Normalizacja wszelkich zboczeń przyspiesza. Sam ten trend jest dowodem na to, że niebawem Jezus Chrystus wróci.

 

„A jak było za dni Noego, tak będzie i za dni Syna Człowieczego. Jedli, pili, żenili się i za mąż wychodzili aż do dnia, kiedy Noe wszedł do arki i nastał potop, i wytracił wszystkich. Podobnie też było za dni Lota: Jedli, pili, kupowali, sprzedawali, szczepili, budowali; a w dniu kiedy Lot wyszedł z Sodomy, spadł z nieba ogień z siarką i wytracił wszystkich. Tak też będzie w dniu, kiedy Syn Człowieczy się objawi” (Ew. Łukasza 17:26-30)

 

Bóg nie pozwoli na to by JEGO Ziemia miała standardy Jego wroga – oskarżyciela braci naszych.

Poniżej informacja o owej kapani, niestety z translatora:

Para gejów

 

 

Pary gejów i lesbijek są poczesne miejsce w nowej kampanii #HowWeFamily Tylenol, którego celem jest, aby zmienić oblicze amerykańskiej rodziny.

Tej samej płci balu tatusiowie i dwóch gejów z dzieckiem są wśród tych, opisywany w pierwszej reklamie telewizyjnej kampanii. VoiceOver mówi: “Rodzina nie jest zdefiniowane przez kogo kochasz, ale jak to zrobić.”

Tylenol gloryfikuje wszystkie nowoczesne typy rodzin, stwierdzając, rodzina opiera się na miłości a nie tradycyjnego małżeństwa, a następnie pokazuje pary homoseksualne z dziećmi. One Million Moms wierzy rodzina jest oparta na miłości, ale to nie usprawiedliwia normalizujące grzech. 1 MM nie zgadza się z potrzebą wspierania Tylenol małżeństwa homoseksualne lub pary.

Plus, Tylenol ostatnio używanych para lesbijek pokazano nos w nos w reklamie drukowanej magazynu. To było wliczone w Good Housekeeping czerwca 2015issue na stronie 21, aby wymienić jeden przykład. Na dole reklamy stwierdza, że ​​Tylenol jest obywatelem korporacyjnych z partnerem Human Rights Campaign.

Firmy powinny reklamować jakość swoich produktów, czy w tym przypadku, jak i kiedy brać leki i dlaczego to działa. Nie powinny być one podkreślając, który przyciąga do kogo lub który śpi z kim. Jest to decyzja marketingowa Tylenol pożałujesz.

Ten gej-inclusive handlowa próbuje znieczulać widzów. Istnieją obawy o sposób to ogłoszenie pcha porządek LGBT, ale jeszcze większy niepokój budzi sposób, że są one próbą przedefiniowania “rodzinę”.

Prosimy o kontakt Tylenol (należąca do Johnson & Johnson) na naszej stronie internetowej, zachęcając ich, aby natychmiast wyciągnąć ten niestosownych handlowych i zachować neutralność w wojnie kultur. 

Ponadto, niech wiedzą, że nadal Tylenol do powietrza to ogłoszenie i innych obraźliwych reklam w przyszłości zmusić rodzinę do podjęcia decyzji o zaprzestaniu lub produktów zakupu Tylenol Johnson & Johnson. 

źródło: http://www.afa.net/the-stand/the-culture-war/tylenols-pro-gay-campaign/

________________________________________

 

W związku z powyższym wzywam do bojkotu produktów firmy Johnson and Johnson