Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Oko Horusa i piramida w “Gościu Niedzielnym”

Katolicy są tak oszukiwani przez biblijną nierządnicę, że już w najbardziej znanym katolickim piśmie jakim jest Gość Niedzielny, na pierwszej stronie przedstawiają słynne okultystyczne  oko Horusa z piramidą wokół.

W obliczu takiej informacji wcale bym się nie zdziwił gdyby niebawem ogłoszono iż Jezus i Lucyfer to jedna i ta sama osoba…

Czasy to ostateczne są.

Dziękuję Piotrowi za przesłanie foty.

 

Zaktualizowane: 27 lutego 2017 - 11:16

67 komentarze

Dodaj komentarz
  1. To tak jak teleskop Wtykanu Lucyfer i nie wiem czy Katolicy wogole sobie zdają z tego sprawę

    1. Moja nieżyjąca ciotka była w zakonie opatrznosci, ich symbolem był własnie trójkąt z okiem i prostopadłymi do jego boków kreskami. Mówiła, że to symbol czuwającego nad nami Boga. Z kolei pewien ksiądz kiedyś mi tłumaczył, że niektóre katolickie symbole są zapożyczane przez różne sekty. Wiele się nie pomylił, bo to poniekąd właśnie symbole katolickie, a nie chrześcijańskie. Większość jest zwodzona

  2. I ten jakże wymowny tytuł artykułu – “Bój się Boga”

  3. Przeglądałam parę dni temu pewną „chrześcijańską” stronę i natrafiłam na bardzo ciekawe rzeczy. Wrzucam do jednego pliku: http://ifotos.pl/zobacz/uwielbien_awqpxrs.jpg

    1. Piotr, czyli kamień, nie skała

      W wielu kościołach w których bywałem takie trójkąty z okiem wiszą pod samym sufitem za ołtarzem. Najbardziej honorowe miejsce.
      Kiedyś myślałem, że to normalne, dopóki nie odkryłem, że to logo iluminatów.

  4. w kościele katolickim w parafii do której należy osiedle na którym mieszkam też mają w kościele na suficie takie oto oko z piramidką. Kiedyś na pogrzebie bliskiej osoby zauważyłem, od piramidki rozchodzą się promienie, chmurki itp. sielsko i anielsko jednym słowem 😀

    Papcio się rozkręca, ostatnio postawił ciekawą tezę: “lepiej być ateistą niż dwulicowym katolikiem” https://www.yahoo.com/news/pope-suggests-better-atheist-hypocritical-catholic-163550834.html 😉

    1. Widziałam to, nawet na wszelkie pudelkopodobne trafiły słowa Franza 😀 zresztą jakaś strona zamieściła to na fejsie i sama udostępniłam, bo mi się spodobały trochę te słowa 🙂
      A co do “sufitów”- w kilku “kościołach” w okolicy mego rodzinnego “wygwizdówka”, w których zdarzało mi się być (dodam, że chodzi o zwykłe wiejskie murowane kościoły, bez jakiegoś blichtru) to też parę razy widziałam nad wejściem (!) te “oko w piramidzie” :/ A te chmurki i promienie mnie rozbawiły, ktoś miał fantazję, by coś takiego wymyślić 😀

  5. Niebawem dowiemy się całej prawdy, tłumaczącej to co dzieje się wokół nas na całym świecie. To jedna z tych rzeczy o której chrześcijanie nie mieli jak dotąd pojęcia:
    https://youtu.be/nr51EiQsKbU

  6. Eh szkoda że teraz mnóstwo zborów zamiast mieć nabożeństwo w sobotę, uznają tą niedzielę..

    1. Piotr, czyli kamień, nie skała

      To trend który można zaobserwować w wielu dziedzinach życia – czyli skoncentrowanie się na ilości (w tym przypadku ludzi na nabożeństwach), a nie na jakości (w tym przypadku tego, co Bóg osobiście wyrył palcem na kamiennych tablicach)

      1. I niestety ta ilość się przekłada by było wielu ludzi na nabożeństwach niekoniecznie z myślą o Bogu, ale innych rzeczach.

        Odkąd zacząłem świętować szabat, niedziela stała się dla mnie zwykłym dniem, kiedyś miałem zagwozdki, zastanawiałem się kto ma racje, ludzie którzy pisali że już prawo nie obowiązuje, szabat jako codziennie, czy ludzie piszący że prawo obowiązuje.

