Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Od 2020 roku zakupy w niedzielę tylko w 7 dni w roku.

 

 

Autor treści – Piotr Petros:

Czy nie dziwi i nie zastanawia Was to, że politykom tak bardzo zależy na rozwoju duchowym obywateli, że zmuszają ich do poświęcenia czasu dla Boga… ustawą? Tym bardziej, że dzieje się to kosztem budżetu. Bo im mniej towarów się sprzeda, tym mniejsze zyski z podatku trafią do kasy państwa. Dlaczego nie powstał projekt który gwarantował by po prostu więcej wolnych godzin w tygodniu dla pracowników działających w branży handlowej, a obowiązek świętowania dnia słońca (niedzieli)?
Wydarzenie to w którym Watykan dyktuje przez ręce polityków ustawy w celu ustalenia przymusu świętowania danych dni wymyślonych przez Rzym potwierdza tylko prorocze słowa Pisma Świętego „Chodź, ukażę ci wyrok na Wielką Nierządnicę, która siedzi nad wielu wodami, z którą nierządu się dopuścili królowie ziemi, a mieszkańcy ziemi się upili winem jej nierządu” (Ap 17:1)
Świętowanie niedzieli zostało ustanowione przez cesarza Konstantyna, założyciela i pierwszego namiestnika Kościoła katolickiego, który to w 321 roku wydał nakaz o treści „Czcigodny dzień Słońca winien być wolny od rozpraw sądowych i wszelkich zajęć ludności miejskiej”. W Słowie Bożym nie znajdziecie nawet jednego zdania które by nakazywało święcenie niedzieli zamiast siódmego dnia tygodnia (soboty). Jezus Chrystus świętował sobotę, a przecież mamy naśladować Jezusa, nie Konstantyna.
Odnośnie proroctw to Słowo Boże przewidziało tę sytuację setki lat temu mówiąc nam o tego typu nakazach w słowach „I sprawia, że wszyscy: mali i wielcy, bogaci i biedni, wolni i niewolnicy otrzymują znamię na prawą rękę lub na czoło i że nikt nie może kupić ni sprzedać, kto nie ma znamienia – imienia Bestii lub liczby jej imienia. ” (Ap 13:16)
Niedziela nie tylko jest wymysłem Kościoła katolickiego obcym Słowu Bożemu które mówi wyraźnie „Pamiętaj abyś dzień sobotni święcił” (Wj 20:8 przekład ks. Jakuba Wujka), ale stanowi znamię Watykanu na czoło (w myśleniu) i prawą rękę (w działaniu).
Jakie znamię nosimy na czołach i rękach? Znamię Watykanu, czy znamię Słowa Bożego? Bo z tego co możemy zaobserwować Bestia chce zmusić nas do przyjęcia swojego znamienia wykorzystując do tego świat polityki i władzy państwowej. Co tylko potwierdza fakt, że dla szatana jest to ważny aspekt, do wprowadzenia którego zmusi nas nawet poprzez nakaz świętowania dnia, który jest dla niego ważny.
Dla Boga ważny jest siódmy dzień tygodnia (sobota), w którym powinniśmy odpoczywać dla oddania Mu czci za to, że stworzył wszechświat i nas samych. Z niezrozumiałych powodów pewni ludzie myślą, że po zmartwychwstaniu Jezusa (co również jest bardzo ważnym wydarzeniem) fakt stworzenia wszystkiego przez Boga nie powinien być już świętowany. Ale gdyby nie stworzenie, nie było by nas, ani naszego odkupienia.
Obserwujmy to co dzieje się dookoła. Szatan jest „świadom, że mało ma czasu” (Ap 12:12) i wychodzi z ukrycia co widzimy chociażby w tym jak wpływa na polityków i władze aby wprowadzać własne prawa.
Szatan chce odbierać cześć nawet poprzez przymus, jak widać zupełnie mu to nie przeszkadza. Natomiast Bóg szuka ludzi, którzy będą przestrzegali Jego praw i oddawali Mu cześć z miłości do Niego i zupełnie dobrowolnie. Dlatego tak mało popularnym jest dziś czwarte przykazanie, które paradoksalnie jako jedyne rozpoczyna się od słów „PAMIĘTAJ…”

