Prawda w czasach ostatecznych. Chrześcijanie biblijni.

Chrześcijanie biblijni. Prawda dla NAŚLADOWCÓW JEZUSA CHRYSTUSA "Poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli"

Piętno na katolikach, czyli bierzmowanie.

Jakieś 5 lat temu natknąłem się na bardzo ciekawą stronę ezoteryczną znanego astrologa Wojciecha Jóźwiaka.

“http://www.taraka.pl/pieczec_ukrasc_czlowiekowi_dusze”

 

Wyjaśnia on w swym tekście jak to kościół rzymski kradnie duszę podczas ceremonii nieświadomego chrztu dziecka. Oczywiście ów astrolog pojęcia nie ma, iż jego zainteresowanie astrologią idzie w parze z praktykami Watykanu.

Jak wiemy w kościele Babilonu, czyli rzymskim kościele są dwa ośrodki wiedzy: ezoteryczna (dla wtajemniczonych) i egzoteryczna (przeznaczony dla ogółu).

W strefie ezoterycznej dokonuje się rytuałów okultystycznych. Masy ze strefy egzoterycznej ufają temu, że ich wiara jest od Boga Ojca, z tym że wszelkie dogmaty kościoła do którego chodzą, nie mają potwierdzenia u źródła, czyli w samej Biblii..

Akt chrztu dziecka nie jest tylko stricte buntem przeciw Bogu, ale jest jak czytamy aktem nasyconym magią działaniem, która ma prowadzić do zniewolenia. Właśnie dlatego tak ważne jest, kto wkłada Ci ręce na głowę…

Kiedy uświadomimy sobie to, co napisałem powyżej, oczywistym staje się fakt natknięcia się na głęboki mur zniewolenia, kiedy chcemy wyciągnąć naszych bliskich z tego systemu zniewolenia:

 

” Obronię cię przed ludem i przed poganami, do których cię posyłam, (18) abyś otworzył im oczy i odwrócił od ciemności do światła, od władzy szatana do Boga. Aby przez wiarę we Mnie otrzymali odpuszczenie grzechów i dziedzictwo ze świętymi.” Dz 26.

 

W listach Pawła  i Dziejach Apostolskich jest ogrom prawdy biblijnej. Ostatnio pisałem jak to natknąłem się podczas czytania na informacje o bogu Romfanie. Fan Romy…

Właśnie dlatego przestrzegam wszystkich przed osobami odrzucającymi Pawła i Dzieje Apostolskie. To nie jest Boży Duch. Czytając strony odrzucające Pawła i takie jak mój blog będziecie rozdarci. Osobiście nie wchodzę na takie strony mieszające w Biblii, choć oni wchodzą na moją, ale poczuwam się w obowiązku przestrzec czytelników.

 

Wracając do tematu w Dziejach czytamy:

 

abyś otworzył im oczy i odwrócił od ciemności do światła, od władzy szatana do Boga”

 

Kiedy modlę się o bliskich często mówię: Boże Ojcze, proszę Cię w imię Jezusa o otwarcie oczu …(imię)”.

Teraz wiem, że ma to drugie dno. Jest wielce prawdopodobny związek szyszynki i czakr z magią kościoła Rzymu.

Otrzymując nowego Ducha podczas narodzenia na nowo, zmieniamy wszak także postrzeganie.

Teraz przejdźmy do tytułowego wątku, czyli bierzmowania. Czym ono jest?

Przede wszystkim jednym z  sakramentów kościoła Rzymu.

O co  chodzi w bierzmowaniu?

 

“Istotą tego sakramentu jest przekazanie Ducha Świętego, umocnienie wiary oraz uzdolnienie do świadczenia o niej oraz jej obrony’

 

Kluczem tutaj jest słowo “przekazanie”. Po pierwsze kapłan nie może przekazać żadnej osobie Ducha Świętego, gdyż może to zrobić tylko Bóg. Podstawa prawna:

 

Mt 3.11

On (Jezus) będzie was chrzcić Duchem Świętym i ogniem”.”

 

lub

 

“Odpowiedział Jezus: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam ci, jeśli się kto nie narodzi z wody i z Ducha, nie może wejść do Królestwa Bożego”.” Jana 3

i

“… Jeśli zaś kto nie ma Ducha Chrystusowego, ten nie jest jego”.”

 

Owszem jest biblijna podstawa nakładania rąk. Tak było już za czasów Mojżesza.

Jak ważne jest to, kto kładzie na Ciebie ręce, pokazuje historia Izraela.

21 Aaron położy obie ręce na głowę żywego kozła, wyzna nad nim wszystkie winy Izraelitów, wszystkie ich przestępstwa dotyczące wszelkich ich grzechów, włoży je na głowę kozła i każe człowiekowi do tego przeznaczonemu wypędzić go na pustynię. 22 W ten sposób kozioł zabierze z sobą wszystkie ich winy do ziemi bezpłodnej. Ów człowiek wypędzi kozła na pustynię.” Kpl 16.

 

Jest o tym i mowa w Dziejach:

 

Dz 8,17Wtedy więc wkładali [Apostołowie] na nich ręce, a oni otrzymywali Ducha Świętego.’

Jednakże jest różnica między nakładaniem rąk przez satanistę, a nakładaniem rąk przez męża Bożego.

Zachodzi więc pytanie: jeśli następuje przekazanie ducha, to jaki  jest to duch? Duch, który zmienia przykazania, duch który jest przeciwny czytaniu Biblii, a jego owoce są takie jakie są.

 

Katolicy w tej sytuacji są kozłami ofiarnymi i my nimi byliśmy.

Kapłani, przekazują prawdopodobnie podczas bierzmowania grzechy kościoła lub wykonują jakiś zniewalający obrzęd nakładając ręce na głowę.

 

bierzmowanie

 

Być może od tyłu strony zacząłem pisać, ponieważ ważna jest tu definicja bierzmo-wania. Oto i ona:

 

 

Gdyby sakrament bierzmowania był od Boga, wtedy powinno się dziać to:

Dz 9,17Wtedy Ananiasz poszedł. Wszedł do domu, położył na nim ręce i powiedział: «Szawle, bracie, Pan Jezus, który ukazał ci się na drodze, którą szedłeś, przysłał mnie, abyś przejrzał i został napełniony Duchem Świętym».