        No i się zastanawiałem, bo mi się coś nie zgadzało, któraś strona musiała kłamać.
        No i Chwała Bogu, że widzę to tak jak Bóg chce bym to widział 🙂

        1. Piotr, czyli kamień, nie skała

          Dokładnie 😉 Bóg w perspektywie czasu sam kieruje nas na Swoje ścieżki, jedyne co trzeba robić to jak najczęściej Go pytać.
          W przypadku Szabatu to akurat jest częścią Dekalogu więc tak naprawdę nie powinniśmy mieć żadnych wątpliwości. Ale jeśli byliśmy wychowani od dziecka w przekonaniu, że to niedziela jest tym dniem odpoczynku to nawet czytając Dekalog jakoś ta sobota do człowieka nie dociera 🙂
          Sam również byłem w lekkim szoku kiedy do mnie dotarło, że KK mógł mnie tyle lat okłamywać mówiąc, że jego wymyślone przez siebie i spisane na kolanie prawo to tak naprawdę prawo Boga…

          1. a z tą sobotą to prawda, u mnie mają wtedy nabożeństwa tylko adwentyści :/
            Spisane na kolanie- dobre 😀

  7. No przecież to jest oko w trójkącie a nie oko w piramidzie. Co innego, jest różnica pomiędzy opatrznością bożą a symbolem illuminati, nie?

    1. jaka jest różnica. Proszę o podstawy biblijne

    2. Oko w trójkącie (symbol Lucyfera) – u iluminatów umieszczane nad piramidą. Dokładnie ten sam symbol umieszczony jest w świątyni masońskiej:

      https://www.youtube.com/watch?v=WUuHjmjZtWI

      Wszystkie symbole używane w tajnych stowarzyszeniach pochodzą z czasów babilońskich, kiedy Bóg pomieszał ludziom języki ( chcąc przeszkodzić im w ich niecnych dążeniach). Wówczas wymyślono język symboli, którymi posługują się “wybrańcy” działając skrycie przeciwko Bogu i ludziom.

      Bóg nie potrzebuje symboli. Pan nasz, Jezus Chrystus powiedział: “Bóg jest Duchem. Trzeba więc aby oddawano Jemu cześć w Duchu i prawdzie” (cyt.z pamięci).
      Bóg też nie potrzebuje świątyń, bo “On nie mieszka w świątyniach ręką ludzką zbudowanych” i “Świątynia Boga jest święta, a wy nią jesteście” (ci, którzy mają DŚ są Jego świątynią).
      Taka jest różnica, o którą pytałeś jbf27 🙂

    3. Piotr, czyli kamień, nie skała

      Na pewno nie za pomocą trzech kresek z jednym okiem 😉
      Jedno oko może jedynie symbolizować cyklopa, a na pewno nie Boga Wszechmogącego…

  8. Witam dlaczego co jakiś czas pokazuje sie duża krytyka owej niedzieli a to że pogańska a to ze św rzymskie przecież list do kolosan 2:16 wyjaśnia jasno wszystko żydami też nie jesteście hmmm a kiedy apostołowie łamali się chlebem nie w niedziele?

    1. Franek 🙂 Pan Jezus świętował szabat i nigdy nie mówił, że można tu cokolwiek zmieniać. Wręcz przeciwnie. Mówił: “Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam: Dopóki niebo i ziemia nie przeminą, ani jedna jota, ani jedna kreska nie zmieni się w Prawie, aż się wszystko spełni” Mat. 5.
      Czwarte przykazanie mówi:
      ” Pamiętaj o dniu szabatu, aby go uświęcić. Sześć dni będziesz pracować i wykonywać wszystkie twe zajęcia. Dzień zaś siódmy jest szabatem ku czci Pana, Boga twego. Nie możesz przeto w dniu tym wykonywać żadnej pracy ani ty sam, ani syn twój, ani twoja córka, ani twój niewolnik, ani twoja niewolnica, ani twoje bydło, ani cudzoziemiec, który mieszka pośród twych bram. W sześciu dniach bowiem uczynił Pan niebo, ziemię, morze oraz wszystko, co jest w nich, w siódmym zaś dniu odpoczął. Dlatego pobłogosławił Pan dzień szabatu i uznał go za święty.” Wj. 20
      Mówiąc o ucieczce z Jerozolimy stwierdzał: “Módlcie się, aby ucieczka wasza nie wypadła w szabat”. Jerozolima została zniszczona w 70 r.n.e (prawie 40 lat po odejściu Pana). Wynika z tego, że wyraźnie wskazywał na szabat jako dzień święty (zgodnie z Torą).

      Jeśli uważnie przeczytasz Dzieje Apostolskie, to zauważysz, że apostołowie (którzy przestrzegali Tory) również świętowali szabat. Łamanie chleba jest pamiątką ofiary Jezusa i nie ma nic wspólnego z szabatem.

