Truth in the end times. Biblical Christians.

Biblical Christians. THE TRUTH FOR THE FOLLOWERS OF JESUS CHRIST "Ye shall know the truth, and the truth shall make you free."

Płaska Ziemia serwowana nam w nowych filmach.

Jak co niektórzy wiedzą, nie interesuje mnie ta tematyka, ze względu na brak możliwości zbadania tematu. Przekracza to moje i nasze możliwości. Wszystko to, o czym wiemy, to poszlaki, ale nie dowody.

Lajcik podesłał mi rzekomy przekaz podprogowy w dwóch filmach;

 

-w reklamie whisky

https://www.youtube.com/watch?v=iDvToZlj8ZU

 

oraz w kinowym hicie Bogowie Egiptu

https://www.youtube.com/watch?v=5hzOCmOWjPc

Zgodziliśmy się z Lajckikiem, że temat płaskiej Ziemi będzie grą w odpowiednim czasie, a póki co “dają” poszukiwaczom prawdy dojść, a raczej czuć się odkrywcami w tej tematyce.

Nie bez kozery jedną z kart illuminati jest właśnie powyższy temat:

 

plaskaziemia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wmówią nam, że oszukiwano nas, a i  być może  oszukiwano naprawdę, ale masoni wykorzystają to do swych celów.

Updated: 27 April 2016 — 14:50

77 Comments

Add a Comment
  1. filimki które miały po 500 wyswietlen dzis maja po kilkaset tysięcy. jest nagonka, po coś to jest robione.

    ja jestem za tą teoria, ale nie żyje tym bo mi to nie potrzebne do zbawienia, choć warto wiedziec

    https://www.facebook.com/fematters/?fref=ts

  2. i z Detektywem stwierdzilismy ze ostatnio jest ogromna nagonka na ten temat, a jeśli świat za czymś idzie to trzeba być ostrożnym.

    1. oni dają “odkrywać” prawdę.

  3. Tak właśnie odpuszczam ten temat bo jak mówi detektyw nie jestem w stanie tego ogarnąć przekracza to moje możliwości.

    1. też się bałem, ale poznałem prawdę a prawda nas wyzwala hehe. warto zobaczyć jakieś podstawowe argumenty, na logikę.

  4. Do zbawienia nie jest to potrzebne. Nie wiem co mam o tym myslec. Wiem, ze nad nami sa demony a nad nimi Bóg i ze nie ma nic tajnego co nie zostanie ujawnione. Szatan jest kłamcą i w swym kłamstwie nie wytrwał. Byc mozeze a nawet na pewno illumasoni wiedza ze koniec niedlugo i ukazywaniem prawdy chca pokazac swoja wladze i moc….hm

    1. Jeju, ale jesteś podobny do mojego kuzyna. Tylko wersja 20 lat młodsza.

      1. Ja? Ja do nikogo nie jestem podobny. Takich egzemplarzy nie ma 😀

        1. Książkowy przykład wypierania rzeczywistości 🙂

          1. Pozdrów kuzyna a ja i tak obstawie na swoim no chyba, ze wrzucisz mi tu jego fotke to se zobacze siebie za 20 lat.

            1. kurde nie mam. I wyszło na Twoje 🙂

              1. Dowody Panie dowody 😀
                a jak nie to do wody 🙂

  5. Być może chodzi o to żeby jak najwięcej Chrześcijan wierzyło w płaską ziemie, bo wtedy jeszcze łatwiej będzie z radykalnych Chrześcijan zrobić konserwatywnych oszołomów, nietolerancyjnych fanatyków bez miłości z przestarzałymi poglądami, którzy nie idą za “postępem”, z duchem czasów.

    Wiem też, że są spore podziały wśród Osób wierzących z powodu teorii płaskiej ziemi.

    Przykładowo Henryk Kubik i wielu zwolenników jego nauczania(jak przykładowo negowanie Pawła) wierzy w płaski kształt ziemi, zaciekle broniąc tej teorii. Według Pana Henryka jest to istotne, bo Bożą wolą jest walka o Prawdę. Szkoda natomiast, że Prawda została w tym przypadku zagubiona (również?) w ważniejszych kwestiach…

  6. W Piśmie Świętym mamy napisane że Pan Bóg pierwszego dnia stworzył Niebo i Ziemię, a dopiero czwartego Słońce, Księżyc i gwiazdy.