Zaktualizowane: 3 stycznia 2018 - 11:54

20 komentarze

Dodaj komentarz
  1. Coraz bardziej jestem przekonany do świętowania siódmego dnia w sobotę. Mam pytanie do admina, czy w jakiś sposób świętowanie szabatu wpłynęło na Twoją relację z Bogiem? Co do znamienia bestii, myślę ze będzie ono wprowadzono podstępem, w taki sposób aby nikt się nie zczaił że je przyjął, będzie to wygodne i każdy to będzie posiadał (coś jak telefon, karta bankowa lub coś takiego)

    1. Tak wpłyneło. Mając firmę o sporych dosyć przychodach, zrezygnowałem z pracy w sobotę. Za kilka tygodni otrzymałem mail od dostawcy z zagranicy oferujący mi ten sam towar po niższej cenie. Wyszedłem nie tylko na zero, ale na plus. Brzmi to jak z podręcznika adwentystów, ale ja nim nie ejstem…. Niestety jakby chcieli mnie oskarżyc wrogowie. Myślę, że dla Boga jest nie istotne że ktos świętuje sobotę, ale wiara w to co On ustanowił. Zaufanie.
      Po za tym w sobote sie wyciszam., Ten nakaz nic nie robienia jest blogi, amam lepszą społeczność z Bogiem.
      Jeśli ktos mowi ze ma szabat w Chrystusie i odpoczynek w Chrystusie to niech pracuje 7 dni i najl;epiej fizycznie a zobaczymy czy znajdzie kontakt z Bogiem, czas na regeneracje. Szabat to także odpoczynek fizyczny. Owszem można się modlic a nawet trzeba w każdy inny dzien tygodnia, ale to nie to samo co siąść w spokoju rano do śniadania, czytając Biblię, spcaerując w poblizu domu. Wtedy dostrzegamy bardziej Chwałę Bożego stworzenia.
      Jeśli ktos chce czynic inaczej ja mu nie zabraniam. To mój blogg i nie dam sobie nic narzucic. To mnie przeciwnicy czytuja a nie ja ich… To tak z wyprzedzeniem jakby ktos negowal mój styl życia.

      Zgadzam się z ad7 co do blogosławieństw w szabat tak samo jak zgadzam sie z nimi co do dziesięciny na rozwój krolestwa niebieskiego lub na potrzebujących.
      Niemniej jednak nie lubie przebywac w ich smutnych kościołach gdzie wieje chłodem.

    2. Wg mnie znamię bestii oznacza po prostu odrzucenie Bożego Prawa. Dłoń – czyni, umysł – rozważa.
      Można by rzecz, że już na chwilę obecną, ludzie świadomie odrzucający Boga i hołubiący szatańskie wartości, mają znamię bestii …

      1. Znamię jest czymś widocznym, myślę że gdyby było to coś niewidocznego Bóg posłużyłby się innym słowem, w UBG jest tak napisane “I aby nikt nie mógł kupić ani sprzedać, tylko ten, kto ma znamię, imię bestii, lub liczbę jej imienia” tak więc może to być jedna z tych 3 rzeczy, liczbą jest 666, jest to liczba jej imienia i liczba człowieka, można ją przeliczyć, co to oznacza? nie wiem, ale może się dowiem, bo teorii na ten temat nie da się policzyć na palcach jednej ręki 😉

      2. A może to będzie takie połączenie tego co duchowe, z tym widocznym znamieniem? :/
        W mnogości teorii na ten temat można się zgubić…

  2. Świętosława (bo Magdula już zajęte)

    Na temat czczenia niedzieli zamiast soboty napisali tutaj
    https://www.gotquestions.org/Polski/sabat-sobota-niedziela.html
    I tak szczerze mam mętlik w głowie. To chrześcijanie powinni obchodzić sobotę czy niedzielę bo z tekstu na gotquestions wynika że już w I wieku chrześcijanie obchodzili niedzielę i jest to zalecane :/

    1. wszyscy niby mamy jednego Boga, ale doktryn poglądów są tysiące. Na tym blogu pewnie jest co najmniej kilkanaście że sie tak wyrażę elektoratów biblijnych. Nie dogodzisz nikomu.
      Rób tak jak Bóg Ci mówi. Szukaj Boga a znajdziesz go. Ja akurat w wiekszości przypadkiem bo nikomu nie stawiam warunków mam znajomych chrześcijan świetujących szabat. Szabat to nie egzamin, czy warunek. Po prostu to czujesz albo nie.