    2. Franek 🙂

      Problem polega na tym, że Jezus nie świętował pogańskiej niedzieli, ani apostołowie.

      Zostało to zapożyczone z pogaństwa.
      Przez to dzisiaj i w środowisku protestanckim jest rozpowszechniona nauka pogańska, a nie biblijna.

      Wielokrotnie jeśli spojrzymy na Jezusa, apostołów, czy Pawła. Przestrzegali oni prawa, święcili szabat.

    3. Franku;

      W listach Pawła w niektórych przekładach NT jest takie oto zdanie:
      “Tak więc pozostaje odpoczynek ludu Bożego”.
      Niestety ale jest tu błąd tłumaczenia, ponieważ w orginale w języku greckim powinno być użyte słowo “Sabbatismos” co daje “Szabatowanie ludu Bożego”. Dla mnie to jest jasne – Szabat jest w Szabat i każdy kto się nawraca / nawrócił do Boga powinien przestrzegać przykazania które jako jedyne nie bez powodu zaczyna sie od “PAMIĘTAJ”.

      Paweł nauczał w Szabat , długo po śmierci, zmartwychwstaniu i w niebowstąpieniu Pana Jezusa i wierze że nie robił tego bo tak było mu wygodnie, lecz z Miłości do Boga który mówi “pamiętaj”.

      Kolejne błedne tłumaczenie to słowo “kościół” którego też nie powinno być, bo w greckim orginale to “eklessia” / kongregacja – czyli: “Zgromadzenie” a kogo zgromadzenie ? Ludu Bożego. A Kiedy lud Boży się spotykał/gromadził na nauki Słowa Bożego ? W “Sabbatismos”

      I tak powinno być dzisiaj / w sobote powinny być spotkania ludu Bożego, a nie w niedziele jak jest to w większości zborach. Idą na kompromis z rzymem święcąc niedziele..

      Szabat jest ZEWNĘTRZNYM znakiem WEWNĘTRZNEJ społeczności z Bogiem.
      Tym się właśnie wyróżnia lud Boży..

    4. ” kiedy apostołowie łamali się chlebem nie w niedziele?”

      a ja wczoraj jadłem krupnik, a dziś będę się wieczorem modlił 🙂

      1. Krupnik całkiem dobry 🙂
        ja tam w sumie z zup nie lubię tylko kapuśniaka i grzybowej 🙂 najlepszy jest rosół i pomidorowa, ew. jakieś warzywne zupy 🙂

          1. Czy to było lokowanie produktu?
            Krupnik się pije… ale żeby tak w środku tygodnia? 🙂

        1. jak o zupach, to ja mogę jeść codziennie pomidorową 😀

    5. Prz 4, 10-19 Koniecznie przeczytaj.

  9. To jest szydzenie z naszych zwiedzionych przez rzym bliznich. Tych zwodzicieli ( jesli sie nie nawroca ) czeka sroga kara i gorzki koniec.

  10. Klamliwa tradycja katolicka vs Prawdziwa Nauka Boga ( zawarta Biblii ). Co wybierasz?

  11. Ha, ha… zobaczcie, czego można się doszukać – św. Krzysztof z psią głową.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Cynocefal

    http://arthistery.blogspot.com/2010/10/sw-krzysztof-i-psiogowcy.html

    http://lo.tarnobrzeg.pl/lesser/artykuly/psioglowcy

    http://www.wrozka.com.pl/tajemnice/tajemnice-watykanu/583-2013/03177/7288-zagadka-sw-krzysztofa?showall=&limitstart=

    A jednak wszystko to pogaństwo ubrane w szaty chrześcijaństwa. I szczerze mówiąc, nawet specjalnie się z tym nie kryją.

      1. Nieźle…święty Krzysztof który był hybrydą, a jego przodek nie załapał się do Arki Noego.

        Coraz bardziej zadziwiający ten katolicki mix pogańskich bóstw w nowych odsłonach.

  12. Ojej aż oczy bolą jak się na to patrzy, w ogóle pomijając symbolikę ta okładka jest niestosowna i uwłaczająca Bożej godności – bo jest duży napis “bój się Boga”, a tuż powyżej w trójkącie (który niby wg katolików symbolizuje Boga), oko jakiegoś człowieka. To nawet nie jest symbol, tylko umniejszenie Bożej chwały do wizerunku człowieka.

    1. Piotr, czyli kamień, nie skała

      Tak, to też prawda. Przedstawienie Boga jako jakiegoś starca. I to starca z jednym okiem. Uwłaczające, niestosowne i wołające o pomstę do Nieba. Już nawet pomijając ten trójkąt.

