powtórnego przyjścia, natomiast zmarli wstaną w nich z grobów.

          Pierwszy człowiek jest z prochu ziemi, ziemski; drugi człowiek jest z nieba. Jaki był ziemski człowiek, tacy są i ziemscy ludzie; jaki jest niebieski człowiek, tacy są i niebiescy.

          Wszyscy ludzie są potomkami pierwszego Adama, natomiast gdy uwierzą w Chrystusa stają się tacy jak On we wszystkim, łącznie z przemianą w to ciało jakie miał po zmartwychwstaniu. Bo On jest wzorem nowego człowieka.

          “Albowiem przy zmartwychwstaniu ani się żenić nie będą, ani za mąż wychodzić, lecz będą jak aniołowie w niebie.”

  10. Iamthefourth (Peter, meaning stone, not rock)

    Użytkownik WujekObamy w komentarzu pod artykułem “Wywiad z księdzem który zrzucił sutannę” napisał ciekawe spostrzeżenie:
    “Nierządnica chce się przypodobać wszystkim, Oblubienica tylko Oblubieńcowi”
    🙂

    1. Ano. Prostytutka chce po prostu zarabiać, zdobywać doczesny swiat stąd i chce podobać się jak największej liczbie klientów, dlatego też chce zadowolić wszystkich swoimi poglądami aby zarobić, no i stąd idzie na kompromisy i układy.

  11. Taki tytuł “Zielonoświątkowcy u Papieża” strasznie generalizuje. Zielonoświątkowcy nie mają papieża który by ich wszystkich reprezentował, a większość z nich jest silnie antyekumeniczna. To, że kilku pastorów postanowiło się spotkać z papieżem, to ich wybór i co najwyżej mogą reprezentować swoje wspólnoty, a nie wszystkich zielonoświątkowców.

    1. jak z innymi denominacjami jest różnie. Trzeba dychy badać, ale to spotkanie świadczy o tym jak ciągnie nie biblijne frakcje do antyChrystusa.

  12. To Bóg odpłaca a nie ludzie.
    To Bóg sądzi a nie ludzie.
    To Bóg wydaje wyrok a nie ludzie.
    Ludzie mogą wybierać
    miłość albo nienawiść
    w zależności od tego co mają w sercu.

Leave a Reply

Truth Detective, Good News and Revelation © 2015 Frontier Theme
en_USEnglish