    Jak można oddzielić jeden dzień od drugiego jeżeli nie ma Słońca ? W przypadku płaskiej Ziemi jest to nie możliwe.
    Natomiast Ziemia kula obracając się o pełen obrót jest równoznaczna z jednym dniem, dlatego Bóg stworzył Ziemię obracającą się na samym początku, aby mógł powiedzieć że stworzył ją pierwszego dnia, a po upływie tego dnia czyli pełnym obrocie Ziemi nastał drugi dzień. Były to na pewno 24 godzinne dni bo są one odzwierciedleniem naszego 6 dniowego tygodnia pracy i siódmego dnia odpoczynku jakim jest Szabat.

    W przypadki płaskiej Ziemi nic się nie obraca, więc do czwartego dnia mamy problem z zdefiniowaniem tego czym taki dzień mógł być.

    pozdrawiam w Chrystusie

    1. nie ejste fanem żadnej opcji, ale w czasach konca kiedy przybędzie Pan Jezus jest powiedziane, że zobaczy go każde oko.
      Na moj rozum ludzki jest to niemozliwe przy okraglej ziemi. Przy plaskiej tak

      1. Nie wiem jaki sposób to się stanie bo Pan Jezus może objawić się bez problemu nawet i okrągłej ziemi, a my nie będziemy wiedzieć w jaki sposób.

        “Gdyż jak błyskawica pojawia się od wschodu i jaśnieje aż na zachód, tak będzie z przyjściem Syna Człowieczego, bo gdzie jest padlina, tam zlatują się sępy.” Mateusza 24:27

        W przypadku błyskawicy mam przeskok z światła z jednego miejsce w drugie, ale jednocześnie jest widoczna w tym samym czasie na całym horyzoncie. Mamy też nawiązanie do zlatujących się sępów. Możliwe że Pan Jezus pojawi się na całej ziemi okrążając ją, a my zostaniemy do Niego potem pochwyceni.

      2. Może zobaczy bo każde oko bo puszczą to w tv i necie?

    2. Cupak, uważasz że Bogu potrzebna była obracająca się ziemia, żeby określić ile ma trwać 1 dzień.
      Bóg nie potrzebuje obracającej się ziemii do określania czasu, stworzył księżyc i słońce po to byśmy my mogli ten czas dla siebie określać.
      Twoje słowa są mocną nadinterpretacją tego co napisane jest w Biblii.

      1. Oczywiście że Bogu to nie jest potrzebne, ale nam jest to bardzo potrzebne, bo bez tego można sobie interpretować te cztery poprzednie dni według swojego widzimisie, a tak mamy logiczną całość, która odzwierciedla logiczny Boży porządek stworzenia.

        1. Bo żeby można mówić o dniu potrzebny jest punkt odniesienia czy można było napisać że Bóg odpoczął pierwszego dnia jeżeli nie powstała jeszcze definicja tego czym jest dzień ?

          1. “I nastał wieczór, i nastał poranek – dzień pierwszy.” Księga Rodzaju 1:5

            Miałem na myśli nie odpoczynek Pana Boga, ale upłynięcie pierwszego dnia. Bo o odpoczynku jest mowa w 7 dniu. Więc jak bez Słońca może nastać wieczór i poranek ?

            1. No na pewno wieczoru i poranka nie zrobi obracajaca sie kulista ziemia. Zeby ulozylo mi się to w logiczną calosc najpierw ktos musialby udowodnic ze kosmos istnieje. A patrząc na ten film raczej nie. Czemu wszystkie filmy Nasa po wejsciu na orbite to Cgi a potem taka sonda przelatujac obok “planet” czy innych cial niebieskich przesyla z nich zdjecia. Zobaczcie sobie ten film. Jak ciekawie w kontekscie tego co widzimy brzmia slowa piosenki Californication zespolu Red Hot Chili Pepper. Oni tez śpiewają że kosmos jest robiony w studiach hollywood.
              https://youtu.be/kSk_vsKBPU4

              1. A tu film pokazujacy “loty w kosmos”:

                https://youtu.be/ys67oycCk1M

              2. Nie chce Yarpen rozpisywać się jak to wszystko działa i dlaczego rakiety kładą się do poziomu bo to o tym każdy może się dowiedzieć badając ten temat. Mogę tylko powiedzieć że za tymi filmikami stoją ludzie którzy nawet nie zapoznali się z podstawowymi zasadami fizyki.

