Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Szabat i apokalipsa.

Moja stała czytelniczka i siostra w wierze Ula, rzadko tutaj się wypowiadająca, napasała komentarz, który uznałem godny wklejenia, a z którym się zgadzam.

 

_________________

Piotrze, poruszyłeś temat praktykowania sabatu i naraziłeś się na krytykę a nawet ostracyzm ze strony pastorów i uczonych w piśmie. Tak też musiało się stać, bo Pismo utwierdza nas, że Chrześcijanie będą podzieleni w czasach ostatecznych. Nie jesteś osamotniony w postawie obrońcy sabatu. W internecie pojawia się coraz więcej nauczań poruszających ważną kwestię świętowania sabatu. Znalazłam bardzo dobry film w tym temacie, niestety jest cały po angielsku i trwa aż 2 godziny. Najbardziej istotne jest ostatnie 30 minut

 

 

 

W dużym skrócie: Autor filmu badając Biblijne proroctwa i tło historyczne począwszy od Babilonu, wskazuje apokaliptyczne bestie. Pierwszą bestią było papiestwo trwające do XVIII wieku(mały róg), aż zadano jej cios. W tym czasie wyrastał drugi róg, ostatnie mocarstwo z Księgi Daniela, którym jest Ameryka, obecnie największa polityczna potęga świata, najbardziej wpływowa ekonomicznie i kulturowo. W śnie Nabokadnezara stopy posągu są mieszanką gliny z żelazem, co ma symbolizować jedność władzy świeckiej (państwo) z władzą religijną. Druga bestia powstanie na skutek połączenia państwa USA z władzą religijna pochodzącą od papiestwa (odrodzonej pierwszej bestii). Jak każda władza ziemska Amerykańska unia państwa z kościołem będzie posiadała pieczęć (=oznaczenie =znamię), a tą pieczęcią będzie świętowanie niedzieli (Sunday), tym samym stary babiloński kult słońca stanie się znamieniem bestii.

Wszyscy którzy poddają się autorytetowi takiej władzy zmuszeni będą wielbić bestię i przestrzegać jej prawa, świętując niedzielę, dzień słońca = dzień bestii. W ten sposób bestia oznaczy swoją własność (jej poddanych). Natomiast Lud Boży zachowywać będzie pieczęć Bożą, czyli sabat (jak w księdze Wyjścia 20:8-11 i u Ezechiela 20: 12,20). Ponieważ sabat został ustanowiony dla każdego człowieka, a nie tylko Żyda wszyscy ci, którzy kochają Boga będą wypełniali jego wszystkie przykazania.

Dlaczego to takie ważne? Bo nawet wyznawcy innych religii przestrzegają praw moralnych, jak nie zabijaj czy nie cudzołóż, ale tylko prawdziwych Chrześcijan będzie można rozpoznać po tym, że zachowują sabat w umyśle (pieczęć na czole) i czynią sabat dniem wolnym (pieczęć na dłoni) przy tym wytrwale wierząc w Chrystusa.

W 7 dzień mamy poznawać Stwórcę i oddawać mu cześć. Dzięki takiej pieczęcią Bóg rozpozna swój lud. Bóg przekazał Mojżeszowi 10 przykazań na 2 kamiennych tablicach. Pierwsze 4 przykazania stanowią duchowe prawo, które należy obowiązkowo wypełniać względem Boga (Duchowe Królestwo Boże). Pozostałe 6 przykazań dotyczy praw względem innych ludzi (prawa cywilne). Dlatego Jezus nauczał o dwóch nadrzędnych prawach: miłości do Boga (Duchowe Królestwo Boże) + miłości do bliźniego (prawo cywilne). We fragmencie Marka 12:14-17czytamy, że Jezus mówił o „oddaniu Bogu co Boskie, a cezarowi co cesarskie. Jezus rozdzielał władzę duchową (religijną ) od świeckiej (odnoszącej się do prawa cywilnego innych). W tym sensie, Bóg kontroluje władzę religijną, czyli Duchowe Królestwo a cezar, dziś rząd (państwo) nadzoruje władzę państwową, świecką. Wg tej zasady kościół (władza duchowa) i rząd (władza świecka) są od siebie niezależne. W czasach ostatecznych Amerykańska unia państwo-kościół podporządkuje sobie władzę świecką i duchową (fuzja, u Daniela mieszanka gliny i żelaza).