Dz 19,6A kiedy Paweł włożył na nich ręce, Duch Święty zstąpił na nich. Mówili też językami i prorokowali.”

 

Tak więc nie ma to nic wspólnego z mocą Ducha Świętego. Wystarczy się zresztą przekonać po owocach rzymskich katolików, którymi i my byliśmy żyjąc w ciemności. Kiedy popatrzę na siebie przed chrztem wodnym, to widzę łotra i przestępcę WOBEC Prawa Boga. Popatrzmy także na polityków bierzmowanych, aktorów itd.

 

Co oznacza samo słowo “bierzmo”?

 

bierzmo

 

źródło: http://sjp.pwn.pl/doroszewski/bierzmo

 

W krzyżówkowych hasłach również występuje jako znamię, piętno:

 

http://krzyzowka.net/haslo-do-krzyzowki/Bierzmo

 

W świetle dokonanej przeze mnie analizy, nie sposób nie skojarzyć pojęciowego bierzma z istotnym punktem apokalipsy:”

 

“On też sprawia, że wszyscy, mali i wielcy, bogaci i ubodzy, wolni i niewolnicy otrzymują znamię na swojej prawej ręce albo na swoim czole, (17) i że nikt nie może kupować ani sprzedawać, jeżeli nie ma znamienia, to jest imienia zwierzęcia lub liczby jego imienia.” Ap 13

 

Mnie to także daje do myślenia, gdy zastanawiam się nad  czasami końca. Nierządnica jest bardzo łatwa do zidentyfikowania, ale bestia już nie tak bardzo.

 

(14) I zwodzi mieszkańców ziemi znakami, które jej dano uczynić przed Bestią, mówiąc mieszkańcom ziemi, by wykonali obraz Bestii, która otrzymała cios mieczem, a ożyła.

(Apokalipsa (Objawienie) 13:14″

 

Nie wiem czy Semiramis nie jest ową bestią, której kłaniają się wszyscy. Wszak ranę od miecza w Polsce otrzymała:

To taka DALEKO IDĄCA dywagacja, teraz dopiero na to wpadłem, ale warto ją przemyśleć. Nie wiem tylko jak połączyć nierządnice (kościół) ujeżdżającą bestię (Marię rzekomą).

 

 

Co ciekawe w staropolskim słowo “bierzmo” oznaczało także belkę. Tak więc symbolicznie katolicy dostają belkę do swego oka widząc źdźbło w oku bliźniego.

 

Mając to wszystko na uwadze, teraz widać jak na dłoni, jak bardzo precyzyjnie Rzymianie zniewalają ludy, a bierzmowanie jest jednym z tego elementów.

 

 

 

 

Zaktualizowane: 17 października 2016 - 07:41

55 komentarze

Dodaj komentarz
  1. Faktycznie bierzmowanie = pietnowanie, nakładanie piętna, opieczętowanie. Nigdy na to nie zwróciłem uwagi 🙂 Czyli po prostu robienie z ludzi niewolników – parafian 🙂 A co do tych czakr i innych wschodnich “pierdół” które teraz z taką łatwością wkraczają w cywilizację chrześcijańską (tylko z nazwy niestety) pod postacią new age, oświecenia, duchowości, wschodniego mistycyzmy, energii itp to trzymam się od tego z daleka bo działa to na mnie jak czerwona płachta na byka! Jak słyszę że ktoś mówi o uduchowieniu w takim właśnie kontekście to już wiem, że z taką osobą dyskusji nie ma bo pod kopułą naskładane ma juz gnoju niczym w stajni Augiasza i tylko interwencja Jezusa w życie takiej osoby może coś zmienić bo człowiek nie da rady. Potężne demony się za tym kryją.

  2. “Chrzest wyciska ponoć „niezmywalny znak” na „duszy” chrzczonego i znak ten rzekomo piętnuje człowieka jako katolika na zawsze. Teza ta jest bezpośrednią przesłanką do nieuznawania całkowitego wystąpienia z Kościoła kat. przez hierarchów.”
    http://ryszardbalczynski.natemat.pl/181935,wystapienie-a-apostazja

    1. Jednym słowem to można skomentować – bzdura!

  3. Ehh… Za kilka miesięcy mam przystąpić do bierzmowania, moi rodzice są zagorzałymi katolikami i nie mam możliwości w żaden sposób z tego zrezygnować, a najchętniej bym to zrobił… Co w tej sytuacji powinien zrobić chrześcijanin ?

    1. Uważam ,że powinien postąpić zgodnie z wolą Bożą niezależnie od postawy rodziców.Jeśli ten chrześcijanin nic nie zrobi tylko podda się temu rytuałowi wiedząc,że jest czystym satanizmem to niech nie liczy na Boże błogosławieństwo.

    2. Pewnie masz już przygotowania do bierzmowania. Na msze chodzisz? Postaraj się rodzicom jakoś wytłumaczyć, dlaczego nie chcesz iść. Jak nie pomoże, może warto iść do księdza i powiedzieć, że nie jest Twoją wolą przystąpić do bierzmowania i że tak naprawdę rodzice Cię zmuszają. Jak ksiądz i rodzice będą Cię naciskali, to zapytaj się, jaki to ma sens, skoro i tak nie jest to zgodne z Twoją wolą.
      Jak już wszystko zawiedzie, to nie wiem…po prostu może nie idź, chyba na siłę Cię do kościoła nie zaciągną i nie zwiążą Cię na oczach wszystkich, i nie obierzmują na siłę, bo była by nie lada afera, może i na całą Polskę. Co najwyżej możesz mieć przechlapane z rodzicami i z otoczeniem, ale to sam Jezus przepowiedział, że nawet ludzie w jednym domu będą podzieleni. Najpierw jeden kompromis, potem drugi etc. Skoro rodzice Cię przymuszają, to zgaduje że nie masz jeszcze 18 lat, więc masz nieco gorszą sytuację. Ale musisz za wszelką cenę zacząć od twardego ultimatum, by Cię nie zmuszali i by podali Ci racjonalne powody tego wszystkiego. Mimo wszystko, musisz wybrać, Jezus nie obiecywał, że będzie łatwo..On obiecywał, że będzie trudno..