  3. Ostatnio co do znamienia bestii z apokalipsy, mam w głowie pewien werset. “Kupuj Prawdę, i nie sprzedawaj jej kupuj mądrość, karnosc i rozum” 😀 księga przyslow 23:23

    1. ooo faktycznie ciekawe…
      Widze Szymku, że szukasz Bogu.
      Chwała Mu za to.

    2. Chwała Bogu!
      Nie przypadek, to mądrość od Boga bo tylko On daje zrozumienie Słowa.
      Bo nasza sprawiedliwość ma być większa niż uczonych w piśmie.
      Tylko w mocy Ducha Świętego jest do zrealizowania.

      Nisko, nisko!
      Przed Bogiem, nie przed człowiekiem.
      Przed Jezusem, swoje życie wieść: spokojnie, cicho.
      Z kim się da, pokój miejcie.
      Z kim się da.
      Unikać, unikać przewrotności ( ja taki, ty taki, ja duchowy!)
      Czym jest PRAWDZIWA Duchowość? Czym jest?!
      Cichość, Pokora, Uniżenie.
      Zobaczyć ten owoc, zobaczyć ten owoc.

      Wszyscy się śmieją i cieszą ze światem.
      Trzeba płakać, nad tym światem dokąd on zdąża 🙁
      Eh te śmiechy, w czym, w czym te śmiechy, świat ginie.

      Naród, który mieni się narodem Bożym.
      Gdzie on zdążą, gdzie on zdąża?
      On Szukał Boga? W Radości?
      Uciechy Życia tylko.

      bóg, bóg – pieniądze ich bóg.

  4. Jestem chrześcijaninem z łaski Boga Ojca i Pana Jezusa Chrystusa i dziękuję za to. Amen.
    Najpierw się zapytam jako chrześcijanin. Czy mnie obowiązuje stare przymierze – Prawo Mojżesza, czy nowe przymierze – Prawo Jezusa? Jakie więc nas chrześcijan obowiązują przykazania? Wiadomo, że tych których prowadzi Duch Święty są dziećmi Bożymi. Skoro prowadzi to wiemy od Ducha Świętego co mamy robić, aby podobać się Bogu i Panu, bo sam Bóg przyznaje się do nas. Skoro się przyznaje i nie będąc pod starym prawem, znaczy że idzie się właściwą drogą jaką wyznacza Pan, a w Nim jesteśmy wolni.
    Co do zdjęcia, to wydaje mi się, że Słowo: „Nikt nie może kupować ni sprzedawać, kto nie ma znamienia, imienia Bestii lub liczby jej imienia” trochę tu do zakazu handlu w niedzielę nie pasuje. Przecież „wszyscy” nie będą mogli kupować, ani sprzedawać, jakby ci co mają znamię i nie mają. Te Słowa chyba dotyczą innej sytuacji, kiedy będziemy musieli przyjąć znamię, aby móc powszechnie handlować.
    Bądźmy trzeźwi i nie dajmy się zbałamucić i bo wielu w świecie jest fałszywych proroków i nauczycieli, a tym mocniej działają przez światowy i powszechny internet, gdzie każdy słucha kogo zechce. Prawda jest u Boga, mimo że wiele Kościołów krzyczy że owa prawda jest u nich, jak ktoś jej pragnie to tylko ją znajdzie u źródła.
    Wielki i Pełen Chwały jest jedyny Bóg, aby przez wiarę w Pana Jezusa Chrystusa ominął nas jego gniew…

    1. Łaska i Pokój Tobie Luk.
      No widzisz LUK, wszystkim się wydaje że są prowadzeni. Katolikom, protestantom, fałszywym protestantom czyniącym cuda i upadki niby w Duchu.