W Księdze Objawienia napisano, że obraz bestii przemówi, co należy rozumieć, że ustanowi swoje nowe prawa przeciwne do praw Boskich, które poddani jej będą musieli przestrzegać (np. wymiana kupno-sprzedaż). Na wszystkich wypełniających prawa bestii spadnie gniew Pana.

 

_______________

Dziękuję Ula. 🙂

 

Powoli układam puzzle w całość. Było to bolesne, ale udowodnię Wam, że znaczna część środowiska pastorów to agenci jezuiccy.

Zauważmy, że na zaprzysiężeniu Trumpa była masa duchownych i środowiska charyzmatyczne błogosławiły mu.

 

Zaktualizowane: 21 maja 2018 - 08:29

26 komentarze

Dodaj komentarz
  1. Ja ostatnio obejrzałem na youtube wywiad z rabinem Finkelstainem z Nowego Jorku, że syjoniści założyli jezuitów, celem przeniknięcia i zawładnięcia kościołem katolickim (jeden z wielu wątków), a potem z jakimś jezuitą, ktory już nie żyje, który mówił, że ich zadaniem był ekumenizm, przeniknięcie do różnych odłamów chrześcijaństwa i przejęcie ich “od środka”.
    Można by się z tym nie zgodzić, gdyby nie fakt, że to się dzieje…
    Moim skromnym zdaniem w czasach końca nie będzie żadnej oficjalnej religii Jezusowej, bo każda zboczy w stronę bestii. Tylko Pismo, tylko Jezus i tego się trzymajmy 🙂

  2. Wszystko się zgadza. Sporo rozmawiam z ludźmi na grupach na fb i święcenie szabatu jest bardzo atakowane zarówno przez katolików, jak protestantów i ŚJ oraz innych denominacji. Wszyscy są zgodni w tym temacie. 🙁 Zdecydowanie ci, którzy uznają siódmy dzień tygodnia za godny uświęcenia, idą dobrą drogą. ___” Pamiętaj o dniu szabatu, aby go uświęcić. Sześć dni będziesz pracować i wykonywać wszystkie twe zajęcia. Dzień zaś siódmy JEST SZABATEM KU CZCI PANA , Boga twego.’ (Wyjścia 20).

  3. Zgadzam się z tym podejściem całkowicie. Bo tylko coś, co jawnie łamie przykazanie Dekalogu może być znakiem bestii.
    Tym bardziej, że znakiem między Bogiem Biblii, a ludźmi jest właśnie Szabat.
    “Dałem im także szabaty, aby były ZNAKIEM między Mną a nimi, aby poznano, że Ja jestem Pan, który ich uświęca.”

  4. Karol "Szulwik" Szulawiak

    Świetny tekst, szkoda tylko że film po angielsku, może komuś się zechce przetłumaczyć. Mam tylko jedną, małą uwagę.

    “tylko prawdziwych Chrześcijan będzie można rozpoznać po tym, że zachowują sabat w umyśle (pieczęć na czole) i czynią sabat dniem wolnym (pieczęć na dłoni) przy tym wytrwale wierząc w Chrystusa.”

    Pieczęć Bożą można mieć tylko na czole i reprezentuje ona przemianę umysłu. Pieczęć złego można mieć na czole lub ręku. Pieczęć na czole reprezentuje świadome pójście za szatanem, pieczęć na ręku reprezentuje kompromis i święcenie niedzieli i pogańskich świąt. Pieczęci Bożej nie można mieć na ręku, gdyż sługa Boży nie może nic dołożyć do swego zbawienia. A także dlatego, że Bóg Jahwe nie uznaje kompromisu.

    1. Jest szansa na polskie napisy.
      Ustawienia > Napisy > Przetłumacz automatycznie > Polski.
      Może nie są super precyzyjne gramatycznie, ale zawsze pozwalają lepiej poznać kontekst 😉

    2. Witaj Karolu, może tylko dopowiem, że znaczenie pieczęci na ręku miało wskazywać na nasze czyny, akcje, czyli faktyczne świętowanie sabatu. Najpierw Bóg przemienia nasze umysły uświadamiając potrzebę czczenia sabatu(symboliczna pieczęć na czole) a następnie przypieczętujemy nasze przymierze z Ojcem własnymi czynami (pieczęć na ręce)przestrzegając wszystkich jego przykazań.