                Rakieta, która leci na orbitę okołoziemską nie może lecieć ciągle do góry bo jej orbita będzie spiczasta i kiedy osiągnie apogeum to zacznie lecieć w dół czyli do perygeum, które w takiej orbicie będzie na powierzchni Ziemi. Dlatego rakieta odbija od pionu żeby jej orbita nabrała eliptycznego kształtu i przez to nie spadnie na ziemie.
                Wiele osób uważa że na obiekty na orbicie nie działa grawitacja, ale to nie prawda, grawitacja jest zrównoważana przez prędkość obiektu dając efekt 0 G czyli nieważkość.

                https://pl.wikipedia.org/wiki/Niewa%C5%BCko%C5%9B%C4%87

                Ja nie upieram się przy ziemi kuli ale takie są fakty, dodatkowo wszystkie dowody i filmiki którymi jest zarzucany internet to kłamstwa większość wynikające z braku zrozumienia praw fizyki jakie działają na świecie.

                Ktoś powie że ten temat jest nieważny, zapewne tak jest, ale porostu nie mogę nie zareagować jak ktoś powtarza czyjeś błędne wywody, które prowadzą do fałszywych wniosków. Dlatego polecam samemu badać takie tematy i nie opierać się na rewelacjach innych, zwłaszcza jeżeli sami nie mamy pojęcia jak to funkcjonuje.
                kind regards

              3. Jak ktoś dalej chce “odleciec” polecam Projekt Mars.
                Tam to dopiero odlecieli:

                https://youtu.be/VZ_qE_1Hv7U

              4. Cupak. Fajna ta grawitacja. Dziala tak samo na obiekt przy samej ziemii i na orbicie. Film z balonu z kamera na ktorym balon na duzej wysokosci pokazuje ze ziemia wcale sie nie kręci bo nie widac tego ruchu ale moz nato prosto wytłumaczyć to grawitacjw tak sztywno kreci tym balonem ze on kreci sie razem z nia nawet do 1667 km/h jezeki to byloby na rowniku (zgodnie z wikipedia) grawitacja ziemi dziala tez na slonce oddalone od niej 150 mln km bo slonce tez stoijieruchomo na tych filmwch. Jedyne obiekty na ktore grawitacha nie dziala to astronauci i przedmioty na Iss 🙂 Przepraszam Cię ale naprawde te wybiórcze zasady fizyki mnie dobijaja …

    3. “a dopiero czwartego Słońce, Księżyc i gwiazdy.”

      Czy ktoś z Was zastanawiał się jak Bóg mógł 1 dnia stworzyć gwiazdy, które są wg. oficjalnej nauki ogromne i jest ich “Liczba gwiazd w obserwowalnym Wszechświecie = 30 miliardów bilionów (3 x 10 ^ 22, czyli 30 000 000 000 000 000 000 000)” 30 miliardów bilionów gwiazd do tego Szacuje się, że widzialny Wszechświat zawiera 30 miliardów bilionów gwiazd składających się na 350 miliardów dużych galaktyk oraz 3,5 biliona galaktyk karłowatych. Te wszystkie galaktyki tworzą 25 miliardów grup galaktyk zawartych w 10 milionach supergromad galaktyk. Trzeba jednocześnie dodać, że to co widzimy to tylko około 4,5% całkowitej masy wszechświata, reszta to ciemna materia 23% i ciemna energia 73%.”
      A galaktyki to kiedy stworzył? Też w 1 dzień? To jest niemożliwe, wg. tego potrzebował by Bóg do tego ogromnej ilości materii. Ziemia malutka 1 dzień i wszystkie gwiazdy z galaktykami też w 1 dzień? Przecież to jak dla mnie nielogiczne jak weźmiemy pod uwagę dzisiejszą oficjalną naukę.
      Ale jeżeli uznać, że oficjalna nauka z galaktykami i gwiazdami to fałsz i płaska ziemia to fałsz. To ja sprawa staje się prosta. Ktoś Nam 2 wersję podkłada, żeby ukryć prawdę?

      1. I don't understand anything

        Bóg ulepił człowieka. Człowiek jest bardziej skomplikowany od kosmosu, ma organy wewnetrzne, szkielet, płyny ustrojowe, układy.. Wszystko musi działać jak w zegarku. Dla Boga nic nie jest niemożliwe.

      2. Bóg powiedział i stało się. Bóg mógł stworzyć wszystko w jedną trilionową sekundy, ale Bóg działa symbolicznie i jego działanie ma wiele przekazów, skoro Ojciec pracował 6 dni to i Jego dzieci pracują 6, a potem razem z Ojcem odpoczywają.