    3. Zgromadzenie wiernych wybrańców płci obojga Jezusa Chrystusa to elitarna wspólnota, a nie egalitarna jak krk-a, gdzie każdy może wejść, jakby to był jakiś dom towarowy… Droga do Chrystusa wymaga wiele potu, znoju, łez, a nawet krwi.

    4. Chciałbym Ci udzielić jasnej odp. nie idz nie zgódz się itp. Niestety nie mogę wiem pod jaka presją będziesz i wiem, że będziesz musiał żyć z metką “odmieńca” która do Ciebie przylgnie. Ja w Twoim wieku nie miałem takiego poznania poszedłem po to JARZMO jak baran pędzony przez zwiedzonego pastucha. Ty masz to poznanie więc musisz konkretnie przemodlić sprawę ale na Twoim miejscu wiedząc to co wiesz nie zgodziłbym się na przyjęcie tego “daru”.

    5. Do Seweryn.
      Dodałbym jeszcze jedną sugestię, spróbuj się pomodlić na głos prosto i bezpośrednio do naszego Zbawiciela Jezusa Chrystusa, wytłumacz mu że jesteś przymuszany do tego rytuału, a z drugiej strony obowiązuje nas przykazanie “Czcij ojca twego i matkę twoją, abyś długo żył na ziemi, którą Pan, Bóg twój, da tobie”. Poproś o odpowiedź w możliwie szybki, zrozumiały i przystępny sposób. Pokój Boży z Tobą Seweryn.
      http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=70&werset=13#W13

    6. Trzymaj się! Życzę ci, byś z Bożą pomocą podjął słuszną decyzję! 🙂

    7. Jezus dał nam wolność!Nie możemy nic robić z przymusu.Bóg zna nasze serca i to co robisz,masz robić z miłości i chęci dla Boga,ku Jego Chwale!My chrześcijanie przechodzimy najpierw chrzest wodny,rodzimy się na nowo,a decydujemy o tym sami!Potem przychodzi WYLANIE DUCHA SW.,który zmienia Twoje serce,wnętrze i całe życie Cię prowadzi!

    1. Jaka masz pewność, że nie spreparował tych zdjęć wcześniej i teraz tylko odsłania efekty swojej pracy?

  4. Jak to dobrze, że nie poszłam wtedy do bierzmowania 🙂 Brzmi to strasznie

  5. Wczoraj wyrzucałem wszelkie obrazki pobożności, kultu świętych natknąłem się na ten z formułka co wypowiada bierzmowany i dało mi to do zastanowienia…dziś detektyw i jest odpowiedź, też tak macie ? 🙂

  6. To wszystko sprowadza się do pytania czy wszyscy ludzie mają duszę ( oryginalną, pojedynczą, jednostkową osobowość )? Zachowanie wielu normalnych pod względem intelektualnym osób wydaje się temu przeczyć. W ich jestestwach dominuje pierwiastek zwierzęcy ( przeżyć za wszelką cenę ) miast ludzki ( wartościowie i godnie żyć ). Mają tak jakby regulator ich postępowania zbiorowy, bo tak chętnie zbierają w grupy, grupeczki gdzie im kto bardziej ograniczony tym lepszy…

    1. Ograniczony pod względem duchowym.

      1. Cechuje ich ( pustostany ) alogiczna, bezsensowna wrogość do ludzi z duszą. Potrafią się wtedy zbierać w watahy by atakować. Jakby byli sterowani z zewnątrz przez jakieś mroczne siły.

        1. detmold w twoich postach też nie widać empatii.
          wg mnie prawie nigdy nic nie wnoszą.
          grupa,którą krytykujesz cie posłuchała.
          co mają zrobić dalej???

          1. popieram Bogdana.
            Detmoldzie, czy Ty w ogole widzisz to co piszesz?
            Jak to nastraja innych, ale przede wszystkim Ciebie…
            Gdzie jest Słowo Boże?

          2. Trzeba prawdziwie miłować bliźnich, co wymaga nie tylko słów krzepiących, ale i trzeźwiących. Przesadzając z pierwszym popadamy w pychę ( samozadowolenie ), a z drugim w gorycz ( frustrację ). Pozdrawiam w Chrystusie.

            1. Mnie zawsze komentarze Detmolda zmuszają do pomyślenia o tym co napisał. To są jego refleksje, trudno określić czy to prawda, czy nie, ale nie mogę się zgodzić, że nic nie wnoszą.

              1. Zresztą kiedyś sam rozmyślałem nad podobnym tematem. Detmoldzie, mówisz, że Ci ludzie mają pierwiastek zwierzęcy. Ale pytanie brzmi w takim razie czy zwierzęta mają duszę? Rozmyślałem nad tym, i skoro w niebie mają być pokojowo nastawione lwy to dlaczego nie?

              2. Moim celem nie jest gorszyć ludzi, a pobudzać do refleksji. Jeśli ktoś poczuł się zniesmaczony to przepraszam.

  7. “To taka dywagacja, teraz dopiero na to wpadłem, ale warto przemyśleć, tylko nie wiem jak połączyć nierządnice (kościół) ujeżdżającą bestię (Marię rzekomą).”

    Myślę jednak że to nie jest dobry sposób interpretacji. Wystarczy zajrzeć do Daniela, tam słowo “Bestia” odnosi się wyłącznie do królestw i imperiów ludzkich.

    “A cztery bestyje wielkie występowały z morza, różne jedna od drugiej.”

    Morze to symbol ludzkości, niezliczonej liczby ludzi. Nierządnica rozsiadła się nad wodami czyli wśród ogromnej ilości mas ludzi. Samych chrześcijan jest 2.2 miliarda.

    Bestia z widzenia Nabuchodonozora to posąg człowieka złożonego z różnych substancji (złoto,srebro, brąz, żelazo, glina) jest tożsama z bestiami które śniły się Danielowi czyli Lew, Niedźwiedź, Pantera, Smok z 10 rogami.

    Smok to Cesarstwo Rzymskie z którego wyrosło 10 państw (Europa), a z pomiędzy tych państw jako bezpośrednia spuścizna cesarzy rzymskich wyrosło małe państewko, które mówiło rzeczy zuchwałe i mordowało świętych Boga, odmieniło Boże Prawo i okresy świętowania.