  13. Uważnie przeczytałem Dzieje i Wyjścia nie mam z tym problemu jesli chce ktoś świętować szabat niech to robi ja uważam inaczej dziś szabat jutro będzie zakaz wieprzowiny po jutrze obrzezka 🙂 to o czym piszesz Magdalena było tylko wyłacznie dla żydów.Co z listem do kolosan!!(niech was wtedy nikt nie sądzi z powodu szabatu) co do świętowania jakiegoś dnia wiele zborów spotyka się w niedziele na łamanie chleba bo tak robili apostołowie dzieje 20:7 czy jest to swiętowanie!! hmm sam nie wiem może dlatego to robili bo Pan nasz zmartwychwstał w niedziele jakby tego nie policzyć ale oczywiście to jest moje zdanie List do Rzymian 14:5 jeden robi róznicę między dniem a dniem drugi zaś każdy dzień ocenia jednakowo niechaj każdy pozostanie przy swoim zdaniu kto przestrzega dnia dla Pana przestrzega…szalom 🙂

    1. Franek 🙂

      Widzę, że nie przekonuje cię fakt, że szabat świętował sam Zbawiciel i niczego nie zmienił. Nie przekonuje cię, że dekalog (w kamieniu) Bóg wypisał osobiście swoim palcem. Nie przekonuje cię fakt, że Prawo Boże (10 przykazań) jest Prawem wiecznym jak wieczny jest sam Bóg. Jeśli to cię nie przekonuje, to nie ma niczego innego, co mogłoby cię przekonać , że siódmy dzień tygodnia Bóg uznał za święty.
      W mojej wypowiedzi nie pisałam o innych nakazach, które rzeczywiście były nakazami skierowanymi tylko do Żydów.

      Każdy werset Biblii należy rozpatrywać w szerszym kontekście. Słowa z Listu do Kolosan dot. dni, szabatu, jedzenia i picia skierowane były do nawróconych pogan, wśród których pojawiali się ortodoksyjni Żydzi (nie uznający Mesjasza), którzy wmawiali im, że tylko nakazy i zakazy m.in. prawa ofiarniczego mogą ich zbawić. Psuli w ten sposób pracę Pawła karmiącego nawróconych pogan (jak niemowlęta) mlekiem, a nie pokarmem stałym (jak sam Paweł pisał).

    2. Co Ty za bzdury wypisujesz że Szabat był dla żydów… Szabat to Święto Boga , więc jeśli twoim bogiem jest Bóg Izraela to winieneś obchodzić Święto BOGA.

      Kolejna bzdura to obrzezka o której piszesz… Jak ty czytasz te “dzieje” że takie coś wygadujesz.. Czyż Paweł nie pisał że obrzezka jest na sercu ??? I że na nic obrzezka członka ???

      Proś o mądrość Boga a nie na swoim rozumie polegasz, bo wprowadzasz w błąd i wiedziesz na manowce , a każdy kto by tak uczył…..dalej sobie doczytaj.

      Chcesz jeść świnie ??? Uważasz że Bóg jest zmienny i nagle pozwolił jeść bo odwidział mu się zakaz ??? Izajasz 66 mówi że Bóg zniszczy jedzących świnie , jak to wytłumaczysz ??? Nagle Bóg zmienił zdanie ?? Bo jeśli tak myslisz to nazywasz go kłamcą i Biada Ci.

      To właśnie o takich jak Ty pisał Piotr “dziwne są listy naszego Brata Pawła, które człowiek małoutwierdzony w piśmie i NIEDOUCZONY opatrznie odbiera, lecz na własną ZGUBE”

      Bez urazy , ale to z troski o twojego ducha bo błądzisz bardzo. Pytaj Boga PYTAJ i proś o Jego mądrość bo chętnie jej udziela. A jeśli polegasz na swoim rozumie to będziesz błądził. Madzia dobrxe Ci napisała i inni też. Więc proś Boga o pomoc w zrozumieniu Pisma.

      W ST Bóg mówi “Ja, Pan, nie zmieniam się” “słowo moje na wieki” więc jeśli twierdzisz że nagle Bóg pozwolił jeść ten supertoksyczny odkurzacz to takim twierdzeniem podważasz NIEZMIENNOŚĆ CHARAKTERU BOGA.

      SMUTEK MNIE OGARNIA – Tak zmylona jest Boża owczarnia…

      1. W księdze Malachiasza Bóg powiedział tak:

        „Zaiste Ja, Pan, nie zmieniam się”.