        Wszystko jest stworzone w Bożej Myśli. Jako istoty stworzone na podobieństwo Boże możemy to łatwo sobie wyobrazić. Każdy bez problemu może w swojej głowie stworzyć coś nieograniczonego w jednej chwili, nie mamy żadnych ograniczeń oprócz wyobraźni. Teraz pomyśl sobie o nieskończonym Bogu to dla Niego żaden problem stworzyć ogromy kosmos.

        1. Opis stworzenia zawiera następujące paralele.

          Pierwszy Dzień: Bóg stworzył światło – Czwarty Dzień: Słońce i Księżyc i gwiazdy

          Drugi Dzień: morze i niebo – Piąty Dzień: ryby i ptaki

          Trzeci Dzień: lądy i roślinność Szósty Dzień: Zwierzęta lądowe i człowieka

          Jak widzimy najpierw Pan Bóg stworzył miejsca i środowiska, a potem je zapełniał odpowiednim stworzeniem.

  7. https://www.youtube.com/watch?v=qDUghFFujFo

    Co to ma być…? Polecam całkowicie wyciszyć dźwięk.

    1. Kiedy kadzidło zaczyna działać 😀 padłem hehehe

  8. Bo ziemia jest plaska to pewnik . Mase dowodow o tym jest w necie .

    1. Też skłaniałbym się ku temu poglądowi, aczkolwiek sprawa wzbudza moje podejrzenia (możliwa iluminacka zasłona dymna) i dlatego staram się zachować dystans, bo widziałem rozbudowane artykuły z argumentacją na poparcie tak płaskości, jak i kulistości ziemi – nawet od czytania aż głowa bolała.

      1. To prawda głowa może rozboleć 🙂

      2. Biblia podaje wiele dowodów na płaszczyznę Ziemi.(I wiele dowodów na nieistnienie kosmosu)

    2. Nie ma czegoś takiego jak pewnik.
      Jedni podają dowody na płaską ziemię i ich zwolennicy w to wierzą.
      Inni podają dowody na wklęsłą ziemię i ich zwolennicy w to wierzą.
      Równie dobrze ktoś może podać swoje dowody na ziemię w kształcie kwadrata, które mogą kogoś przekonać i zacznie w to wierzyć. Każdy ma jak widać własną “prawdę”.

      Za dużo nagromadziło się w internecie ludzi, którzy próbują przekonać innych do którejś z teorii. Często te “dowody” są podane z błędami, przez amatorów nie posiadających wiedzy w wielu zakresach. Każdy próbuje być ekspertem we wszystkim.

  9. Kiedyś wiele dni spędziłem przy temacie płaskiej ziemi, szukałem wszelkich dowodów itd. i tyle się tego nasłuchałem i naoglądałem , że dziś uważam że jest to jak najbardziej możliwe, no ale oczywiście uważam jak niektórzy tu napisali “nie jest mi to potrzebne do zbawienia” aczkolwiek dobrze mieć troszkę takiej wiedzy/informacji 🙂

    https://youtu.be/D2EHboefO_w

    Z Bogiem, w Duchu Świętym i w prawdzie w Jezusie trwajmy 🙂

  10. Te karty są ciekawe. Szkoda, że nikt jeszcze nie zinterpretował/opisał ich wszystkich po polsku w kontekście przyszłości.

  11. Również nie jestem jakimś wielkim zwolennikiem żadnej z tych 2 opcji. Jest również teoria, że brak informacji w Biblii o stworzeniu przez Boga innych planet “poza naszą ziemią” dowodzi, że inne planety nie istnieją, a wszystkie zdjęcia to dobre podróbki NASA, które było tworzone m.in. przez nazistów to tym bardziej wszystko na swoim miejscu.
    Pamiętam też, że są filmiki z bardzo wysokich partii nieba, jak widać cień słońca odbijający się na chmurach, co ma dowodzić, że słońce jest bardzo blisko ziemi. Ciężko mi ocenić wiarygodność tego.

    Z kolei niedawno zostało oficjalnie potwierdzone, że woda pochodzi z wnętrza ziemi i stąd wzięła się na powierzchni. Tyle, że mam nieco obaw przy takich materiałach, że mogą być wypuszczane po to żeby bardziej słuchać Franka, chociaż akurat tam nic o nim ani o KRK niema akurat.

    https://www.youtube.com/watch?v=oyffAJh68bs

    1. O, to ten filmik! Widziałem już go u Michała 777. Bardzo mnie zastanowił w kontekście słów o “lustrze polerowanym” w Biblii – w sensie, że chodzi o kopułę. Kojarzy ktoś te słowa?