      Wiem, że się niedogadamy bo masz pewne z góry nie do polemiki założenia i temat ten byl tutaj wałkowany tysiące razy i notabene moi przeciwnicy nadal odwiedzają ten blog. Pytanie dlaczego?…

      Punktem wyjścia niech będzie to, że modelowy chrześcijanin jest z rodu kapłańskiego, a więc ma dawać przykład innym swoim zyciem i przestrzeganiem Prawa Bożego. Czy wiesz kto będzie zbawiony?

      “Tu się okazuje wytrwałość świętych, którzy strzegą przykazań Bożych i wiary Jezusowej.”Ap 14.

      Protestanci teraz z róznych demoninacji powinni miec postawione nastepujące pytanie: ile przykazań ma przestrzegać chrześcijanin? Jednego, dwóch, pieciu, dziesięciu? Oczywiście osoby, które nie znają Pisma, bo takie tutaj przedstawiły ten argument, powiedzą że dwa przykazania:

      “Będziesz miłował Pana Boga swego całym swoim sercem, całą swoją duszą i całym swoim umysłem. To jest największe i pierwsze przykazanie. Drugie podobne jest do niego: Będziesz miłował swego bliźniego jak siebie samego. Na tych dwóch przykazaniach opiera się całe Prawo i Prorocy”

      Lecz Jezus uzywał stale różnych figur stylistycznych i średnio pojętny badacz Pisma wie, że w tych dwóch przykazaniach jest reszta. Bo np zakaz homseksualizmu jest w kochaj Boga całym swoim sercem, a nie kradnij jest w kochaj bliźniego. Tak samo jak nie zabijaj.
      Kto kocha Boga ten Go szuka i chce czynić tak jak on chce, a nie tak jak chcą denominacje.
      Jakże się cieszę, że nie jestem w żadnej denominacji. Jestem wolny od religii.

      Nie ma czegos takiego jak stare i nowe przymierze. Jest tylko Prawo Boże, a resztę tłumaczy Pismo.
      Wg mnie zbawieni będą zarówno adwentyści i Mesjanistyczni jak i inne deminiacje, z tym że różne będą nagrody w niebie. Powiedzmy że wierni Bogu adwentyści będą burmistyrzami miast a pozostali szeregowymi członkami. Oczywiście jest to tylko założenie, obraz.

      1. 35 On usiadł, przywołał Dwunastu i rzekł do nich: “Jeśli kto chce być pierwszym, niech będzie ostatnim ze wszystkich i sługą wszystkich!”. 36 Potem wziął dziecko, postawił je przed nimi i objąwszy je ramionami, rzekł do nich: 37 “Kto przyjmuje jedno z tych dzieci w imię moje, Mnie przyjmuje; a kto Mnie przyjmuje, nie przyjmuje Mnie, lecz Tego, który Mnie posłał”.

        Ci będą największymi: ostatni ze wszystkich słudzy wszystkich!
        Cichość, Pokora, Uniżenie atrybuty największych.

        1. no właśnie, dlatego Adamie powinieneś się wstrzymywać od sądzenia innych.

          “19 A jeśliby ktoś odjął co ze słów księgi tego proroctwa,
          to Bóg odejmie jego udział w drzewie życia
          i w Mieście Świętym –
          które są opisane w tej księdze. ”

          Za odejmowanie od Prawa będzie odjęte w niebie.
          Adamie od samego początku miałm z Tobą problemy. Jesteś człowiekiem wojny nie pokoju. Wcześniej pisałeś TYLKO wtedy kiedy była mowa o pochwyceniu przed uciskiem i to bardzo namolnie , bo nie pasowało to do Twego wyobrażenia o pochwyceniu. Teraz szabat nie pasuje i naciągasz wersety.

          1. Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd i tłumaczyć sobie Słowa Bożego według własnego światopoglądu, bo to jest jawna
            manipulacja Słowem Bożym i grzech.