    Tu pasuje tylko jedna instytucja, która uważa że ma moc robić takie rzeczy i stawiać tradycje i objawienia ponad PŚ i która w średniowieczu wpływała na władzę świecką oraz dowodziła armiami europejskich państw.

    “I będzie mówił zuchwałe słowa przeciwko Najwyższemu, będzie męczył Świętych Najwyższego, będzie zamyślał odmienić czasy i zakon; i będą wydani w jego moc aż do czasu i dwóch czasów i pół czasu.” Daniela 7:25

    Dlatego w myśl słów apostoła Piotra: “Przede wszystkim to wiedzcie, że wszelkie proroctwo Pisma nie podlega dowolnemu wykładowi.”

    Każde proroctwo należy interpretować według sposobu który dyktuje nam Słowo Boże. Interpretacja według własnego rozumienia symboli nie sprawdzi się.

    Dlatego Maryja nie może być Bestią.

    pozdrawiam

    1. Do Cupak.
      Dopóki nie wiemy kto lub kim jest bestia, to musimy brać możliwe interpretacje pod uwagę, nawet “maryje” a nie skreślać je na podstawie jednego cytatu, gdzie inny cytat może to jednak potwierdzać, np. Ap. Jana 13.15. Poza tym mamy być czujni więc przedwczesne zamiatanie niektórych interpretacji pod dywan byłoby olbrzymim błędem. Nie na darmo rzekoma “maryja” zadała sobie tyle trudu na wiele objawień i stworzenie kultu posągów i obrazków, aby nagle odejść w zapomnienie. Wprost przeciwnie, w jednym z objawień oznajmiała że w wyznaczonym czasie ujawni się z pełną swoją mocą. Jednym z dowodów kłamstw w objawieniach jest proroctwo iż człowiek wyląduje na księżycu, w co wierzyć mogą tylko naiwni.
      Dodam też drugi temat, osobiście jestem neutralny w temacie kształtu ziemi gdyż jestem przekonany że Prawda zostanie nam oznajmiona w odpowiednim czasie, a sam Pan Jezus mówił że teraz nie może nam wszystkiego powiedzieć, lecz gdy przyjdzie Duch Prawdy Pocieszyciel to On oznajmi nam rzeczy przyszłe. Więc Twój niedawny osąd iż ludzie inteligentni są zwiedzeni kształtem ziemi jest nieuprzejmy, ponieważ Twoje dowody opierają się jedynie na ludzkim wyobrażeniu i nauce szkolnej rzymskiej, a pozostają kwestie perspektywy i zmniejszania przedmiotów dla oczu przy oddalaniu, i setki innych dowodów na kłamstwa NASA, i kłamstwa na temat śmierci astronautów którzy żyją do dziś w Usa, kłamstwa wahadłowców które w rzeczywistości lądują posiadając zwykłe silniki odrzutowe, są to kwestie których nie jesteś w stanie podważyć ani zaprzeczyć. Przebudzenie kształtem ziemi trwa najczęściej wśród ludzi młodych i mądrych którzy nieskalani są rzekomym wywiadem jezuickim, jak to niektórzy sugerują. Poza tym ziemia ograniczona firmamentem gdzie każde życie jest ważne bardziej pasuje do opisu biblijnego zamiast ziemi wielkości ziarnka piasku w niezmierzonym obszarze wszechświata. Sądze wprost odwrotnie, że to jezuici lub osoby nieświadome bronią teorii Kopernika która sama w sobie jest tylko teorią. Nawet jeszcze nasi dziadowie wyznawali pogląd płaskiej ziemi (film Konopielka). Nasi dziadowie wyznawali taki pogląd i uważali go za naturalny od zamierzchłych czasów, możliwe że zawsze panował ten pogląd nawet w czasach życia Pana Jezusa, dopóki nie powstała nauka rzymska która ustala taką naukę i historię jaka jest dla nich wygodna, i podsuwa nieświadomym małym dzieciom globus pod oczy aby się nim zachwycali i wierzyli jak w mantrę. My mamy być czujni, mamy mieć otwarty umysł, i brać pod uwagę wiele możliwości. To że NASA, nauka i zwycięzcy tworzą własną historię, nie oznacza że wszyscy musimy w to ślepo wierzyć i nie stawiać pytań. Dodam link, choć nie zdążyłem go oglądnąć:
      https://www.youtube.com/watch?v=GW4I-sVh3rA

      Tak jak napisałem na początku, jestem neutralny względem kształtu ziemi, jednak z ostateczną oceną poczekam na Prawdę, ponieważ nie wierzę w naukę współczesnych naukowców. Wątpię by działała na korzyść ludzi, podczas gdy świat jest pogrążony w złym, raczej działa na naszą niekorzyść, do momentu przyjścia Zbawiciela Jezusa Chrystusa. Do tego momentu Pokój Boży z Tobą Cupak, niech nasz Pan Ci błogosławi w życiu. Pozdrawiam.

      1. “Dopóki nie wiemy kto lub kim jest bestia, to musimy brać możliwe interpretacje pod uwagę, nawet „maryje” a nie skreślać je na podstawie jednego cytatu, gdzie inny cytat może to jednak potwierdzać, np. Ap. Jana 13.15.”

        Witaj Robercie, dzięki za komentarz bo nie zrozumiałem o co Detektywi chodziło 🙂 Myślałem że chodzi mu o samą Bestie, a nie jej obraz(posąg). Tu masz rację bo tym czym będzie ten ożywiony obraz Bestii nie jest takie oczywiste. Jednak są pewne poszlaki ze ST, które nam to mogą wyjaśnić.

        “I zwodzi mieszkańców ziemi znakami, które jej dano uczynić przed Bestią, mówiąc mieszkańcom ziemi, by wykonali obraz Bestii, która otrzymała cios mieczem, a ożyła.”

        Mieszkańcy ziemi pod wpływem zwiedzenia wykonują obraz Bestii, tej która otrzymała śmiertelny cios mieczem. (Bestia, która otrzymała cios mieczem to papiestwo rządzące średniowieczną Europą, które za sprawą rewolucji francuskiej straciło władzę nad Europą.)