      1. To jest Jacku w Księdze Hioba 37:15-21:

        “(15) Czy wiesz, jakie zadanie Bóg im wyznacza i jak każe zabłysnąć światłu swego obłoku? (16) Czy wiesz coś o unoszeniu się chmur, o cudach tego, który jest doskonały w mądrości? (17) Ty, którego szaty się rozgrzewają, gdy ziemia odpoczywa pod wiatrem południa? (18) Czy potrafisz tak jak On rozpostrzeć sklepienie niebios, które jest mocne jak lustro polerowane? (19) Poucz nas, co mu mamy powiedzieć, bo nic nie możemy przytoczyć z powodu ciemnoty! (20) Czy należy mu powiedzieć, że chcę mówić? Czy żądał kto własnej zguby? (21) Czasem nie widzi się światła słonecznego, gdyż zaciemniły je obłoki, lecz gdy powieje wiatr i rozprasza je,”

      2. W tym filmiku do momentu twz. uderzenia mamy cały czas przyspieszony materiał a w chwili niby tego uderzenia autor filmu dopiero zwolnił cały film do normalnej prędkości, aby zachować efekt nagłego spowolnienia. Po drugie czemu ta rakieta uderzając się z tak olbrzymią prędkością jak inne rakiety balistycznej nie roztrzaskała się ?

        Ten cytat pochodzi z księgi Hioba, gdzie mamy literackie porównania i bardzo dużo figur stylistycznych.

        “Czy potrafisz tak jak On rozpostrzeć sklepienie niebios, które jest mocne jak lustro polerowane?” Hioba 37:18

        Wcześniej czytamy:

        “Od tchnienia Bożego powstaje lód, a szerokie wody zamarzają.Obciąża chmury gradem i swoją błyskawicą rozpędza obłoki,Które kieruje dokąd chce, aby czyniły wszystko, co im każe, na całej powierzchni ziemskiej”

        Czy Bóg może tchnąc tak jak człowiek czy raczej została tu zastosowana morfizacja czyli nadanie Bogu, który jest niewidzialnym Duchem ludzkich cech. Tak samo i w przypadku sklepienia autor posłużył się poetyckim językiem.

        kind regards

        1. Dziękuję Cupak za wyjaśnienie. Czytałem artykuł na twoim blogu i wydał mi się skomplikowany. Temat odpuszczam, bo za bardzo zaprzątałby mi głowę. Z Bogiem.

  12. Proszę zajrzyjcie chociaż na blog Cupaka! Akurat dzisiaj zaktualizował swoje opracowanie na ten temat. Astronomia jest nauką, w przeciwieństwie do kosmologii i astrologii. Kto chce ośmieszyć chrześcijan? Czy jako użytkownicy komórek i Internetu nie wierzycie również w satelity telekomunikacyjne?

  13. A gdzie jest napisane w PŚ, że ziemia jest płaska? Nie chodzi mi o słowa o krańcach ziemi itp to wszystko mogą być metafory, że z całej ziemi. Jest natomiast napisane o okręgu ziemskim co może tyczyć się i płaskiej jak i kulistej ziemi. Dawno jednak doszedłem do wniosku, że nie ma co się tym tematem zajmować Pan Bóg ma dla nas inne sprawy dużo ważniejsze i w nich trwajmy nie traćmy więc czasu na to jaka ta ziemia jest

    1. Nie da się ukryć, że to fascynujące dla wielu, w tym wyżej podpisanego zagadnienie, ale też niewątpliwie kradnie czas, którego niedobór większość z nas na pewno odczuwa. I tak już moje zainteresowanie tematyką globalizmu i stowarzyszeń żydomasońskich ociera się momentami o lekką przesadę 😉

    2. Myślę podobnie, aczkolwiek ostatnio przyglądam się bacznie pojedynczym słowom z Pisma…
      W temacie płaskiej ziemi zastanawia mnie zwrot z Ezechiela 38:12
      “przeciw ludowi… który … mieszka w środku świata” BW
      “w środku ziemi” – wg biblii ŚJ

