Zgodnie z zapowiedzią dzisiaj nastąpiła odsłona enigmatycznej i zapowiedzianej wcześniej reklamy na stronie nowy-porzadek.pl

Przedmiotem reklamy jest odkurzacz Purei9.

Dzięki rosnącemu zainteresowaniu NWO marketingowcy stworzyli taki event. Ale czy jest to tylko sprytny marketing?

Niechcący zrobię reklamę Elektroluxowi, ale warto sobie to przeanalizować.

 

 

Od razu rzucają się w oczy trójkąty. Ten wokół odkurzacza i w logo firmy.

Electrolux jest korporacją mającą  odbiorców w ponad 150 krajach. Tak więc ani logo nie jest przypadkowe ani reklama.

Nie ma nic bardziej przewrotnego niż wmówienie ludziom przypadkowości. Tak jest z egipskim obeliskiem boga RA (Lucyfera) w Watykanie i tak było z okrągłym stołem, dającym złudzenie wyzwolenia z okupacji ZSRR.

Tak również jest z tą reklamą zapowiadającą co ma nadejść.

Tak jak Bóg ma swoje proroctwa, tak i Jego przeciwnicy mają swoje “proroctwa”.