      1. Karol "Szulwik" Szulawiak

        Ulu (a myślałem, że pisze się “Ulo” ale mi podkreśla jako błąd ;p)

        Przymierze z Ojcem jest przypieczętowane krwią Mesjasza, nie naszymi czynami. To Boża łaska uzdalnia nas do przestrzegania Bożego prawa. Prawa Mesjasza, czyli Tory (taki żarcik sytuacyjny, odnośnie “nowego prawa mesjasza”) Gdybyśmy pieczętowali przymierze naszymi czynami to oznaczałoby to, że dokładamy coś do zbawienia. Spójrz na księgę Objawienia i zobacz, że słudzy Boży nie mają pieczęci na ręku, tylko na czole. Cieszę się, że głosisz przestrzeganie Bożego prawa, gdyż wielu jest synów bezprawia, którzy głoszą właśnie bezprawie i brak tory, wymyślając jakieś nowe prawo, które przyniósł im ich wymyślony jezus. Jednakże nie róbmy z szabatu i z naszych uczynków rzeczy, którymi możemy cokolwiek dołożyć do zbawienia.

        1. Bardzo mądre słowa. Zbawienie jest z łaski, a jak mamy łaskę to CHCEMY być podporządkowani BIBLIJNEMU Bogowi. Nawet ostatnio ksiądz na kazaniu ładnie powiedział: Nie róbmy (twórzmy) sobie własnego Boga wg naszych wyobrażeń. Bóg jest nam objawiony w Biblii. Tylko trzeba z otwartym sercem studiować Pisma 🙂

        2. Karolu drogi, sądzę, że teraz spieramy się trochę o język wypowiedzi, wg SJP PWN: “przypieczętowywać
          1. «zakończyć coś ostatecznie lub zrobić coś na znak potwierdzenia, zakończenia czegoś»
          2. «odcisnąć na czymś pieczęć”. Pisząc o przypieczętowaniu przymierza miałam na myśli pierwsze, niedosłowne znaczenie. Jeśli wyraziłam się nieprecyzyjnie i wprowadziłam cie w błąd to przepraszam. Człowiek jest zbawiony z łaski, przemieniony pod wpływem Duch Świętego rodzi dobre owoce. Takie owoce nie biorą się z niczego, są efektem naszych czynów. Czy nie po czynach ich poznacie? Jeśli ktoś kocha Boga Ojca to przynajmniej chce czynić dobrze. Poza tym Boże prawo, dekalog, jak już się zgodziliśmy, że nadal obowiązuje we wszystkich 10 przepisach, sądzi człowieka według jego uczynków, wiec będąc pod łaską ma znaczenie co i jak robimy. Nie chcę spierać się na “słówka” jak przemądrzali znawcy Biblii na forach. Jeśli napisałam źle bo brak mi poznania to proszę pomódl się za mnie. Razem wystartowaliśmy w biegu po zbawienie i niech Duch Boży prowadzi nas do mety.

  5. Trump podpisał w 2017 roku pewną nazwijmy to ustawę, w której niedzielę czyni szczególnym dniem modlitwy za powodzenie narodu (niedzielne spotkania, nabożeństwa itd.)

    Protestanci świętujący niedziele przestają być protestantami – jak to napisał kardynał Gibbons.
    Protestanci świętujący niedzielę wracają pod autorytet Rzymu czy tego chcą czy nie chcą. Tak można tłumaczyć słowa Gibbonsa.

    Mnie interesuje coś innego. Film jest wybitnie adwentystyczny i owszem z wieloma aspektami zgadzam się.
    Kto wie być może faktycznie w życie wejdzie coś takiego jak restrykcyjna ustawa niedzielna, która będzie wiązała się z ograniczeniami kupna i sprzedaży dla tych, którzy nie stosują się ale w jaki sposób oni to sprawdzą.

    Pieczęć bestii ma być czymś namacalnym co wiąże się z czymś praktycznym jak kupowanie i sprzedawanie.
    Nie przekonuje mnie interpretacja adwentystów, że tutaj np. chodzi o symboliczne kupowanie/sprzedawanie jakiś dóbr duchowych.

    Aktualna ustawa niedzielna w Polsce dotyczy głównie sklepów wieloobszarowych czyli marektów. Prywatni sprzedawcy mogą sobie spokojnie otwierać pod warunkiem, że sami staną za ladą. Ten przepis można bardzo łatwo obejść np. robiąc w sklepie kwiaciarnię.
    Owszem po 2020 ma wejść całkowity zakaz handlu w każdą niedzielę ale zobaczymy kogo on będzie dotyczył.