        Mamy tu więc symboliczne nawiązanie do Księgi Daniela gdzie posąg we śnie Daniela symbolizował rzeczywiste królestwo kilku następujących po sobie Bestii, a sam posąg jest tylko wizualnym sposobem przedstawienia tego faktu. Król Nabuchodonozor i jego materialny posąg to przykład jak myślą synowie nieposłuszeństwa. Król zamiast oddać pokłon Bogu i się nawrócić był ucieszony faktem że jest królem pierwszej Bestii, chlubił się tym faktem i użył posągu z proroctwa jako zobrazowania swojej nieograniczonej władzy. Był tylko głową, ale zrobił cały posąg który był symbolem panowania wszystkich Bestii na przestrzeni dziejów aż do końca świata.

        Posąg z Apokalipsy raczej nie jest rzeczywistym posągiem, ale tak samo jak w przypadku snu Nabuchodonozora wizualizacją powrotu władzy pierwszej Bestii.

        Odtworzenie posągu/obrazu pierwszej Bestii następuję dzięki władzy Bestii z Ziemi(USA), gdyż to ona wykonuje całą pracę czyli ustanowienie NWO, ale oczwiście na zlecenie tej pierwszej. Bo pierwsza Bestia po śmiertelnej ranie straciła władzę świecką, ale dzięki Bestii z Ziemi powoli ją odzyskuje i ma realny wpływ na wszelkie ustawodawstwo poprzez takie twory jak ONZ czy militarnie poprzez NATO. USA wspiera pierwszą Bestie zwodząc cały świat, aby ludzie znowu poddali się Watykanowi.

        Georg Bush król Bestii z Ziemi powiedział że widzi Boga w oczach papieża, oraz że jego głos jest dla niego bardzo ważny.

        https://www.youtube.com/watch?v=lk5PKxglj88

        Wcześniej zanim powstaje posąg mamy napisane że ludzie kłaniają się bezpośrednio samej Bestii (zwierzęciu), która wyszła z morza. Także posąg może być tylko symbolem, nie materialną rzeczą.

        I oddali pokłon smokowi za to, że dał zwierzęciu moc, a także zwierzęciu oddali pokłon, mówiąc: Któż jest podobny do zwierzęcia i któż może z nim walczyć? Apokalipsa 13:4

        “I oddadzą mu pokłon(Zwierzęciu) wszyscy mieszkańcy ziemi, każdy, którego imię nie jest od założenia świata zapisane w księdze żywota Baranka, który został zabity. Apokalipsa 13:8

        Ponadto Bestia z Ziemi ożywia obraz/posąg Pierwszej, że ta zaczyna znowu mówić.

        Tak jak napisałeś to wszystko są przypuszczenia, ale jest bardzo mało prawdopodobne, aby to był rzeczywiste malowidło czy posąg, gdyby to było napisane w innej księdze, ale Apokalipsa jest bardzo wysoko symboliczna.

        —————————————————

        Odnośnie kształtu ziemi to Bóg dał nam dowody na to że nie jest płaska i każdy kto interesuje się astronomią zrozumie że nie może być inaczej. Długo zanim powstało NASA ludzie już mieli na to dowody, nawet potrafili obliczać odległość do Słońca za pomocą paralaksy. Ruch planet, spadek ich jasności w zależności od położenia dowodzi że obiegają Słońce. Natomiast tranzyty Wenus na tle Słońca dają bardzo łat

        Ja nie widziałem nigdy wahadłowca, ale zapewne i ty też nie, żeby zaprzeczyć istnienie czegoś trzeba podać rzeczowe argumenty? Zasada wnoszenia się na orbitę i okrążanie Ziemi nie jest wcale skomplikowana. Wahadłowce były wznoszone przez rakiety nośne, a potem wracały do atmosfery i lądowały jak samoloty, nie ma tu nic niemożliwego. Wszystko to fizyka i zrozumienie praw jakie działają.

        https://www.youtube.com/watch?v=Ldd9WUwpYEM

        Oczywiście ten stworzony przez Boga skomplikowany wszechświat jest wykorzystywany przeciwko Bogu tak samo jak jest wykorzystywana jest i Biblia poprzez pokrętne interpretacje. Szatan atakuje Boga używając co tylko może, czy to znaczy że mamy negować Pismo Święte ? Nie, my mamy zrozumieć te kłamstwo i odnaleźć prawdę.

        pozdrawiam w Chrystusie 🙂

        1. Zauważ analogię osoby, które negują ziemię kulę, robią to samo z Pismem Świętym, (np. negacja Pawła) dlaczego to robią ? Bo nie rozumieją tego co badają, i idą drogą na skróty jeżeli tego nie rozumiem to znaczy że to jest kłamstwo szatana. Ja nie jest zwolennikiem wiedzy tego świata, ale to co mogę zaobserwować i zbadać daje 99% prawdopodobieństwo że ziemia jest kulą.
          Kent Hovind wcale nie uważa że kulistość Ziemi jest problemem w kreacjonizmie, co więcej to teoria płaskiej ziemi, ośmiesza chrześcijan i Pismo Święte sprowadza do rangi baśni i innych mitologi.
          Osobiście zgadzam z się z Hovindem.

          1. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź, dopiero znalazłem czas na zapoznanie się z nią. Cieszy mnie że zgadzamy się w kwestiach priorytetowych i pierwszorzędnych dot. Słowa Bożego. To jest najważniejsze. Natomiast jeśli chodzi o ziemię, jest ona tematem drugorzędnym ponieważ nie od niej zależne jest zbawienie, a wersety na ten temat są niejednokrotnie dwuznaczne i budzące wątpliwości obu stron. W takiej sytuacji każdy musi się kierować zasadą zgodności z własnym sumieniem. Dlatego moje sumienie ogłasza neutralność na temat ziemi.(Nie byłem na Biegunie Południowym strzeżonym przez wojsko, nie sprawdziłem czy jest wysepką czy okręgiem, nie dokonałem sprawdzenia tam sklepienia ani nad nami – stąd moja neutralność) 😉
            Dziękuję i wzajemnie pozdrawiam w imię naszego Zbawiciela Pana Jezusa.

          2. “Zauważ analogię osoby, które negują ziemię kulę, robią to samo z Pismem Świętym, (np. negacja Pawła) dlaczego to robią ?”
            Uważam, że zbyt uogólnione… i krzywdzące… twe zdanie na ten temat.
            Podważanie heliocentryzmu, to niewiara w ludzkie teorie. Natomiast podważanie wiarygodności Pawła, to niewiara w Boże natchnienie Pism. Widzisz, to?