        Skoro Bóg jest niezmienny to nie będzie przedstawiał nam, że dana rzecz jest grzechem a za chwilę zmieniał zdanie i mówił, że już to nie jest grzechem. Nie będzie mówił o czymś, że jest to obrzydliwością, a potem mówił, że jednak jest to dobre. Nie będzie mówił, że gdy czegoś unikamy to się uświęcamy a potem, że jednak nie zaprowadzi nas to do uświęcenia…

        Supertoksyczny odkurzacz firmy “wieprzek” ZAKAZANY gdyż zgodnie ze Słowem Bożym nie jest to pokarm. Zbadaj co to znaczy pokarm. Muchomor sromotnikowy jest pokarmem ? NIE. Świnka qłi qłi jest ama ama ? NIE.

        SZABAT – Od wieków na wieki – Boże Święto ustanowione dla Człowieka. BOŻE Święto , NIE żydów.

        Na nowej ziemi też będzie Szabat , jak to wytłumaczysz ?? Też Powiesz Bogu, Panie ale ja nie żyd a to dla żydów… ?

        Bóg Jest niezmienny, charakter Jego niezmienny, a Prawa ustanowił na wieki wieki.

        1. Jak to wytłumaczysz:

          “22 Bo jak nowe niebiosa i nowa ziemia, które Ja uczynię,
          trwać będą przede Mną – wyrocznia Pana –
          tak będzie trwało wasze potomstwo i wasze imię.
          23 Sprawdzi się to, że każdego miesiąca podczas nowiu
          i każdego tygodnia w szabat,
          przyjdzie każdy człowiek, by Mi oddać pokłon
          – mówi Pan.”

          Od Edenu był Szabat, Po Chrystusie był / jest Szabat i na nowej ziemi będzie co tydzien Szabat.

          Chcesz mi powiedzieć że Bóg się myli , albo że zmienia zdanie ? A może to ty dajesz nam SWOJE nauki ? Nie z nami walczysz, lecz Walczysz ze Słowem Bożym , usiłując być mądrzejszy od Niego unieważniając Jego Prawa i Zakazy.

          Niech Bóg Ci błogosławi i myślenie naprawi.

    3. 🙂 Moi drodzy i ty Franku… Hm rozbawiły mnie troche te spory wasze wiec dorzuce swój grosz do tych wypowiedzi.. 🙂 Rozdział 14 jest naprawde przyjemny… Pierwsze słowa: Tego kto jest słaby w wierze przyjmujcie, lecz nie po to aby sprzeczać się…. Jeżeli słowa były by kamieniami to już chłop byłby ukamieniowany :/ W różnych kwestiach każdemu inaczej jest dane… Ale odnośnie tych spraw każdy indywidualnie bedzie stawał przed Bogiem…,, Niech nie potepia bo Bóg go przyjał” Cześć Franku 🙂 dobrze że czytasz biblie bo niektorzy czytaja tylko wersety…na internecie… Wiesz sprawa z tym rozdziałem wygląda trochę inaczej.. Musimy cofnąć sie w czasie aby go w pełni zrozumieć. 1 pytanie odnosnie jedzenia 2 odnosnie szabatu. Franku w tamtych czasach wszyscy przestrzegali ( chrześcijanie ) prawa wiec nie ma tu mowy o wieprzowinie ponieważ jej nikt nie jadał ale chodzi tu o jedzenie miesa. Werset 2 z jerzynami i werset 21 🙂 Kazdy z nas sie nad tym zastanawiał czy mamy jesc mieso czy nie no bo Bóg stworzył nas jako roślinno-owoco żerne istoty.. I nad tym samym zastanawiali sie równiesz tamci chrzescijanie. Jeden jadł mieso inny nie. I tu mamy w tym liscie upomnienie aby ich nie oceniac w tej kwestji ( Zdzisiu wybacz na zjeździe ,werset 21 ). Dalej tak samo ma się sprawa odnosnie szabatu. Franku nikt wtedy nie kwestionował czy szabat jest 7 dniem czy 1 itp.. poniewaz każdy wiedział ze jest to sobota. I w tym rozdziale chodziło o to że jeżeli zobaczysz że ktoś coś robi w dany dzień nie potepiaj go… Nikt nie kwestionował czy sobota jest święta bo jest i była. Chodziło o obchodzenie jej…powstrzymywanie sie od pracy… Czyli nie chodziło tu o wieprzowine ktorej jesc nie wolno ale o jedzenie miesa i nie chodzilo tu czy sobota jest dniem swietym ale o tym jak kazdy ten dzień spedza.. Chaotycznie pisze wiec mam nadzieje że zrozumiesz 🙂 co mam na myśli i co miał Paweł 🙂

      1. racja. Głos zdrowego rozsądku.
        Chyba za dużo przyjmowaliśmy ataków i niepotrzebnie poczuliśmy się zaatakowani…
        Wystarczyło nadstawić drugi policzek, odpowiedzieć argumentami..
        Brawo Łukasz.