    Jeśli spojrzymy wstecz to zobaczymy, że historia zaczyna powtarzać się. Coś podobnego było w starożytnym Rzymie gdzie dużą rolę przykładano do religijności (w sensie sprawowania kultu) obywateli bo to miało wiązać się z praktycznym powodzeniem imperium.

    Człowiek mógł wierzyć w jakiego bożka tylko chce ale musiał sprawować jakiś kult, miał być religijny. Wtedy za ateistę uważano osoby, które nie sprawowały żadnego kultu i takie osoby były na celowniku ponieważ swoją postawą przyczyniały się do tego, że na imperium mogłoby spaść jakieś nieszczęście.

    I kto wie, czy taka ustawa niedzielna jaką podpisał Trump nie będzie przypadkiem powrotem do czasów Rzymu (wszak mamy Kościół Rzymski jako spadkobiercę tradycji i wierzeń Rzymu). Każdy kto nie będzie zachowywał niedzieli ten stanie się wrogiem publicznym.

    Pytanie. Tylko jak oni to sprawdzą.
    Powołają milicję niedzielną ?.

    1. Jeżeli Twoja teoria by się sprawdziła, to proste. Co niedziela będziesz musiał iść do kościoła oddać cześć obrazowi bestii. Już tam Ci twarz zeskanują i będą wiedzieć kto był a kto nie 🙂 Technologia jest coraz bardziej zaawansowana, a bestia będzie pewnie dopiero za parę lat (może i z 10 lat)

  6. wersja filmu z napisami PL

    * klikamy na ikonkę [napisy]
    * klikamy na ikonkę ustawienia [kółko zębate]
    * klikamy na angielski – wygenerowany automatycznie
    * następnie klikamy [przetłumacz napisy] i wybieramy [polski]

    translator daje radę.

  7. Film obejrzałem i ładnie jest to wszystko wytłumaczone, szczególnie dla kogoś kto jest nowy w tych tematach. Jak ktoś chce to mogę przetłumaczyć ten film.

    To o czym mówi twórca tego filmu to podejście historyczne do Daniela i Apokalipsy i tak jak Adwentyści skupia się na papiestwie jako antychryście. Ale zaciekawił mnie jeden komentarz pod filmem, w którym inny brat w wierze jakby naprostowuje punkt widzenia w filmie jaki uważa za błędny.

    Według niego(a spotkałem się już z tym poglądem) tą bestią i antychrystem ma być Islam, i też wskazuje na Turcję jako miejsce gdzie jest tron szatana, i jako wroga Izraela.

    A tak swoją drogą autor filmu pod koniec mówiąc w kontekście tych praw niedzielnych wspomina o Polsce, że do 2020 we wszystkie niedziele ma być zatrzymany handel jako przykład tego, że to się już wypełnia na naszych oczach.

    Jeśli mnie to w czymś utwierdza to w tym jak ważne jest święcenie Szabatu.

    1. Dziękuję za uzupełnienie.
      Tak, należy wziąć poprawkę, iz są to adwentyści a oni mają swoją interpretację nie literalno- symboliczną jak ja na dzień dzisiejszy np uważam, ale historyczno – symboliczną.
      Dlatego właśnie trzeba byc ostrożnym i niedogamtycznym w badaniu apokalipsy.

      Ja również biorę pod uwagę Islam. Mam gotowy tekst na kilka stron A4, gdzie udowadniam że bestią jest islam, ale rozważam inne możliwości i na dzień dzisiejszy podtrzymuje, że bestią jest syjonizm.
      Jak będzie, czas pokaże.
      Natomiast patrząc na to, co się dzieje, a co opisałem na blogu, a mam tu konkretnie na myśli powstawanie ekumenicznych świątyń, to Islam nie będzie rządził, ale współ rządził.
      To są trudne tematy i wyjdą w praniu jak kwestia pastorów,m po jakiej stronie stoją

  8. Jak najbardziej sobota jest dniem odpoczynku, należy w tym dniu odpocząć, dosł. zaprzestać pracy. A co do pieczęci zbawionych, to Słowo Boże mówi: “…zostaliście zapieczętowani obiecanym Duchem Świętym”Ef 1,13 oraz “A nie zasmucajcie Bożego Ducha Świętego,którym jesteście zapieczętowani na dzień odkupienia” Ef4,30.
    Jak widać to nie sobota jest pieczęcią, lecz Duch Świętego Boga w nas.