      Patrzę na globus i nie pasuje mi to trochę 🙂
      Hmm…

  14. Zaciekawil mnie ostatnio ten temat, bo ktos w komentarzach pisal o tym. Zbadalam temat tak z ciekawosci podchodzac wlasnie do tego, ze to i tak nie ma znaczenia, ale jednak ma. Ja osobiscie uwierzylam, ze ziemia jest plaska, nad ziemia kopula, ktora odziela nas od wody i ziemia sie nie porusza, jest stabilna. Majac prawdziwy obraz ziemi nie da sie zaprzeczyc istnieniu Boga i obala to cala teorie o wybuchu i ewolucji. Jak rowniez przy opisie Biblijnym ziemi, nie ma miejsca na UFO i nie ma planet.
    http://i.stack.imgur.com/lk8rG.png
    Jesli nie przekonuja argumenty o czterech krancach ziemi i o tym, ze wszystkie narody zobacza Jezusa, to dodam cos jeszcze.
    1. Pierwsza Ksiega Mojzeszowa 1:6-8. Czyli odzielil Bog wody od wod sklepieniem, a sklepienie nazwal niebem. I w ten sposob oddzielil wody nad slepieniem i pod sklepieniem. Czyli niebo odziela nas od wody, cos jak szklana kola, tylko woda nie jest wewnatrz, tylko na zewnatrz.
    I teraz zaczynaja sie schody, bo w Polskim tlumaczeniu jest troche innaczej niz Angielskim.
    Psalm 104:2 “He stretches out the heavens like a tent
    and lays the beams of his upper chambers on their waters”.
    Psalm 96;10 “The world is established, it cannot be moved.
    I Kronik 16:30 “Fear before him, all the earth: the world also shall be stable, that it be not moved”.
    W skrocie, Bog rozciagnal niebo jak namiot (sklepienie), ziemia jest stabilna i sie nie porusza.
    W angielskim tlumaczeniu jest tez mowa w wielu miejscach “face of the earth” np Psalm 104:30 co oznacza twarz ziemi, jakby to dziwnie nie brzmialo, jest to bardzo wymowne.
    Tutaj autor ma jeszcze wiecej wersetow na ta teorie
    http://www.peterwallace.org/old/essays/flatearth.htm
    Przypomina mi sie tez film the truman show. On mieszkal dokladnie w takim swiecie, jesli ktos ogladal i pamieta. Plaska ziemia i kopula jak namiot, w filmie jest jeszcze doslownie powiedziane, ze ten namiot to firmament. Co w angielskim jest dokladnie to samo co u nas sklepienie z powstania swiata. Duzo tam aluzji na ten temat.
    No i ogladalam gdzies na youttobe, ale nie moge teraz cos znalezc, film ktory udowadnial na podstawie potopu za czasow Noego ta teorie.

    1. Różo, a czy obserwowałaś jakie wersję były?
      Kiedyś wierzono, że mieszkamy w kuli (różne mandale, plac Watykanu)
      Płaska ziemia już była jak sama wiesz i jest nadal (logo ONZ, karty ilumminati)
      Kopernik wprowadził teorię jaką dziś znamy, ale oparł to na hermetyzmie. Ale jest to nadal teoria.
      Hermetyzm = heretyzm?

      Ja już wiem, ale każdy rozsądza wg. siebie.
      Uważam, że fałszywy Chrystus jak przyjdzie, przybędzie na statku kosmicznym w asyscie Asztara i będzie pitolił o wielkim wszechświecie i braciach z kosmosu, kosmitach i nie powie nic o tym, że mieszkamy wewnątrz kuli. Wiedzcie, że to będzie fałszywy Chrystus.

    2. Zgadzam sie z Roza, ze majac prawdziwy obraz ziemi nie mozna zaprzeczyc istnienu Boga, to taki “namacalny” dowod.
      Nie mozemy tego traktowac jak spisek, wtedy kazdemu powstaje obraz w glowie ze rozmyslanie na temat Boga jest spiskiem.Poza tym dlaczego byloby to tak ukrywane gdyby nie byla to prawda? Narodzeni na nowo maja to moze i w nosie ale cala reszta niedowiarkow musi od czegos zaczac?