        1. Przeciez potem Paweł pisze, że koś uważa za nieczyste a inny nie uważa (Wiem i jestem przekonany w Panu Jezusie, że nic samo przez się nie jest nieczyste — coś jest nieczyste tylko dla tego, kto uważa to za nieczyste. Rzym 14:14) oraz, że królestwo to nie sprawa jedzenia i picia (Gdyż Królestwo Boże to nie jest pokarm i napój, lecz sprawiedliwość i pokój, i radość w Duchu Świętym.14:17).
          Pan Jezus zawarł Nowe Przymierze z wierzącymi wszystkich nacji i Paweł to tłumaczył Żydom, którzy mimo nawrócenia starali się wypełniać literalnie Torę.
          Bóg za czasów Mojżesza zawarł przymierze z Izraelem z powodu Jezusa, jak miałby przyjść na świat np. w Egipcie u pogan? Dlatego wybrał lud i do końca czasów jest szabat, bo Izrael się nawróci przy końcu czasów. Oni nadal wypełniają Stare Przymierze, ale potem nastanie jedno Królestwo i tam właśnie znów będzie szabat obowiązywał i wszyscy będą Pana ludem, a on ich Królem i nie będzie śmierci itd. Teraz mamy dla pogan przykazane nie jeść ofiarowanego bałwanom, krwi itd.
          Pan Jezus nie powtarza tylko nakazu szabatu w Ewangeliach, wszystkie pozostałe przykazania zaostrzył i Żydzi mogliby powiedzieć, że mają trudniej niż w ST, zaś w szabat o dziwo uzdrawiał i Żydzi ciągle Go napominali, że Go łamie. Moim zdaniem to pokazuje, że szabat właśnie jest dla człowieka, nie człowiek dla szabatu. Mamy wolność w Chrystusie w tym temacie.
          To moje zdanie.

          1. Dla pogan świnia była pokarmem. To z listu do Rzymian, a oni niewątpliwie byli poganami. “Z powodu pokarmu nie burz dzieła Bożego. Wszystko wprawdzie jest czyste, ale jest złe dla człowieka, który przez jedzenie powoduje potknięcie. 14:20”
            Drob też się nie poci i niestety zjada padnięte pisklęta.

    4. Piotr, czyli kamień, nie skała

      Franek “niech was nikt nie sądzi z powodu szabatów”
      Właśnie teraz to robisz – sądzisz nas, że jesteśmy Żydami, bo świętujemy nakazany w Dekalogu szabat.
      Myślałem o tym cytacie w ten sposób? Czy tylko w drugą stronę on działa? 🙂 Pomyśl nad tym.

  14. Im chodzi tutaj żeby bać się boga świata – szatana. Okładka jest bardzo wymowna i do tego jeszcze to motto. Jak widać manipulacja idzie nieustannie w górę. Ale takie to już nastały czasy (ostateczne), gdzie jest masa fałszywych nauczycieli, którzy ciemność mieszają ze światłością. Miejmy jednak nadzieję, że niektóre osoby odkryją właśnie przez tą coraz większą manipulację, iż jest to fałszywa, niby dobra droga, która prowadzi na zatracenie, a za to wejdą na wąską drogę światłości prawdy naszego Boga Ojca przez łaskę Jezusa Chrystusa. Amen 🙂

    1. nikt z nas nie jest obrzezany. Przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo. Miesą sam nie jem, ale popatrz:

      https://detektywprawdy.pl/2016/12/15/nakaz-z-ksiegi-kaplanskiej-a-rak/

      Oto powod dla ktorego Bog zakazał jedzenia wieprzowiny., Chcesz jedz…

  15. Katolickosc to nie tylko postawa religijna, ale przede wszystkim postawa swiatopogladowa-biernego ustosunkowania do zycia ( kult bylejakosci, nierobstwa oraz rozpasanej konsumpcji )…

  16. Danielu ty tą swoją troską to mam wrażenie wbiłbyś mi Stary Testament do głowy trzymając mnie za szyje heh ;)Paweł pisał o obrzezanym sercu bo to właśnie jest nowe przymierze które zawarł Bóg w liscie do hebrajczykow rozdział 8 przeczytaj a w szczególności werset 13(nowe to uznał pierwsze za rzedawnione) co do nieczystego pokarmu to w dziejach nakazał Piotrowi jeść w r.10 o jakiej ty zgubie do mnie mówisz kiedy ja wierze z całego serca ze Chrystus umarł za mnie na krzyżu!!!i zmartwychwstał heheh biada i zguba prosiako-wieprzowa :)nikt z uczynków prawa nie będzie zbawiony łaską jestem zbawiony poprzez wiarę 🙂