    1. Na jedno wychodzi. Duch Boży prowadzi do posłuszeństwa Bogu we wszystkich Bożych przykazaniach Dekalogu.
      Zresztą człowiek “sam z siebie” raczej nie naraża się na pogardę, kpinę i niezrozumienie świętując sobotę gdy wszyscy świętują niedzielę. Tylko Duch Święty może do tego zachęcać. Ponieważ “sami nic uczynić nie możecie” powiedział Jezus 😉
      Możesz nie kraść, nie kłamać, szanować rodziców, i być… buddystą. Ale jeśli przestrzegasz sobotę i pozostałych 9 przykazań, to musi być działanie Ducha Świętego którego przyjmujesz jako dar, bo tylko jeden Bóg stworzył świat w sześć dni, a siódmego odpoczął 🙂 A Duch Święty wprowadza we “wszelką prawdę” nie w 95% prawdy 😉

  9. Ta nauka trąci adwentyzmem jak to zresztą zauważono; po pierwsze obecnie pieczęcią Bożą jest Duch Święty którego otrzymują wierzący w Ewangelię, po drugie o miłości do Boga świadczy wypełnianie wszystkich przykazań a nie tylko czterech, “Na tym polega miłość do Boga że przykazań jego przestrzegamy.”po trzecie z tym papierzem-antychrystem też chybione bo antychryst między innymi dokona sądu nad wszetecznicą ,gdyby to miał być biskup Rzymu to musiałby zniszczyć kościół którego jest głową a w taki scenariusz trudno uwierzyć.

    1. owszem adwetyzm jak zauwazylem czasem naciaga sobie pewne proroctwa pod siebie.
      Zreszta Alfred Palla bronił pracy DR u … księty z krk 🙂

      1. Adwentyści jak każda inna grupa protestantów zmaga się z duchem religijności i różnorakimi dogmatami. Gdyby było inaczej, Chrześcijanie tacy jak my nie musieliby się organizować w grupy domowe czy spotykać na zjazdach, bo wszystkie Boże prawdy byłyby dostępne w kościele adwentystycznym. Za co szanuję adwentystów to przede wszystkim znakomita znajomość tła historycznego Biblii i postulowanie przestrzegania 4. przykazania. Tam gdzie większość nowo narodzonych Chrześcijan nie widzi przeszkód w świętowaniu niedzieli, jak widać wielu pastorów też nie ma takich wątpliwości :), Adwentyści uparcie stoją na straży zachowywania 7 dnia odpoczynku przypadającego w sobotę. Dzięki Adwentystom rozpoczęłam praktykowanie sabatu. Niestety, przy całej sympatii do wielu adwentystycznych pastorów (w szczególności bliskie są mi wczesne wykłady dr Waltera Veitha), odrzuca mnie ich przywiązanie do ludzkich doktryn i spoufalanie się z agentami Rzymu. Zresztą to były jedne z powodów, dla których dr Veith opuścił tę denominację.

  10. Apropos początku filmiku.
    Zastanawialiście się jaki sens miało budowanie wieży Babel na Ziemi, przedstawianej wg. Kopernikowskiego modelu? Jak dla mnie – nie ma sensu :).
    Najwyżej wybudowaliby poza atmosfere i podusili się z braku tlenu…banda idiotes 😉

    Są dwie możliwości w takim wypadku:

    – albo Nimrod i spółka, kompletnie nie wiedzieli, że nad nimi jest takie coś jak kosmos
    – Opis Babelu jest metaforą, i budowali oni statek kosmiczny.

    Opcja numer dwa jest o tyle nieprawdopodobna, że w opisie czytamy, że wieżę budowali z ….wypalanych cegieł :D.

    Zachęcam Cię Detektywie (oraz blogersów), do zbadania tematu stacjonarnej ziemi. Ja myślę, że jest to największe (jeśli chodzi o skalę) oszustwo diabła…

    Popatrzcie tylko na te fragmenty Pisma i sami oceńcie
    (Oczywiście dysonans poznawczy odegra tu główną rolę, także jeżeli ktoś nie jest w stanie odstawić programowania, które wtłaczane mu było od pszedszkola – tak już tam stoją globusy, a dzieci malują je na ścianach, to niestety tylko się oburzy).