            Słowa:

            “A jeśliby ktoś odjął co ze słów księgi tego proroctwa,
            to Bóg odejmie jego udział w drzewie życia
            i w Mieście Świętym –
            które są opisane w tej księdze.”

            Dotyczą zwoju APOKALIPSY! A nie Prawa! Kto będzie coś dodawał do zwoju apokalipsy dostanie więcej plag a jeśli odejmie nie ma udziału w drzewie życia.

            Słowa te pochodzą z Ap 22, 18-20

            O tym pisał już w pierwszych wiekach Ireneusz z Lyonu. Radzę uważać co się głosi.

            1. nadużywasz Pisma. Żadna manipulacja. Nic ze Słowa Bożego nie można odejmować nie tylko z apokalipsy

      2. Z całym szacunkiem do wszystkich tu osób chciałam powiedzieć, że poruszaną kwestię Prawa Bożego należy wytłumaczyć inaczej i dosadnie.
        Jednak wypadałoby przy tym nie zaprzeczać Prawdzie Bożej dotyczącej Nowego Przymierza, które jest, jest i jeszcze raz jest.
        Jak w ogóle może z was wyjść stwierdzenie, że cytuję „ nie ma czegoś takiego jak Nowe Przymierze” ?
        Przecież to stwierdzenie jest jawnie przeciw temu co Bóg zaplanował jeszcze przed założeniem ziemi, przeciw temu co obwieszczał wielkim Prorokom Bożym, przeciw wypełnieniu się wielkiej tajemnicy Bożej, a co dotyczy zbawienia ludzi przez najdrogocenniejszą krew Jezusa i powołania ich do Królestwa Bożego – niebiańskiej Jerozolimy, którą zapowiadał obraz świątyni Jerozolimskiej dokładnie tak jak obrazem ofiary za grzechy ludzi była kiedyś krew baranków, która również zapowiadała tą jedyną, skuteczną, potrzebną do zgładzenia grzechów całego świata, a wylaną przez Syna Bożego, Chrystusa.
        Na jakiej podstawie w takim razie będziecie pisać o wieczerzy Pańskiej, Wielkanocy zwanej Paschą, która jest obchodzona właśnie na podstawie wypełnienia się obietnicy Bożej, a która dotyczy przelanej krwi Nowego Przymierza na odpuszczenie grzechów przez Jezusa Chrystusa.
        Krew Nowego Przymierza, krew Jezusa jest znakiem umowy, przymierza jaką Bóg zawarł między sobą a swoim ludem.
        Ta krew chroni nas przed plagami jakie Bóg dopuści, a które spadną na ziemię, aby wylał się gniew Boży.
        Ta krew jest znakiem przynależności ludzi do Boga w imieniu Pana Jezusa.
        Krew jest znakiem Przymierza, Nowego Przymierza w Chrystusie.

        Wziął też Mojżesz krew, i pokropił lud i rzekł: Oto, krew przymierza, które Pan postanowił z wami, na wszystkie te słowa. 2 Mojżeszowa 24:8

        A wziąwszy chleb i podziękowawszy, łamał i dał im, mówiąc: To jest ciało moje, które się za was daje; to czyńcie na pamiątkę moję.
        Także i kielich, gdy było po wieczerzy, mówiąc: Ten kielich jest nowy testament we krwi mojej, która się za was wylewa. Łukasza 22:19

        Albowiem to jest krew moja nowego testamentu, która się za wielu wylewa na odpuszczenie grzechów. Mateusza 26:28

        A jeźli w światłości chodzimy, jako on jest w światłości, społeczność mamy między sobą, a krew Jezusa Chrystusa, Syna jego, oczyszcza nas od wszelkiego grzechu. 1 Jana 1:7

        A Bóg pokoju, który wywiódł od umarłych we krwi przymierza wiecznego, onego wielkiego pasterza owiec, Pana naszego Jezusa,
        Niech was doskonałymi uczyni w każdym uczynku dobrym ku czynieniu woli swojej, sprawując w was to, co przyjemnego przed obliczem jego, przez Jezusa Chrystusa, któremu niech będzie chwała na wieki wieków. Amen. Hebrajczyków 13,20