  17. Mały off-topic, ale chodzi mi ten temat ostatnio po głowie. Co myślisz o emigrowaniu chrześcijan do innych krajów? 🙂

  18. O jakich atakach wy mówicie przecież ja tu nikogo nie atakowałem i nie po to tu piszę zeby to robić poza tym w całej waszej dużej wiedzy i tego poznania pod słowem troska,napomnienie,nieh ci Bóg da poznanie wylewa się dużo pychy ja sędzią nie jestem jeden jest tylko a tu już wyroki pozapadały 🙂

    1. nie chodzi o Twój atak ale innych katolików, z reala i z netu.

    2. Piotr, czyli kamień, nie skała

      Franek, jesteś jednym z żołnierzy Chrystusa (stąd w ogóle twoje zainteresowanie tematem i wizyta tutaj) 🙂 , ale niechcący dostałeś na polu walki rykoszetem w ramię od demona niedzielnego zwiedzenia.
      Dlatego my jako twoi towarzysze w walce u boku jedynego naszego dowódcy – Jezusa Chrystusa nie pozostawiamy cię samego, tylko chcemy opatrzyć twoją ranę 🙂
      Nikt nie mówił, że nie będzie szczypać, ale lepsze to niż umrzeć z wykrwawienia – prawda? 😉
      Każdy z nas odnosił tego typu rany. Sam osobiście byłem pod ostrzałem karabinów demonów różnego rodzaju zwiedzenia, ale potem wyjąłem Biblię i pociski zatrzymały się na niej – to solidna książka 🙂

  19. Mamy wiele ziemskich wrogow, ale zarazem arcymoznego protektora-Pana panow, Krola krolow-Jezusa Chrystusa.

  20. Franek 🙂

    Mylisz się niestety co do interpretacji wizji Piotra w Dz.10.
    Wizja nie dotyczyła pokarmów, ale symbolizowała pogan. Żydzi z reguły nie wchodzili do ich domów, aby się nie zanieczyścić. Wcześniej anioł, odpowiadając na modlitwę Korneliusza, polecił sprowadzenie Piotra. To pogan dotyczyło zdanie “Nie nazywaj nieczystym tego, co Bóg oczyścił”.
    Zwróć uwagę, że kiedy jeszcze Piotr rozmyślał nad widzeniem, powiedział do niego Duch: “

    1. Coś mi “urwało”.:(
      Miało być: powiedział do niego Duch: <Poszukuje cię trzech ludzi. Zejdź więc i idź z nimi bez wahania, bo Ja ich posłałem".

  21. Dobra nie będę w nieskończoność bronić świni której i tak mało jem ale tylko z przyczyn zdrowotnych może i się mylę w wizji Piotra ale wole kierować się tym Ew.Marka 7:14-9 Słuchajcie wszyscy i zrozumcie! Nie ma nic na zewnątrz poza człowiekiem co by wchodząc w niego mogło go skalać lecz to co z człowieka wychodzi kala człowieka kto ma uszy niechaj słucha kiedy się go zapytali powiedział czy i wy jesteście niepojętni?nie rozumiecie że wszystko co wchodzi z zewnątrz do człowieka nie może go kalać bo nie wchodzi do jego serca lecz do żołądka i wychodzi na zewnątrz oczyszczając wszystkie pokarmy.No i Kolosan 2:20-23 POZDRAWIAM WSZYSTKICH

    1. Piotr, czyli kamień, nie skała

      A więc idąc tym tokiem myślenia, to czy padlina też nie kala człowieka? 🙂
      “Wszystko co wchodzi z zewnątrz do człowieka nie może go kalać”
      Pisali to ludzie, dla których było jasne, że “wszystko do jedzenia” oznacza “wszystko co można jeść”.
      A “wszystko co można jeść” oznacza “wszystko co pozwolił jeść Bóg”.
      I teraz kluczowe pytanie: W którym momencie zamieniliśmy słowo “oznacza” na “oznaczało” ? 🙂

    2. Wyrwany z kontekstu fragment Franku…. 🙁
      A Potem znów mi napiszesz że wylewa sie dużo pychy. Przepraszam ale jeśli komuś życze zrozumienia Pisma to znaczy że jestem “pyszny” ?? Albo jeśli mówie by ktoś prosił Boga o Jego mądrość to mam w sobie “pyche” ?? I pozwól że sprostuje jedną rzecz: Ja nikogo nie osądzam, lecz poprawiam / pouczam / karce. Powinniśmy się wzajemnie budować – tak mówi Pismo , więc jeśli widze że ktoś czegoś nie rozumie to mam milczeć czy z godnie z Pismem poprawić ?? Jeśli ktoś wprowadza błędną nauke to mam milczeć czy go pouczyć ??