            1. Do Eurakylon. Rozumiem że Twoje pytanie nie było skierowane do mnie tylko do Cupaka. Ale skoro się wypowiadałem, to również odpowiem, doskonale Cię rozumiem i podzielam Twój pogląd. Dlatego też moją poprzednią odpowiedź podzieliłem na kwestie pierwszo i drugorzędową, aby uwypuklić że to co najważniejsze nas łączy.

    2. Nierządnicą w purpurowej szacie są kościoły,które działają wbrew nakazom Bożym np.uznawają,a przedewszystkim modlą się do obrazów,figurek,na różańcu i do różnych bożków:święci patroni,Maryja,teraz nowy patron Papież JPII! Pismo Św jest napisane pod natchnieniem DUCHA ŚW.więc nie określa Maryji,jako Bestii,gdyż wybrana została,przez samego BOGA OJCA.Nie możemy wywyższać ją przed JEZUSEM CHRYSTUSEM,ale powinniśmy ją szanować,a nie przeklinać!

      1. Hej Basiu, widzę że jest nas dwie co najmniej.
        I w dodatku mamy różne zdania na jakże istotne tematy.
        W takim razie Ty sobie pisz pod tym imieniem, a ja coś wymyślę.

        Pozdrawiam 🙂

  8. Bierzmo…wanie. Bierzmo jest jak jarzmo czyli zniewolenie. Pamiętajmy jednak że otrzymując chrzest jako niemowlaki oraz bierzmowanie jako zaczadzeni folklorem, tradycją i wierzeniem rzymskim osobnicy, mamy jednak możliwość dokonać wyboru gdy stajemy się świadomi wiary w Jezusa Chrystusa i jego ofiary jaką złożył za nas na krzyżu. Ofiary za nasze grzechy tudzież błędy – te świadome jak i nieświadome. Krew Baranka zmywa z nas nieświadome błędy chrztu i bierzmowania. Gdyby tak nie było, to ofiara byłaby zbędna. Nikt będąc niemowlęciem nie był zapytany czy chce się poddać tej ceremonii czy nie chce (bo niemowlęcia jeszcze nie umieją mówić). To rzymskie wyznanie wmawia ludziom (kłamie) że chrzest jest pieczątką i znamieniem na duszy, aby wnieść niepewność i niepokój w sercu. Dla Pana Boga nie ma rzeczy niemożliwych. Jeśli ktokolwiek obudził się z letargu iluzji rzymskiej to ma prawo świadomie wyznać że tylko Zbawiciel Jezus Chrystus jest jego Królem i Panem, i żadne matactwa krk tego nie zmienią.

  9. Dobra. Coś optymistycznego. Pochwalcie się sukcesami ewangelizacyjnymi. Kogo i w jaki sposób udało się wam nawrócić?

    1. Dopisek. Moim zdaniem łatwiej jest nawracać gorących bądź zimnych miast letnich. Dlaczego? To proste. Człowiek zaangażowany jest konkretny, skrystalizowany poglądowo, podczas gdy zobojętniały jest taki rozmyty, niewyraźny. Zwyczajnie nie ma go za co uchwycić.

  10. W oczach zaślepionych światem i jego przejawami ta witryna to jedno wielkie zgorszenie i pornografia 😉 .

  11. W watykańskiej międzynarodówce od stopnia funkcyjnego biskupa doskonale wiedzą komu służą, a tym kimś nie jest Bóg…

  12. Co ciekawe, dla wielu młodych osób “bierzmowanie”, z tego co zauważyłam wśród wielu swoich rówieśników i nie tylko, jest jakby momentem odejścia od KRK (nie mylić z Krakowem 🙂 )-tj. od tego momentu albo w ogóle nie chodzą, albo ograniczają się do tzw. świąt i ew. uroczystości rodzinnych typu ślub, pogrzeb…
    Sama niestety mam to “cośtam” za sobą, ale myślę, że gdybym w owym czasie wiedziała to co wiem teraz, nie przyjęłabym tego…a niech sobie myślą co chcą- cokolwiek by się nie zrobiło, i tak będzie źle…
    Do tej pory mi się przypomina to chodzenie na każdą “mszę” w niedzielę, bieganie po podpis od ksiunca :/ plus do tego wszelkie “roraty” itp. i to trzeba było zbierać w specjalnej książeczce, którą dostawało się bodajże na religii…jak się nie miało wszystkich albo chociaż większości podpisów (wiadomo, nie zawsze dawało się być na “mszy” bo np. choroba, miało się złamaną nogę/rękę czy coś) to nie zostawało się dopuszczonym do bierzmowania…pamiętam jak sama to przerabiałam ,to nawet osoby niby mocno “wierzące” dziwiły się tym pomysłom, że jak to z tym ciągłym chodzeniem, że to odsuwa ludzi od wiary, tylko formalności i formalności… nie cierpiałam chodzić i męczyć się z tym wszystkim (choć tak to jeszcze “pół biedy”, bo miałam te “przygotowania” tylko w 3 kl. gimnazjum; w niektórych częściach Polski było to rozszerzane nawet na 2 i 3 klasę, a słyszałam o przypadkach, gdzie były przez całe 3 lata gimnazjum :/ ); zresztą miałam momenty że chciałam “rzucić to wszystko w diabły” (przepraszam za tekst jakby co) i nie podchodzić do tego (choć jeszcze nie znałam ludzi myślących w podobny sposób jak tu), ale przekonano mnie, że to mi się “przyda” jak będę zawierać ślub w kościele, że jak nie będę tego mieć, to będzie problem bo potem to dużo bieganiny, załatwiania i w ogóle… (te argumenty… teraz to w sumie lepiej zaoszczędzić pieniądze i ew. mieć cywilny w pięknej oprawie- zresztą w moim mieście wojewódzkim jest bardzo ładny Pałacyk Ślubów- mieści się w dawnym barokowym pałacyku gościnnym należącym niegdyś do rodziny magnackiej, która niejako “założyła” owo miasto, zresztą podobne miejsca należące do USC istnieją w większości miast w Polsce…i wyszłoby chyba nawet nieco taniej niż kościelny, bo odpadłyby “dekoracje” przy ławkach, załatwianie księdza, opłacanie organisty itd.)
    Nie słyszałam u siebie o przypadkach ludzi, którzy nie podchodzili bo nie chcieli (choć może się nie wychylali?), jedyna osoba która pamiętam z mego rocznika z “gimbazy” że nie ma tego “bierzma” to był chłopak z mej ówczesnej klasy, który był dość niemiły (np. był wulgarny, straszył dziewczyny z mojej klasy- mnie też-martwymi muchami itd. ), a do tego leniwy itp. (miał zwykle 2, inne oceny rzadziej; nawet jeśli mu nie zależało na ocenach, to gdyby się starał, mógłby mieć choć same 3- jedyne gdzie miał w miarę dobre oceny to muzyka, z której miał chyba 5, bo śpiewał często na uroczystościach szkolnych; zresztą potem poszedł do technikum gastronomicznego w niedalekim mieście wojewódzkim, z którego to technikum ponoć “wyleciał” bodajże w 2 klasie chyba ze względu na bardzo słabe stopnie i jego zachowanie w stosunku do innych-nawet ponoć wdawał się w bójki; teraz chyba pracuje gdzieś w gastronomii, ale dokładnie nie wiem gdzie…- żeby nie było, nie mam nic do ludzi tam pracujących…); miałam myśl z tyłu głowy: “Nie chcesz? Ty naprawdę chcesz się zrównać z Darkiem (imię zmienione), który nie podchodzi?”, no i poszłam, i mam… 🙁
    Przepraszam że się rozpisałam…