        Dzieje Apostolskie odwołują się cały czas do najważniejszej kwestii jaką jest Nowe Przymierze – Dobra Nowina.
        Tysiące ludzi po usłyszeniu tej wspaniałej wieści o przyjściu Zbawiciela na świat, Jego śmierci, przelanej krwi Nowego Przymierza za każdego z nich, a następnie pokazaniu, że śmierć nie miała nad Nim władzy ponieważ zmartwychwstał pokonując diabła i jego uczynki ciemności, tysiące ludzi usłyszawszy tą nowinę, ewangelię zbawienia zapowiadaną od początku, uwierzyło w swoich sercach w Mesjasza. Na znak przyjęcia owej nowiny dawali się ochrzcić wyrażając chęć podążania za Jezusem i Jego nauką. W wyniku obwieszczania nowiny Duch Święty zstępował na nich, aby już nie litera ale sam Bóg prowadził każdego.
        Bóg sam postanowił działać przez Ducha Świętego, który wypisuje nam Prawo Boże skutecznie na sercach. Żadna siła tego nie jest w stanie powstrzymać ponieważ Boża moc jest nie do pokonania. Słowo Boże nie powraca do Boga bezskutecznie, ale przeszywa nasze serca jak miecz, obrzezuje je do posłuszeństwa. Jest to nierozerwalnie połączone z wiarą w Jezusa i Jego przelaną krwią Nowego Przymierza, w którym wszystko się wypełnia, jest Nowe. I tak jak jest powiedziane tylko z Jezusem możemy wzrastać poprzez działanie Ducha Bożego, a bez Niego nic nie możemy.
        Powtórzę jeszcze raz – „nie ma czegoś takiego jak Nowe Przymierze” – dla mnie jest to bluźnierstwo samemu Bogu. Przykro mi, że powtarzacie to za pewną osobą, która tak samo wcześniej to mówiła w swoich materiałach.

        „A lud wołał: Głos Boży a nie człowieczy.” Dzieje Apostolskie 12:22

        Myślę, że należy to przemyśleć. Wszyscy popełniamy błędy, ale trzeba na czas się z nich ocknąć i przyznać do nich, a nie powielać ich nadal.

        Gdy przyszłoby wam stanąć przed Chrystusem teraz, powiedzielibyście Mu w twarz, że „nie ma czegoś takiego jak Nowe Przymierze”?

        „Czyż nie wiecie, że odrobina kwasu całe ciasto zakwasza? 7 Wyrzućcie więc stary kwas, abyście się stali nowym ciastem, jako że przaśni jesteście. Chrystus bowiem został złożony w ofierze jako nasza Pascha. „

        1. Napisałem i teraz też piszę zdawkowo bo temat był wałkowany dziesiątki razy.
          Oczywiście w tym sensie co piszesz jest Nowe Przymierze ale nie w sensie zaniku Prawa Bożego….

  5. Przecież przytoczyłem dowód pochodzący ze Słowa Bożego. Czy Admin umie czytać ze zrozumieniem?

    Żeby łatwiej to zobaczyć wkleiłem oryginalne dosłowne tłumaczenie z greki (https://biblia.apologetyka.com/read?utf8=%E2%9C%93&q=Ap+22%2C+1-20&bible%5B%5D=dos&fmt=&num=&codes=1) i zaznaczyłem drukowanymi literami, aby było widać wyraźniej kontekst całej wypowiedzi Jezusa. Po odpowiedzi administratora widzę, że na szczęście nie ma tu świadomego wprowadzania w błąd, tylko pomyłka. Chwała Bogu.