      Nie odpowiadaj na te pytania , chce byś tylko zrozumiał że źle odbierasz pewne pisma i nie ma to nic wspólnego z “wywyższaniem się czy pychą”. Nie rozsądne byłoby nie dzielić się z braćmi / siostrami.
      Przyznaje wobec tu wszystkich że mogłem wczoraj grzeczniej to napisać i w nieco w inny sposób wytłumaczyć , dlatego szczerze Cie przepraszam i każdego kogo uraziłem. Wybaczcie.

      Wracając do tematu – dlaczego napisałem ze wyrwane z kontekstu..
      Ale najpierw zapytam Czemu nie wkleiłeś części dalszej ??? Właśnie przez takie coś powstaje błędna nauka która wprowadza ludzi w błąd i potem chodzą i powtarzają że można jeść świnke. Gdyby dokończyć ten cytat to jest na końcu w nim mowa że tyczy się to “jedzenia brudnymi rękami” i że to nie kala człowieka bo i tak wyjdzie na zewnątrz. Rozumiesz ? Nie chodzi tu o pokarm (wieprz) gdyz to nie jest pokarm, ale chodzi tu właśnie o jedzenie brudnymi rękami – to nie kala człowieka.

      W Mateuszu:
      10 Potem przywołał do siebie tłum i rzekł do niego: «Słuchajcie i chciejcie zrozumieć. 11 Nie to, co wchodzi do ust, czyni człowieka nieczystym, ale co z ust wychodzi, to go czyni nieczystym»7. 12 wtedy przystąpili do Niego uczniowie i rzekli: «Wiesz, że faryzeusze zgorszyli się, gdy usłyszeli to powiedzenie?» 13 On zaś odrzekł: «Każda roślina, której nie sadził mój Ojciec niebieski, będzie wyrwana. 14 Zostawcie ich! To są ślepi przewodnicy ślepych. Lecz jeśli ślepy ślepego prowadzi, obaj w dół wpadną».
      15 Wtedy Piotr zabrał głos i rzekł do Niego: «Wytłumacz nam tę przypowieść!». 16 On rzekł: «To i wy jeszcze niepojętni jesteście? 17 Nie rozumiecie, że wszystko, co wchodzi do ust, do żołądka idzie i wydala się na zewnątrz. 18 Lecz to, co z ust wychodzi, pochodzi z serca, i to czyni człowieka nieczystym. 19 Z serca bowiem pochodzą złe myśli, zabójstwa, cudzołóstwa, czyny nierządne, kradzieże, fałszywe świadectwa, przekleństwa. 20 To właśnie czyni człowieka nieczystym. To zaś, że się Je nie umytymi rękami, nie czyni człowieka nieczystym».

    3. Franek 🙂
      Litości 🙂
      Kol.2,20-22 “Jeśli razem z Chrystusem umarliście dla “żywiołów świata”11, dlaczego – jak gdyby żyjąc [jeszcze] w świecie – dajecie sobie narzucać nakazy: 21 «Nie bierz ani nie kosztuj, ani nie dotykaj…!» 22 A przecież wszystko to są rzeczy [przeznaczone] do zniszczenia przez spożycie – [przepisy] według nakazów i nauk ludzkich ”

      Ap.Paweł wyraźnie mówi: według nakazów i nauk LUDZKICH. Nie mówi więc o tym co Boże, ale o tym co ludzkie. 🙂

      1. Magdalena co do słów ani jedna jota ani jedna kreska masz rację w prawie nic się nie zmieni bo Jezus nie przyszedł rozwiązać prawo tylko je wypełnić i wypełnił :)mówione też tu było że Bóg się nie zmienia co mówił Jezus? Słyszeliście iż powiedziano a ja wam mówię!!!na kogo się powolywal źle interpretowany werset pozostawia nas w miejscu oko za oko ktoś kiedyś powiedział każdy coś dla siebie w Biblii znajdzie myślę że jakbym rozłożył stary testament na atomy jak co nie którzy robią też bym jakąś teorię stworzył no tylko z jakim skutkiem hehe kończę już ten temat nie odpisuje 🙂

    1. Nie przejmuje się wieprzowiną bardziej ubolewam nad wiarą w uczynki zakonu:( no ale caly rozdzial l do Rzymian 14 według mnie mówi wszystko na ten temat jeśli się mylę zostawię to dla Boga 22,23

  22. Jedno jest pewne napewno musze to przerobić jeszcze raz 😉

Dodaj komentarz

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
pl_PLPolish