      1. Anno, witam imienniczkę 🙂
        Ponieważ są dwie Anny na blogu, to chyba wypada, abym zmieniła nick.

        Od tej chwili jestem… Anna-Dziewanna. 🙂 No nic lepszego mi nie przyszło na poczekaniu do głowy.:)

        Jakby kto się nie połapał: Anna-Dziewanna to ja, ta przewrażliwiona nauczycielka. 🙂

        1. Pozdrawiam Aniu?,kochana jesteś ❤

    3. Jaki wstyd,takich bledow w pisowni narobilam. Przepraszam czytajacych, pisalam w srodku nocy.

      1. Rozo gdybys nie napisala nawet bym nie zauwazyla,a tak zaczelam sie przygladac, a kto nie pisze z bledami?

        Anno-Dziewanno nick jest tylko nickiem i nie musi byc prawdziwym imieniem 😉

      2. Najwiekszym grzesznikiem polskiej pisowni jestem tu ja 😀 Wyluzuj kolczasta 🙂

        1. “Najwiekszym grzesznikiem polskiej pisowni jestem tu ja”

          Chciałbyś 🙂

      3. Dokładnie tak jak Ci wyżej napisali wyluzuj,nie masz za co przepraszać.
        Podobnie jestem na wygnaniu i siłą rzeczy zapomina się języka,kiedy mało się nim operuje.
        Także robię sporo błędów,ale co tam ?

        1. Dziekuje Wam, jestescie kochani.

  15. Tak czy inaczej:
    NASA i to co pokazują nam jako kosmos to w większości kłamstwa. rzeczywiste rozmiary saturna, słońca, gwiazd itd są dużo mniejsze. I nieważne jaki jest kształt ziemi. Ważne jest, że nie latają na marsa, jowisza itd tylko kręcą to w studiu. a jeśli kręcą to w studiu to kosztuje to maks 100 000 dolców. rozumiecie do czego dąże?

    z samych podatków amerykanów idą tak horrendalne sumy na ‘naukę’ w nasa, że wyobrazcie sobie co z takimi pieniedzmi można robić pod stołem, kiedy się nie wyda tego na eksploracje kosmosu tylko oszuka ludzi…

    nasa-masoneria. jawna. i tyle 😀

  16. Jeżeli Ziemia byłaby całkowicie płaska to fale radiowe rozchodziły by się po całej planecie, nie słyszałem żeby krutkofalowcy rozmawiali z sobą swobodnie między np Polską a Australią. Przeszkodą nie jest odległość ale krzywizna Ziemi, tak więc jeżeli nie jest kulą to musi być mocno wypukła.

    1. Pierwszy przekaz Marconiego z Kornwalii do Nowej Funlandii też nie miał miejsca? Anglia–Kanada , krzywizna ziemi nie przeszkodziła. No chyba że na Twoim globusie, akurat między Anglią a Ameryką Północną , jest linia prosta. Pozdrawiam

  17. Ja wam powiem ze wnikalem w temat i podzielam zdanie Piotrka. Wszelkie intrygi, spiski itp.. Maja na celu odracac nasza uwage od zajmowania sie sprawami pierwszej wagi czyli slowem. Nie jest to nam potrzebne do zbawienia. A powiem tak ,, wpierw naprawmy most ktory laczy nas z Bogiem a po drugiej stronie ujzymy prawdziwy kolor trawy” Prawda sama znajdzie zrodlo.

  18. Zerroks, Jak przyjdzie falszywy Chrystus, nie mam pojecia. Wiec na ten temat nie bede sie wypowiadac. To, ze mieszkamy w kuli pokazuje nam Biblia jasno, co wczesniej opisalam, wiec w to wierze. Mozna tez przy tym wywnioskowac, ze budujac wieze Babel miano pojecie wtedy o kuli i chcieli wlasnie dosiegnac sklepienia.
    Lajcik, NASA klamie, ale czy chodzi tylko o pieniadze, czy moze o to zeby calkowicie wyprzec istnienie Boga? Ogladalam amatorski film na ktorym bylo pokazane slonce nad chmurami i pod chmurami. Od wschodu do zachodu slonca. Odleglosc slonca nad chmurami i pod chmurami co pokazuje, ze slonce nie jest takie wielkie i nie jest az tak daleko jak nam sie wmawia. Planety nie istnieja. Tyle w Bibli jest o tym jak Bog stworzyl swiat, ziemia, slonce, ksiezyc, gwiazdy, ale nie ma slowa o planetach. Jesli by byly to Bog by wspomnial o nich. Poza tym istnienie planet jest sprzeczne z teoria kuli (sklepieniem).
    wolwi77, na falach radiowych sie nie znam, wiec nic sie na ten temat nie jestem w stanie wypowiedziec, ale Biblia jasno opisuje jak wyglada ziemia. A ja wierze w to co jest napisane.
    Thunder, “Wszelkie intrygi, spiski itp.. Maja na celu odracac nasza uwage od zajmowania sie sprawami pierwszej wagi czyli slowem” i zgadzam sie w 100% z Toba, ale ja nie zajelam sie spiskami tylko wlasnie slowem i tym co tam jest napisane, jak nasz Pan Bog stworzyl swiat. Jesli Bog nie chcialby, zeby sie tym zajmowac to czemu tyle jest o tym w Bibli? Stworzenie swiata pokazuje wielkosc Boga. Psalmy, Hiob, Izajasz, Jeremiasz, Zachariasz i na koniec Apokalipsa 4.1 “John sees a door open in the heavens, and he goes up and sees a throne. Naturally this means that he is seeing God’s throne which sits at the pinnacle of the raqia. Sure enough, he is able to look down and see the sea of glass (4:6; cf. 15:2)–which you would expect to see if there was a solid raqia above the earth. Yet he can see through the sea of glass to see all that is happening on the earth”. Znowu niestety po angielsku, bo bardziej oddaje znaczenie tego. W objawieniu Jana tez jest sklepienie jak szklo. Chrzescijanom do zbawienia ta wiedza nie jest potrzebna, ale co z innymi. Jesli byl by prawdziwy obraz swiata pokazany, czy przecietny ateista nie zaczal by sie zastanawiac nad istnieniem Boga. Zamiast szukaniem obcych w kosmosie, moze zaczeli by szukac prawdziwego Boga. Nie ma tez jak wspomnialam miejsca na teorie wielkiego wybuchu i ewolucji. Jeszcze na koniec dodam nie ma miejsca na apokryfy. I pokazuje jasno, ze nasz Pan jest jedynym prawdziwym Bogiem.