    Co mówi Pismo:
    – Hiob 37:18:
    (18) Potrafisz z Nim niebiosa rozciągać, twarde jak lustro z metalu?
    – Psalm 119:90:
    (90) Od narodu do narodu prawda twoja; ugruntowałeś ziemię, i stoi.
    – Genesis 1:7:
    I uczynił Bóg rozpostarcie; uczynił też rozdział między wodami, które są pod rozpostarciem; i między wodami, które są nad rozpostarciem; i stało się tak.
    (sprawdźcie Hebrajskie slowo na “rozpostarcie” – oznacza twardy, wybity kształt, takim slowem opisywano zbrojarza wyklepującego pancerz (!!)

    Tu jest ponad 70 cytatów:
    http://testingtheglobe.com/bible.html
    Strona Roba Skiba, Wasz kolega bo też preferuje Sobotę i czyste papu.

    Z Bogiem Poszukiwacze prawdy !

    1. Odpuść sobie ten temat kształtu Ziemi nie jest on potrzebny do zbawienia choć z tym statkiem kosmicznym to pocisnąłeś zdrowo i się uśmiałem hehe 🙂 Rob Skiba hmmm jakaś rodzinka do mnie może kto wie hehe 🙂

      1. Nie jest potrzebny do zbawienia Slawku, zgadzam się, ale zobacz jaki wprowadza zamieszanie…

        Jeśli serio przyjąć model kulki, która lata sobie w nieskończonym kosmosie, to przecież gdzieś tam muszą być jakieś kosmity.

        A tak – mamy obieg zamknięty. Boga i JEGO “terrarium” wypełnione mrówkami – czyli ludźmi.

        O wiele więcej ludzi mogłoby uwierzyć w Boga, gdyby nie kłamano w tej kwestii.

        Oczywiście – nie wiem na pewno jak to jest, daj Boże, żebyśmy wytrwali i kiedyś na wielkim ekranie Pan Bóg pokazał nam prawdę o wszystkim (osobiście wierzę, że tak bedzie…)

        Naprawdę polecam przeszperać Pismo pod kątem miejsca, w którym żyjemy. Biblia to księga płaskiej ziemi!

        z Bogiem.

    2. Polecam model geocentryczny Tyho Brahe. Swojego czasu był to model najlepiej udowodniony matematycznie co przyznał sam Kopernik.
      Za pomocą tego modelu można było przewidzieć zaćmienia słońca, księżyca, ruch planet a nawet tzw. wsteczny (pozorny) ruch planet.
      Model ten był bardzo popularny w Europie a tym co zaważyło na jego popularności to z jednej strony podkreślano jego zgodność z Biblią (ziemia w centrum wszystkiego) a z drugiej strony funkcjonował w środowisku naukowym ze względu na brak obserwacji paralaksy odległych gwiazd.

  11. Szabat świętować czy nie świętować a jeśli już czy w sobotę czy w niedzielę? Na swoim przykładzie podam jak ja to widzę. Minęło juz ponad dwa lata odkąd utopiłem swoje stare ja. Oczywiście dalej zmagam się z cielesną powłoką, która co rusz chciała by przejąć kontrolę ale to walka do końca naszych dni 🙂 Od dwóch zatem lat nie miałem ugruntowanego światopoglądu na temat szabatu. Przyznaję się bez bicia że raz byłem za a raz przeciw i tyleż samo argumentów słyszałem za co i przeciw. Co zatem przeważyło? Przeważyło dziwne uczucie strachu, ścisku i gorąca w sercu i jakby pytania przelatujące w myślach. Jako, że jestem raptus (wciąż z tym walczę w 60% wygrywam) powziąłem w sercu decyzję o świętowaniu dniu wyznaczonego na odpocznienie przez Boga tj soboty. I to była słuszna decyzja, a o jej słuszności przekonałem się dosłownie 5 min pózniej gdy oskarżyciel podesłał mi pod drzwi moją byłą żonę. Zatryumfowała duchowość to ten złośliwiec zaatakował fizyczną i emocjonalną stronę mojej osoby. Kulturalnie pogadaliśmy i poszła. Niestety wiadomości jakie mi przekazała spowodowały całodniową załamkę, stres i osłabienie całego ciała. Zatem nie przedłużając muszę sobie załatwić w pracy (a pracuje tu dopiero 6 tygodni) wolne soboty. Proszę Was zatem o modlitwę bym w końcu otworzył gębę i oby udało mi się to przeforsować. Z Bogiem!!

    1. Załatwione! Wspieram cię modlitwą abyś mógł odpoczywać z Panem w jego świętym dniu. Bóg jest Wielki!

Skomentuj Piotr, czyli kamień, nie skała. Anuluj pisanie odpowiedzi

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
pl_PLPolish