    Ap 22:1-20 dos “(1) I pokazał mi rzekę wody życia, lśniącą jak kryształ, wypływającą z tronu Boga i Baranka. (2) Środkiem jego ulicy i po obu brzegach rzeki – drzewo życia, dające dwanaście owoców, każdego miesiąca wydające swój owoc, a liście drzewa – dla uzdrawiania narodów. (3) I nie będzie już nic godnego klątwy. Będzie w nim tron Boga i Baranka, a Jego słudzy będą Mu służyć (4) i będą oglądać Jego oblicze, a Jego imię będzie na ich czołach. (5) I nocy już nie będzie, nie będzie już trzeba światła lampy ani światła słońca, gdyż Pan, Bóg, będzie nad nimi świecił – i będą królować na wieki wieków. (6) I powiedział do mnie: Te słowa są wiarygodne i prawdziwe, a Pan, Bóg duchów proroków posłał swojego anioła, aby ukazać swoim sługom to, co musi się wkrótce stać. (7) I oto przychodzę wkrótce. Szczęśliwy, KTÓRY STRZEŻE SŁÓW PROROCTWA TEGO ZWOJU. (8) A ja, Jan, jestem tym, który słuchał i oglądał to [wszystko]. A gdy to usłyszałem i zobaczyłem, upadłem, aby pokłonić się do stóp anioła, który mi to pokazywał. (9) Lecz on powiedział do mnie: Nie rób tego! Jestem współsługą twoim i twoich braci, proroków oraz tych, KTÓRZY STRZEGĄ SŁÓW TEGO ZWOJU – Bogu złóż pokłon! (10) I dodał: Nie zapieczętowuj słów proroctwa TEGO ZWOJU, gdyż czas jest bliski. (11) Niesprawiedliwy niech nadal dopuszcza się niesprawiedliwości, niegodziwy niech nadal popełnia niegodziwość, sprawiedliwy niech nadal czyni sprawiedliwość, a święty niech daje się uświęcać. (12) Oto przychodzę wkrótce, a moja zapłata ze Mną, by oddać każdemu zgodnie z jego czynem. (13) Ja jestem Alfą i Omegą, Pierwszym i Ostatnim, Początkiem i Końcem. (14) Błogosławieni, którzy piorą swoje szaty, aby mieli prawo do drzewa życia i mogli wejść przez bramy do Miasta. (15) Na zewnątrz są psy, czarownicy, ludzie dopuszczający się nierządu, zabójcy, bałwochwalcy oraz każdy, kto kocha kłamstwo i popełnia je. (16) Ja, Jezus, posłałem mojego anioła, aby o tym wszystkim złożył wam świadectwo dla zborów. Ja jestem Korzeń i Ród Dawida, Gwiazda jasna, poranna. (17) A Duch i Panna Młoda mówią: Przyjdź! I kto słyszy, niech powie: Przyjdź! Kto jest spragniony, niech przychodzi, kto chce, niech weźmie wodę życia za darmo. (18) Ja zaświadczam każdemu, kto słucha SŁÓW PROROCTWA TEGO ZWOJU: Jeśli ktoś [coś] do nich dołoży, dołoży mu Bóg klęsk opisanych w tym zwoju; (19) a jeśli ktoś [coś] odejmie ze SŁÓW TEGO ZWOJU PROROCTWA, odejmie Bóg jego udział w drzewie życia i w świętego Mieście, opisanych w tym zwoju. (20) Mówi Ten, który o to zaświadcza: Tak, przyjdę wkrótce. Amen, przychodź, Panie Jezu!”

    Dla obrony Pana twierdzenia, że za odejmowanie od Prawa Bożego są określone konsekwencja, najlepiej chyba stosować słowa Jezusa:

    “Nie sądźcie, że przyszedłem znieść Prawo albo Proroków. Nie przyszedłem znieść, ale wypełnić. Zaprawdę. bowiem powiadam wam: Dopóki niebo i ziemia nie przeminą, ani jedna jota, ani jedna kreska nie zmieni się w Prawie, aż się wszystko spełni. Ktokolwiek więc zniósłby jedno z tych przykazań, choćby najmniejszych, i uczyłby tak ludzi, ten będzie najmniejszy w królestwie niebieskim. A kto je wypełnia i uczy wypełniać, ten będzie wielki w królestwie niebieskim” (Mt 5,17-19)

    Myślę, że teraz jest już ta sprawa jaśniejsza.

Skomentuj Dominik Anuluj pisanie odpowiedzi

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
pl_PLPolish