    1. (5) Okrąg nieba sama obeszłam i przechadzałam się po głębi przepaści.

      Mądrość Syracha

      1. Nie mowie, ze sa tam same klamstwa. Im wiecej prawdy zmieszamy z klamstwem, tym lepsze klamstwo. Tak to dziala. Kiedys slyszalam fajny tekst, ktory by mi tu pasowal. Jesli do szklanki z czysta woda dodamy troche arszeniku, to i tak nas zabije. Nie mam dzis czasu obszernie napisac, oczywiscie na podstawie Bibli, ale zrobie to kiedys. Na dzis dodam tylko, ze chociazby planety w apokryfach zaprzeczaja temu jak Bog stworzyl swiat. Wiec juz jest klamstwo.
        Na podstawie apokryfow nżynier NASA zrekonstruował wygląd statku powietrznego.
        http://www.skeptic.com/eskeptic/05-07-28images/fig1.jpg

  19. Niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego często na niebie widzimy zarówno słońce jak i księżyc ? Gdyby ziemia była kulista to księżyc znajdował by się poza zasiegiem naszego wzroku prawda …

    1. poczytaj o niebocentryźmie

  20. Wczoraj patrząc na chmury podczas zachodu Słońca znalazłem prosty i bardzo mocny dowód na kulistą Ziemie, który może sprawdzić każdy.

    Kiedy pojawią się odpowiednie warunki tzn. mała grupy chmur bezpośrednio nad nami zobaczymy że podczas zachodu Słońce oświetla je od dołu.

    https://napoczatkuslowo.files.wordpress.com/2016/02/sunset-1031409_960_720.jpg

    Co jest nie możliwe w przypadku modelu płaskiej Ziemi bo w nim Słońce jest cały czas na stałej wysokości na dyskiem i nie zachodzi pod niego. Jedynie kulistość Ziemi i jej obrót sprawia że kąt padania promieni może być ujemny czyli świecić od dołu.

    https://napoczatkuslowo.files.wordpress.com/2016/02/chmury.jpg

    1. Odjedź samochodem na 100km. i mrugnij długimi, ciekawym czy dojrzę blask Twoich H7.

  21. Ja mam fajne zestawienie cytatow z biblii co do plaskiej ziemi ,albo inaczej okregu ziemskiego 😀 jakby kto chciał to podesle na meila 😉

  22. Wierzę że ziemia jest płaska bo tak uczy cała Biblia. Co do tego nie mam wątpliwości. Jednak uważam, ze lepiej jest pozwolić Duchowi Oddzielenia od świata (aka Świętemu) przekonywać innych niż wdawać się w niekończące się spory i dysputy. Istnieje zagrożenie bałwochwalstwa ziemii (stworzenie Boże) zamiast chwalić Boga za Jego dzieło. Uważajcie na to kogo lub co chwalicie, wielbicie.

Leave a Reply

Truth Detective, Good News and Revelation © 2015 Frontier Theme
en_USEnglish