  13. Przesuwanie się mentalnie na Wschód? Jeżeli w kierunku rozwojowych Chin i prosperity “jedwabnego szlaku” – to popieram. Jeżeli w stronę Moskwy – to katastrofa. Zachód to bankrut, na dodatek wykazuje rozpad społeczny i degeneracje zbliżona do ostatniej fazy eksperymentu Calhouna. Nawet najbardziej cwana “kreatywna” inżyniera finansowa im nie pomoże. Stąd zbliżanie mentalne do Zachodu byłoby zwykłym samobójstwem. A spuścizna Moskwy? Cała ta ustawka Magdalenki, przedtem uwłaszczenie złodziejskiego wrogiego przejęcia majątków zakładów i fabryk przez komunistów ustawą Wilczka i zasada grubej kreski – do kasacji. Jak cały układ Geremek-Jaruzelski, firmowany jako “odzyskanie wolności” przez Magdalenkę i TW Bolka “na czele” – to było tylko WYKONANIE paktu Gorbaczow-Reagan z 1985, zblatowanego w siedzibie Rockeffelera na Manhattanie 25 września 1985 przez towarzyszy amerykańskich z towarzyszem Jauzelskim. Bo tak raportował ambasador USA w Warszawie – gdy w 1989 podpisywano Magdalenkę, a w 1990 zrujnowano polską gospodarkę: “realizacja wykonawczego układu Geremek-Jaruzelski przebiega zgodnie z planem”. Cytat z internetu. Ciekawe co miał z tego rzym? Bo ogłupiali parafianie ( zagorzali katolicy ) szczególnie różnej maści chłopi małorolni, proletariat fabryczny ( chłoporobotnicy ), rzemieślnicy różnych profesji dostali soczyście po zadku.

    1. Czy podoba sie Wam Polacy że jesteście niewolnikami? Dlaczego niewolnikami,
      bo jak za feudalizmu dostaliście niby swoje mieszkania niby swoje samochody
      (2/3 ceny samochodu to podatki), niby swoje dzieci (tak naprawde niewolnicy
      pracujacy na system)a tak naprawdę wszystko jest własnościa państwa i ich
      notabli, elit politycznych. Czy wiecie drodzy rodacy że oddajecie państwu 80%
      swoich dochodów?np dajmy na to nauczyciel zarabiajacy z 1000zl netto tak
      naprawde zarabia 5000zl, inżynier zarabiający dajmy na to 2000zl netto tak
      naprawde zarabia 8000tys, sprzedawca zarabia netto, na raczkę 700zł a tak
      naprawdę 3500zl (zus+podatek dochodowy+ podatki zawarte w zywnosci, paliwie,
      przejazdach komunikacji miejskiej, ebergii, telefonie, etc)Pracujemy drodzy
      ziomale na polityków zarządzających systemem socjalistycznym. Oni daja nam
      jałmużnę a sami żyją w luksusach. Polscy politycy, a także wszyscy którzy są
      za socjalizmem podłączają sie do nas jak akumulatorowe klemy i czerpia energię Cytat z netu.

  14. Sukcesy ewangelizacyjne?! Mamy się chwalić? Detmold czytam twoje komentarze jakże prawdziwe lecz pełne żalu i roszczeniowości. Ten blog mocno by zubożał bez Ciebie. Ale widzisz właśnie jak siedzę i czytam wpisy tak sobie mordę z własnych łez wytarłem w koszulę czytając świadectwo Renaty i to co musi w tej chwili przechodzić. Czasem i teraz własnie czuję, że jest tego po prostu za dużo jak na mnie 🙁 Pytasz o sukcesy ewangelizacyje. Oto mój sukces jak mówię dziecku by zawsze mówiło ojcu prawdę to mówi! Dziś jak opowiadałem jej o Noe i potopie to się popłakała jak bóbr! Ryczała jak ja teraz a kto z was tak płacze nad tą historią?! Kto jest jak to dziecko?! Ktoś z Was łzę uronił nad całym stworzeniem któro utonęło? Podejrzewam, że niewielu lub nikt, a mamy być jak dzieci.

  15. Dlaczego w Polsce jest taka bieda ( raczej pozorne bogactwo na kredyt )? To proste. Składa się na to parę przyczyn. Po pierwsze. Fatalne w skutkach bałwochwalstwo maryjne i wszelakie inne rzymskie, które powoduje brak większych błogosławieństw Bożych, a odwrotnie plagi. Po drugie. Stawianie na piedestale własnej duszy, którą tą nauką watykan zatruwa umysły Lechitów, co w konsekwencji prowadzi do paraliżowania prób trwałej i konsekwentnej współpracy społecznej na dowolnej niwie życia zbiorowego dla dobra ogółu.

  16. Co możemy zrobić? Możemy zdziałać nie zbyt wiele, ale zawsze coś. Jednakże nie wolno nam działać w interesie tego upadłego świata. Mamy przede wszystkim nawoływać do upamiętania, pokutowamia i nawrócenia.

  17. Duch Boży, jest Duchem Prawdy zatem tak jak Pan Jezus nam zapowiedział ma nam przypomnieć o tym co mówiło Słowo i pomóc nam to zrozumieć.

    Duch “bierzmowania” jest duchem fałszu.
    Rozpoznajemy go po tym, że nie doprowadza nas do Prawdy jaką jest Bóg. Jest to duch antychrysta. Jego celem jest odsunięcie nas od poznania prawdy.
    Przekazuje fałszywe nauki, nauki ludzkie, nie Boże. Jest przeciwny prawdzie Słowa Bożego.Jest duchem zwodniczym.

  18. Polska z powodu wplywow i wszechwladzy KK nie ma praktycznie zadnych szans na
    rozwoj demokracji, praworzadnosci, naiki,sztuki i kultury. Nie jest
    przypadkiem,ze mùimo zbacznej liczby ludnosci nie ma wielkich osiagniec w
    zadnej dziedzinie. Zawsze wystepowala oficjalnie klerykalna cenzura lub
    spowodowana wladza KK autocenzura. Z coraz wiekszym niepojem dowiaduje sie o
    cenzurze redakcyjnej i tchorzliwosci czasopism w zakresie spraw,ktore moglyby
    w jakikolwiek sposob zaszkodzic interesom KK. KK robi sie bnietykalny i
    dyktuje huz praktycznie o czym mozna mowic. KK kieruje juz w znacznej mierze
    polskim zyciem politycznym. Klerykalna prawica jest prawdopodobnie przezen
    (czyli z pieniedzy podatnikow) dofinansowywana i otwarcie reprezentuje jego
    interesy. W Sejmi i w partiach roi sie od absolwentow KUL, czy nawet Akademi
    Teologicznych i bedzie ich w nastepnej kadencji z pewnoscia wiecej.
    Klerykalne partie oczywiscie marza o dyktaturze w imie Boga i zaostrzeniu
    prawa w imie tzw. wartosci chrzescijanskich.Przyszlosc Polski w zwiazku z tym
    przedstawia sie raczej czarno.

    demokrata.antyfaszysta 24.07.05, 22:13

    1. Czy jeżeli moi rodzice są przeciwni życiu zgodnie z PŚ, to czy mam być im posłuszny? Św. Paweł pisze aby być posłusznym rodzicom. A to chyba mówi też ST. Bierzmowanie niestety przyjąłem z powodu przymusu rodzicielskiego.

  19. Bierzmowanie miałem 5 lat temu niestety i jeszcze chcieli mnie do seminarium zaciągnąć.

    Chwała Panu, że do tego nie doszło.

  20. co do bierzmowania nei sądzę,aby to było znamię na czoło,ja też miałem,ale jestem przeciwnikiem takiego czegoś,także nieświadomy byłem,tak samo myślę,że Bóg Ojciec nie patrzy na jakiś papierek z chrztu ,kiedy każdy został ochrzczony,byłoby to takie nienormalne,tutaj liczy się to,jakie masz serce,a jeśli prawdę znalazłeś to i prawda się wyzwoli ze wszystkiego,mnie wyzwoliła choć nie ochrzciłem się jeszcze,wierzę w Boga oraz Chrystusa i przyjałem Go jako jedyniego zbawiciela,myśle,że dopiero nadejdzie ten najważniejszy antychryst,dopiero po wojnie ma nadejść aby ukazał fałszywy pokój na ziemi,i wtedy zmusi każdego na przyjęcie znamienia bestii oraz aby się mu kłaniano ,bo przeciez będzie mówił,że to on jest bogiem i jemu pokłon trzeba złożyć,jak narazie nie było jeszcze dwóch świadków którymi będą Eliasz oraz Mojżesz,oni będą głosić całemu światu ewangelię,ale i tez nastanie fałszywy prorok i także będą głosic ale kłamstwa,tutaj okazuje się wytrwałość świętych,którzy przesstrzegają przykazań Bożych

    1. przepraszam za błędy jakie dokonałem,za szybko pisałem ten post,sprostuję to „nei” –>nie , „się”–>cię , „ukazał”–> ukazać , „przesstrzegają”–>przestrzegają , tak to jest jak się pisze szybko

  21. Piotr, czyli kamień, nie skała

    “Trzymajcie się z dala od każdej formy niegodziwości.” (1Tes 5:22 NBG)
    Zdjęcie przedstawiające człowieka ubranego w mitrę Dagona naruszającego nietykalność cielesną poprzez znaki na czole jest delikatnie mówiąc “formą niegodziwości” 🙂

  22. Mam pytanie. O roku zgłębiam Biblię i czuję, że nie powinnam przyjmować tego sakramentu. W tym roku mam bierzmowanie, ale nie wiem, czy byłoby to dla mnie dobre. Nie doszukałam się go w Piśmie Świętym, więc mam poważne wątpliwości. Doradzi mi ktoś? Z góry dziękuję.

    1. Myslę, że w Twoim przypadku nie jest problemem biblijnośc bierzmowania, ale potencjalny konflikt z rodziną, który może Cię sporo kosztować.
      Z jednej strony masz własna wolę, a z drugiej nacisk ze strony najbliższych i może nawet wiekszej grupy społecznej.

    2. Posłuchaj co DS Ci podpowiada i nie przystępuj do bierzmowania.
      Nastaw się na to,że możesz przechodzić szykany i prześladowanie od rodziny i znajomych.
      Ale trwaj w Panu,On zwyciężył świąt
      Bycie Jego uczniem wiąże się z tym ,że stajesz się wyrzutkiem dla świata.
      Niech Bóg Ci błogosławi i wypełni swoją miloscia tak ,abyś była światłem dla tych wszystkich których spotkasz na swojej drodze.

Dodaj komentarz

Detektyw Prawdy, Dobra Nowina i Apokalipsa © 2015 Frontier Theme
pl_PLPolish